דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר מוצרים לרכב (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רומיפון שיווק וסחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברומיפון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
67
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
49
1
17
נמצאו 67 חוות דעת גולשים על רומיפון
תמונת משתמש
שם:
aharon
תאריך:
26/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם הטלפון שהתקלה בו הייתה פירוק מהיר מדי של הסוללה. כבר בקבלה העיר אחד העובדים שאין זו הסוללה אלא רכיב שיש להחליפו. השארתי את המכשיר לקבלת הצעה לתיקון. הובטח לי שיצרו איתי קשר. לאחר יומיים התקשרתי ונאמר לי כי בטלפון הוחלפה הסוללה והמחיר 150 ש"ח. הגעתי לאסוף את הטלפון, ובבית גיליתי שהטלפון עם אותה התקלה. חזרתי וביקשתי שיבדקו שוב. נאמר לי כי כנראה יש להחליף רכיב בעלות עוד 150 ש"ח. ביקשתי שיתקנו ואם העלות גבוהה יותר, שיקבלו אישור. לא התקשרו ולאחר יומיים התקשרתי ונאמר לי שהטלפון נשלח לטכנאי. לאחר כשבוע התקשרתי ונאמר לי שהטלפון תוקן בסכום שהציעו. שאלתי אם אני יכול להגיע ביום ששי ונאמר לי שהטלפון ימתין אצל הפקידה. ביום שישי התקשרתי בכדי לברר את שעת הסגירה. נשאלתי לסיבת הגעתי והשבתי שאני מגיע לקחת טלפון לאחר תיקון. הפקידה אמרה שהמעבדה סגורה ואין לי מה לבוא. אמרתי שהובטח לי שהטלפון ימתין לי ביום ששי אצל הפקידה ונענתי בחוסר סבלנות ובחוצפה. רק כאשר הרמתי קול ודרשתי שידאגו שהטלפון יהיה כשאגיע, הפקידה בדקה וענתה שהטלפון ממתין לי אצלה. הגעתי ולפני ששילמתי בדקתי את התפרקות הסוללה בחנות לעיני הפקידה (חני). ראינו את התפרקות הסוללה המהיר. אמרתי שאני לא משאיר את הטלפון, לא משלם את התיקון הנוסף ומבקש לקבל חזרה את התשלום הראשון. התשובה הייתה שאני צריך להתקשר ביום ראשון למנהל עמית פרליס ולקבל את אישורו. ביום ראשון התקשרתי אליו, פירטתי את כל הסיפור, וביקשתי החזר תשלום. המנהל חזר אלי אחרי שברר עם אנשיו והתנה את החזר התשלום בכך שיחליפו את הסוללה שבמכשיר בסוללה המקורית שלי. הסכמתי על אף שהייתי בטוח שהסוללה שבמכשיר היא הסוללה המקורית. הטלפון נמסר למנהל המעבד, רונן, הוא אישית טיפל בטלפון, מסר אותו לידי, בדקתי שהטלפון נדלק, ואז קיבלתי את הזיכוי. בבית ניסיתי להטעין את הטלפון, הוא לא נטען כלל (זה היה תקין לפני שהחליף את הסוללה) הבנתי שמנהל המעבדה עשה וידוא הריגה לטלפון.
לסיכום, חוויתי יחס גרוע ומתנשא, אי אמינות ומקצועיות.
בעתיד, לא אכנס יותר לחנות זו ואשתדל למנוע מאחרים לעשות זאת.
מוצר:
טלפון סלולרי IPHONE4
תמונת משתמש
שם:
Sig
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך כדי טיול בתל אביב נפל לי הטלפון והמבך נהיה שחור תוך כדח הליכה ומחוסר ברירה נכנסתי לרומי פון כי זו החנות הראשונה שבא נתקלתי נגשתי לטכנאי וביקשתי שיסדרו לי את הטלפון ואפילו לא שאלצי מחיר בגלל הדחיפות ונלחץ שהייתי צריעה את הטלפון כעבור כרבע שעה יצא הטכנאי והביא לי את הטלפון תקין עם המסך עובד הודתי לו ושאלתח כמה אני צריכה לשלם והוא אמר שכלום כי סהכ חיבר חזרה חיבור שהשתחרר בין המסך לטלפון הודתי לו ויצאתי ממד מרוצה
כל הכבוד על היושרה והאמינות זה לא מוהן מאליו
תודה
מוצר:
טלפון galaxy 3
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
24/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבועיים לאחר רכישת המכשיר הוא החל להיתקע.
