דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (ירושלים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ביי דה ווי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בbuy the way ?
4.15
ציון ממוצע
13
חוות דעת בשנה האחרונה
84
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
1
6 חודשים אחרונים
4
0
2
שנה אחרונה
10
0
3
כל הזמן
72
0
12
נמצאו 84 חוות דעת גולשים על buy the way
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום
שירות טוב עם הבנה..
כדאי ....
מוצרים מיוחדים
אני גם לקוח שמוכן לתת חוות דעת טלפונית
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר. ההזמנה הגיעה אחרי חודשיים וחצי ואינספור שיחות טלפון ובירורים. הסימולטור לא עובד בכלל. במקום ערכה ביתית להלבנת שיניים שהזמנתי הגיע מכשיר הזוי להלבנת שיניים תותבות!! התקשרתי והם אמרו שישלחו לי את המוצר הנכון אך מאז עבר חודש וחצי ולא קיבלתי כלום. אל תזמינו!!
תגובת החנות:
1.הלקוחה רכשה אצלנו מספר מוצרים בתאריך 25/11/2020 בשעה 11.39
2.המוצר נשלח יום לאחר הזמנתה ,בתאריך 26/11/2020 להלן מספר החבילה: ci100149973A6
3.נשלח דרכנו מסרון אוטומטית ללקוחה עם מספר החבילה בתאריך 29/11/2020 בשעה 8.50 על מנת לעדכן אותה , לגשת לדואר ולאסוף את המוצר.
4.מכיוון שללקוחה יש טלפון כשר היא אינה מקבלת הודעות ומסרונים .
5.הלקוחה נזכרה ופנתה אלינו לאחר כחודשיים בתאריך 26/1/2021 שלא קיבלה את המוצר ,נאמר לה שהמוצר נשלח בזמן ומזמן ושתיגש לדואר עם מספר החבילה .
6.הלקוחה טענה שהמוצר לא נמצא בסניף וזאת שוב לאחר חודשיים שנזכרה .
הלקוחה ביקשה שנעזור לה באיתור החבילה , וכך עשינו - הגשנו פנייה לדואר על מנת לברר איכן נמצאת כעת החבילה שלה .
7.מהדואר נמסר לנו בתאריך 8/2/2021 שהחבילה כנראה נעלמה .
8.עדכנו במיידית את הלקוחה בתשובת הדואר והוצאנו ללקוחה חבילה חדשה נוספת על חשבוננו ללא כל עלות, בתאריך 9/2/2021 עם שליח אקספרס עד הבית.
9.לבסוף הלקוחה קיבלה את החבילה עם כל המוצרים , אך טענה שיש מוצר אחד שקיבלה בטעות, במקום: "ערכה ביתית להלבנת שיניים " , קיבלה: "ערכה לניקוי תכשיטים ושיניים תותבות" – לצערנו זו טעות ליקוט של בעלי מוגבלויות שאנו גאים להעסיק , הוסבר ללקוחה שאנו משאירים אצלה את המוצר שקיבלה בטעות ובמקביל יישלח אליה המוצר "ערכה להלבנת שיניים "
10.נשלח ללקוחה המוצר בתאריך 21/2/2021 בדואר רשום מספר : RR300030346A6
11.נשלח ללקוחה סמס בתאריך 22/2/2021 בשעה 7.41 בבוקר על מנת לעדכן אותה לגשת לדואר , מכיוון שללקוחה יש טלפון כשר , היא לא קיבלה הודעות סמס ולא מתייחסת להודעות הדואר ולהודעותינו .
12.חבל שהלקוחה לא ציינה במשוב שלה את העובדות האלו .
13.אנו השתדלנו לפעול במהירות וביעילות כפי שנהגנו וממליצים ללקוחה לתת להבא טלפון עם אפשרות לקבלת מסרונים והודעות סמס .
14.כמו כן הכנסנו לאחרונה שרות נוסף שהלקוח מקבל עדכון של מספר המשלוח והחבילה במקביל לסמס גם במייל .
15.אנו מזכירים ומציינים שכל התקופה הזו מדובר בתקופת קורונה וסגרים , ולמרות זאת אנו פעלנו בתקופה זו כרגיל והתייחסנו לכל פניותיה של הלקוחה אשר קיבלנו.
16.כמו כן הלקוחה לא פנתה אלינו בעניין תפעול למכשיר סימולטור ואם הייתה פונה היינו שמחים לתת לה הסבר תפעול טלפוני להפעלת המכשיר.
17.אנו מאחלים ללקוחה כל טוב ונשמח לעמוד לשרותה תמיד.
מוצר:
ערכה ביתית להלבנת שיניים, סימולטור ems
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות שירות שירות!
מחיר טוב ושירות ברמה גבוהה. הייתה טעות קטנה וישר תיקנו.
נותנים הרגשה שיש על מי לסמוך
מוצר:
סל כביסה מחולק מתקפל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות שקיות אחסון, הם הגיעו מהר.
אבל לאחר שימוש חוזר בחלק מן השקיות היה כמה פאקים שהראו על טיב החומר.
שקית אחת נקעה בחלק של הסגירה לאחר שימוש שני סה"כ[זיכו אותי על שקית זו אמנם, אבל כאילו עשו לי טובה].
שקית שנייה אני מגלה פתאום שיש בה חור.
יצרתי קשר ואמרו לי שזה לא אחריותם וכנראה" זה קרה כתוצאה ממסמר".
אני ההיתי מצפה מחנות שנותנת מינמום שירות לפצות מינומום בשקית חלופית.
חבל...
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על המשוב ותשומת הלב.
אנו מוכרים שקיות וואקום יותר מעשור ומדובר במוצר איכותי ללא כל טענות או בעיות מיוחדות, כמו כן אנו דואגים שכל שקית תגיע ארוזה בנפרד על מנת שלא תיפגם בעת המשלוח .
למוצר אין אחראיות על חורים שנגרמו או נעשו לצערנו לאחר שימוש.
הלקוח רכש סט שקיות , לאחר שעשה שימוש חוזר במוצר , הלקוח טען שיש לו בעיה בשקית אחת בלבד – עובדה שהשקית בשימוש הראשון הייתה ללא כל חור , בעיה או חבלה .
אנחנו למען הרגשתו הטובה זכינו אותו לפנים משורת הדין ולמרות שלא שלח אלינו את המוצר לבדיקה ו/או זיכוי .
לאחר מכן הלקוח פנה שוב וטען שיש לו בעיה בעוד שקית לאחר שימוש חוזר ואז נאמר לו שוב אין כל אחראיות על חורים למוצר , היות ומדובר בבעיה חוזרת לטענתו ביקשנו שישלח אלינו את השקית על מנת לבדוק.
אם הלקוח היה שולח כפי שביקשנו, היינו בודקים ודואגים לבדוק וטפל בו .
הודגש ללקוח אופן השימוש הראוי כדי להימנע מחבלה בשקית.
נשמח לעמוד לשרות הלקוח בכל עת

מוצר:
מארז 10 שקיות אחסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראש מקלחת באיכות מצוינת ומתאים לגודל סטאנדרט , הגיע במשלוח מהיר (הזמנתי בשישי ,נשלח בראשון על הבוקר והיה אצלי כבר בשלישי- קיבלתי מייל על כל שלב) , ממולץ .
מוצר:
ראש מקלחת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש מצויינים
ההזמנה בוצעה בקלות, המוצר הגיע בדואר ישראל (לא שליח) תוך יומיים
ענו בטלפון על כל השאלות באדיבות ומקצועיות רבה
מוצר:
כספת דיגטלית משרדית/ביתית 20E דיגיטלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מתקן ליבוש כביסה ולגמרי באשמתי נשברה לי אחת מרגלי הפלסטיק בעת בהרכבתו.
שלחתי לאתר, כמובן לא ציפיתי לדבר - סתם תסכול, אולי ובלי שחייבים לי כלום תוצא לי הנחה בהזמנתו שוב? אולי משלוח חינם? לא ציפיתי לדבר.

קובי ברקאי טלפן למחרת ואמר שישלח את החלק שנשבר מיד, כשהוא מוכר הוא תמיד חושב על כך שהוריו מקבלים את זה, ואם נניח משהו קרה אז חייבים לעזור, אמר שתמיד מחזיק מלאי לצורך זה אך אם צריך הוא יפתח גם 3 קופסאות.
נפעם, לא רגיל לזה, לא מכיר שירות כזה בישראל וממש לא הייתי מוכן לזה.

הוא שלח מיד רגל חדשה אך לכשהגיעה אחרי שבוע התברר כי קוטר החיבורים גדול מדי, שוב דברנו ומסתבר שיש מעט שוני באותו הדגם בין שנים שונות וכנראה עקב טעות של האפסנאי קבלתי רגל של שנה קודמת, מיד שלח שוב ואני מעולם לא החזרתי דבר.
הרגל החדשה-חדשה הגיע והרכבתי את המוצר.

השירות מעל ומעבר לכל המוכר והידוע לי בארץ. הייתי בשוק ועכשיו אני לקוח נאמן.
מוצר:
מתקן כביסה 3 קומות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר מספר מוצרים וביקשתי שיתקשרו אלי להבהרה מסוימת. התגובה הגיעה מיידית, קבלתי הסבר מלא ושמחתי לקבל את החבילה בתוך ארבעה ימים.! החבילה הגיעה ארוזה יפה ומסודר. התעוררה לי שאלה טכנית, טילפנתי - וההסבר של קובי היה מושלם. התברר לי שהוא אף צירף ברגים ודיבלים שלא היו כלולים בהזמנה. חייתי מספר שנים בארה"ב והורגלתי לשירות טוב. אני שמח לציין שהשירות של BuyTheWay היה מעבר לציפיות שלי. זו בהחלט חנות מומלצת!!!
מוצר:
זרוע לתליית אופניים, טפט מיוחד להדבקה על הקיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם תיבת דואר גדולה לבית, המשלוח הגיע תוך יומיים דרך צ'יטה שליחויות, הכל היה תואם את ההזמנה.
מוצר:
217x70x300 mm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הזמנתי ראש מקלחת מחליף צבעים ותוך פחות מ24 שעות קיבלתי את המוצר!
תודה רבה לדוד, על השירות המעולה - מעבר לזה שדוד ענה לי על שאלה שקשורה במוצר, הוא גם ייעץ לי לגבי בעיה אחרת שהייתה לי בצינור במקלחת.
מעבר לזה, חייב לציין לטובה את המחיר ההוגן והמשלוח הסופר מהיר - המוצר הגיע תוך 24 שעות!
מוצר:
ראש מקלחת מחליף צבעים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מוצר באיכות ירודה מאוד. הוא נשבר תוך כמה ימים של שימוש והחנות לא מוכנה לתת החזר כספי מלא ועוד דרשו לבזבז לי את הזמן לשלוח אותו בחזרה (מוצר שבור לגמרי שמן הסתם אין להם מה לעשות איתו).

כמובן שעלות השילוח לחנות עלי אז כל ההחזר הכספי שהציעו לי מיותר לחלוטין ולא שווה לי את הזמן.
ויתרתי ואני בחיים לא מתקרב לחנות הזאת. שירות גרוע ולא מתפשר.
תגובת החנות:
שלום,
הלקוח רכש דרכנו מוצר עגלה למכונת כביסה עד 56 ס"מ, אנו ציינו במפורש במכירה באתר את המידה המקסימלית של המוצר שאפשר לשים על העגלה.
וכמו כן שהלקוח קיבל את המוצר מופיע על החשבונית הערה "שיש לשים לב למידות המקסימום של המוצר לפני הרכבה" .
ללקוח יש כאמור מכונה של 7 ק"ג והיא בד"כ במידה גדולה יותר מ-56 ס"מ, ומכיוון שהעגלה שהלקוח רכש לא מתאימה למידה זו, כמובן שהעגלה יכולה להשבר ולא להתאים.
חבל שהלקוח לא הוגן ולא טרח לציין ולהודות שלא מדד לפני הרכישה ולהודות בטעותו או באי תשומת הלב שלו בשוגג.
אנו נסינו להשיג את הלקוח על מנת להסביר ולעזור לו למצוא פתרון ולהציע לו עגלה לדגם של המכונה שלו אך הלקוח לא ענה לשיחותינו ולפנייתנו אליו במייל, וברגע שהצלחנו להשיגו סרב לשוחח עימנו.
נשמח לעמוד לרשות הלקוח.
בברכה
משה בן-דוד

מוצר:
עגלה למכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שקיות ואקום לאחסון דרך האתר, תהליך ההזמנה היה פשוט וקל, המשלוח היה אצלי בנקודת איסוף תוך יומיים!
השקיות איכותיות ברמות ונוחות לשימוש, שוות כל שקל!
מוצר:
שקיות ואקום לאחסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שטיפה בלחץ ללא חשמל וקיבלתי בדואר רגיל תוך כשבוע.
בהפעלה ראשונה התפוצץ לי מיכל הניקוי. פניתי לשירות לקוחת דרך האתר
ולהפתעתי תוך חצי יום חזר אלי טלפונית נציג החברה בשם קובי בר קיי
והודיע לי באדיבות וללא כל שאלות מיותרות שישלח לי מיכל חדש ללא עלות.
עלי לציין לשבח את האדיבות ומהירות הטיפול שלדעתי אין הרבה חברות
שמתייחסות כך ללקוח.
מוצר:
מכשיר שטיפה בלחץ ללא חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה . מהיר ומקצועי
הזמנתי 3 יחידות של מגב הפלא
ושלחו לי על חשבונם את המוצרים עם שליח עד הבית
מרוצה מאוד מהשירות וממליצה מאוד.
מוצר:
מגב הפלא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות עם תודעת שירות גבוהה - כשלא באשמת החנות -נתקלתי בעבר במוצר שלא ענה לדרישות המוצהרות, קיבלתי מיד וללא עוררין מוצר חלופי. הקניה בחנות בירושלים נעימה ומומלצת וזוכים למענה ולתשומת לב מרבית מהצוות.
מוצר:
Waken lint remover
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות המהיר והמקצועי,
הזמנתי ביום שישי, וכבר ביום שני בבוקר המוצר היה בבית העסק.
מוצר:
סט 10 שקיות ואקום לאחסון בגדים ושמיכות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זריז ואמין ומקצועי ביותר ממליצה בחום המוקדן במענה הטלפוני חזר אליי במהרה ונתן מענה מקצועי יישר כח
מוצר:
שער בטיחות לתינוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר מוצרים הגיע בזמן עם צוות מכירות קשוב ישר כולו אמת מאחל לכם הצלחה ..אבי
מוצר:
שמיכה .כיסויי ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב רכשתי החודש דרך אתר וללא שופס מכשיר להסרת עור יבש והתברר שהמכשיר תקול,יצרתי קשר עם נציגי החברהBUY the Way בירושליים, מייד וללא היסוס, קיבלתי אוזן קשבת,יחס חביב,אדיב ואנושי ,מייד שלחו בדואר שליחים מכשיר חדש לשביעות רצוני,והפעם עובד מצויין, דאגו גם לדבר איתי טלפונית לוודא שהכל בסדר, אני מאוד מודה וממליץ בחום לקנות אצלהם,כי הם יודעים למכור ולהעניק יחס אנושי תודה
מוצר:
1007450 מסיר עור יבש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה ארוך מסורבל וטרחני - הייתי צריך לצאת ולהכנס מספר פעמים על מנת להשלים את הרכישה
יש באגים בהקלדת הקידומת
אם לא הייתי לחוץ על המוצר - הייתי נוטש בנסיון הראשון
תגובת החנות:
תודה רבה על המשוב של הלקוח.
1. שוחחנו עם הלקוח על מנת להבין באיזו בעיה נתקל הלקוח בעת הזמנתו באתר.
2. הלקוח יכול היה לפנות אלינו ישירות בטלפון 02-6439413 על מנת לקבל תמיכה טלפונית או לחילופן לבצע הזמנה טלפונית ללא עלות נוספת
3. נשמח לעמוד לרשותו בכל עת בכל שאלה או בעיה .

מוצר:
מחסום למדרגות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר קיבלתי את המוצר בתוך יומיים. חנות מומלצת אין ספק שאני אזמין מהם שוב תודה ענקית לקובי!!
מוצר:
ערסל ישיבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כלקוח חדש שהזמין מוצר פעם ראשונה.
ברצוני להודות על השרות המסור והיחס המקסים שקיבלתי מהחברה.
אמשיך לקנות מהחברה מוצרים נוספים
וכמובן אספר לחבריי על השרות.
מוצר:
זוג מפתחות פתוח מתכוונן אוניברסלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בד"כ לא כותבת חוות דעת, אבל הפעם הרגשתי צורך מיוחד.
קנינו ערסלים לגינה, אחרי שחיפשנו מלא בE-BAY והשוונו מחירים וכו', פתאום ראינו שיש פה בארץ במחיר זהה! והזמנו דרך האינטרנט.
כבר למחרת התקשרו אלינו לסגירה של כמה פרטים (ואפילו פינקו אותנו - במוצר טוב ויקר יותר כשהרגיל היה חסר במלאי) וההזמנה יצאה צ'יק צ'ק לדרך. הגיעה מהר בדואר ובדיוק לפי מה שהזמנו.
הצוות היה אדיב וההרגשה היתה שיש "אבא ואמא" למוצר שהזמנו. נתנו שירות מעל המצופה.
איזה כיף שאפשר לקנות בארץ ולקבל תוך כמה ימים במחיר שפוי.
בהחלט ממליצה!
מוצר:
ערסלי ישיבה וערסל שכיבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיסוי לכיסא גן
כיסוי לכיסאות להגנה ולשמירה על הכיסאות שלכם מפני אבק לכלוך ומים.
שימו לב על נוסח אחריות
אחריות: טיב המוצר בעת קבלתו"
"
הכסוי התפרק לאחר 10 חודשים הוא לא עמיד בשמש .
לפי שרות לקוח שלהם אין אחריות לאחר קבלת המוצר

מספר הזמנה 63690
תגובת החנות:
המוצר הנ"ל אכן מגיע ללא אחראיות, מכיוון שלא ניתן להעריך תוקף ושימוש למוצר זה.
"אחראיות לטיב המוצר בעת קבלתו" - רשום ומודגש באתר וגם על גבי החשבונית בעת ההזמנה ובעת קבלת המוצר.
יש אתרים מסוימים שמוכרים מוצר זה, במחיר פי שניים ויותר ונותנים אולי אחראיות לשנה.
הכיסוי שלנו יכול להחזיק גם תקופה ארוכה יותר של חודשים ושנים, הכול תלוי בכמה דברים:
אם קושרים את הכיסוי למטה בטבעות, ואם יש שיפוע וזליגה למים לרדת לרצפה, כמה שמש מקבל ביום המוצר, כיוון השמש דרום צפון מזרח או מערב, תלוי כמובן באזור הגאוגרפי בארץ, אזור עם לחות, או אזור יבש וכו,, .

ולמרות זאת , אנו הצענו ללקוח בעת פנייתו הטלפונית אלינו לנציג השרות, מספר אופציות על מנת למצוא פתרון ראוי ולטפל בתלונתו אך הוא סרב.
בכל מקרה נשמח לשרת את הלקוח תמיד.
מוצר:
כיסוי לכיסא גן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה והתשלום היו נוחים.
משלוח ההזמנה היה מהיר.
מרוצים מהאתר ומהשרות.
ממליצים ובהחלט נמשיך לקנות בעתיד.


מוצר:
מעמד למטאטאים או מגבים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין