
*לא ביקורת, רק משתף את כל התהליך, ומוזמנים לעשות בעצמכם חושבים (ירושלמי)": קניתי 2 כרטיסי ראם של חברת Crucial דרך האתר ביום שישי אחרי השעה 12:00. ביום ראשון התקשרו אלי ועדכנו שאין מהחברה שרציתי ובמקום זה אפשר להחליף לסאמסונג במידה וארצה, והסכמתי. ביום שני קיבלתי הודעה שהמוצר מחכה לי בנקודת איסוף (דרך צ׳יטה משלוחים). המארז היה עטוף בניילון משלוחים ובתוכו מארז מאולתר של קרטון שבתוכו כרטיסי הראם שעטופים בפצפצים. כשפניתי לחברה מדוע קיבלתי אותם בצורה כזאת ולא במארז מקורי, החברה חזרה אלי אחרי שעה בהודעת וואטסאפ וטענתה שאלו כרטיסי OME ובכמויות הם מקבלים אותם ללא מארזים (ואפילו שלחו לי תמונת הוכחה לכך) - קיבלתי את התשובה ואף בדקתי ברשתות שזו המציאות. חיברתי אותם למחשב והם היו תקינים ומקוריים.






















