הזמנתי קסדה בהנחה בבלק פריידי, אחרי שבוע שהיא לא מגיעה אני פונה לחנות והם אומרים לי שהמלאי נגמר, נתחיל מזה שאם אני לא הייתי פונה אליהם מי יודע כמה זמן הייתי יכול לחכות לקסדה,
לאחר מכן הם אומרים לי שהם מצטערים על הטעות ואז מנסים למכור לי קסדה הרבה פחות טובה באותו מחיר ומדברים איתי כאילו הם עושים לי טובה בכלל. במילים פשוטות כדי לפצות אותי על קסדה באיזור ה70% הנחה מציעים לי קסדה פחות טובה באיזור ה30% הנחה, הזוי.
אחרי חודשיים של שיחות עם הנציג שלהם הרגשתי שאני מתעסק עם חנות ברמה של דוכן במדינת עולם שלישי, חוסר אמינות, אחריות ויחס מזלזל ברמה הזויה.
לא סומך עליהם, יחס מזלזל ואין עם מי לדבר.
לא הייתי חוזר לשם בחיים