דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד היקפי למשרד (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיו ישראל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיו ישראל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
247
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
210
5
32
נמצאו 247 חוות דעת גולשים על דיו ישראל
תמונת משתמש
שם:
זהר
תאריך:
29/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה באינטרנט עם בקשה לחזרה טלפונית. חזרו רק לאחר מספר ימים (לא לגמרי באשמתם). המוצר היגיע לאחר כשבוע ארוז היטב.
מוצר:
דיו 56
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
28/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה ללא תחרות, לעומת מקומות שאני רגילה לקונת בהם בדכ.
השירות היה מהיר ואדיב, המוצרים התקבלו כבר למחרת. ממליצה בחום
מוצר:
דיו למדפסת ראש דיו שחור מקורי HP 932XL CN053AE HP
תמונת משתמש
שם:
דניאלה
תאריך:
24/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מישלוח מהיר,שירות אדיב מקצועי ואמין.
מומלץ מאוד.מעכשיו הם ספקי הדיו שלנו למדפסות!!!
לאחר שהיו בעיות בשליחה בגלל דואר ישראל,החנות אף שלחה לי את המוצר עם שליח עד הבית!
מוצר:
דיו למדפסת hp 5510
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
21/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו מזמינים מהם דיו באופן קבוע.
מחירים משתלמים, שירות מעולה.
המשלוח מגיע במהירות, ההזמנה באתר נוחה והשירות הטלפוני טוב מאוד גם.
מומלץ בחום.
מוצר:
דיו למדפסת 940XL
תמונת משתמש
שם:
ARIK
תאריך:
17/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקלות דרך האתר את הדיו המקורי ומיד יצרו איתי קשר ובאותו יום נסעתי ולקחתי אותו מהחנות, השרות מצוין, מומלץ.
מוצר:
דיו למדפסת 0014 - מקורי
תמונת משתמש
שם:
תום
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, שליחה מהירה של המוצרים. מצרי דיו תחליפיים אמינים ועובדים בצורה מעולה. טיפול מעולה בבקשות או בעיות. ספק קבוע שלי לדיו.
מוצר:
דיו למדפסת J4500
תמונת משתמש
שם:
Avri
תאריך:
05/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראש הדפסה למדפסת HP במחיר אטרקטיבי ביותר.

הזמנתי גם סט ראשי דיו תואמים במחיר מיוחד של סט.

המוצרים הגיעו מהר מאוד עם שליח.

בתהליך קניה לא היה לי שום מגע עם נציגי שירות (פלוס גדול).

הכול היה 100%, אחזור לקנות בחנות זאת שוב.

