דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ברזים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, אסלות, כיורים (פתח תקווה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ברזים סי.או.אי.אל. בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בברזים ?
3.38
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
72
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
1
6 חודשים אחרונים
5
0
2
שנה אחרונה
5
0
3
כל הזמן
56
0
16
נמצאו 72 חוות דעת גולשים על ברזים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר!עובדים מאוד נחמדים ומקצוענים!ממליצה בחום!👌🏼👌🏼👌🏼
כבר פעם שניה שאני קונה שם ובטוח יחזור שוב!
מוצר:
מיכל הדחה סמוי geberith קיר בלוקים אלפא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לוקח חוזר, קניתי בעבר אמבטיה ומחמם מגבות ב"ברזים". הפעם רכשתי כיור מטבח של חברת Schock, קיבלתי טיפול מקצועי ואדיב, המחיר היה הוגן. המוצר התעכב כי לא היה במלאי אצל הספק, אבל כשחזר למלאי קיבלתי אותו במהירות. תודה רבה.
מוצר:
כיור מטבח אקווטופ גלקסי קריסטדור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים !!! שירות מעולה!!
רכשתי מקלחון. כל שאלה נענתה מייד דרך הווטצאפ. תואמה לי התקנה. הכל הלך חלק, שלחו לי אנשי מקצוע מקסימים ומקצוענים.
המקלחון יצא מהמם.
אל תתלבטו!! השירות האמינות המקצועיות, תזמינו מהם!!
מוצר:
TB1034
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקלחון של חמת בעזרתה של סיון אברהם מברזים. סיון מקצועית ומהירה. עשתה את כל הבירורים הנדרשים ונתנה לי שירות מעולה. למרות שהייתי בקשר עם כמה חנויות ביצעתי את הרכישה דרכה. תודה רבה
מוצר:
DFG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחמם מגבות מהיום להיום, יצרו איתי קשר טלפוני, היו זמינים. בערב המוצר חיכה לאיסוף בחנות.
מוצר:
מחמם מגבות שוני בלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדכ שאני מזמין באינטרנט אני בודק חוות דעת. הפעם שכחתי לצערי.
אכזבה מאוד גדולה מהחנות. עשיתי הזמנה טלפונית אמרו שההזמנה תהיה מוכנה תוך שבוע. לאחר שבוע התקשרתי אמרו שיבדקו ולא חזרו אלי.
ניסיתי לאחר שבוע וחצי מזמן הקניה אמרו שיבדקו ושוב לא חזרו.
שרות על הפנים. הרגשה של זלזול בלקוח.
מיד לאחר התשלום על הקניה מקבלים הודעה עם בקשה לדירוג.
למזלי חיכיתי קצת.
תגובת החנות:
לקוחות מקבלים אצלנו שירות הכי טוב שאפשר, אולם תצוגה מזמין ונוח, מחירים מוצגים, משלוחים עד הבית, צוות מנוסה ונחמד. יום טוב ומבורך לכולם !
מוצר:
ברז, כיור, ואינרפוצים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים.
קניתי 2 ברזים של חברות שונות ושניהם הגיעו תקולים!!!! עד שמשיגים את השירות של ברזים פותחים לך תקלה אצל הספק ואז אין יותר עם מי לדבר. אני כבר חודש מנסה לקבל שירות וכל אחד מגלגל אחריות לאחר. זאת פשוט חוצפה תתרחקו מהרשת הזאת אני עדיין מחכה שיתאמו לי טכנאי שיתקן את הברז.
מוצר:
מוט פינוק גוצציה לה קורונה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לנקודת איסוף. במדינת ישראל משמעות נקודת איסוף היא שהלקוח בוחר מהיכן לאסוף את המוצר מתוך רשימת נקודות אפשריות ומקבל סמס. אף אחד משני הדברים לא קרה. לאחר שבועיים התקשרתי, והסתבר שהם שלחו את החבילה אך לא הגיע אלי סמס. כמו כן הסתבר שהם משום מה בחרו בעצמם את נקודת האיסוף, שהיתה מרוחקת עשרה קילומטר ממקום מגורי וקשה מבחינה תחבורתית. נאלצתי לבזבז שעה וחצי על איסוף החבילה. הם משתמשים בשירות שילוח צ'יטה והם טענו שאין לשירות נקודות איסוף באזור שלי. בדקתי אצלי בטלפון וראיתי שאספתי לפני חודשיים חבילה של צ'יטה באזור שלי.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה מול שירות הלקוחות, אין כל בסיס לטענת הלקוח ולא ברור מה הסיבה שהלקוח מתלונן. מיקום נקודת האיסוף נקבעה בשיחה טלפונית מול הלקוח ואושרה על ידי הלקוח. בנוסף, חברת ציטה מודיעה באמצעות סמס ללקוח את סטטוס המשלוח ומפרטת את כתובת נקודת האיסוף. חבל שהלקוח אינו דובר אמת ואינו מעריך שירות לקוחות.
מוצר:
סוללה חיצונית לאמבט גרואה 32811000 BAUFLOW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אינטרנט וחנות מקצועית עם מחירים טובים !
אולם תצוגה יפה, מלאי זמין. כדאי לקנות
מוצר:
ברז GROHE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הממשק של האתר היה מצוין, המחיר היה טוב, המשלוח הגיע בזמן, והמוצר היה תקין.

הכל טוב ומקובל עד שצץ שאלה.

אחרי שתי פניות דרך האתר שעד עכשיו לא נענו, פניתי למוקד טלפוני. 2-3 הודעות במוקד - ולאחר יומיים (שבהם המוצר היה מונח בצד, ממתין לתשובה) סוף-סוף חזרו אלי.

יש אתרים שיודעים לספק מוצרים, ויש שיודעים גם לתת שרות מעולה. לא אקנה דרך האתר הזה שוב.
תגובת החנות:
כפי שנפורסם באתר שלנו, ניתן לצור איתנו קשר טלפוני / מוקד טלפוני / אימייל / וואצאפ / פקס / הגעה לאולם התצוגה.

לא נראה סביר שלא ניתן להשיג אותנו ולקבל מענה.

במקרה של הלקוח, נרכש ברז מים קרים אשר משווק על ידי חמת ברזים ללא צינורית. הלקוח סבר שמגיע לו צינורית ובחר להכפיש את שמנו הטוב.


מוצר:
ברז חמת 309305
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ברזים את כל הסניטריה לבית. השירות היה מעולה והגעתי אליהם לחנות בה יש מבחר גדול מאוד ואסף מנהל החנות ואיזבל היו מאוד אדיבים ונתנו המלצות מה מומלץ לקנות ושאין סיבה לשלם ביוקר על דגמים מסויימים. הכל נמצא להשוואה בזאפ ונותן הרגשה טובה שלא משלמים יקר
מוצר:
כיור,מקלחונים,ברזים,אמבטיה,אסלות 2806D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו שבועיים מתאריך הקניה. התקשרתי לבדוק מה קורה עם הארון. אמרו שנציג יחזור אלי ולא חזר. התקשרתי לסבח ושם אמרו לי שהארון מוכן. אני צריכה עוד ארון ולא אזמין מהם. עד היום לא התקשרו אלי
תגובת החנות:
הארון חיכה ללקוחה במחסן לאיסוף עצמי.

אנו רשומים ללקוחות את מספר הטלפון של המחסן לתיאום ישיר מול המחסן.

כל מה שהלקוחה היתה צריכה להתקשר ולתאם הגעה מול המחסן.

לא ברורה לנו סיבת התלונה ולא מתועד אצלנו שיחה של הלקוחה.

בכל מקרה, הלקוחה מוזמנת לבוא אלינו לאולם התצוגה ולקבל פיצוי.

כל טוב
אתר ברזים
מוצר:
ארון אמבטיה איה 80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצרים מדניאל מחב' ברזים, קיבלתי שירות מצוין , מקצועי ואדיב.
אני בטוחה שאבצע אצלם הזמנות נוספות בעתיד.
מוצר:
מקלחון ואמבטיון אילן/תמר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה קצת מסורבל: עקב טעות באתר היה צריך ליצור קשר טלפוני ולאחר שתוקנה הטעות, התאפשרה ההזמנה באתר.
באתר מופיע התקנה במחיר של 300 שקלים, ובפועל המתקין דרש והציג חשבונית על סך 350 ש"ח. שילמנו בלית ברירה וכשהתקשרנו לחנות לבירור נתקלנו ביחס תוקפני ולא שירותי בעליל ובשורה התחתונה באמירה ש"לא הספקנו לעדכן את האתר במחיר המעודכן של ההתקנה ואין לי איך לעזור לך"
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מקלחון בהזמנה מיוחדת, המקלחון שהזמינה לא התאים לשטח הדירה והחלפת דגם לא אושר על ידי הלקוח משיקולי תקציב שלה. מצאנו ללקוחה דגם חדש זול יותר בשיווק ראשוני שלנו באינטרנט, וחסכנו ללקוחה כמעט אלף שקלים בעיסקה. מכיוון שהדגם חדש, מחיר ההתקנה לא פורסם על ידי חמת. בכל מקרה, בסוף המקלחון הותקן במחיר מוזל ממחיר תקנון חמת לשביעות רצון הלקוחה. נתנו ללקוחה את כל האפשרויות: החלפת דגם, ביטול עסקה, או השוואת מחיר למתחרים, אבל הלקוחה ידעה שאנחנו הכי זולים ובחרה להישאר איתנו. ניתן לבדוק מול חברת חמת מקלחונים את העובדות.

הלקוחה גם הרוויחה על העיסקה וגם על ההתקנה. חבל, שחוות הדעת של הלקוחה נכתבה באמצע ההתנהלות. כולם יודעים שאנחנו זולים ועושים מאמצים לשמח את הלקוחות.
מוצר:
מקלחון אילן 77-79
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישה ראשונה מולם, אני רוצה לתת המלצה על החנות והאתר של ברזים. עשיתי קנייה חכמה עם בחור בשם דניאל והוא נתן לי שרות אדיב ומועיל מאוד. היה לי חווית קניה נהדרת מהשרות ומהיחס ולא רק בחנות גם אחרי זה בטלפון. ואני ממש שמח שעשיתי קנייה דרכם.
מוצר:
אמבטיון AQ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני תושב רמת השרון קונה בחנות ברזים מעל 30 שנים.

מחירים טובים, שירות נפלא ויחס אישי.

תודה וכן ירבו חנויות כמו ברזים
מוצר:
כיור כיור לאמבט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה שלנו היתה במשלוח וכתוצאה מכך מהשירות לקוחות: השליח התקשר 20 ד לפני שהגיע ואז יידע אותנו שההובלה הינה עם פריקת מדרכה ולא מעלים הביתה את המוצרים (ארון אמבטיה, כיור, ארון עליון - 3 ארגזים גדולים וכבדים מאוד) התקשרתי לחנות ושאלתי מה אני אמורה לעשות עם האמבטיה על המדרכה ומה שנאמר לי שככה ההובלה שלהם מתבצעת ושזה כתוב באתר. הזכרתי למוכר שהקנייה התבצעה מולו בחנות ולא באתר ואני מצפה מאיש שירות שיושב מולי שיציין דבר כזה גדול וחשוב ע"מ שאני אערך בהתאם ואחליט אם ברצוני לבצע את ההזמנה - אינני אמורה להיכנס לאתר לבדוק את הפרטים! בנוסף, בזמן שעשינו את ההזמנה דיברנו עם המוכר על ההובלה הוא הסביר לנו שהובלה עם התקנה היא רק חיבור של הארון ולא התקנה של הכיור והאינסטלציה ולכן המליץ לנו שנסתפק בהובלה בלבד. נראה לי שזו היתה יכולה להיות נקודת ציון שבה הוא יכל להזכיר את הנושא שההובלה הינה עד המדרכה ולא עד הבית. המשכנו לדבר על ההובלה וציינו בפניו שאנחנו רוצים לפתוח את החבילה לפני המוביל ע"מ לבדוק שהכל תקין וכלום לא נשבר - מן הסתם לא חשבנו לעשות פתיחת אריזות על המדרה ברחוב . בשיחת הטלפון עם המוכר הוא לא הביע טיפת התנצלות וטען שזה כתוב באתר והוא אף פעם לא ציין שההובלה הינה עד הבית. לדעתי הוא צריך לציין שההובלה הינה עד המדרכה. לסיכום - שילמנו למוביל עוד 100 שח (שזה תוספת של 100% למה שכבר שילמנו) על מנת שיעלה את המוצרים הביתה. המוכר לא הביע טיפת התנצלות על שלא הזכיר את הנושא כאשר ישבנו ודיברנו איתו וסגרנו עסקה ובא אלינו בתלונות שלא בררנו זאת מהכתוב.
מוצר:
ארון אמבטיה 100, כיור 100 , ארון עליון 100 אלבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי ששילמנו היה בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון לקביעת התקנה.
אף אחד לא יצר איתנו קשר על מנת לתאם את ההתקנה מצידם.
כחודש לאחר ההתקנה המקלחון התבלה בצורה חמורה ומאז לא הצלחנו לקבל שירות עד היום (במשך כמעט חצי שנה). מעבירים אותנו מאחד לשני, שולחים אותנו בחזרה לחמת, שגם שם מעבירים אותנו מאחד לשני. זוועה שאי אפשר לתאר. להמנע בכל מחיר!
תגובת החנות:
להלן תגובת "חמת מקלחונים"
הוגשה תלונה ל"המועצה הישראלית לצרכנות", הלקוחה התלוננה ראשונה בתאריך 19/01/2016 ומיד חמת מקלחונים יצרו קשר עם הלקוחה. לבקשת הלקוחה נקבע ביקור נציג בבית הלקוח בתאריך 7/2/2016. חברת חמת מקלחונים פועלים לשביעות רצון הלקוחה.

לא ברור מדוע הלקוחה מתלוננת, מכיוון שמעולם לא פנתה בעבר ל"חמת מקלחונים" ולחנות "ברזים" בנדון. האתר זמין 24 שע' להשארת הודעות ומענה אנושי 24/7 על ידי חברה חיצונית, לא יתכן שאנו לא זמינים להשארת הודעות.

אנו שולחים העתק מסמך של "חמת מקלחונים" ל"מועצה הישראלית לצרכנות" לחברת זאפ.
מוצר:
מקלחון אורן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסענו לחנות וקנינו 4 ארונות אמבטיה. 2 הראשונים סופקו מהר מאוד. בעוד כמה זמן הגיעו להתקין את הארונות הנותרים. לא נוכחתי בהתקנה. כשחזרתי הביתה גיליתי שהביאו לנו 2 כיורים צהבהבים ולא לבים כפי שהזמנו. למוחורת התקשרתי לחנות ושלחתי להם את התמונות בצירוף ההזמנה. דיברתי עם בחור בשם אסף שהבטיח לי שעוד השבוע הבעיה תתוקן. ואכן למוחורת הביאו לי כיורים לבנים.
אני מואד שמחה שהזמנו בחנות הזאת. התרשמתי מאוד משירות לקוחות ויחס ללקוח. טעיות יכולות לקרות אצל כל אחד. אך לא כולם רוצים או מוכנים להודות בהם ולתקן. אז
מוצר:
ארון אמבטיה, דגם קלסיק מונה, 100 דגם קלסיק מונה, 100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשבח את חנות ברזים על השירות הנפלא והמחיר המצויין.
בדקתי מספר חנויות והשוואתי מחירים למקלחונים של חמת, דגם הרמוניקה דקל 4.
הגעתי לבחור בשם אסף, מקצוען ונחמד. הסכים לבוא לקראתי במחיר וסידר לי מדידה והתקנה במעלה אדומים.

כדאי לנסות, בהצלחה לכולם
מוצר:
מקלחונים דקל 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח 7 ימי משלוח. אחרי שבוע שלחתי מייל, אסף השיב; ״..שבוע הבא יגיע..״, אחרי שבוע התקשרתי, אסף הבטיח לחזור אליי ביום ראשון.. וכמובן לא חזר. ביקשתי לבטל לבטל ההזמנה, אסף השיב; ״..בוטל..״. אפילו לא התנצלות על 3 שבועות מבוזבזים בשיפוץ הביית שלי. חברה של חובבנים.
תגובת החנות:
הלקוח לא חויב בכרטיס אשראי וההזמנה לא אושרה על ידנו למשלוח. הזמין מספר פריטים שחסרים במלאי, ולאחר עדכון שלנו בחר לבטל את ההזמנה. הלקוח גר בחו"ל ואף על פי כן, אנו התקשרנו ללקוח ועדכנו אותו לגבי ההזמנה.

תגובת הלקוח מאמריקה (לוס אנג'לס) "למזלי, אני לא חיי במציאות הזו שאתם כנראה כבר מזמן התפשרתם עליה".

חבל שלא מעריכים את השירות הטוב שלנו.
מוצר:
אביזרי אמבט כל מיני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקות ובעקבות האתר המאורגן של החנות החלטנו לרכוש בה מוצרים.
קניית המוצרים בחנות (כ-2000 ש"ח) עברה בשלום למעט חוסר תיאום בין המחלקות השונות. אספנו את הדברים בעצמנו.
לאחר פתיחת אריזות המוצרים התברר שמראת ארון האמבטיה שבורה. מרגע זה והלאה התברר שאין מי שיקח אחריות לגבי המוצר. בחנות "ברזים" הותירו אותנו ללא מענה ועם מראה שבורה.
כפי שסיכם אסף מ"ברזים": "אי אפשר להוכיח שהמראה נשברה אצלינו".

מוצר:
ארון אמבטיה, כיורים, ברזים ואביזרים ארון אמבטיה דגם אלמוג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות, מחיר, יחס, מוצרים - מצויינים. בחור בשם אסף ענה על כל השאלות, החזיר תשובות במייל ולמרות שאני לא מכיר את החנות ולא קניתי אף פעם באינטרנט ללא מבט מקרוב, קניתי 2 פריטים (ארון אמבטיה תלוי ומקלחון חזית ) רק בגלל התיאור, המחיר והיחס של אסף. הכל הגיע בזמן, שלם ללא סדקים או שבר. בקיצור ממליץ על החנות. אורן מחיפה
מוצר:
ארון אמבטיה מרין 60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ואדיב, עזרו בבחירת המקלחון. שנה אחרי ההתקנה טיפלו בבעיה מול הספק ללא עלות והמקלחון תוקן. בחנות מבחר רב של פרטים. ממליץ מאוד.
מוצר:
מקלחון 409
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.