דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

PC2

מחשבים וציוד היקפי (בת חפר)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
פי סי 2
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בpc2.co.il ?
3.18
ציון ממוצע
11
חוות דעת בשנה האחרונה
352
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
1
0
2
שנה אחרונה
6
0
5
כל הזמן
295
4
53
נמצאו 352 חוות דעת גולשים על pc2.co.il
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי דרך האתר הזמנת של סוללה ללפטופ.
העברה דרך "ביט" לא עבדה, אז המליצו להעביר דרך "PAYBOX" וזה עבד.
אחרי שכסף עבר, קיבלתי email שההזמנה הושלמה ואני אמור לקבל מוצר טוך 3 ימים.
לצערי ביום השלישי התקשרו והודועו שמוצר חוסר במלאי (באתר היה כתוב אחרת) ומאז לא מצליח לקבל את הכסף בחזרה.
שיחות בטלפון Uמכתבים כרגע לא עזרו.
מקווה שלא סתם גנבים, רק חוסר סדר בניהול חנות.
מוצר:
סוללה חליפית 4 תאים למחשב נייד Lenovo IDEAPAD Z410 Z510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
01.07.2020-ביצעתי דרך האתר הזמנת סוללה לפלאפון LG G4. בשיחת טלפון עם שירות לוקוחות של החברה נאמר לי שהסוללה נשלחה ב 06.06.2020 ועדיין לא הגיעה(כמעט חודש)וכמובן שהסכום עבור הסוללה חוייב באשראי. לכן לא ממליץ לבצע הזמנה מאתר זה.
תגובת החנות:
הלקוח בחר בדואר רגיל (ללא מספר מעקב).
למרות זאת, אנחנו שלחנו את המוצר בדואר 24 (שילמנו על זה הרבה יותר) וזאת על מנת שיקבל את המוצר מהר יותר.
כפי שכולם יודעים, לדואר ישראל יש תוכניות אחרות והם לא עומדים כמעט בשום בהבטחה שהם מפרסמים...
לכן אנחנו מדגישים בזמן ההזמנה, שאנו ממליצים שלא לבחור את דואר ישראל.

בסופו של יום, הלקוח בכל זאת קיבל את ההזמנה.

מאות חוות הדעת אצלנו מראות שאנו עושים את הכל על מנת לתת את השירות הטוב ביותר.
לצערנו לא תמיד נותני השירות שלנו עושים את הכל מהצד שלהם על מנת לספק את המשלוחים במהירות ויעילות.

צוות החנות
מוצר:
סוללה מקורית אל ג'י LG BL-51YF G4 H818 H819 H810 H815 VS986 LS991 3000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מדהים, לא רגיל למצוא כזה שרות בישראל.
רכשתי סוללה לטלפון והסוללה לא היתה תקינה, הרמתי טלפון ומיד זיכו אותי בגלל שלא היתה להם כזאת סוללה תקינה.
מוצר:
סוללה BL44JH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטען ללנובו, רכישת המטען וסוג המטען אושרו על ידי PC2 בטלפון חוזר. ככל מטען למחשב נייד התכולה היא כבל חשמל וגוף המטען עצמו. האספקה כללה מטען חשמל עם חיבור ישן בעוד שהחבור למטען הוא משולש - מיקימאוס. משמע לא ניתן כלל להשתמש במטען ולחברו לשקע.
הייתי בטוח שהתשובה תהיה "טעינו", ולא - הנציגה (כנראה הבעלים) לא הבינה מה הבעיה ונסתה לשכנע אותי שכך צריך להיות.

טמטום? חוסר מקצעיות? שירות רע? - בכל מקרה לא אקנה שם יותר
תגובת החנות:
במוצר עצמו רשום בפירוש שהמטען נמכר ללא כבל חשמל (כי רוב הלקוחות רוצים להחליף את המטען עצמו ולא את הכבל שמחזיק שנים רבות). אנו אף מציעים ללקוחות במכירה עצמה לרכוש כבל בנפרד.
למרות זאת, הלקוח המאשים את החנות שרשמה בבירור את העניין ב"טימטום". חוץ מזה שההערה הזאת לא במקום, נראה ש"הטימטום" נמצא בצד של הקונה
מוצר:
מטען ספק כח מקורי למחשב נייד 161.54 161.54 1.00 Lenovo ideapad YOGA 20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטען למחשב נייד.
ראשית, שילמתי עבור משלוח מהיר. קיבלתי את המטען רק אחרי שבוע ! אם אתם צריכים בזמן קצר - לא בחנות הזו.
שנית, קיבלתי מטען לא נכון. בהתחלה ממש זלזלו בי וטענו שזה מה שהזמנתי. לאחר מכן שהבינו שחלה טעות, דרשו ממני להחזיר את המטען בדואר רשום ולא בשליחות שלהם.
לא מכובד !!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בעצמו ולבדו את המטען.
כשקיבל את המטען, טען שהמטען לא מתאים לו.
לאחר שבדקנו את עצמנו שוב מול ההזמנה של הלקוח, ראינו שהוא קיבל בדיוק את המטען מהדגם שהוא הזמין.
אמרנו לו שגם אם הוא טעה, זו לא בעיה והוא יכול לשלוח אלינו חזרה את המטען ואנו נזכה אותו או שנשלח מטען אחר.
הלקוח התעקש שאנו נביא לו מטען אחר על חשבוננו ונשלח שליח לאסוף את המטען שהוא הזמין בטעות, ולזה כמובן לא הסכמנו.
אי אפשר גם לטעות בהזמנה, גם להאשים אחרים בטעות וגם לדרוש שליח ללא עלות.