כאשר פניתי לחנות קיבלתי יחס גרוע מגלי אחראית מחלקת התקלות של רומיפון.
השארתי את המכשיר לתיקון ונאמר לי שאין תקלה בפלאפון. בפועל גם לאחר שאספתי אותו מהחנות הוא ממשיך להיתקע.
היחס של החנות מתחת לכל ביקורת, הם פועלים בחוסר סדר וכמו כן מנתקים את הטלפון בפנים מספר פעמים.
את הפלאפון הבא שלי כבר לא אקנה שם!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 3
תמונת משתמש
שם:
Felix
תאריך:
04/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלט נוחות לרכב (פץיחה וסגירה אוטומטית של דלתות) הגיע בחור, ביצע התקנה, ובסוף ההתקנה אמר שזה לא יעבוד ושנצטרך לקרוא להם עוד פעם. אחרי יומיים זה הפסיק לעבוד ומאז שבועיים ניסיתי להשיג אותם.
הם אמרו לי במשך שבוע שאין להם טכנאי באזור והם לא יוציאו טכנאי רק בשבילי אז חיכיתי שעוד מישהו באזור יזמין. הגיע טכנאי הסבירו לו את המצב, אמר OK החליף את היחידה וגם היא הפסיקה לעבוד אחרי יומיים.
מוצר:
שלט נוחות לרכב
תמונת משתמש
שם:
ודים
תאריך:
14/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש קניתי את המכשיר מחנות זו,המוכרת הוציאה אותו מהמחסן והדליקה אותו כדי לראות אם הוא פועל,אכן הוא פעל לאחר הקניה הלכתי לשבת בבית קפה ובדקתי את המכשיר והוא ביצע כל פעולה בצורה שציפיתי וגם לאחר כחודש הוא עובד מצויין.
מוצר:
סלולארי/סמארטפון one x S720e
תמונת משתמש
שם:
רומי
תאריך:
10/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בין ה 20ל 22 למאי 2012 הזמנתי דיבורית Parrot ck 3100

הובטח לי במעמד ההזמנה כי הדיבורית תגיע עם שליח וכן התקנה חינם.

לאחר מספר ימים שהדיבורית לא הגיעה, התקשרתי לברר ונאמר לי שהיא נשלחה בדואר למרות שהובטח לי שליח, בנסיון לברר את הנושא נענתי בזיזלול ובחוסר רצון לקחת אחריות על ידי חני.
לאחר שיחה עם איציק, הוצע לי כי כשאבוא להתקין את הדיבורית ינתן לי פיצוי על השירות הלקוי שניתן לי.

ביום רביעי ה-6.6.12, הגעתי להתקין את הדיבורית. במהלך ההתקנה התגלה כי הדיבורית אינה תקינה והביאו חדשה במקומה. לאחר שיצאתי מההתקנה התחילו תלונות מצד אנשים שהתקשרתי אליהם שלא שומעים אותי טוב.
לאחר כיומיים בהם לא היה ניתן לבצע שיחות תקינות, נכנסתי למתקין דיבוריות באיזור מגורי (חדרה) על מנת לבדוק את הנושא.

לאחר בדיקה, הוסבר לי שהמקרופון לא תקין. לאחר החלפתו ניתן היה לבצע שיחות תקינות ובאיכות שמע טובות. חוייבתי בעבור החלפת המיקרופון 120 ש"ח.

לצערי, מתחילת ההתקשרות עמם, ולמרות רצונם הטוב של איציק ושמעון לפצות אותי על התחושה הלא טובה, עדיין קיבלתי מוצר לא תקין שמעבר לכך שנאלצתי להגיע עד רמת גן מחדרה וכן לבסוף לשלם עוד 120 ש"ח על החלפה של חלק פגום.
