דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לבית (הוד השרון)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הכל לבית
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהכל לבית ?
3.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
21
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
1
0
1
כל הזמן
13
0
8
נמצאו 21 חוות דעת גולשים על הכל לבית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר. שילמתי סכום משלוח גבוה. עבור משלוח עד הבית. עבר יותר משבוע ולא יצרו איתי קשר.
תגובת החנות:
היי
לאחר שיחה עם הלקוח בתאריך 25.5.20 הובהר ללקוח שהמד חום יסופק תוך 48 שעות עקב אי הבנה,אך בשיחה עם הלקוח גילינו שהלקוח הזמין בטעות 2 יחידות במקום 1 יחידה
היום ההזמנה תסופק ללקוח עם שידרוג במד חום לשביעות רצונו.

מוצר:
מד חום לבשר.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש מומלץ, הזמנתי אתמול מחבת מתנה להורים והיום הם קיבלו אותה למרות הלחץ של חג הפסח והקורונה, גם השליח היה נחמד מאוד, תודה
מוצר:
מחבת גריל מאיר אדוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעידן של היום רכישה אינטרנטית היא קלה ומהירה ומסתיימת בסופו של דבר לשביעות רצונו של הרוכש.
אני משתדל לכתוב חוות דעת על חנות כלשהי (להבדיל מחוות דעל על מוצר) רק במקרה של אירוע, חיובי או שלילי.
רכשתי בחנות מוצר מסוים ולאחר מספר שעות התחרטתי מסיבות כלשהן, ובאתי להחזיר את המוצר.
אף מוכר לא אוהב לקבל מוצר בחזרה ולזכות את הלקוח, ולכן כאן נבחנת התנהלות החנות.
המוכר הסכים לזכות אותי מידית ללא שאלות ולא תנאי, שזה דבר יוצא דופן בסביבה העסקית שלנו, ולכן מבחינתי הוא בקטגורית הדירוג הגבוה.
באותו מעמד, לאחר שהתרשתמתי מהתנהלות המוכר, רכשתי בחנות מוצרים אחרים.
מוצר:
קוצץ ירקות מנדולינה Borner V5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך הטלפון מגב גדול, אך לאחר יום התחרטתי, כי המגב גדול מדי וכבד. נאמר לי שהמגב יגיע תוך כשבוע. למחרת, לפני שהספקתי לבטל את העסקה, כזכותי על פי החוק, הגיע שליח לביתי, ללא כל תאום כנדרש, אך לא הייתי בבית. מנהל הכל לבית מסרב להחזיר לי את דמי המשלוח הכלולים בעסקה, למרות שהמשלוח לא גרם לו הפסד, היות שהשליח מגיע לבית העסק באופן קבוע, כדי לקחת משלוחים נוספים. אם השליח היה מתאם אתי זמן כנדרש, הייתי מורה לא שלא להגיע היות שבכוונתי לבטל את הזמנת המוצר.
לידיעתם ולשיקול דעתם של המעוניינים לרכוש באתר זה.
תגובת החנות:
היי
צר לי שחגית ולא "דנה" מסלפת את הדברים.
זכותה המלאה לבטל את ההזמנה וכך נעשה,היות והלקוחה לא ענתה לשליח בפלפון כי הוא רצה לתאם איתה אספקה היא התקשרה לשליח לאחר שעה שהוא לא היה בסביבה ואמר לה שהוא יחזור ביום ראשון למסור לה את החבילה,ואז היא ביקשה לבטל את עלות המשלוח.....
לאחר מכן היא ביקשה לבטל את ההזמנה וכך נעשה.
מוצר:
רב מגב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לבן זוגי מנדולינת ירקות של OXO. באתר מתוארת מנדולינה בעלת 3 עוביים שחותכת לפרוסות וקיבלתי מנדולינה שונה שחותכת לרצועות דקות (מדובר במוצר שונה בעל מק"ט שבכלל לא מופיע באתר).