בשום שלב, לא התייחסו אליו בצורה לא נאותה. הלקוח פשוט לא אהב את התשובה שלנו והחליט "להראות לנו"...

מאות חוות הדעת בזאפ, מראות שאנו מתייחסים לכל תלונה ובעיה באופן ענייני ורציני, ואנו שמחים גם להמשיך לעשות זאת.

צוות החנות
מוצר:
מטענים למחשבים ניידים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח, הזמנה מהירה, הכל ברור ופשוט. שירות מצוין, זמינות ואיכות מעולה. המוצר הגיע במהירות ובקלות (תוך 24 שעות), שאפו!
מוצר:
סוללה מקורית לטלפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה, קניתי משלוח מהיר עקב טלפון שנהרס, לקח לי יום למצוא פלאפון שעובד כדי שאני יוכל לקבל טלפון מהשליח. מסתבר שהשליח היה אמור להגיע אלי באותו יום אבל לא הצליח לתפוס אותי. למרות זאת יומים אחרי הוא ניסה עוד פעם והפעם הוא הצליח לתפוס אותי ומסר לי את החבילה באותו יום.
מוצר:
בטריה ל LG 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי סוללה לא נכונה. נתנו לי זכות ושלחו פרטית נכון מייד. שרות מצויין! ממליץ.
מוצר:
סוללת Asus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה למחשב, במחיר הכי נמוך ברשת, הגיעה בתוך שבוע ארוזה היטב, והכל עובד מצוין !
מוצר:
סוללה מקורית 6 תאים למחשב נייד dell latitude E5430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, הזמנתי בערב וביום שלמחרת התקשרו ליידע אותי שהמוצר (סוללה לרובוט רומבה) חסר במלאי.
קיבלתי את המוצר (שליח עד הבית,) כעבור כ-3 שבועות ,כפי שהובטח לי.
מוצר:
סוללה לרובוט רומבה דגם 555
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ואמין ומהיר, קיבלתי מוצר תקול בהתחלה אבל אחרי שיחת טלפון אחת שלחו לי מותר תקין ללא כל בעיות נוספות
מוצר:
סט מקלדת עכבר אלחוטי אופטי עברית אנגלית 24GHz עד 10 מטרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר נגיש וקריא. יש מידע מפורט על הפריטים השונים. המוצר הגיע כמובטח וכאשר ניתקלתי בבעיה בהתקנה, הספק היה זמין בטלפון בלי לחכות על הקו ונתן מספיק מידע כדי לסיים את ההתקנה.
מוצר:
פקס מודם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמתי מאוד מדרך הטיפול בהזמנה החנות זיהתה שסימנתי איסוף עצמי בטעות כי אני גר בצפון והתקשרו לבדוק איתי
מוצר:
סוללה לIROBOT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה למחשב נייד ASUS ובעת ההזמנה נאמר לי שזמן ההמתנה הוא כ-3 שבועות מכיוון שהמוצר מחוץ למלאי. הסכמתי להמתין והמוצר הגיע אחרי 5 וחצי שבועות. אני מבין שכ-"3 שבועות" זה אומדן של זמן המשלוח, אך בפועל לקח כמעט פי 2 מזה. יצרתי קשר עם החנות לאחר 4 שבועות ונאמר לי שהמוצר כבר הגיע לארץ וזה רק עניין של יומיים-שלושה עד שיגיע אלי (ובפועל התעכב עוד שבוע וחצי).
עם זאת, המוצר הגיע כמבוקש ותקין.
תגובת החנות:
ללקחה נאמר שמדובר ב 21 ימי עסקים. זה לא בדיוק 3 שבועות אלא יותר לכיוון של 4.5 שבועות קלנדריים.
כמו כן, אנו אומרים לכל הלקוחות שמזמינים מוצרים שמגיעים מחו"ל, שבגלל שמדובר במשלוח מחו"ל אז זמן האספקה יכול להשתנות מעט (לאחר ואפילו להקדים).
מהרגע שהמשלוח הגיע אלינו, עידכנו את הלקוחה במספר המעקב. לפי מספר המעקב, המשלוח הגיע לסניף הדואר שלה לאחר 4 ימים מהרגע ששלחנו.

מאות חוות הדעת החיוביות מראות שאנו עושים את הכל על מנת לספק את המוצרים בזמן.
אנו ממשיכים והתייעל ולשפר את דרך הגעת המשלוחים מחו"ל כל הזמן.

צוות החנות



מוצר:
סוללה חליפית למחשב נייד 6 תאים Asus N46 N46V N46VM N56 N56V N76V N76VM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלט מצגות עם מצביע לייזר בצבע ירוק, והגיע שלט עם לייזר אדום.
בדף המוצר מצוין "מצביע לייזר באיכות גבוהה ומאמץ את הטכנולוגיה הירוקה האחרונה המעודכנת"
מוצר:
שלט אלחוטי איכותי ארגונומי למצגות PPT עם ציין לייזר לטווח של עד 20 מטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, נדיב ומקצועי.
קבלתי מידע מדויק לגבי זמן ההספקה, וקבלתי את המוצר בהתאם להזמנה ובזמן.
מוצר:
סוללה למחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר "מטען / ספק כח מקורי למחשב נייד HP COMPAQ Envy TouchSmart 17 NoteBook קומפק HP, מתח כניסה: 100-240V | מתח יציאה: 19.5V | הספק: 90W | כח: 4.62A". ההזמנה כללה גם כבל מתח, סה"כ ₪201.
לאחר כמה ימים קיבלתי את החבילה אך היא כללה מטען מדגם שונה בתכלית: הספק: 65W | כח: 3.33A. כמו כן הקופסה היתה שונה לגמרי.
זהו דגם שונה לחלוטין עם הספק וכוח שונים מזה שרכשתי, אם הייתי מחברת אותו למחשב היה קורה לו נזק.
לתומי חשבתי שהם פשוט התבלבלו ושלחו את המטען הלא נכון. שלחתי מייל עם צילום המטען והתקשרתי. לאחר כמה שיחות עם המוכר/טכנאי שלא הניבו כלום, חזרה אלי נציגה וביקשה שאסביר לה מה הבעיה. הסברתי שקיבלתי מטען לא נכון. היא הסבירה לי הסבר שערורייתי שמכיוון שהמחבר הוא בצבע כחול, לא משנה איזה דגם המטען, זה מתאים למחשב. הסברתי שזהו שקר גס כי ההספק והכוח שונים לחלוטין ויש הודעות אזהרה על המטען עצמו שצריך לחבר רק למחשב מתאים. היא התעקשה שכך אמר לה טכנאי. רציתי לדבר עם אותו טכנאי אך היא רק אמרה שאשלח לה את המטען בדואר ויזכו אותי על המטען ועל המשלוח.

קניתי משהו מסוים ונתנו לי משהו אחר לגמרי, ועוד העזו להסביר לי שזה בסדר גמור (אם הייתי מחברת את המטען למחשב הוא היה נשרף.)
בנוסף, טירטרו אותי לדואר פעמיים ללא תמורה.
תגובת החנות:
לצערנו, הלקוחה אינה מבינה לא במטענים ולא בחשמל... נשלח לה מתאם המתאים לצורכים שלה.
אנו מוכרים מטענים למחשבים ניידים כבר למעלה מ 10 שנים אז למילים כמו "שערורייתי" ו "שקר גס" אין כאן מקום, בטח כשהלקוחה לא מבינה בחשמל...

המטען שנשלח אליה מתאים בדיוק לדגם של המחשב שלה (Envy TouchSmart 17). גם בדקנו את העניין מול חברת HP שכמובן אישרו את מה שידענו.

הלקוחה התעקשה שזה לא נכון ואין לנו מה לעשות חוץ מלבקש חזרה את המוצר ולזכות אותה על מלוא הסכום.

מאות חוות הדעת בזאפ מראות שיש על מי לסמוך ואנו נמשיך ונעשה את כל האפשר על מנת שכל הלקוחות (או לפחות רובם המוחלט...) יהיו וירגישו מרוצים.

צוות החנות
מוצר:
מטען / ספק כח מקורי למחשב נייד HP COMPAQ Envy TouchSmart 17 NoteBook ק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה נטענת לטלפון אלחוטי -BT1016.
המחיר 17 ש״ח כולל משלוח.
נראה לי זול מדי אבל הימרתי.
הגיע תוך יומיים בדואר 24 למרות שלא שילמתי עליו.
עובד מצויין. תענוג.
מוצר:
BT1016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר עודכנתי בכל זמן נתון לגבי המשלוח של הסוללה
תודה רבה לצוות שירות טוב
מוצר:
סוללה למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטיפול בהזמנה היה מעל ומעבר, וההגעה סופר מהירה עם משלוח בדואר 24. בפירוש חנות מומלצת!
מוצר:
משחה טרמית למעבד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהמוצר שהזמנתי מוגדר בפירוש כתואם windows-10, הוא לא !!!

