דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלמגור תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלמגור ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
47
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
23
0
24
נמצאו 47 חוות דעת גולשים על אלמגור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות במרכז ר"ג, עשירה בתוכן והמחיר מעולה. היחס של ניר היה מיקצועי מאד, אישי, קצר ולעיניין, בלי פוזה. נהנייתי ואקנה שם שוב.
מוצר:
נתב עם מודם סלולרי Huawei B310S-22
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנית פלאפון J7 פריים אחרי חיפושים ברשת הגעתי לאלמגור תקשורת... מי השיחה הראשונה מרגישים שמגיעים למקום מקצועי... מחיר טוב... מקום מסדור אם כתובת של חנות ולא רק אתר אינטרנט בלי כתובת פיזית... שירות הכי טוב שקיבלתי בזמן האחרון ומקצועייייייי ...................
מוצר:
פלאפון J7 פריים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ויחס טוב. אתה מבין שלא רק מוכרים לך. כי גם אתה מקבל גם שירות ואחרי קניה.
מוצר:
ראוטר ZTE MF910
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של אלמגור את המודם הכל עבר חלק ומאובטח!
גם התקשרתי לחנות בשעות הפעילות לשאול שאלות על המוצר וקיבלתי מענה אנושי, מהיר ואיכותי!. המוצר הגיע אלי ממש מהר בדואר ללא כל בעיה.
המודם הגיע תקין ושמיש עם אחריות.
גם הגעתי בעצמי לחנות לאחר מס ימים לקנות מוצר נוסף בעל החנות היה מסביר פנים ומאוד נחמד ועוזר וענה לי על כל השאלות במקצועיות רבה.
לא יודע מה חלק מהתגובות השליליות פה למטה ולמרות הכל הלכתי וקניתי, (רוב האנשים כנראה לא יודעים איך להשתמש במה שהם קונים) אני ממש נהנתי מהשירות והמהמחירים הטובים ובהחלט אחזור לקנות שם שוב!.
ממליץ לכולם בחום!
מוצר:
מודם zte mf831
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגיש מרומה.
קניתי מוצר שהיה אמור להיות חדש.
קיבלתי מוצר משומש עם בעיות תפעוליות(תקוע על רטט ולא ניתן ללחוץ על חלק מהמקשים)
התקשרתי, ואמרו לי לשלוח את המוצר בדואר. שלחתי אותו, ולאחר כחודשים קיבלתי אותו בחזרה כי אף אחד לא אסף אותו!
התקשרתי, ובעל החנות אמר לי לשלוח אותו עם דואר שליחים, ושאקבל החזר כספי על השליחים.
הוא זיכה אותי בעלות הטלפון בלבד. עלות השליח ועלות הדואר הרשום שהוא לא אסף, כ70 ש"ח, לא הוחזרו לי.
תגובת החנות:
הלקוח קנה פלאפון XPERIA MINI לטענתו המכשיר לא היה תקין נאמר ללקוח שישלח את המכשיר אלינו וברגע שנקבל אותו נזכה אותו במלוא הסכום ,ברגע שקיבלנו את המכשיר זיכינו אותו במלוא הסכום וגם נישלח ללקוח צק על סך 46.50 ₪ עבור המישלוח לפי חשבונית שהלקוח שלך לנו , למרות שהמכשיר ניבדק והיה תקין לבסוף ,ובנוסף חבל שהלקוח שיקר בקשר למישלוח .
מוצר:
טלפון סלולרי XPERIA mini Sony Ericsson
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה נחמד ומאוד שירותי, היה קשוב לבקשותיי והמליץ לי על הפלאפון הכי טוב עבורי.
המשלוח הגיע בדיוק בזמן.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי בסמארטפון של אסוס דגם ZENFONE 4.
בחיפוש ברשת מצאתי את המחיר הנמוך ביותר בחנות 'אלמגור'.
בהגעתי לחנות נוכחתי לראות שמלבד המחיר הנמוך, מקבלים גם שירות מצויין.
בעל החנות 'מסביר פנים' נתן סקירה מקצועית ומקיפה, התייחסות נעימה ללקוח, ובקיצור חווית קניה שגורמת לך לחזור ולקנות שם.
ממליץ בחום!!!.
מוצר:
פלאפון אסוס 4 ZENFONE 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אילולא האירוע והחוויה היו כל כך קיצוניים לא היה חשוב לי לכתוב ולשתף.
חברים יקרים, אל תתקרבו למקום! מה שתקבלו זה חוסר מקצועיות, יחס אנושי מחפיר ובזבוז כסף, זמן ועצבים.

אני חייל שמשרת בבסיס קרוב לחנות. לפני כשנה קניתי Nexus 4 שנטען ע"י בעלי החנות כי הוא חדש ולא מחודש. מס' תקלות שקרו כבר בשימוש הראשוני - שימו לב לתגובות של בעל החנות לפגמים:
באריזה של הפלאפון לא קיים מפתח לפתיחת הסים. התגובה: כנראה שכחו לשים אותו
פגמים קטנים בפינת הפלאפון. התגובה: זה בגלל המגע עם הקופסא
חיישן תנועה לא עובד. התגובה: כנראה עשית משהו לא טוב
מצלמת הפלאפון נראית מלאה באבק. התגובה: זה לא אבק זה סתם נראה ככה
סימן של מנעול פתוח עם פתיחת הפלאפון - משמעו שמישהו "פרץ אותו" - מוזמנים לקרוא על זה באינטרנט ולהיזהר מזה. התגובה: כנראה היבואן עשה את זה כדי לשנות את השפה לעברית.

ביקשתי לתקן את חיישן התנועה - ולאחר שלושה שבועות ( !!! ) קיבלתי את הטלפון בחזרה כשנאמר לי שלא הצליחו לתקן אותו. מתי לאחרונה נתתם מכשיר לתיקון והוא הוחזר כשלא הצליחו לתקן אותו??
שימו לב חברים, אני ממשיך. כחודשיים לאחר מכן נשבר לי המסך של הפלאפון - למזלי יש לי חבר שמחליף מסכים. בזמן שהוא מחליף לי מסך הוא אומר לי: "שמע, המסך הזה לא מקורי. החליפו לו מסך כבר בעבר." הוא אמר את זה על סמך ההדבקה של המסך ואמר לי שהאבק שנמצא במצלמה מעיד על זה שהמצלמה הייתה חשופה - משמע ללא מסך, ולכן יש עליה הרבה אבק. סיפרתי לו על חיישן התנועה, הוא ניקה אותו קצת ואמר שאולי זה יעזור. נחשו מה? זה עזר! לאחר החלפת המסך פתאום חיישן התנועה עובד. ללא שום בעיה.
חשבתם שנגמר?
היום אני נמצא כשנה לאחר הקניה, והפלאפון התפוצץ! הסוללה התנפחה ופיצצה את כל הפלאפון. כמובן שהאחריות היא רק לשנה - וגם אם לא, לא הייתי אפילו מנסה לבקש ממר אלמגור עזרה כי לא הייתי מקבל אותה.

מר אלמגור היקר, במקום להתעסק בלענות תשובות מתחכמות ומסירות אחריות, תתחיל לקחת אחריות ולשנות גישה - גם בשבילך וגם בשביל הלקוחות שלך שרובם כנראה תמימים כמוני.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבועיים מתאריך ההזמנה התקשרתי ואמרו לי להתקשר אחר כך, שלוש פעמים! בפעם האחרונה אמרו לי שבכלל ההזמנה בוטלה ועלי להזמין שוב פעם!!!
תגובת החנות:
פרטי כרטיס האשראי של הלקוח לא היו נכונים.
מוצר:
טלפון סלולרי 208
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הסתכלתי על חוות הדעת השליליות והפסדרתי 184 ש"ח.
בעל החנות סיפק לי מודם סלולרי תקיןן ומתאמי סים לא מתאימים שגרמו לנזק במודם. כשביקשתי החלפה הוא התנער מאחריות והציע לי לקנות מודם חדש ב100 ש"ח. ממליץ לא לקנות בחנות זו. במקרה הצורך יש חנויות אחרות בר"ג במחירים דומים.
תגובת החנות:
הלקוח גרם נזק לבית הסים של המודם ,אחריות יבואן לא מכסה נזק לקוח או שבר.

מוצר:
מודם סלולרי MF 190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הטלפון הנייד בדואר.
כיתוב על המקשים בעברית נמחק.
אין מענה מספר ימים לטלפון הנייד המופיע באתר
אין התייחסות לפניה דרך האתר.
אין שום שירות לקוחות

לפי דעתי זה אתר ווירטואלי ללא אנשים.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לא בשעות הפעילות לכן לא הייתה תשובה .
מוצר:
טלפון נייד 208
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור לקנות פה!
אני קניתי והמשלוח הכפיל את עצמו ל4094 ש"ח מ309!
ובאתר צריך למלא 3 דפים של פרטים...!
החברה לא עונה לי בפלאפון וגם לא נשלח מייל עם סיכום וקבלה על המשלוח!
אל תקנו פה!!!!!!!!!
תגובת החנות:
היה תקלה במערכת הלקוח לא חוייב ההזמנה בוטלה .
מוצר:
טלפון סלולרי 208
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ להתרחק מהחנות הזו כמו מאש. לצערי לא לקחתי מספיק ברצינות את התגובות השליליות כאן באתר, ונכוויתי.
הזמנתי את המכשיר עבור חבר. לאחר יום החבר חזר אלי ואמר שהמכשיר לא עובד. הוא דולק כמה שעות ומיד נכבה. חוץ מזה שהוא הגיע בקופסא לא מקורית, חסרים דברים וכו'. מבט מהיר עם המכשיר העלה מיד שהוא מחודש - פרט שלא צויין בשום מקום. מבט מעמיק העלה גם סימנים של קורוזיה.
לאחר שראיתי באינטרנט שמדובר בעבריין סידרתי - החלטתי לפנות למועצה לצרכנות. לצערי הם עשו עבודה גרועה, נמרחו חודשים ובסוף סגרו את התלונה בלי שהתסיימה. בגלל העיכובים עם המועצה חכיתי עם שליחת המכשיר בחזרה. בסוף ככשלחתי - הם טענו בתוקף שהוא היה בשימוש (כאמור, היה ניסיון להפעיל אותו יום-יומיים, ולאחר מכן שכב במגירה). בסופו של דבר טענו שתיקנו אותו, וששלחו לי חזרה (עדיין לא קיבלתי). להתרחק כמו מאש, כבר אמרנו?
מוצר:
טלפון סלולרי C2-01
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שראיתי באתר את המחיר הזול של הטלפון הגעתי ורכשתי אותו,המוכר אומר לי שאין אוזניות בקופסא (למרות שעל הקופסא רשום שיש אוזניות)וישר כמובן מציע לי אוזניות מקוריות של נוקיה ככה הוא טוען למה אחרי שהוא מראה לי אותם אני רואה שהם סתם אוזניות אוניברסליות סיניות..
בכל אופן שאלתי אותו למה אין אוזניות אם בקופסא ישנו ציור שהטלפון מגיע עם אוזניות אז הוא עומ לי שהיבואן רצה לחסוך בעלות של המור ולכן אין בפנים אוזניות...
לא יודע ם זה שקר כלשהו או אבל עדין היה נחמד אם הוא היה מיידע קודם שזה לא מגיע עם אוזניות והטלפון לא של יורוקם היבואנית המקורית...
אבדה לי החשבונית לכן 12345:)
תגובת החנות:
אין לנו לקוח בשם הזה .
מוצר:
טלפון סלולרי 208 208
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר דרך האתר, תחילה לא חזרו אליי בכלל ורק כאשר התקשרתי, נזכרו להגיד לי שכרגע אין במלאי ורק בעוד שבוע יהיה במלאי... נו מילא.
אחרי שהגיע המכשיר, שמתי לב כעבור כמה ימים שאין צלצול, רק רטט. בדקתי ושיחקתי בהגדרות עד אשר שמתי לב שבלחיצה קלה על המכשיר פתאום נשמע הצלצול המיוחל.
התקשרתי לחנות וביקשתי שיחליפו לי את המכשיר ובגלל שאני גר בישוב מרוחק וייקח שבועיים עד שתסתיים הבירוקרטיה והמכשיר יוחלף, ביקשתי שישלחו לי מכשיר חדש וברגע שיגיע אלי אני מיד אשלח את התקול אליהם (אפילו הצעתי לגהץ באשראי פיקדון בסכום עלות המכשיר) אמרו לי שיחשבו על זה ועד היום אף אחד לא חזר אליי.
בקיצור נשארתי תקוע עם המכשיר התקול. אל תתקרבו.
תגובת החנות:
נוהל תיקון מכשירים הלקוח צריך לשלוח או להביא את המכשיר לחנות ברמת גן אלמגור תקשורת שולחת את המכשיר ליבואן לתיקון הוא החלפה לפי שיקול דעת של היבואן אין לנו אפשרות לשלוח מכשירים חדשים ללקוחות בתמורה לתיקון מכשיר תקול כמו כן נשמח לטפל בלקוח במהירות מרגע הגעת המכשיר
מוצר:
טלפון סלולרי 2720
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא כמה דברים מול החנות וקיבלתי מענה מהיר ונעים ותשובות לכל השאלות.
המכשיר הגיע אחרי 2 ימי עבודה בלבד (הבטיחו תוך 7)
קופסא סגורה מירוקום, בצבע שביקשתי, עם אוזניות והכל, ועם תעודת אחריות.
החלפתי סים לזה של גולן והכל פעל בלי בעיות.
מוצר:
סלולרי 101
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מבעל החנות ניר אלמגור את הסמרטפון לפני 5 חודשים . מההתחלה המכשיר עשה בעיות של שליחת טלפונים וקבלת שיחות.
לבסוף המכשיר הפסיק לעבוד שלחתי אותו לתיקון במסגרת האחריות שניתנה על המכשיר (שנה), אך לאחר שבועיים בעל החנות טען שאי אפשר לתקן את המכשיר ועליי לשאת בהוצאות התיקון למרות שאני באחריות. למרות שנעשה במכשיר שימוש סביר ביותר ,לא נרטב, לא קיבל אפילו מכה קלה, אין לי אחריות לטענתו, וכך התחמק בעל החנות מלקחת אחריות אמיתית על המכשיר. המכשיר עלה לי כ-680 ש"ח, ואני מרגיש מרומה ואין לי עם מי לדבר. אל תקנו בחנות הזו אם הכסף שלכם חשוב לכם. הוא לא מוכן לדבר איתי אפילו בטלפון. הבאתי לו מכתב התראה מעורך דין ,אך לא אכפת לו, הוא אומר אם אתה רוצה תתבע אותי. זה היחס וזו התגובה שקיבלתי ממנו.
עצה ידידותית, תתרחקו מהחנות הזו "אלמגור תקשורת" ברחוב הרואה 152 ברמת גן.
ד"א הלכתי לחברה של סמסונג והם טענו שאם הייתי קונה אצלם, אז התיקון הזה לא היה עולה לי שקל , וכל זה מפני שהמכשיר באחריות.
מוצר:
סמרטפון גאלאקסי s5830
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר תוך 3 ימים,
כאשר התקשרתי לשאול שאלה ענו לי בצורה שירותית מאוד
שמח גם להגיד תודה כאשר הקניה היתה נוחה וטובה
מוצר:
טלפון סלולרי E1200M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי לחנות כדי לרכוש את המכשיר מהדגם הנ"ל.
כאשר קיבלתי את המכשיר הקופסא הייתה פתוחה וללא חוברת, כששאלתי מדוע אין חוברת המוכר אמר שככה זה מגיע.
שאלתי האם הפלא מחודש אמרו שהוא חדש.
כשהגעתי הביתה והסתכלתי על הפלא ראיתי שיש עליו שריטות רבות. כמו כן יש ברשותי את האריזה של הפלא הקודם שרכשתי מאותו דגם בדיוק מאיבורי לפני שנה ושם היתה חוברת בעברית, מכאן די ברור לי שהפלא שקיבלתי לא היה חדש אלא מחודש והשתמשו בו בעבר
ונערכו בו תיקונים ושינויים.
אני סבור שהמוכר ידע שהפלא מחודש ולמרות זאת מכר אותו כי אחרת לא יכול להיות שאני אקבל פלא עם אריזה פתוחה וללא חוברת.
לדעתי כל מי שרוצה לשמור על כספו ולהימנע מעוגמת נפש ,שלא יתקרב לחנות הנ"ל גם אם המחירים נראים אטרקטיבים ,כי מה שעולה בזול בסוף עולה יקר.
למזלי המחיר שקניתי לא היה יקר במיוחד ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם הייתי קונה אייפון .

אגב
צבעו של הפלא הוא שחור ולכן לא ראיתי בחנות את השריטות הרבות שבגב המכשיר .
תגובת החנות:
נאמר ללקוח שהמכשיר מגיע בלי חוברת בעברית ,המכשיר היה עם נילונים בפנל הקידמי +אחורי לכן נראה שהלקוח לא רואה שיש נילון ??? למרות זאת הלקוח לא ביקש לבטל את הקניה לכן נראה לנו שהלקוח מונע ממניעים לא כשרים . למרות זאת אנחנו נישמח לטפל בלקוח הנל בצורה הרצינית ביותר עם יפנה אלינו.....
מוצר:
פלאפון 2720 2720
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המכשיר כשחלק אחד מתפרק. למרות שבתמונה יש אוזניות לא נשלחו אוזניות, המטען לא עבד ואני לא יודעת אם זה בעיה של הפלאפון או של המטען. כשרציתי להתקשר לא ענו. שלחתי מייל וגם לא התייחסו.
תגובת החנות:
אורית שלחה לנו את המכשיר ב-16-8-2012 בתענה שמטען לא עובד, אנחנו בלי לשאול שאלות שלחנו לאורית ב-17-8-2012 מכשיר חדש. במישלוח הראשון אורית קיבלה חשבונית מס קבלה למרות שהיא תוענת שלא קיבלה, אנחנו חושבים שאורית קיבלה שרות טוב מאוד.
מוצר:
Sony Ericsson w705
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה! רכשתי 2 מכשירים מחודשים בטלפון, ההזמנה הייתה קלה, לאחר יומיים קבלתי אותם בדואר, בדקתי וניסיתי אותם. משום מה הפלסטיקה לא נראתה לי תקינה ומכיוון שישנה אחריות של פלאפון למוצרים, התקשרתי לחנות מיד באותו יום, ביקשו ממני להחזיר את המוצרים לבדיקה ללא הרבה שאלות, לאחר 3 ימים קיבלתי שני טלפונים אחרים במצב מצויין! לשביעות רצוני המלאה ולכן אני לא רואה סיבה שלא לרכוש בעתיד מוצרים מחנות זו.

איציק
מוצר:
טלפון סלולרי 3120C
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי מאוד להזמין את המוצר מסוג אייפון, לצערי לאחר ההרשמה לאתר, בחירת המוצר וניסיון לביצוע הרכישה - אני מקבל שגיאות (בדקתי על 3 מחשבים שונים, בדפדפנים שונים, 2 מערכות הפעלה שונות)

התקשרתי לחנות והסברתי להם שיש תקלה באתר- נענתי בתשובה שהכל בסדר והם מקבלים הזמנות (אוקיי- ומה עם לעזור לי?)

בניסיון לבצע רכישה דרך הטלפון, הנציג ענה לי באדיבות ואמר שהוא מצטער אך אין אפשרות לבצע הזמנה בטלפון.

אם הרכישה דרך האתר בעייתית, איך אני אבצע הזמנה?

אני רוצה להיות לקוח, רוצה לבזבז את כספי בבית עסק זה. למה להקשות? להיפך- כשרואים שלקוח מתקשה לבצע רכישה יש לעזור לו ולהוציא אותו מרוצה. התחושה שלי הפוכה.

"למזלי" לא הצלחתי לבצע רכישה, ואני שמח שכך כי אם כך מתייחסים ללקוח שפותח את ארנקו ורוצה לפרנס את העסק- אין לדעת כיצד נוהגים בשירות הלקוחות אחרי המכירה.

מוצר:
טלפון סלולרי Iphone 3GS 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שהיה בשימוש רגיל.
התקלקל פעמיים ללא שום סיבה נראית לעין.

בפעם השנייה שהמכשיר הועבר לחנות לתיקון נאמר שיחזרו אליי. נאלצתי לרדוף אחרי בחנות כדי להבין מה הבעייה. נטען שהטלפון אינו בר תיקון.
בקיצור - קניתי מכשיר ואחרי פחות משנה כספי ירד לטמיוןץ

לעולם1 לעולם לא אקנה שוב חמנות זו.
תגובת החנות:
הלקוח קנה סמסונג 5603 .
המכשיר הגיעה לתיקון 6-6-2012 שהמסך שבור ומכשיר עם קורוזיה קשה . (מים במכשיר)
אחריות יצרן לא כוללת נזק לקוח או קורוזיה אם זה שימוש רגיל מה זה זה שימוש לא רגיל?????.

מוצר:
טלפון נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר PDA מסוג סמסונג I780.
המכשיר הגיע אלי ערב יום היכרון לחללי צה"ל.
המכשיר הגיע 2 ימים אחרי ההזמנה!!! שירות אנשי החנות היו 100%.
מוצר:
PDA I780
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאמגור הגעתי (דרך זאפ) לאחר שביצעתי כבר 2 הזמנות של 2 מכשירים ב P1000 ע"י הספק "אורפרק".חשוב לציין שאת חווית הקניה הגרועה שעברתי דרך "אורפרק (שבגינה כמובן שביטלתי את העסקה)
זכיתי "תקן" ע"י אלמגור.הוזמנו 2 מכשירים מחודשים סמסונג S5603 וסוני אריקסון AINO ההזמנה בוצעה בזריזות וכך גם ההזמנה,שהגיעה לאחר יום עסקים 1.לעת עתה,אין לי ספק שאני אחזור וירכוש בחנות זו ולא יתפתה למחיריםנמוכים שמפורסמים ע"י ספקים עם רמת שרות של בסטה בשוק של יפו!
מוצר:
מכשיר סלולרי AINO
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.