מוצר:
דיו למדפסת C9382A
תמונת משתמש
שם:
יונה
תאריך:
12/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחנות זו מספר פעמים. בדרך כלל המוצר הגיע לפני הזמן הנקוב.
השירות היה אדיב ומהיר.
אני מרוצה מאוד מהחנות, מהמוצרים ומהמחירים הסבירים.
מוצר:
ראש דיו HP
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו ומתברר שהיתה בעיה בכרטיס האשראי, לא טרחו ליצור קשר ו/או להשאיר הודעה.
לאחר שבועיים אני התקשרתי וביררתי לגבי ההזמנה התברר שבכלל לא שלחו.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ביום 05/10/2012 12:01:3 מספר הזמנה 12577 וביקש שייצרו עמו קשר לאמצעי תשלום בטלפון. כבר באותו היום יצרנו קשר עם הלקוח - אך לצערנו הטלפון שהזין בבסיס הנתונים היה שגוי. ללקוח נשלח מייל שייצור איתנו קשר על מנת להסדיר תשלום. מסתבר כי המייל שהזין היה שייך לאשתו (ההזמנה נרשמה על שמה) ולכן לטענתו לא קיבל את המייל. יתרה מכך, במוקד 144 לא מצאו אדם העונה לשם ולכתובת שלפי ההזמנה. לא נותר לנו ברירה אלא לבטל את ההזמנה. כמובן שברגע שהתקשר אחרי שבועיים הוצע לו לשלוח שוב את המחסנית + אזניות ומיקרופון על "עוגמת הנפש" שמעולם לא הייתה.
מוצר:
ראש דיו 130 130
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
01/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום אמין, דיו אכותית, הגיע בזמן.
הזמנתי דיו מקורי למדפסת HP C4343. ההזמנה באתר היתה קלה ידידותית ומהירה.
הזמנתי בדואר רגיל וקיבלתי בפחות משבועים.
מוצר:
דיו למדפסת 141
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
06/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפוש המוצר באתר היה פשוט ונוח.
משלוח בדואר רשום. הזמנתי בערב, המשלוח יצא למחרת בבוקר והגיע תוך 4 ימים בלבד.
המחיר לפריט הספציפי אכן נמוך יחסית לשוק.
מוצר:
טונר למדפסת TN2220
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
04/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה קל, הזמנתי מספר רב של פעמים מהחנות והגיע בזמן - אולם כאשר נפלה טעות במערכת שלהם, האשימו אותי והתעכבו להודיע לי בטענה שהתקשרו מספר פעמים ולא עניתי - ללא ניסיון לאתר אותי בדרך אחרת. השירות היה מאוד לא אדיב ומאכזב.
תגובת החנות:
הלקוחה הינה לקוחה ותיקה של חברתנו. 1. הלקוחה ביצעה הזמנה דרך האתר לבדה , תוך כדי שהיא ממלאת את הפרטים שלה + פרטי האשראי שלה!!! 2. נפלה טעות כתיב בהזמנה שהלקוחה עשתה... ופרטי האשראי הוקלדו באופן שגוי. 3. עקב טעות הלקוחה בהזנת פרטי האשראי - נציגי המכירות שלנו לא יכלו לחייב את הלקוחה - מה שגרם לעיכוב בהזמנה (מן הסתם). 4. חברתנו פנתה באמצעות אינסוף שיחות טלפון, השארת הודעות ופניות במייל ללקוחה אך ללא הצלחה. 5. הזמנת הלקוחה מס' 11674 בוצעה בתאריך 30-12-11 , ולפי בקשת הלקוחה זמן האספקה הינו 14 ימי עסקים, כלומר עד תאריך 14.1.12. 6. בתאריך 3.1.12 התקשרה הלקוחה לאחר שראתה שחייגו אליה כמה וכמה פעמים! 7. הוסבר לה המצב, וזאת החלה בצעקות, האשמות ואיומים על כך שתשמיץ אותנו באינטרנט. 8. כמובן ששירות הלקוחות שלנו הציע לה שליח מהיר שיגיע בהקדם למחרת היום - כלומר בתאריך 4.1.12, וזאת לא הסכימה. 9. מה שלא ברור זה הכעס שלה, גם ככה הצענו לה זמן אספקה מהיר ממה שהיא בעצמה ביקשה למרות שהטעות היא שלה!!!

מוצר:
דיו למדפסת קנון
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
26/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מצוין ומובחר
צוות אמין אכותי עם שירות מידי!!
מוצר:
דיו
תמונת משתמש
שם:
tlv
תאריך:
11/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הציגו את המחירים הכי זולים. ההזמנה באתר הייתה פשוטה וקלה (יש מינימום הזמנה של 50 ש"ח). הזמנתי בדואר רגיל וקיבלתי בפחות משבוע. זו הפעם השלישית שאני מזמין מהם.
מוצר:
דיו חלופי CX4300
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
11/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו חלופי למדפסת.ההזמנה באתר היתה קלה ידידותית ומהירה. הייתי איתם בקשר לגבי המשלוח מכיוון שהייתי תקוע ללא דיו וזה היה דחוף. הייתה תקלה קלה לגבי המשלוח בדואר רשום והם הוציאו לי את זה עם שליח בתוספת קטנה. הדיו הגיע ובינתיים המדפסת עובדת ללא בעיות
מוצר:
טונר MLD3470B
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
13/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה היתה טובה מאוד
השירות הטלפוני של דרור המוכר היה אדיב
והמשלוח הגיע בזמן כפי שהובטח