תגובת החנות:
לצערי הלקוחה כנראה מחפשת תשומת לב,היא קיבלה טיפול מיוחד,ברגע שהיא הגיעה למרכז ההתקנות מיד בוצעה ההתקנה לשביעות רצונה. הלקוחה לא התקשרה לעדכן אותנו שיש בעיה בדיבורית. הוסבר לה במקרה שהיתה מתקשרת
היה נשלח מתקין גם לחדרה ללא עלות והיה מחליף לה את המיקרופון. איך אפשר לבוא בטענות כל עוד הלקוחה לא התקשרה לעדכן אותנו על התקלה. יש לה אחריות מלאה על הדיבורית. לא חוכמה להתקשר ולבוא בטענות לאחר שהוחלף לה מיקרופון על ידי מתקין אחר. שיחת טלפון אחת ומיד הייתי שולח לה מתקין עד הבית. שוב צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה.טלפון אחד היה פותר את הבעיה.

מוצר:
דיבורית ck3100
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
25/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר,נציג רומי פון התקשר על מנת לקבל פרטים.בגלל עלות המכשיר הנציג אמר שלא שולחים את המכשיר בדואר והסכים לשלוח לי שליח ללא תשלום עד למקום עבודתי. המכשיר הגיע באותו יום. רוצה לציין את השרות והמהירות שהמכשיר הגיע אלי.
מוצר:
אייפון 4s
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
23/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר,באותו היום התקשרו אלי לתאם התקנה.יום לאחר מכן הגיע המתקין למקום עבודתי ,התקין לי את הדיבורית כולל חיבור לרמקולים של הרכב.דיבורית מעולה.ברצוני לשבח את רומיפון על השירות. ממליץ בחום.
מוצר:
דיבורית tk30
תמונת משתמש
שם:
דין
תאריך:
22/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות, יש חניה מסודרת במקום ללא תשלום,קיבלתי הסבר על המוצר.ביצעתי רכישה זריזה
הטיפול היה טוב ואני מרוצה מאוד מהרכישה
מוצר:
גי פי אס 555
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
22/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר של החנות ל 4 מכשירים סלולרים מדגם סמסונג ,הופתעתי מאוד שכעבור זמן קצר חזרו אלי ואף הבטיחו לשלוח לי את המכשירים באותו יום על ידי שליח ללא תוספת תשלום. ואכן כעבור שעתיים הגיעו אלי המכשירים. השירות היה טוב זריר.אשמח שוב לרכוש מוצרים דרך רומי פון.
מוצר:
סלולר i9100
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
13/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של רומיפון תחנת עגינה של פיליפס לאחר בדיקת מחירים בזאפ, שלמתי עבור המוצר 500 ש"ח, המוצר הגיע תוך כמה ימים בדואר כשפתחתי את החבילה מצאתי קופסה שנראת משומשת וישנה (כאילו ישבה באיזו תצוגה) והמוצר עצמו מלוכלך ושרוט התקשרתי לחנות קבלתי מענה חסר רצון לעזור ומזלזל.
אומנם הציעו לי לקבל את כספי בחזרה ללא שום אופציה אחרת אך מפאת המרחק הפיזי דבר זה אינו רלוונטי עבורי.
מוצר:
תחנת עגינה dc200
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
12/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר, לאחר יומיים כשהגעתי לאסוף אותו, המוכרת מביאה לי מכשיר ללא האריזה בתוך ניילון, באתר הם לא מזכירים שהם מוכרים מכשירים משומשים, וכשאני מתפאל היא אומרת לי:"כן ככה זה מכשיר משומש" אז למה לשלם אצלהם יותר מאשר בדרום תל אביב? שם מוכרים את זה ב-1200 ש"ח.
להתרחק מהחנות!
תגובת החנות:
המכשיר אומנם הוא ללא אריזה אבל הוא מכשיר חדש לחלוטין וכל האביזרים שלו הם חדשים.
המוכרת לא טענה שהמכשיר הוא משומש והלקוח פשוט לא אומר דברים נכונים
מוצר:
iphone 3gs 3gs
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
12/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות הזו בזכות תו אמון הציבור שיש לה ואני ממש שמחה על הבחירה. זו חנות מקצועית ורצינית ושמעון, המנהל, נתן לנו שירות מעל ומעבר. הוא השיב בסבלנות לכל השאלות שלנו וסייע לנו בדרישותינו. כמה ימים אחרי, כשהתברר שבניגוד למה שנאמר לנו, לא היה יישור לימין בפלאפון, הוא שלח שליח על חשבונו, שתיקן את המכשיר והחזיר למחרת. גם כשמישהי נוספת שקנתה איתי את המכשיר, אך לא הייתה באותו יום, הגיעה כדי לברר משהו, שמעון התייחס אליה יפה וללא חשדנות ואף צ'יפר אותה בכיסוי סיליקון חינם. בקיצור, אחלה חנות וכיף לדעת שמולך ניצב אדם אמין, ידידותי ומקצועי.
מוצר:
פלאפון סמסונג גלאקסי אס 2
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
16/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות טלפון נייד של נוקיה מסוג N8.
לאחר תיאום טלפוני עם מנהל המכירות מר שמעון, שנתן לי שירות יוצא מהכלל, הגעתי לחנות אחרי כשעתיים וקיבלתי את הטלפון.

שמעון ענה באדיבות רבה על כל שאלה או בקשה שהיתה לי בקשר לטלפון.
אני בטוח חוזר לקנות ב"רומיפון".
השירות מקצועי, אמין ומהיר.
באמת מומלץ !
מוצר:
טלפון נייד N8
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
24/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ביום ראשון לחנות בכדי לרכוש את המוטורולה דיפיי. קיבלתי שירות מסביר פנים, אם כי מעט לחוץ. בימים שלפני כן, כתבתי מייל לבעל החנות שאני מעוניין להגיע ביום ראשון לקנות את המכשיר ושאלתי אם המכשיר יהיה במלאי, במייל נעניתי בחיוב. כשהגעתי לחנות מסתבר שהמכשיר היה שמור לי עם פתק "שמור ללקוח". בהחלט נתן הרגשה טובה, בייחוד כי לא נדרשתי להתחייב לבוא לקנות (יכול להיות שהוא היה מוכר את המכשיר, או שלא הייתי מגיע כלל). בגלל בעיות תשלום דחיתי את הרכישה ליום שלישי הגעתי והמוכרת כמובן זכרה אותי. תוך דקותיים המכשיר היה בידיי אחרי שהתשלום בוצע. ביחד בדקנו את הערכה. המוכרת טענה כי המטען הוחלף למטען שפועל בארץ. שוב השירות היה מעט לחוץ, והייתה הרגשה של "יאללה לשלם וללכת" וכאשר שאלתי שאלות על איך על ה- SIM, כרטיס הזיכרון ושאלה טכנית שקשורה במכשיר, נעניתי בלחץ. עם זאת, הייתה הרגשה חיובית מהמוכרת ובייחוד משמעון, מנהל החנות, שהיה מסביר פנים ושליו גם בראשון וגם בשלישי. לאחר שהלכתי ניסיתי להטעין את המכשיר באמצעות המטען שקיבלתי, אך זה איננו פעל. חשבתי שמדובר במקום בעל שקע חשמל פגום, אך לאחר שבדקתי בעוד מקום - הבנתי כי הבעיה נמצאת במוצר. לצערי כבר לא יכולתי ללכת לחנות. כשהגעתי לבית, בדקתי את ההטענה באמצעות כאבל ה- USB (המקורי) שהיה בערכה, אך גם זה לא עבד כלל. כשהתקשרתי לחנות, אמרה לי המוכרת שאני מוזמן להגיע לחנות והיא תחליף לי את הציוד המקולקל (בין אם זה המכשיר ובין אם זה המטען), ובינתיים אני משתמש במטען USB של נוקיה (שמתחבר למחשב) בחיבור מיקרו USB (פיתרון שהוצע לי על ידי המוכרת בטלפון, ולא חשבתי עליו בעצמי).
