
מנסיון רב, המחירים אינם הכי זולים בשוק אך החנות נחשבת לאמינה. באותה קנייה שאלתי לגבי כלוב למצלמה Nikon Z9, מוכר נוסף התערב בשיחה שלא לצורך וציין כי המצלמה הנ"ל אינה מצלמת וידאו טובה. מה שגרם חווית הקניה לא טובה.

מנסיון רב, המחירים אינם הכי זולים בשוק אך החנות נחשבת לאמינה. באותה קנייה שאלתי לגבי כלוב למצלמה Nikon Z9, מוכר נוסף התערב בשיחה שלא לצורך וציין כי המצלמה הנ"ל אינה מצלמת וידאו טובה. מה שגרם חווית הקניה לא טובה.

ליוגנד יש אחלה מחירים, משלוחים מהירים והכי חשוב מבחר גדול. אחרי כמה וכמה רכישות דרך האתר שעברו מצויין אני אמשיך לרכוש דרכם.

העסקה בוצעה באופן חלק ומהיר. תקשורת עם הספק בסדר גמור. ההספקה בוצעה ע"י צ'יטה באופן מהיר ונעים.

נתחיל מזה שאם הייתי יכול לתת 0 על השירות והגינות הייתי נותן. זאת היית פעם ראשונה שרכשתי אצלם ובוודאי תהיה פעם אחרונה. הזנמתי שני פילטרים - אחת לא היה במלאי - התקשרו עלי כדי להציע החלפה (עד כאן הכל תקין) - אמרו שמחליפים כביכול לפילטר טוב יותר באותו מחיר, בפועל החליפו לפילטר שייצור שלו הסתיים כבר לפני כמה שנים. שני בעיות עיקריות בהתנהלות: 1. הגינות - לא מספקים ללקוח מידע מלא 2. מחיר - לא התאימו את המחיר בהתאם (בפועל פילטר שנשלח זול יותר) לאחר שיחה עם שירות לקוחות הסכימו להחליף, אך לא רצו להשתתף במחיר משלוח חזרה וגם היחס משירות לקוחות - יחס מזלזל.

הגינות יוצאת דופן! ב-5.07 רכשתי מיוגנד עדשת Canon RF 24-105mm f/4L IS USM מהיבואן הרשמי. הרכישה בוצעה בעיתוי זה כדי לנצל מבצע הנחות די חריג של היצרן וע"כ בחרתי במוצר מהיבואן הרשמי. מעט חנויות היו זכאיות להעניק את ההנחה, רק המובחרות והאמינות בארץ, ויוגנד הייתה ביניהן. וידאתי מול שלומי שאהיה זכאי להנחה והוא אישר זאת, טלפונית. אספתי את העדשה באילת, באמצעות החנות טו פיק, כדי לחסוך את המע"מ. לאחר הרכישה התברר שהמוצר המסוים הזה לא השתתף במבצע, וכמובן חששתי. בכל אזת שלומי זיכה אותי בהנחה, כ-450 ש"ח (לא מעט), ע"ח החנות ותוך פגיעה ברווח. בעיניי התנהגות יוצאת דופן, בוודאי בארץ, אשר מוכיחה אמינות ועמידה במילה שניתנה. תודה!

מקום רציני עם שירות מרשים. היו מאוד אדיבים והוגנים. תקשורת עם החנות מצויינת ומשלוח מהיר.

התחלתי לקנות ביוגנד בשנות הששים המוקדמות. כבר אז הם היו "כותל המזרח" של טובי הצלמים בארץ. שם רכשו, החליפו, מסרו לתיקון, והשיגו ציוד שלא היה זמין על המדפים. וילי ומוני ידעו בדיוק לאן להפנות לקוחות, להשגת "ציוד נדיר" וזאת בתקופת צנע ובעיות יבוא קשות. עד היום נשמרת רמת השירות כמו אז. רק הציוד השתכלל, הצוות התחלף, אך השם האחים יוגנד תקף במלואו. כמובן שעם השנים התעוררו גם תקלות. אבל תמיד זכיתי לפתרונות הולמים שענו על הציפיות. ע. הח. בני ויטנברג.

קניתי חצובה PRO 324DX וקיבלתי אותה היום. הקניה באתר היתה בסדר גמור, המוצר הגיע תוך זמן קצר הביתה (וזאת היתה הבעיה, כפי שיוסבר להלן), ושיחה שעשיתי לחנות כדי לוודא שהגיע מה שהזמנתי היתה יעילה ואדיבה. אני הזמנתי באתר משלוח לנקודת איסוף תמורת 29 ש"ח. אחרי יום-יומיים מתקשרת אלי עובדת מהחנות ואומרת לי שהחבילה גדולה מדי וזה לא אפשרי. מסתבר שבאתר מצויין שגודל מקסימלי אפשרי הוא 30X30X30, ולכן עלי הוסיף 21 ש"ח למשלוח עד הבית, או לאסוף בעצמי בחנות. אני אומר לבחורה שזה נשמע הזוי, זאת לא ספה, והיא עונה ש"צ'יטה" לא מוכנים כי תאי האיחסון איפשהו לא יכולים להכיל חבילה גדולה יותר. לא רציתי לנסוע לת"א במיוחד (אני גר ביבנה) ונאלצתי להסחט בעוד 21 ש"ח. ברור שהסכום זה לא העניין, אלא הקשקוש הזה עם "צ'יטה". יש עוד המון חברות שליחויות, תחליפו! החבילה שקיבלתי היא בגודל 15X15X60, לא משהו אדיר מימדים. וכחנות כל כך ותיקה ונחשבת, אתם לא יכולים לספוג את ה-21 ש"ח, מה אתם מתבזים לצלצל אלי על שטות כזאת??
שלום חיים, ראשית אני שמח לשמוע שהמוצר הגיע אלייך במהירות והטיפול היה יעיל ואדיב. לגבי עניין המשלוח, גודל המוצרים שניתן להשאיר בנקודות האיסוף מוגבל מטבע הדברים בכל החברות. ובבדיקה האחרונה שעשינו עם כמה מחברות השליחויות מהגדולות בתחום ההגבלה של גודל המוצר הינה זהה. בעת הזמנת המוצר באתר ובבחירת המשלוח המידע מצויין כפי שרשמת. נלמד להבא לנסות ולהוריד את האופציה באתר לנקודת איסוף במוצרים גדולים ע"מ שלא תווצר הטעיה מול לקוחות. תודה על הביקורת

רכשתי באתר של יוגנד מצלמת וידאו והכל היה מעולה. בשיחת טלפון שעשיתי נתנו לי פרטים ובדקו שהמצלמה במלאי. הרכישה עברה בצורה חלקה כולל כרטיס זיכרון שקיבלנו ללא תשלום נוסף (!) ותוך 24 שעות המצלמה כבר הייתה אצלנו ! מקצועיים ומומלצים.

הגעתי לחנות לאחר המון התלבטות איזה מצלמה לרכוש, לאחר הדרכה וייעוץ מקצועי וסבלני רכשתי מצלמת סוני עם עדשה וציוד נלווה, כיף שיש מקום כ"כ נוח ובין היחידים בארץ שמציג ומנגיש את רוב הציוד בתצוגה ופתוח להתנסות לפני רכישה. חייב לציין שמצאתי את הציוד בחנות אחרת במחיר זול יותר ב 200 ש"ח בערך, ולמרות זאת קניתי ביוגנד (מצדיק ייבוא רשמי עם אחריות לשלוש שנים והדרכה מלאה ושקט תעשייתי)

קניתי דרכם DJI Ronin SC ביולי 2021 במחיר מדהים. ביקשתי שהמכשיר יגיע כמה שיותר מהר כדי שאוכל לקחת אותו איתי לנסיעה. שירות הלקוחות של יוגנד היה מצויין והמכשיר הגיע אליי תוך 4 ימים, ועוד עם משלוח חינם. עדיין עובד מצויין והיה שווה כל שקל. אדאג לחזור ולקנות אצליכם!

על הפנים , רודף אחריכם מעל חודש למצלמה סוני A6400 מפרסמים מחיר נמוך בזאפ בלי מלאי מה הרעיון??
שלום, עקב בעיות ייצור של חברת סוני, החברה החליטה להקפיא את ייצור כל סדרת מצלמות ה A6xxx לדגמיהם השונים. מידע זה הגיע אלינו לאחרונה ואנו מתנצלים שלא הסרנו את המוצר מזאפ. המחיר אשר פרסמנו הינו המחיר מחירון המקורי של היבואן הרשמי, ולא הייתה כוונה הטעיית מחיר למשיכת לקוח.

קנינו מצלמת קנון 800D וציוד נלווה. ממליצה בחום לקנות בחנות הזו. בני נתן לנו שירות מצוין. עם סבלנות והרבה רצון לעזור. נתן תשובה לכל שאלה, בסבלנות גדולה, גם אם נשאלה כמה פעמים. לא ניסה למכור לנו מה שאנחנו לא צריכים. הייתי עם הבן שלי ששאל בלי סוף ובני ענה לו בסבלנות מדהימה. שירות מצוין. הרגשה שיש למי לפנות. תודה רבה על חוויית קניה כל כל שונה ממה שאנחנו בדרך כלל רגילים. אדיבות, סבלנות ויושר.

ללא ספק החנות הכי מקצועית שיש החברה עזרו לי למצוא את הציוד הנלווה שהיה חסר לי באדיבות והתלהבות שיש רק במקום שבאמת חיי צילום כמוני

אנטולי נתן לי שירות מעולה ואינפורמטיבי , הסביר לי על השוני בין הכרטיסים ,חווית קניה נוחה מהירה ומצויינת,

הזמנתי מדפסת EPSON L1800. הזמנה הייתה פשוטה ומהירה, תוך 7 ימים קיבלתי מוצר חדש תודה רבה לחנות ולצוות החנות על שירות אמין ומהיר, אמשיך להזמין אצלכם מוצרים בעתיד בחנות של אחים יוגנד. תודה

המוכר היה סבלני,מהיר ועם הרבה אכפתיות. המוכר שאל והמליץ וגם כן הסביר בנוגע למוצר אשר רציתי לקנות, בנוסף היה מאוד נדיב ויצאתי מהחנות בהרגשה הכי טובה שיכולה להיות.

צוות של מקצוענים, אנשים שחיים ונושמים צילום. גן עדן למקצוענים אך גם אני, כצלם מתחיל, מצאתי שם הרבה מעבר ל"אוזן קשבת". זה חורג מעבר לפן המכירתי והם מעניקים מידע מקצועי וטיפים, ממליצים מתוך כבוד למקצוע ולא מטעמים שיווקיים.

היתה תקלה והמוצר לא סופק למרות שהזמנתי. יצרתי קשר עם החנות דרך האתר שלהם, והם התקשרו מיד בחזרה, התנצלו, לקחו אחריות ואמרו שישלחו על חשבונם בדואר שליחים. ואכן כך היה. אני מודע לזה שטעויות קורות, והתיקון הפעם היה מהיר ולענין, ובלי למרוח את הלקוח, וזה מה שחשוב בעיני.

הגענו להחליף מיקרופון למצלמה שנקנה יומיים לפני ע"י חבר. הכנו את עצמנו להכי גרוע. הגענו לחנות, הסברנו, וישר קיבלנו יחס חם ואוהב מאנטולי המוכר המושלם! הוא הסכים לזכות אותנו בלי שום בעיה, ועקב כך עשה לנו חשק לקנות דברים נוספים הנחוצים לנו. חוויה ממש ממש טובה. ממליץ לכולם להגיע לחנות! היא ברמה אחרת.

רציתי את העדשה במהירות לפני שאני נוסע לטיול והיא לא היתה במלאי (אפילו לא אצל היבואן). יבגני דאג לעדכן אותי על מועד הגעת העדשה מהיבואן, וגם שהעדשה תגיע לחנות בדיוק בזמן. הספקתי לאסוף אותה ואני סופר מרוצה. מרגיש שהתייחסו אליי כמו VIP. מעריך את זה מאוד, וגם בקניה הבאה אחזור :)

יצרתי קשר עם החנות ביום ראשון (בחור נחמד וסובלני אם אני לא טועה אביחי) לגבי רכישת עדשה , לאחר בדיקה פיזית במלאי ווידוי התאמה למצלמה שברשותי ביצעתי את הרכישה לא עברו 24 שעות והעדשה כבר הייתה ברשותי שרות ללא רבב

הגעתי לחנות לרכישת מצלמה עם התלבטות בין מספר דגמים. המוכר שהיה בחנות היה עם הרבה סבלנות, ידע מקצועי מאוד רחב, הסביר לי יפה מאוד את ההבדלים בין הדגמים השונים שהתלבטתי ובסוף היה מאוד הוגן בסגירת העסקה לרבות צ'ופרים שקיבלתי "בונוס". המחיר לא שונה מהותית מחו"ל לרבות חנות B&H, ואם ניקח בחשבון תוספת מע"מ ביבוא + מכס (לאלה שמצהירים על מה שמייבאים או מייבאים דרך האינטרנט) העסקה כדאית והוגנת, מה גם שנושא אחריות ושרות יותר חשובים מהבדל של כמה מאות שקלים בודדים.

הגעתי לחנות המצוינת הזו בעקבות המלצות שקיבלתי מחברים צלמים. המטרה הייתה לקנות מצלמה מקצועית כשאני לא יודע בדיוק איזה. זכיתי בחווית רכישה מהנה ושירות נפלא ומקצועי ביותר. אני רוצה לציין לשבח את המוכר ידין ממנו קיבלתי תשובות לכל השאלות שלי באופן מפורט, בסבלנות ובשמחה תוך כדי ציון האופציות העומדות לרשותי + המלצה אישית. גם למחרת הקנייה ידין ענה על עוד הרבה שאלות בסבלנות ובמקצועיות.ממליץ מאד על החנות, יש בה מלאי מכובד של ציוד איכותי זמין, המחירים תחרותיים, האווירה טובה ותודעת השירות גבוהה

מרגע ההזמנה באתר, יצרו איתי קשר במהירות, איש המכירות היה אדיב ותיאם משלוח, השליח יצר קשר ברגע שהגיע לכתובת, בסך הכל חוויה נעימה.