*2 יציאות* מודם פקס Modem FAX USB חיצוני עם 2 יציאות במהירות 56K למערכת הפעלה Windows 10

זו הטעיה ברורה
תגובת החנות:
כפי שהסברנו והראינו ללקוח, המוצר תואם ל windows 10.
אפילו התקנו את המוצר על המחשבים שלנו (2 מחשבים עם windows 10) על מנת להראות ללקוח שהמוצר תומך באופן מלא ב windows 10.
ללקוח כנראה ישנה בעיה עם המחשב המסויים שלו.
הצענו ללקוח לשלוח אילנו חזרה את המוצר ונזכה אותו במלוא הסכום.
הלקוח מהסיבות שלו, לא שולח את המוצר אלינו.

לא נראה לנו שמישהו יכול לעשות יותר ממה שעשינו על מנת להראות ללקוח שהמודם עושה ותומך במה שפירסמנו.

מאות חוות הדעת החיוביות בזאפ מראות שאנו עושים את מירב המאמצים לרצות את הלקוח.

צוות החנות
מוצר:
*2 יציאות* מודם פקס Modem FAX USB חיצוני עם 2 יציאות במהירות 56K למער
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר וענייני ע"י שחר.
משלוח זריז תוך 5 ימים.
חנות רצינת ששוה לרכוש בה.
מוצר:
סוללה נטענת לטלפון אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר לפני שבועיים, הוא עבד זמן ולצערי נשרף לו ספק הכוח,
בהתחלה לא פניתי חזרה ל-PC2 והתבאסתי, אחרי כמה ימים הם שלחו לי מייל לשאול איך הייתה חווית הקנייה שלי,
אמרתי להם על הבעיה שלי, הם התקשרו, ושלחו לי ספק כוח חדש,

אהבתי מאוד את השירות, והמחיר של המוצר
כל הכבוד על השירות
מוצר:
מתאם USB ל-SATA IDE כולל ספק כח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. בתאריך 12/2017 רכשתי קורא ברקוד עבור ספריה. כעבור שמונה חודשים (אוגוסט 2018) הברקוד הפסיק לעבוד ללא כל סיבה. קראתי לאיש מחשבים שיבדוק כיוון שחששתי לבדוק לבד (חוסר ידע). איש המחשבים בדק שעה ולא הצליח לפתור את הבעיה. התקשרנו לחברה (PC2ׂׂ). הסברנו את הבעיה. הדבר הראשון שבו הואשמנו (כמובן צריך מיד להאשים את הלקוח) שהמכשיר נפל. כל הסבר לא עזר. הדוברת התקשרה לחברה, חזרה אלינו כעבור כמה דקות והודיעה שגם היצרן האשים אותנו שהמכשיר נפל (כמה מפתיע...). המכשיר לא נפל ולא נגרם לו כל נזק. המכשיר הפסיק לעבוד ביום אחד. מכשיר כזה שמתקלקל כעבור שמונה חודשים כנראה פגום במקור. מענה כפי שקיבלתי הוא חצוף ואין בו מינימום שרות. איני ממליצה כלל להשתמש בחברה זו. מצטערת
תגובת החנות:
אנו מוכרים את המוצר הנ"ל כבל למעלה מ 4 שנים ללא כל בעיה עם "פגם במקור" כפי שהלקוחה טוענת.
אם הייתה בעיה כלשהיא במוצר, הוא לא היה עובד כלל ולא מפסיק לאחר 8 חודשים.
למוצרים מהסוג הזה יש אחריות לחצי שנה כי ברקוד מטבעו נמצא בשימוש קבוע וכמו בסופר, המכשירים חוטפים מכות רבות במהלך חייהם.
אנו כלל לא האשמנו את הלקוחה אלא העלנו נקודה ושאלנו האם המכשיר קיבל מכה. ומה הייתה התגובה של הלקוחה? "אתם שקרנים. כל החנויות שקרנים", וכך התקשרה הלקוחה 3 פעמים ובכל פעם צועקת על כל מי שעונה לה: "כולכם שקרים"
מול סוג כזה של "הוכחות" אין לנו דרך להתמודד...

מאות חוות הדעת החיוביות בזאפ מראות שאנחנו מהחנויות עם הכי הרבה חוות דעת חיוביות בזאפ, ואנחנו נמשיך לעשות את המירב.

צוות החנות
מוצר:
ברקוד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.