אשמח לקנות שם שוב

תודה רבה
מוצר:
ראשי דיו XL920
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
25/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראש דיו איכותי - איכות ההדפסה ברמה גבוהה מאוד (משמש אותי במדפסת מסדרת Officejet של HP)
לצד זאת, מניסיוני - רצוי לא לרכוש מוצרים מקוריים אלא ראשי דיו חלופיים, בעיקר בגלל הפרש המחירים הגדול מאוד.
שירות היה טוב ומהיר.
מוצר:
ראש דיו HP 56
תמונת משתמש
שם:
רמי ורותי
תאריך:
19/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה קלה מאוד דרך האתר בסוף שבוע, חזרו יום למחרת לקבל פרטי כרטיס אשראי ואימות הזמנה. המוצר חיכה ארוז בחנות מוכן לאיסוף. שירות אדיב. אנו לקוח חוזר של דיו ישראל ונקנה שם גם בעתיד.
מוצר:
דיו למדפסת
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
01/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות החנות מציג חזות של שירות תקין וטוב עד למצב שבו הם צריכים לקחת אחריות על תקלה במוצר שלהם.
קניתי טונרים חלופיים של XROX למדפסת שלי. המדפסת עבדה במשך כשלוש שנים ללא תקלה אחת. עם הכנסת הטונרים החדשים הפסיקה המדפסת לזהות את כל הטונרים בכלל. כשנשלחה לבדיקה אצל היבואן הרשמי נמסר לי כי הטונר החלופי פגע בקורא הכרטיסים ולכן הוא לא זיהה אף טונר (יש לי את האבחון בכתב!).
לאחר החלפת הקורא (בעלות של 300 ש"ח, על חשבוני) שלחתי את הטונרים לבדיקה נוספת בחנות וכמובן שקיבלתי תשובה שהם תקינים לגמרי. ברגע שהכנסתי אותם שוב למדפסת, מייד הפסיקה לזהות את כל הטונרים. טכנאי שבדק אותה שוב הוציא את קורא הכרטיסים, הראה לי כיצד הוא התעקם בעקבות המגע עם הכרטיס החלופי והחליף אותו שוב.
כשהבאתי אותה לחנות הם הורידו את נייר הדבק העבה שהדביק את אחד הכרטיסים לטונר וגרם לכרטיס לבלוט, החזירו ופתאום הכל פעל.
אך כמובן ששום אחריות לא נלקחה והובעה היתממות רבה.
גם בשלב זה הייתי מוכן להתפשר, אולם גם כאן המדפסת לא עבדה והפסיקה לזהות לפרקים את הטונרים החדשים. זה חזר על עצמו גם בחנות עצמה אליה הבאתי את המדפסת לבדיקה.

למרות כל "הנחמדות" והכאילו "שירותיות" נאמר לי במילים הללו. "גם אם אחד לאלף יש לנו תקלה, אנחנו לא מפצים את הלקוח".

אני נשארתי עם 700 ש"ח הוצאה ומדפסת שעובדת לסירוגין.
לכן תשקלו היטב אם אתם רוצים לקנות בחנות שלוקחת אחריות רק במקרים של הצלחה, אבל במקרים של תקלה האחריות תמיד תהיה על הלקוח, ואין סיכוי שתקבלו פיצוי.
תגובת החנות:

הלקוח רכש את הטונרים, המשלוח הגיע אחרי 2 ימי עסקים כאשר הובטח ללקוח עד 14 ימי עסקים.

לאחר כ - 3 חודשים הגיע לחנות והודיע שיש לו בעיה עם המדפסת, ושניגש ליבואן הרשמי ושילם 300 ש"ח (ע"פ דעת עצמו מבלי להודיע לנו קודם).

יש לציין שהיבואן הרשמי גבה 270 ש"ח עבור הטכנאי והבדיקה ואך ורק 30 ש"ח עבור החלק שלכאורה הוחלף, כאשר כל זה יכל להיפתר בשיחת טלפון שמשום מה לא בוצעה.

כאשר הגיע לחנות עם הטונרים, הרכבנו אותם, מבלי לתקן אותם או משהו כזה, במדפסת מאותו סוג XEROX 6120 והפלא ופלא הכול עובד ( יש לציין שהבדיקה נעשתה מול עיני הלקוח והוא בעצמו הדפיס).

הלקוח ביקש פיצוי והסברנו לו שאם הכל עובד אז על מה יש לפצות? ( הלא אתה בעצמך רואה...)

הלקוח עזב את החנות אם "דפי הבדיקה של המדפסת" (יש לציין שאם לא היה עובד, הלקוח לא היה עוזב את החנות והיה מבקש לבטל את העסקה - ויש לומר שבצדק).

כעבור שבועיים הלקוח הגיע עם המדפסת שלו בטענה שלא עובדת.