כשפניתי לשירות הלקוחות אותו החנות מציעה בוואצאפ ענה לי הבעלים וביקשתי שיחליף לי את המוצר במוצר אותו הזמנתי. ענו לי בצורה גסה שאני מקבלת "שירות VIP" ושאני יכולה לשלוח להם את המוצר ולקבל את הכסף שלי (אף על פי שאמרתי כמה וכמה פעמים שאני מעוניינת לקבל את המוצר אותו הזמנתי ולא מעוניינת בזיכוי כספי).
אמליץ לכולם להמנע מרכישה בחנות זו. חווית קנייה שלילית מאוד.
מוצר:
מנדולינת ירקות 19
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי זה עתה את מכונת הפסטה שהזמנתי. מהרגע שהתקשרתי להזמין עד שקיבלתי את המכונה אליי לבית עם שליח עברו פחות משעתיים!!
יש לציין את אורן שהיה סופר אדיב וישר, סיפר לי את כל מה שצריך על המוצר ולא התפתה להציג לי יתרונות שלא קיימים כפי שבחברה מתחרה עשו. בנוסף הוא גם דאג לעטוף את המכונה לצורך מתנת יום הולדת.
באמת שלא נתקלתי בשירות כזה מצוין כבר הרבה זמן! אם הם היו מצולמים לתכנית של יצאת צדיק, הם היו מקבלים מדליה.
תודה רבה!
מוצר:
מכונת פסטה atlas 150
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סיר בישול ארקוסטיל דגם יהלום, אורן היה עדיב מאוד, המישלוח הגיע תוך יום אחד.
שרות מעולה ומהיר ביותר.
מומלץ בחום.
מוצר:
סיר בישול יהלום 5.5 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סכו"ם בחנות זו , של נעמן . לאחר חודשיים קיבל כתמי מים וחלודה. הלכתי לחנות ,הוא טען שזה בגלל שאני לא מייבשת את הסכו"ם אחרי שטיפה . או בגלל שהכנסתי למדיח כלים , שאין לי . וכדי להוריד את הכתמים הללו אני צריכה לקנות חומר ניקוי מיוחד מסוג אסטוניש.
לא רק שלא ידעתי שכל רחיצה יש לייבש אותו , הוא אפילו מקבל סימני חלודה אם שוטפים עם נוזל כלים רגיל . בחנות לא רצה לתת לי מענה ושלח אותי לשירות לקוחות של נעמן .
א. לא הוצע לי שום מוצר ניקוי חינם בחנות .
ב. פניתי לשרות לקוחות של נעמן ואמרו שהכתמים אכן נוצרו ממים וגם הם טענו שאסטוניש ינקה אותם , זה אומר שכל מי שקונה סכו"ם של נעמן היזהרו לכם
כי תצטרכו לקנות גם מוצרי ניקוי מיוחדים להורדת הכתמי מים , ולא לשכוח לנגב את הסכו"ם, כי סכו"ם מסוג ב' יש לנקות בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים ולייבש בסוף במגבת , וחס ושלום לא להכניסם למדיח כי הוא לא עומד במי המדיח.
תודה רבה על השירות הנפלא של החנות ושל נותן האחריות נעמן , שיודעים להתחמק מאחריות ומוכרים ללקוחות תמימים מוצרים פגומים . אנא היזהרו מלקנות סכו"ם של נעמן ,בכל חנות שהיא.
רק תאכלו אותה בסוף , תשלמו יקר ותקבלו מוצר סוג ב'.
תגובת החנות:
1.אסור להכניס סכינים למדיח כלים(כולל סכיני שף )
2.לפי כל הוראות היצרנים באופן גורף חיביים לאחר שטיפה לנגב את הסכינים
*הלקוחה הגיעה עם 4 סכינים שעליהם כתמים,הובהר לה שישנם 2 אופציות
א.לנקות עם אסטוניש כחול ואו לקבל מבריק לניקוי כתמים וחלודה בחינם
ב.לשלוח ליצרן להמשך טיפול ושירות
*הלקוחה סירבה לשתי ההצעות הללו והדבר היחיד שאמרה שאנחנו משוגעים
צר לי על חוסר הנכונות שלה לקבל את העזרה בדרך המקובלת
*כל מוצר שנקנה כולל מוצר באלפי שקלים ולאחר חודש הוא מתקלקל מופנה לטיפול בחברה היצרנית ושם מחליטים עם לתקן או להחליף לחדש.
הכל-לבית מוכרת אלפי מערכות סכו"ם לשביעות רצון הלקוחות ותמיד נמשיך לשים דגש על איכות ושירות
חבל שללקוחה לא היה סבלנות
מוצר:
סכו"ם פרפקטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלוואי שכל החנויות יקחו דוגמא מחנות זו
אדיבות בשירות, מהירות והכי חשוב אכפתיות
התקשרתי עם ידע ממש מועט, קיבלתי יותר ממה שהייתי צריך בטלפון וגם במקום שוב הסבירו לי...
המחירים תחרותיים ביותר, והחנות פתוחה בשישי יחסית עד מאוחר (מה שמאוד מקל)
מוצר:
מחבת Atlas 28"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את החנות על מהירות התגובה, על חווית קנייה נוחה וקלה ובעיקר על שירות נדיב מאוד ומקצועי.
ההזמנה בוצעה בקלילות והמשלוח (ארוז באריזת מתנה לבקשתנו) הגיע כבר אחרי יום!
רויטל, הייתה מקסימה ועזרה לנו מאוד. בהחלט נשוב לקנות בחנות.
מומלץ!
מוצר:
מכונת פסטה אטלס 150
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סכין שף בחנות.
המחיר היה מאוד מאוד אטרקבי.
באתי לאסוף את הסכין בעצמי והמוכרים היו מאוד מאוד חביבים ושרותיים.
אין ספק שאחזור לקנות שם מוצרי מבטבח
מוצר:
סכין שף G2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין , היום הזמנתי לאחר יום היגיע המשלוח , ארוז בצורה ממש טובה.
נהנתי מאוד לקנות בחנות הזו וזה לא תהיה הפעם האחרונה
מוצר:
קרש חיתוך 40*30*4 - 60*40*4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מצוינת! ביקשנו את המקינטה כמתנה לשבת אצל חברים, וחשבנו שאולי הזמנו טיפה מאוחר מדי. יום אחרי ההזמנה אורן התקשר אלינו ואמר לנו שההזמנה ביום חמישי לפני שבת. בסוף הופתענו וכבר ביום שני, יום וחצי אחרי ההזמנה היא הייתה בידיים שלנו.
המקינטה נעטפה כמתנה, ואף הושחל פתק לברכה.
בהחלט חווית קנייה מאוד טובה... שווה
מוצר:
מקינטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר קוצץ ירקות ופירות של PROGRESSIVE בדיוק דגם שרציתי שראיתי בתמונה, קיימים שתי דגמים. למרות זאת לפני הזמנה התקשרתי לחנות ובדקתי שאין טעות שזה באמת הדגם מלבני. ו... קיבלתי דגם עגול. התקשרתי לחנות וענו שה זה מה שיש אצל יבואן וזה מה שה נשלח. חוצפה, ללא התנצלות וללא לקיחת האחראיות
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את אשר זמין כולל אותו מק"ט המוצר שמופיע באתר.
הלקוח התקשר וביקש להחזיר את המוצר,תוך שעה הוא הגיע לחנות וזוכה במחיר מלא כולל עלות המשלוח.
הכל-לבית לא מבינה את טענת הלקוח יש מוצר אחד עם מק"ט אחד וזה מה שהוא קיבל.
מוצר:
קוצץ ירקות 300hc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני ביצוע ההזמנה פניתי לחנות לבדוק איזה דגם יש במלאי. איש שרות שענה לי וטיפל בי בשם ארז היה מקצועי מאד,אדיב ומעבר לכל יצא מגדרו לתת לי שרות טוב. לאחר בדיקה עם הספק הסתבר שיש רק דגם אחד והחלטתי לבצע הזמנה. ציינתי שמאד חשוב לי שזה יגיע אלי עד יום חמישי ועד שעה מסויימת. היום בבוקר קיבלתי את החבילה !!! ארוזה בנייר מתנה יפה. הרמתי טלפון לחנות להודות לו אישית למרות הביקורת שלי כאן. אין לי כל ספק שטיב השרות תלוי גם בלקוח והגדרת המתרות שלו. בכל אופן תודה רבה
מוצר:
מצעים ספיידרמן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר יום אחרי ההזמנה יצרו איתי קשר ואמרו שהמשלוח יעלה יותר מכפי שרשום באתר כי ניתן לשלוח את המוצר רק עם שליח ולא בדואר.
בכל מקרה הובטח כי המוצר יגיע תוך 72 שעות. לאחר שעברו מעל 96 מרגע ההזמנה יצרתי קשר עם החנות ולאחר יום שלם של טלפונים הודיעו לי כי המוצר יגיע בעוד מספר ימים.
כאשר ביקשתי לבטל את ההזמנה נתקלתי בסירוב של נציג השירות שענה לי למרות שהדבר נוגד את חוק הגנת הצרכן.
תגובת החנות:

כאתר המוביל בארץ חרטנו על דגלנו שירות,איכות,מחיר.
לגבי טענות הלקוח
החשבונית מגיעה עם החבילה אלא עם יש בקשה אחרת.
הכל-לבית יצרה קשר עם הלקוח ביום ב בבוקר,לאחר שהלקוח הזמין קרש חיתןך אקולון,הלקוח ביקש את ההזמנה מהר ככל האפשר.
באתר יש אפשרויות משלוח ובמידה והמוצר שוקל מעל 2 קילו הוא נשלח בחברת שליחויות ולא בדואר ישראל כדי להוזיל עלויות ללקוח.
נאמר ללקוח שישנה אופציה שההזמנה תגיע עד 72 שעות אך מכיוון שהלקוח גר בשדרות,אז המשלוח הוא בהתאם לתדירות חברת השליחויות.
לאחר יומיים מצאת ההזמנה הלקוח ביקש לאחר שיחת טלפון לברר את סטטוס ההזמנה,לאחר שהובהר לו עם הנציגה של אביב שיגור שהעיקוב באספקה הוא שלהם,הוא ביקש לבטלה.
ההזמנה בוטלה באותו רגע ועובדה שיש חשבונית ביטול.
(אפשר לשלוח אותה במייל או בפקס)
בשיחה עם הלקוח הובהר לנו שהלקוח די בעייתי, הוא טען שגם את הטאבלט שהזמין ולא קיבל בזמן ואז הוא קיבל פיצוי.

מוצר:
קרש חיתוך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסוף אפריל רכשתי דרך האתר של הכל לבית סיר לחץ שהגעתי אליו דרך זאפ הרכישה נעשתה כ-3 שבועות לפני התאריך שרציתי את הסיר (יום הולדת של אמא שלי) שבוע לאחר ההזמנה וקבלה של אישור הזמנה במייל נציגה של הכל לבית התקשרה והודיע לי שהסיר בכלל לא נמצא במלאי כרגע אבל הוא צריך להגיע במהלך השבוע שלאחר מכן והוא צפוי להגיע בזמן והיא תיצור איתי קשר שהוא יגיע... הנציגה לא יצרה איתי קשר ובסוף השבוע אני יצרתי איתם קשר אז נאמר שהסיר מתעקב בגלל הספק וצריך להגיע אליהם בסוף מאי... דבר שלא קרה בשיחות חוזרות ונשנות הם הבנתי מהם שהסיר תקוע במכון התקנים אפילו הפנו אותי לספק שאימת את הדברים... בסופו של דבר הסיר הגיע ב-25/06 לאחר יותר מחודשיים... הפיצוי על העיכוב ועל עוגמת הנפש היה מזערי וכלל את ביטול דמי השליחה
חשוב לי לציין שאני בחרתי את הסיר הזה ספציפית ולא הייתי מעוניין להחליפו בסיר אחר בנוסף כל שאר החנויות בזאפ שהיה להם את הסיר הורידו את עצמם מהאתר ככה שלא נראה שהסיר במלאי למעט אתר הכל לבית שאצלו גם שאין הם מראים שיש...כשאלתי למה הם לא מורידים את הסיר מהאתר הם אמרו שהם מעוניינים למכור יותר משאני מעוניין לקנות אני לא הבנתי את ההקשר אבל כנראה זאת סיבה מספיק טובה להם.
תגובת החנות:
כשהלקוח הזמין את הסיר לחץ ב 27.4.12 נאמר לו שהסיר נגמר,התמונה (ירדה מהאתר).
נאמר ללקוח שהסיר יגיע תוך חודש או יותר,הוא ביקש להמתין בסבלנות עד אשר יגיע הסיר,כיוון שהמחיר שלנו הכי זול בארץ.
שבוע שעבר הסיר נשלח ללקוח עם פיצוי ,אך עם זה לא מספיק לו הוא מוזמן להחזיר את הסיר ולקבל תמורה מלאה.
הכל-לבית חרטה על דגלה שירות,איכות,מחיר,וראיה לכך כאתר מוביל בתחומו בארץ המשרת אלפי לקוחות נאמנים ומרוצים.

מוצר:
סיר לחץ 6 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקראת החורף רכשתי מצעים ושמיכת פוך לביתי הקטנה ולי ולבעלי. כשהגיעו השמיכות התברר שנוצות טבעיות אינן מתאימות לנו, התקשרתי לחנות ועוד באותו היום אורן הגיע אליי עד הבית בעצמו(!!!)לקח את השמיכות ואמר שישמח להביא שוב עד אליי הביתה איזה מוצר חלופי שארצה. בסופו של דבר לא מצאתי משהו שרציתי במקום, פניתי לאורן והוא זיכה אותי באותו הרגע ללא בעיות - דבר שקשה מאד לקבל היום בכל מקום למרות החוק.
שירות מעולה כזה כבר הרבה זמן לא קיבלתי, אין ספק שאני אחזור לשם לרכוש מוצרים בעתיד
כל הכבוד!!!
מוצר:
שמיכות פוך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כד חרס בחנות "הכל לבית", בשיחת הטלפון בה נתבקשתי למסור את פרטי כרטיס האשראי לא הומלץ לי לבחור משלוח באמצעות שליח בתוספת מחיר ע"מ שהמוצר לא יישבר. ואכן קיבלתי את המוצר בדואר כאשר המוצר ארוז בשכבת פצפצים דקיקה ושבור, באותו הרגע השארתי את המוצר בסניף הדואר ומילאתי דו"ח נזק ע"מ של"הכל לבית" יהיה הליך קל יותר לדרישת פיצוי מחברת הדואר. עברה חצי שנה מאז ועד היום ועדיין לא זוכיתי בעבור המוצר ובוודאי ובוודאי שלא נשלח אליי מוצר חדש ותקין. במהלך זמן זה אורן-בעל החנות גולל בפניי מס' סיפורים על כך שהחבילה אבדה בדואר וכו' וכו'אך שירות ראוי והחזרת כספי לא קיבלתי.רר
מוצר:
כד חרס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בערב
למחרת בבוקר יצרו איתי קשר ותוך שלושה ימים קיבלתי את המוצר.
יחס ושרות מעולה מבחור בשם אורן
משלוח עד הבית במחיר סביר
מוצר:
סיר לפסטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מיכלי איחסון אטומים.בדקתי בחנויות בעיר שלי ולא מצאתי את הגדלים שרציתי.התקשרתי לחנות "הכל לבית" ועשיתי הזמנה.בעל החנות היה מאוד קשוב ונחמד ועבר איתי על כל הפרטים בשביל לוודא שהכל נכון.
הזמנתי מיכלים מעל 400 שקל והמשלוח יצא חינם.
כל המיכלים היו זולים בכ 4-5 שקלים מאשר המיכלים בחנויות בעיר. המשלוח הגיע מהר,המיכלים היו ארוזים בצורה מסודרת.
לאחר מספר ימים בעל החנות התקשר ושאל אם הכל בסדר והאם אני מרוצה. אמרתי שכן!
אני מאוד מרוצה מההתנהלות של החנות וגם המחיר נוח מאוד! כל הכבוד!
מוצר:
מיכלי איחסון
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.