אני מקווה ששבוע הבא, כשאלך לחנות לטפל בבעיה, אזכה לשירות הולם כמו שקיבלתי לפני כן (אך טעון שיפור) ולציוד תקין.

מבחינת התרשמות כללית מהחנות, כשהגעתי נתקלתי במכוניות רועשות. החנות הינה בתוך מחסן שבו מתקינים ציוד למכוניות. היה נכון יותר, לדעתי, לעשות כניסה נפרדת ונוחה יותר לחנות עצמה, וכניסה נפרדת למכוניות שנכנסות לחניה. כך לבצע הפרדה בין הדברים וליצור רוגע בקרב הלקוחות שבאים לדברים שהם לא מכוניות.
יכול להיות נחמד אם תהיה פינה בה יוכלו הלקוחות שקנו מכשיר חדש לשבת ולבדוק שהכל בסדר. פינה עם חיבור חשמל (למטענים כמובן), שתהיה בה קליטת WIFI ואולי אפילו לפטופ בכדי לבדוק את הכאבל USB. בהחלט ייתן תחושת אמון ובטחון בחנות, דבר שכל כך נחוץ כשבאים לקנות בחנויות פרטיות (עצה לחנויות באופן כללי), ולצערי לא היה ספסל בו אוכל לשבת, וליד הקופה הייתה אווירה של לחץ ולא יכולתי לשבת שם.

בשורה התחתונה: שירות טוב ונוח, אך טעון שיפור. אווירת קנייה לחוצה.
מוצר:
טלפון סלולרי defy
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
23/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו הטלפון השני שקניתי בחנות זו, באיסוף עצמי, עבור בני.
בחרתי ב-זאפ את החנות הזו (פעמיים) מכיוון שהיתה עליה המלצה באתר זאפ, והמחיר בה (כולל כרטיס זיכרון) היה הנמוך ביותר.
ביום הקנייה נתגלתה תקלה בטלפון. התקשרתי לחנות וסיכמתי שאגיע כעבור יומיים.
מנהל החנות החליף לי את הטלפון ללא אומר ודברים, ולמרות שבטלפון החילופי היתה מותקנת עברית הוא כמובן לא גבה תוספת. (מלכתחילה לא קניתי עם עברית כדי לחסוך, וזאת עפ"י המלצת מנהל החנות שאין בעייה להוריד עברית חוקית ובחינם).
את בעיית החנייה החנות פותרת ע"י חניון סמוך, והם מחתימים את שובר החנייה ע"מ לפטור את הלקוח מתשלום עבור החנייה.
לסיכום - כדאי מאד לקנות בחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY I9000 S
תמונת משתמש
שם:
baz
תאריך:
23/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מדהים, אך חיי הסוללה מוגבל

מתייחסים לזה כמו מחשב נייד, אבל אפילו טוב יותר
הטלפון החכם הטוב ביותר עד כה!!!
לשאת מטען תמיד!
מוצר:
טלפון סלולרי Desire HD
תמונת משתמש
שם:
פז
תאריך:
28/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי בגלל המחיר. יצאתי ממש מרוצה מהשירות. סיפקו את כל המידע הנדרש, עזרו בתיפעול, תיקנו ועזרו בהתקנת חומרה ללא תשלום.
מש טוב
מוצר:
טאבלט GALAXY TAB
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוהי הפעם השנייה בה אני רוכש מכשיר ברומיפון.
האתר נוח והרכישה קלה ונוחה. מיד לאחריה מתקבל אימייל מפורט על פרטי ההזמנה
בפנייה לשאלות באמצעות האימייל חזרו אלי מייד למחרת ומסרו טלפון של נציג שענה לכל שאלותי.
שתי ההזמנות הגיעו תוך 4 ימים מיום ההזמנה
מוצר:
דיבורית לרכב ST BUDDY R19
תמונת משתמש
שם:
סמדר
תאריך:
07/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השבוע רכשתי מכשיר טלפון סלולרי מדגם נוקיה C5 בחברת רומיפון. שאלתי את המוכר האם המכשיר חדש ואינו מחודש - ונעניתי בחיוב. עוד באותו היום לקחתי את הטלפון למוקד שירות של סלקום על מנת להצמיד את המכשיר אל הקו שלי, ושם התברר לי שהמכשיר כבר רשום על שם לקוח עסקי של סלקום!!!
כשחזרתי אל החנות המוכר (או הבעלים?) החצוף התעקש ש"המכשיר חדש", ואמר שהוא בכלל לא חייב לומר שהוא משומש. אומנם החזירו לי את הכסף במקום (אחרי דין ודברים) אבל כל זה לא משנה את העובדה שהחנות מוכרת מכשירים משומשים כאילו הם חדשים!!!
תגובת החנות:
לקוח נכנס לחנות בצעקות וטען שהמכשיר משומש,הסברנו ללקוח שהמכשיר חדש לחלוטין ופתחנו את המכשיר מהקופסא ליד הגברת,
הצענו ללקוח להתקשר לסלקום ולבדוק שהמכשיר חדש לחלוטין,הלקוח סירב ולא רצה,
כמו שאמרנו המכשיר הוא חדש לחלוטין והלקוח למרות ששילם בכרטיס אשראי קיבל את כספו בחזרה ללא דין ודברים במזומן.
ואנחנו מוכנים ללכת עם הלקוח לחברת סלקום על מנת להוכיח לו שהמכשיר חדש
וכדאי שיחזור בו מדבריו לגבי מכירת מכשירים משומשים כי נאלץ לתבוע אותו על דבריו השקריים
מוצר:
טלפון סלולרי c5
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
22/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה ומהירה, המחיר היה זול בכ100 ש"ח מחנויות אחרות ולא מכשיר "מתוקן" (Refurbished) כמו ברוב המקרים כאשר המוצר זול יחסית, וההזמנה הגיע במהירות, וארוזה כמו שצריך עם הגנה מפני מכות.
מוצר:
דיבורית לרכב CK 3100
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
04/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד
פניתי לשמעון שטיפל בפניה שלי
הוא היה סבלני מאוד וענה לי על כל השאלות
יצאתי מן החנות ובדקתי במקומות אחרים
שבתי שוב עם המון שאלות שוב יש איתי שמעון וענה לי על כל השאלות החדשות
כמו כן ביקשתי את המחשב להפעיל אותו במקום ולנסות אותו שמעון פתח לי מחשב חדש
ונתן לי לשבת כשעה עם המחשב
כשרכשתי את המחשב ושבתי שוב לאחר כשבוע על מנת לרכוש מוצר אחר נשארה אותה סובלנות ואותה רמת שרות אדיבה
תודה המשיכו כך
מוצר:
מחשב נייד U550
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר (טלפון סלולארי) הגיע ללא הוראות התקנה. פניתי לחנות וקיבלתי תשובה ש"ככה המוצר מגיע".
בבירור במשרד התמ"ת הודיעו לי כי מדובר בעבירה על החוק. מבירור בחנויות אחרות התברר לי כי המוצר אמור להגיע עם הוראות (בעברית).
בקיצור. גם מוצר פגום וגם שירות רע.
מוצר:
טלפון סלולארי w205
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
04/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות שני מכשירי אייפון. לאחר מספר חדשים הGPS הפסיק לעבוד באחד המכשירים. לקח לי קצת זמן והגעתי לחנות על מנת לתקן לפי תום שנת האחריות. לא האמינו לי שרכשתי את המכשיר שם ונאלצתי לחזור במועד אחר עם החשבונית. חזרתי, אולם לבחור המתקן בשם רונן הייתה בעיה רפואית וביקש שאבור רק לאחר כשבוע. חזרתי, השארתי את המכשיר לתיקון, חזרתי לאחר כמה ימים אולם הוא לא הצליח לתקן ואמר שאינו רוצה להלחים את רכיב ה GPS מחדש כי המכשיר עלול להתקלקל לגמרי.
הוא הבטיח לי שברגע שיעשה טרייד אין על מכשיר כמו שלי, הוא מייד יחליף לי אותו וזה קורה מידי פעם. עברה תקופה של יותר מחצי שנה מאז ונדה. אני מדבר איתו לפעמים פעמיים בשבוע ולא קורה כלום. מכשיר לא מגיע (למרות שהוא טוען שכל הזמן מגיעים מכשירים). בעצם מדובר על חנות שלא לוקחת אחריות על תקלה במכשיר שמכרה ואמרתי לו שמבחינתי יביא לי מכשיר חדש. למעשה יש לי אייפון ללא GPS כאשר חלק מהקטע שלי ברכישת האייפון הוא להיות רק עם מכשיר אחד שנותן את הכל. תקלה במכשיר היא לגיטימית. הטרטור והטיפול הגרוע - ממש לא.
תגובת החנות:
דבר ראשון אנו מתנצלים על הסחבת בעניין המכשיר.
דגם המכשיר הוא ישן ולכן לא נמצא מכשיר ללקוח, השבוע שוחחנו עם הלקוח והובטח להחליף לו את המכשיר לדגם יותר מתקדם ללא עלות נוספת.
מוצר:
סלולרי
תמונת משתמש
שם:
Lidor
תאריך:
28/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה מהחנות ישירות ב-27.9.
הסיפור מתחיל כך:התקשרנו בבוקר על מנת לוודא שהחנות פתוחה (חול המועד), ונאמר לנו שהיא פתוחה עד 17:00,הגענו לחנות ב-16:10,והמוכרת בחנות הזעיפה פניה כלפינו וכלפי כל מי שנכנס אחרינו בטענה שהחנות סגורה, "אני כבר לא פה" כדבריה.
הרכישה של המוצר נעשתה בלחץ שלה מכיוון שמיהרה לצאת מהחנות,נעשתה בדיקה זריזה בערכה של המוצר על מנת לראות שהכול נמצא.
לאחר שהגעתי הבייתה גיליתי שאין מטען למכשיר.
הגעתי לחנות למחרת 28.9,על מנת לקחת מטען,והיחס של המוכרת היה בהמשך לאתמול,זועף ולא שירותי,היא לא האמינה לי ואף אמרה: "אתה מעמיד אותי במצב לא נעים",אז עניתי לה שלהוציא אותי שקרן זה המצב הלא נעים.
היא נתנה לי מטען שאינו מתאים לדגם הנמצא אצלי,אלא מתאים לטלפונים ישנים יותר.
בשל התחושה הרעה שקיבלתי ממנה,לא רציתי אפילו להתווכח איתה,ואני מקווה שלא אצטרך שירות או לבצע קנייה בעתיד בחנות זו.
חבל שישנה מוכרת שיכולה להרוס לעסק בגלל עניין שירותי פעוט.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות לאחר שעת סגירתה בחול המועד סוכות.הצעתי לו להגיע למחרת על מנת שיוכל
לקבל את מלא השרות כנהוג אצלנו וברמה האישית שלי כנציגת שרות ומכירה.
הלקוח החליט שמצידו זה בסדר,הוא יודע מה הוא רוצה וזה יהיה קצר.התנהלתי מול הלקוח
יותר מ20 דקות ,בדקתי והפעלתי את המכשיר בפניו כמקובל בחנותינו. בנוסף ביקשתי
ממנו לבדוק את תוכן הערכה,עברתי על תוכן הערכה יחד עם הלקוח.
הלקוח שילם ונפרדנו לשלום לשביעות רצונו.למחרת חזר הלקוח כשהוא מתפרץ באמצע מתן שירותי ללקוח אחר
וטען כי לא קיבל מטען על אף הבדיקה שבוצעה יחד עמו.טענתי בפניו שהוא שם אותי במצב לא נעים
הוא שאל האם אני טוענת שהוא משקר,לא עניתי לדבריו אלו.ומיד נתתי מטען חדש המתאים למכשיר שרכש.
צר לנו לשמוע שישנם לקחות שמאד מתאמצים להכפיש את שמנו.
מוצר:
סלולרי E72
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply