דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
צילום ואלקטרוניקה  (בת ים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מאור 2000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במאור דיל ?
2.60
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
30
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
2
0
3
כל הזמן
15
1
14
נמצאו 30 חוות דעת גולשים על מאור דיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשה חלופית לגופרו לפני יותר מחודש.
התקשרתי לפני כמה ימים לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לו שאולי זה לא במלאי והם תכף יחזרו אליי.
לא חזרו.
התקשרתי שוב אחרי כמה שעות, אמרו שהם יעדכנו אותי תכף תכף, כלום.
התקשרי שוב כמה ימים אחרי, מישהי אחרת ענתה לי "מישהו יודע על הזמנה של גופרו משהו?!?!" היא צועקת לקולגות שלה.
"אף אחד פה לא יודע על מה מדובר" היא אומרת לי ומנתקת.

בושה, אל תקנו מהם כלום
מוצר:
עדשה חלופית לגופרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין קיבלתי מכשיר שיוואמי פרו 6 עם אחריות מהיצרן ומחיר מעולה פלוס מגן מסך פלוס מגן לטלפון המוכר מאור עזר מאוד ונתן טיפול מעל ומעבר.
מוצר:
xiaomi redmi note 6 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה הטלפון ה-10!!! שאני קונה מהם. שירות מקצועי נהדר. אנשים מקסימים שזה תענוג לקנות מהם. שירותי מעבדה אדיבים ומקצועיים. ממליץ בחום לכל מי שרוצה טלפון, מצלמה ועוד.
מוצר:
galaxy j4 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! !! הגעתי למאור 2000 לקנות משחק טלוויזיה לילדים. היות ואני לא מבינה בתחום הזה כלום והיה לי חשוב מאוד שהמשחק יהיה ללא אלימות כלל, ביקשתי את עזרתו של מאור. הוא המליץ לי על אחד המשחקים תוך שהוא מתעקש ומתחייב בפני ש"אין במשחק אלימות כלל, גם לא במעט". שאלתי אותו שוב ושוב: "האם אתה בטוח?" והוא הבטיח לי שאין אלימות במשחק באופן חד משמעי ואף אמר לי: "אני שיחקתי בזה בעצמי כשהייתי ילד". נתתי בו את אמוני, וסמכתי על המלצתו. שילמתי לו 300 ש"ח ולאכזבתי הרבה כשהגעתי הביתה הסתבר שהמשחק רווי באלימות. עוד באותו היום(!) הגעתי לחנות להחזיר את המשחק, ונתקלתי באטימות, וזלזול נוראי. לא זו בלבד שהחנות התנערה מאחריות, הם סירבו להחזיר את כספי בטענה שפתחתי את המשחק. כל ניסיונותיי להסביר להם כי את המשחק רכשתי אך ורק על סמך המלצתו של המוכר, וכי הוא הטעה אותי, לא עזרה לי. לאחר שהם ראו שאני לא מוותרת להם ולאחר שאמרתי להם שאפרסם פוסט בפייסבוק על ההתנהלות המכוערת שלהם הם אמרו שהם מוכנים (בשיא חוצפתם) שאחזיר להם את הדיסק ורק כשהם ימכרו אותו למישהו אחר - אראה את הכסף. בלית ברירה, ולאחר שראיתי שאין עם מי לדבר מסרתי להם את הדיסק תוך שהם מבטיחים לי ש: "כשהוא יימכר - נחתקשר אליך". במשך חודש וחצי(!) הם פשוט שכחו ממני, ורק כשהתקשרתי שוב ושוב הם הודו שמכרו את הדיסק (שימו לב חברים - הם מכרו את הדיסק בהתחלה לי, ואחר כך את אותו הדיסק בדיוק למישהו אחר. כלומר עשו "קופה" פעמיים על אותו מוצר!!!). הגעתי למאור 2000 לקחת את כספי, והם שוב "שלחו" אותי הביתה בטענה ש:"אין לנו כרגע את הכסף". רתחתי, ואמרתי להם שאני דורשת את כספי מיד. זה לא עזר, והם אף העיזו ברוב חוצפתם לומר לי: "לא תראי את הכסף שלך וגם לא תקבלי שום זיכוי" (השיחה כולה מוקלטת אצלי, מי שרוצה שיישלח לי את המייל שלו. אשמח להעביר לו אותה!). רק אחרי שהבהרתי לרענן - בעל החנות שהשיחה הוקלטה הוא פתאום "התהפך", והסכים להחזיר לי חלק מהכסף ולא את כל מה ששילמתי כי לטענתו: "הדיסק נמכר לאדם השני במחיר נמוך יותר". לולא ההקלטה, לא הייתי רואה אפילו 10 אגורות.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה משחק לאקס בוקס(על כל משחק רשום לאיזה גילאים הוא מתאים אין פה עניין של להתבסס על עצה מעובד , למבינים יותר מדובר במשחק לגו), לאחר כמה ימים חזרה לחנות עם משחק פתוח מהאריזה וביקשה החזר כספי. על פי החוק לא ניתן לקבל החזר על מוצר פתוח.
אך הצענו ללקוחה להשאיר את המשחק ונעזור לה למכור אותו ללקוח אחר בידיעה שהוא היה בשימוש במחיר מוזל מהמחיר המקורי.
כעבור כשבועיים מכרנו את המשחק והלקוחה קיבלה החזר כספי למרות ההתנהגות המזלזלת כלפינו. אנחנו עסק של 21 שנה, עם קהל לקוחות גדול שחוזר אלינו כבר מהפתיחה.
משתדלים לרצות את כולם אך זה לא אפשרי , הביקורות הלא טובות הן בודדות לעומת מספר הלקוחות שלנו אנשים רצים לרשום על מנת לפגוע כי לפרגן זה על הדרך.
מוצר:
משחק טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שלא הגיעה, שהתלווה לשירות לקוחות לא נעים , כועס ובמיוחד לא יעיל.
בסופו של דבר המוצר לא הגיע.
ממליץ בחום לא לקנות כאן, אמנם נראה זול אבל לא שווה את הטרחה ובמיוחד לא את היחס המזלזל מהשירות לקוחות.
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה על אוזניות מדגם פנסוניק 120
הוא קיבל אישור באתר שההזמנה נעשתה אך זה נעשה אוטומטי
דיברנו עם הלקוח ונאמר לו שיש דגם מחליף 125 הלקוח התחיל לצעוק
שהוא רוצה את הדגם הקודם 120 לא היה מוכן לשמוע ולא היה מרוצה מהתשובה
ולכן הגיב בצורה הזאת בכל אופן ביקשתי מהסוכן שבמידה והוא רואה באחד החנויות אוזניה כזאת
שיביא לי

מוצר:
Panasonic RPHJE120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גאלאקסי J7 באותו יום מאור היה הכי זול. הזמנתי אצלו וקיבלתי את הסלולרי * אחרי 3 שבועות בדואר * . המוכר הציע לי גם נרתיק עם מגן מסך בכ 97 שקלים, והסכמתי. כשהגיע אליי באריזה לא היה נרתיק. התקשרתי ושלחתי לו צילום, המוכר התנצל ואמר שישלח את הנרתיק אבל עד היום (אחרי חודשיים) לא קיבלתי את הנרתיק ואף אחד לא פנה אליי. אני מאמין שזה לא בכוונה אבל לדעתי כשמבטיחים צריכים גם לקיים.
מוצר:
גאלאקסי CORE ' J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט לא לקנות שם!!! אל תקנו! יחס גרוע! מחיר מופקע! התנערות מאחריות!!
בפעם הראשונה שם היתה מישהי שמסתבר שהמוכר עבד עליה ומכר לסבתא שלה משהו שהיא לא צריכה ולא יכולה להחזיר.
קניתי שם S8 NOTE, עזבו שהמחיר מתברר כמופקע בסוף,
קניתי עם הטלפון מגן סיליקון ומגן מסך זכוכית, כל הזמן המגן מסך יצא החוצה ואי אפשר ללחוץ!, ממש חוסר מקצועיות.
הגעתי אליהם והראתי להם בדיוק את הבעיה, התנערות מאחריות!!!
עשיתי בתשלומים, והם לא אמרו לי שיש קרדיט על התשלומים ופתאום אני רואה! זו ממש חוצפה!!!
הייתי צריך ממש לדבר שם בקול רם לייד כל הלקוחות כדי שמישהו יקשיב לי עד שהחליפו לי למגן סיליקון והבעיה נפתרה.
אבל המחירים שם מופקעים, ויש שם לקוחות שמתלוננים כל הזמן, ולא אכפת להם ומתנערים מאחריות!!!
ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!!
ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!!
ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!!
תחסכו לכם את עוגמת הנפש שאני עברתי!!!!
מוצר:
samsung s8 note
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על שירות מדהים
רכשתי גלאקסי j7 pro
הגעתי דרך זאפ לאחר שקראתי ביקורות מעולות על החנות .
תודה על שירות ומכשיר מדהים !
אמליץ לעוד אנשים
מוצר:
Galaxy j7 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר, מקצועיות ואמינות. בתור אדם מבוגר הצוות בחנות עזר לי להתמצא ובעיקר מאור המוכר אשר נתן לי יחס אישי ואדיב. יצאנו מרוצים.
מוצר:
גלקסי 9 פלוס יבואן רשמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למאור וקיבלתי שירות מושלם תודה רבה ממליצה בחום!!
שירות אמין ומקצועי כיף שיש עדיין אנשים כאלה
מוצר:
גלקסי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מדהימה, חנות תוססת וצעירה.ניתן הסבר מקצועי שלאחריו רכשתי note 8 וכיסוי מומלץ להגיע כיף שיש אנשים כאלה עדיין אמינים
מוצר:
galaxy note 8 suny
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים טובים בחנות טיפל בי בצורה יפה סידר לי את כל הדברים שאני צריך בטאבלט
דאג לי לכיסוי וזכוכית במחיר מעולה
בטוח שאחזור ואשלח אנשים
מוצר:
T585
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם פלאפון נייד. שירות נעים ומקצועי
מחיר הוגן לחלוטין ללא התחכמויות (אביזרי מקור, ביטוח יבואן)
שירות אדיב עד הסוף, נשארו איתי לוודא שהכל עבר מעבר לשעות החנות ואף הגיע איתי לרכב וסמדר את החיבור לבלוטוס
מומלץ !
מוצר:
גלקסי a5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יאומן שעוד יש אנשים כאלה - סבלניים ללא גבול, מקצוענים לעילא ולעילא, קשובים לבקשותיך. קניתי סלולרי שיאומי NOTE 5 - כל החומר מהמכשיר המושבת שלי הועתק והועבר בשעתיים של רצון טוב ובכייף. מאור וכפיר והאמא - יש לכם עסק לתפארת המשיכו ככה!!! יוני ברקאי.
מוצר:
XIAOMI NOTE 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רדמי 5 note, היה אותו במלאי בצבע שחור שלא ראיתי במקומות אחרים. במחיר די דומה אצל כולם. היו נחמדים ואדיבים.
מוצר:
רדמינוט 5 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, בדואר עשה פשלה ומאור הבעלים הגיע באופן אישי עד אלי להביא לי את זה. מומלץ בחום.
מוצר:
Sennheiser HD700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות לא אדיב,לא מהיר, לא מקצועי תרתי משמע ולא אמין. פרט לכך שהם יקרים יותר מהאחרים
מוצר:
REDMI NOTE4 64GB XIAOMI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה והיא עוד לא הגיע בתאריך שהיא הייתה צריכה להגיע אבל דיברתי איתם בטלפון והם הרגיעו אותי וגם נתנו לי פיצוי על אף שהם טענו שזה קשור לדואר ולא אליהם כל הכבוד
מוצר:
מצלמה SX710
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב, מהיר, מקצועי ואמין.
המחיר ללא תחרות והיחס אישי.
שמחים מאוד שהגענו אליכם!
נמליץ עליכם וכמובן שנחזור לקנות אצלכם שוב.
מוצר:
אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הסבר מקצועי ושירות מצויין. המכונה הגיע בזמן לשביעות רצוני.
אני משוכנע שאם אצטרך לקנות מכשיר נוסף, יש לי את הכתובת הנכונה.
מוצר:
מכונת גילוח PT919
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק למצלמה. למחרת התקשרתי לוודא שקיבלו את ההזמנה ולברר מתי יישלח התיק. נאמר לי שיחזרו אלי תוך כמה דקות. לא חזרו, וכך קרה 3 פעמים נוספות באותו היום.
למחרת התקשרתי ומישהו הואיל לבדוק על מה אני מדבר. הוא בדק, ומר שאין להם במלאי ושיגיע כעבור יומיים. המתנתי, וכעבור יומיים אף הגעתי לחנות. התיק לא היה במלאי וניסו למכור לי נרתיק אחר יקר הרבה יותר. כעבור 5 ימים נוספים התקשרתי שוב, הוא עדיין לא הגיע, שוב ניסו למכור לי נרתיק אחר, וביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
לגבי התיק שהוזמן, נכון שהלקוח פנה אלינו לגבי מצב ההזמנה שלו ונאמר לו שאנחנו מטפלים בפניות קודמות וברגע שנתפנה נחזור אליו הסברנו ללקוח שכל עוד המוצר אינו נמצא במלאי אנחנו לא מחייבים אותו בתשלום ואנחנו בסה"כ כפופים לחברה ממנה אנו מזמינים את המוצרים לחנות וברגע שאין להם במלאי גם לנו אין נשמח לעדכן את הלקוח מתי שהמוצר יגיע למלאי ואם יהיה מעוניין בו עדיין נשלח אליו את התיק שהזמין.

מוצר:
נרתיק אף למצלמה CirrusTLZ 25
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעזרת זאפ בחרתי את החנות (לא היו לה חוות דעת משובחות) והמוצר הגיע לאחר כ-5 ימי עסקים, בזמן.
יום לפני זה התקשרתי לשרות הלקוחות ונאמר לי שהמוצר נמצא בדואר.
בעיה אחת הייתי מציין - היה רצוי שהעובדה שהמוצר הועבר לדואר תהיה רשומה באתר של החנות כאשר זה נעשה. שם היה ניתן לראות רק תאריך ההזמנה והמספר.
מוצר:
נווט GPS 6062
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יזמנתי מצלמה ליפני שבואים. באתר רשום אספקה 5 יום. בגלל זילזול קזא אפילו לא מינשה ליצור יתם קשר.באתר לא רשום דרח איזו חברה שולחים. היקר משחו קסף מי קרתיס...
מוצר:
מצלמת רפלקס d-200
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.