החלטנו ויש לציין שזה פעם ראשונה שאנו עושים זאת, להתקין את המדפסת שלו על המחשב שלנו ולבדוק את הנושא אול מול עיניו כאשר הלקוח יושב כסא ליד (מה שלא נהוג בשום מקום - תמיד משאירים לבדיקת מעבדה למספר ימים).

הורדנו דרייברים, התקנו את המדפסת והכל עובד.

כל זה למול עיני הלקוח!!

הלקוח שב ודורש פיצוי עבור עוגמת הנפש - שאנו עדיין שואלים איזה עוגמת נפש??

לסיכום:

זמן אספקה: 2 ימי עסקים במקום 14 ימי עסקים.

נוחות ביצוע ההזמנה: מספר רגעים דרך אתר האינטרנט

שירות לקוחות: פעמיים טיפלו בו כאשר היה במעבדה מבלי לטרטר אותו (עד 3 ימי עסקים במעבדה) תוך חריגה מהנהלים הרגילים + התקנת המדפסת שלו והדפסה ממנה, וכל זה מול עיניו.

כל מה שנשאר זה שאתם תחליטו האם הלקוח טופל כראוי.

מוצר:
טונר ליזר 6120
תמונת משתמש
שם:
יוגב
תאריך:
17/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעבר רכשתי מספר פעמים בחנות. הזמנתי באתר ובאתי לאסוף כדי לקזז 10 ש"ח עבור כל מחסנית ריקה שהחזרתי. כך התכוונתי לעשות גם הפעם, ולאחר שוודאתי שהפריט במלאי הגעתי לחנות. שם סרבו לזכות עבור ראש הדיו,ורצו להשאירו "לבדיקה במעבדה" ושהזיכוי יהיה לקניה הבאה... הפנו אותי לעובדה שבאתרם אומרים שלא כל סוגי הראשים יזוכו (יש דגמים שכבר לא נמכרים) הראיתי להם שלא רלבנטי כי אני מחזיר ראש מאותו דגם שאני קונה, ואפילו כזה שנרכש אצלם!! לא היו מוכנים לשמוע ויצאתי מהחנות בזעם, ללא קניה. יצויין שוב שבעבר כבר קניתי וזוכיתי במקום, וכעת פשוט החליטו להטעות ולא לזכות מהקניה בפועל!! מומלץ להתרחק החנות זו, שנראה כי מחפשת רווחים קלים תוך הטעיית הלקוחות !!

הערה: חוו"ד זו מתייחסת גם לחנות FREE-DIO שהיא למעשה אותה גברת בתחפושת אחרת !!!

תגובת החנות:
לקוחות יקרים!

בעבר (2008) מכירת מחסניות היה מותנה בהחזרת מחסנית ריקה. לבקשת הלקוחות ביטלנו את ההתנייה של החזרת המחסניות.

דוגמא:

בעבר - מחסנית דיו = 40 ש"ח חובה להחזיר את הישן.

היום - מחסנית דיו = 40 ש"ח ללא צורך להחזיר מחסנית ישנה.

כיום ניתן להשאיר מחסניות לבדיקה ולהזדכות בעתיד. אין שום אפשרות לעשות את ההזמנה ולקבל זיכוי 10 ש"ח במעמד הקנייה יש לציין שהנהלים מופיעים באתר החברה במדיוק, כמה זמן לוקח לבדיקה, איזה מחסנית ניתנת לבדיקה, כמה מזכים עבור מחסנית ישנה וכד'.

הלקוח החליט שהוא מגיע לחנות ומשלם רק 30 ש"ח (על דעת עצמו ) עבור מחסנית שנמכרת אצלנו ב 40 ש"ח ואצל המתחרים ב 70 ש"ח.

תשובתנו הייתה כמצויין לעיל "רשום באתר חברה ניתן להשאיר לזיכוי עתידי"

הלקוח החליט שהוא לא רוצה לבצע את הקנייה,יצא בזעם והבטיח שיכפיש את שמנו ברשת וכך עשה.

אנו שואלים את עצמנו:

1.ב 2008 שביצע את הקנייה הראשונה שילם 40 ש"ח, עכשיו מציעים לו ב 40 ש"ח (מחיר נשאר אותו מחיר) עם זיכוי של 10 לקנייה העתידית איפה הבעיה?? (הרווח כולו שלכם)

2.הכל רשום באתר אז למה לא לקרוא? ואם לא קראת, אז למה לא לשאול בטלפון?

3. לא ברור לנו איפה ההטעיה - אז למה להכפיש ללא סיבה ("מומלץ להתרחק החנות זו") ??

4. טרייד אין עושים במקומות אחרים כמו סוכניות רכב ולא בדיו למדפסת - אנו מוכרים מוצר איכותי ולא תמיד צריכים את הישן אז אל תכפה זאת עלינו.


עכשיו רק נשאר לכם להחליט...

מוצר:
ראש דיו HP56
תמונת משתמש
שם:
iditgl
תאריך:
02/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי דיו שפג תוקפו, עם מדבקה שמסתירה את המחיר. לאחר בירור אמרו לי לשלוח אותו חזרה ושאקבל חדש בדואר רשום. החדש הגיע בדואר רגיל והושאר מחוץ לבית זרוק, וכשהתקשרתי לברר קיבלתי תגובה מזלזלת ומאוד לא נעימה.

לאחר פרסום ההערה, קיבלתי טלפון מנציג, הפעם מאוד נחמד שהתנצל על הנעשה ושלח לי פיצוי.
מוצר:
דיו מדפסת EPSON CX3500
תמונת משתמש
שם:
יאן
תאריך:
27/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה. המשלוח הגיע במהירות תוך ימים ספורים.
מחירים מעולים.
שירות מיקצועי.
סה"כ מרוצה מאוד וממליץ על החנות.
מוצר:
טונר מקורי ל3117
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הנידונה פרסמה מחיר סביר באתר 'זפ' לטונר שביקשתי. הזמנתי את הטונר דרך האתר שלהם, ומכיוון שהעניין היה דחוף, שילמתי גם עבור משלוח מהיר.
והנה רק למחרת, כעבור *יותר מיממה*, הם התקשרו אלי ואמרו שהמוצר אינו במלאי ואין בידם להשיגו ועל כן הם מבטלים את ההזמנה.
א) איך אפשר לפרסם מחיר על מוצר שאין בידם לספק?!
ב) גם אם פרסמו את המוצר ב'זפ', לפחות בשעת ביצוע ההזמנה באתר הם היו אמורים להודיע לי שהמוצר חסר!
ג) גם אם קבלו את ההזמנה, איך אפשר לחכות יותר מעשרים וארבע שעות לבטל את ההזמנה - הרי מדובר פעמים רבות בצרכים דחופים. הנה הם גרמו לי הפסד של יום שלם! וללא שום פיצוי!


תגובת החנות:
אין ספק שהלקוח צודק. עשינו טעות והמלאי שלנו לא היה מעודכן. גם שטועים צריך להודות בטעות.
אנו עושים מיטב מאמצים כדי להמנע מבעיות מהסוג הזה אבל גם אנו לפעמים טועים.
חשוב לציין שהלקוח לא חויב אף פעם
איתככם הסליחה
צוות דיו ישראל

מוצר:
טונר למדפסת MLD3050B
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו שחור וצבעוני למדפסת. השירות יעיל ומהיר. הציעו לי לקנות אריזות גדולות שמשתלמות מבחינה כספית ונעניתי להצעה.קיבלתי את המשלוח תוך יומיים עם שליח(חינם) למרות שהזמנתי משלוח רגיל בדואר.כל הכבוד לחנות על הטיפול בהזמנתי.
מוצר:
דיו למדפסת PG-50, CL-51
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי מספר מדפסות, כך שאני רוכש דיו לעיתים מזומנות. אתר דיו-ישראל הוא אחד המועדפים שלי. הוא יעיל מאד, מקישים את שם היצרן, מקבלים את רשימת הדגמים, מזהים את המדפסת, מקבלים את כל סוגי הדיו עבורה, מקורי וחלופי, בוחרים משלמים וזהו זה. התקנון ארוך אך תקין, אין חובה לשלם דמי משלוח, יש גם רשום/UPS/ושליח בתשלום נוסף. אספקה מהירה. הם גם ממש ממש זולים (לפעמים במחיר בלתי אפשרי). מה עוד אפשר לבקש. רק שלא "יעלמו" מהנוף.

מוצר:
מחסניות דיו BCI24BK BCI24C
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply