
מאוד מרוצה מהשירות - כשאריאל זיהה שיש בעיה בהזמנה התקשר ופתר בצורה יעילה ומהירה, קיבלתי את המשלוח כפי שהבטיח. תודה

מאוד מרוצה מהשירות - כשאריאל זיהה שיש בעיה בהזמנה התקשר ופתר בצורה יעילה ומהירה, קיבלתי את המשלוח כפי שהבטיח. תודה

הזמנתי טונר TN2410 תואם. אכן הכי זול בהשוואה. ההזמנה נעשתה ב 26/01/2026. משלוח חינם דרך דואר ישראל. עד היום (15/04/2026) הפריט לא היגיע. כמה קל להאשים את דואר ישראל, את המלחמות, מה לא? אז אדון אריאל אם אתה רוצה ביקורת טובה על החנות שלך, אל תציע דבר שאין לך שליטה עליו. אחרי חודשיים המתנה, הזמנתי מאתר אחר, כמובן יותר יקר, עם משלוח חינם. תוך 4 ימים המוצר היה אצלי.
הפריט נשלח בזמן בדואר רגיל זה היה בתקופה לא קלה. שלחתי עוד פעם בדואר את הטונר

פשוט שירות מעולה!!! כתבתי הערה בהזמנה, קצת חששתי לגבי מקוריות המחסניות דיו, לא עברה שעה קלה וקיבלתי טלפון מרגיע מאריאל, יומיים אח"כ הכל הגיע כמו שצריך, טלפון לתיאום איתי, פשוט תענוג. אין דברים כאלו!!!

שירות על חלל!! הזמנתי כבר כמה פעמים בזכות המחיר ותמיד הלך חלק. פעם אחרונה הזמנתי טונר מקורי למדפסת, הגיע לא מקורי. שלחתי להם מייל ביום שישי, ואחרי שעה קיבלתי טלפון מאריאל שהוא בדרך (ואני גר אי שם בנגב..!) לא רק שהגיע (עם חיוך), גם השאיר לי את שני הטונרים. אין מה להגיד, אין שירות כזה בשום מקום!

פעם שנייה שאני מזמין דיו HP אצלהם. כל פעם בעייה עם המשלוח. אני מחכה להזמנה שלי כבר חודש וחצי!!!! ביקשתי זיכוי, עדיין לא התקבל. כבר הזמנתי מחנות אחרת.
שרות הלקוחות שלנו מגיב תמיד לכל בעיה,ועושה את כל מה שנדרש על מנת שהלקוח יהיה מרוצה

ביצעתי הזמנה באתר של 3 טונר ותוף למדפסת, קיבלתי במהירות את המשלוח, הבעלים עם יחסי אנוש מצוינים, השירות מצוין 5 מתוך 5

קניתי דיו ומכייון שזה נראה שדואר ישראל לא יביא לי בזמן את המשלוח הוא נסע אליי והביא לי את הדיו בעצמו. עובד טוב והמחיר הכי זול שראיתי למוצר הזה

מעולה, שירות מהיר טוב ומחיר טוב. הבעלים עונה תמיד ומיד לכל שאלה. ממליץ בחום רב.

הטונר שנשלח לא עבד החנות דרשה שאני אשלח את הטונר חזרה אליהם ומאז אני רודף מעל חודשיים אחריהם לקבל החזר. כל פעם הם מבטיחים לטפל/לבדוק ולא עושים כלום להתרחק
זיכתי את הלקוח שהטונר הגיעה אלי וקיבל את כספו במלואו

הזמנתי דיו למדפסת מחנות זו מספר פעמים. הזמנות מבוצעות במהירות ובמסגרת הזמן שצוינה. אני מרוצה מהחנות הזו ומאיכות הסחורה. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

הזמנתי דברים ב503 שקל ובטעות שלמתי בביט 1972 שקל! התקשרתי לאריאל בעל החברה והסברתי לו את המקרה מיד קבלתי ביטול של הטעות ובתשלום של 503 שקל אחרי 3 ימים קבלתי דברים! חברה מאוד אמינה מקצוענית ונשרתי בהרגשה מאוד טובה! ממליץ מכל הלב באריאל בעל החברה!

הזמנתי זוג טונרים. הגיעו אחרי 12 יום למקום בה הייתי אמור לאסוף. ((כן כפי שקראתם :"שנים-עשר יום" ). לא הלכתי למשוך, וביטלתי עיסקה ודרשתי החזר בביט כפי ששילמתי. התכתבנו ,הבעלים ואני ,המון בווצאפ, התרעמתי על האיחור הרב, אציין שהבעלים איש מאוד אדיב ולכן נתתי 2 כוכבים ולא כוכב אחד. בהתכתבות בינינו כתב לי כך: "זה לוקח עד 10 ימים..." שאלתי אותו כך: " היכן כתוב שזה לוקח 10 ימים" והוא התעלם משאלתי. חיפשתי באתר ולא רשום כלל זמן הגעת המשלוח. "בנאדם סביר" יסיק מכך שבערך שלושה ימים. מזמן החלטתי שאני קונה רק מחברות בעלות תודעת שירות גבוהה. ממליץ לכולם להתנהל כמוני ואז נקבל שירות הרבה יותר טוב.
הלקוח פנה אלי שהטונרים לא מגיעים הסברתי לו שזה נפל על יום הזיכרון ויום העצמאות וזה לא ימי עסקים אם היה רוצה את המשלוח מהר הייתי עושה אקספרס עלי. הלקוח לא טרח לקרא שזה לוקח עד 10 ימים המשלוח. הוא "חשב" שזה יקח שלושה ימים אבל הוא בחר בדואר רשום.יש לציין שעכבתי כל הזמן על המשלוח שלו ונתתי לו את הדואר הרשום וגם התקשרתי ושלחתי לו בווצאפ שהמשלוח נמצא בדואר. 15 שנה אני נותן שירות מעל המצופה ואלפי לקוחות יכולים להעיד על כך שאני אפילו מפצה על דברים שקורים שלא בשלטתי

שרות נהדר אריאל הוא יעיל במיוחד אני מזמין באתר, מאוד נוח מסודר ואם יש משהו לא ברור אריאל מתקשר אליך לבדוק איתך ומה שהכי חשוב זה מגיע בדואר 24 עד לבית בתוך יומיים שלוש ללא עלות נוספת והמחירים הכי זולים שאני מכיר

ראשי דיו מצויינים. משלוח מאד מהיר ויחס טוב של המוכר. קניתי גם מוצרים אחרים ממוכר זה. מאד אמין.

שרות לקוחות מצויין אריאל כל הכבוד..כפר אחים..גם בשנים שעברו גם כן..מומלץ מאוד דיו למדפסת ומוצרים נלוים למחשב

בתאריך 20/12/23 הזמנתי טלפונית באיי ניד דיו במושב אחים סט של דיו יו תואם למדפסת בראדרLC421XL קפסולה נוספת שחור כנ"ל. המענה היה אדיב ומהיר, למחרת כבר קיבלתי הודעה שהמשלוח מוכן ויתכן שהחבילה תגיע אלי עוד באותו יום אם השליח יספיק. אומנם החבילה לא הגיע באותו יום אבל היא הגיעה מיד אחרי סוף השבוע. ברצוני לציין את המענה האדיב, התגובה המהירה ואריזת המוצר האטומה. אמשיך לקנות במקום זה גם בעתיד! יוסף סלע, פתח תקוה.

הזמנתי בסוף השבוע ראשי דיו למדפסת קנון שנראו מתאימים למדפסת שלי. כאשר התקשרתי לאחר סוף השבוע לברר לגבי ההזמנה ניתקו לי בפנים. לבסוף המשלוח הגיע בדואר והסתבר שהדגם של ראשי הדיו לא מתאים למדפסת, לא הציעו לי שום פתרון ואמרו לי שאם אני רוצה אני יכול להזמין מוצר נוסף בעלות רגילה.
הלקוח קנה דרך האתר איי ניד דיו ,דיו למדפסת שלו הדגם הוא 551XL התברר שהוא קנה דגם אחר. הוא צריך 581XXL אמרתי לו שהוא טעה בדגם והוא צריך 581XXL וזה עולה יותר הסברתי לו שהוא מקבל יותר דיו במחסניות בדגם שמתאים לו אם הוא טעה בדגם למה שאני אמכור לו את המחסניות בזול כמו הקודמים!!! זה דגם אחר לגמרי הפתרון היחיד שיחזיר לי את הדיו שהוא קנה ואזכה אותו. או להוסיף את ההפרש על הדיו החדש בשום אופן לא נתקתי לו בפנים הוא רק התעצבן שהדיו החדש למדפסת שלו עולה יותר

אני קונה משם לא מעט. מחירים טובים, שירות טוב, אמינות ומשלוח מהיר. ממליץ על החנות

רכשתי דיו תואם למדפסת BROTHER - 2 סטים בנפח גדול. איכות מצויינת, שירות מהיר מאוד. מחירים טובים ביותר. ממליץ מאוד

הוצע לי מוצר חליפי ושווה הרבה יותר במחיר מוזל נורא! המחירים שיש אצלו הם מהנמוכים שמצאתי בהשוואה למכירות דיו באינטרנט. שירות מהיר, מגיב ועונה בכל שעה. שירות מאוד אדיב ומקצועי.

אני לקוח קבוע של האתר מזה שנים רבות. קונה ראשי דיו מכל הסוגים - גם תואמים וגם מקוריים. קונה גם מוצרי איחסון מידע נוספים. השרות תמיד מעולה. האספקה תמיד מהירה. המשלוחים מגיעים תמיד כמצופה. מעולם לא הייתה לי אכזבה כלשהי מהקניה. המוצרים איכותיים וללא כל בעיות. המחירים הכי זולים שאפשר למצוא ברשת או בכל מקום אחר שחיפשתי. בקיצור גם זול וגם טוב. ממליץ בחום

איש מדהים שירות נהדר אין דברים כאלה, עונה בסבלנות מתקתתק דברים ושילוח מהיר קונה רק ממנו

אז הזדקקתי לדיו למדפסת ברדר, לפרנס את ברדר אינני יכול, אז חיפשתי משהו תואם, והגעתי במקרה לאיי ניד דיו ופשוט התאהבתי...לא בחנות, לא בסט מחסניות הצבע (למרות שהן נהדרות) אלא באריאל, הבעלים/מנהל...כל כך הרבה רצון טוב ואיכפתיות והיה מוכן לנסוע מהדרום שם הם ממוקמים ועד אלי לראשון לציון בכדי לפתור בעיה בשידוך מחסנית צבע/מדפסת...בקיצור ממליץ עליו, עליהם ועל מחסניות הצבע התואמות שלהם בכל פה...

המשלוח היה מאוד מהיר, השירות מאוד אדיב. אצלי הייתה תקלה קטנה מבחינתי, כשבטעות קניתי 2 טונרים מדגם PA210 במקום דגם PA260, פניתי לוואטסאפ ותוך דקה ענה לי המוכר עם הצעה לשלוח 2 טונרים של PA260 ולהחליף אותם עם משלוח חינם. בהחלט אמשיך לקנות כאן, תודה רבה.