קניתי שואב שוטף מהחברה הזו. הכל טוב כשהכל טוב אבל ברגע שיש תקלה במוצר גיליתי ש 1. אין שירות - לא עונים לטלפון , לעיתים אחרי המתנה ארוכה פשוט מנתקים ! 2. באתר כתוב שהם זמינים רצוף בטלפון עד השעה 17.00 אבל שירות הלקוות שסוף סוף ענו אחרי יומיים אמרו שהם עונים עד השעה 14.00 3. מה שכל אחד חייב לדעת לפני שהוא קונה מהם מוצר !!!!! שהשירות תמיכה בתקלות הוא בווטסאפ בלבד - אף אחד לא ידבר איתך פשוט יכתבו לך בווטסאפ זה השירות של החברה למוצרים חשמליים שעלותם אלפי שקלים - וטטסאפ שאני עדיין ממתינה שיחזרו אליי
אם הייתי יודעת שזו רמת השירות שהחברה מציעה למוצרים שמוכרת - כמובן שלא הייתי קונה אל תהיו אני
מוצר:
Ecovacs אקווקס Deebot X8 Pro Omni שחור
שם:
443omer
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטהר אוויר, הובטח עד 6 ימי עסקים, עברו שלושה שבועות בלי מסירה. קיבלתי הודעות יומיות ש"היום" יגיע – לא קרה. שירות הלקוחות ניסה להטיל אשמה, התעלם מדרישת פיצוי והפסיק להגיב. חוויה לא מקצועית. לא קיבלתי את המוצר!
תגובת החנות:
שלום עומר חבל שכל כך קל לעשות שיימינג אתה שוכח לציין את כמות הפעמים והפניות שלנו אליך בניסיון למסור לך את המוצר ללא מענה מצידך. השליח לא מוסר את המוצר אם אין מענה מהלקוח וכך קרה מצטערים על החוויה שלך אנחנו מצידנו עשינו את מירב המאמצים ע"מ שתקבל את המשלוח שלך
מוצר:
מטהר אוויר, , Xiaomi שיאומי Smart Air Purifier 4 Compact
שם:
רנה
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר וקיבלתי דגם אחר, ישן יותר, ללא שיידעו אותי על כך. ממש מרגיז. כשהתקשרתי נאמר לי שבכלל אין להם את הדגם שהזמנתי.
תגובת החנות:
רננה יקרה, ברגע שיצרת קשר נאמר לך כי הייתה טעות אנוש בהזמנה ומיד שולחים שליח לאסוף ממך את המוצר ולזכות אותך באופן מלא וזאת לאחר שהשתמשת בו. לצערי, לפעמים קורות טעויות אנחנו בני אנוש. מיד לקחנו אחריות ונתנו מענה לכל פניותייך ועל כך אין עוררין כלל.
מוצר:
שואב אבק רובוטי מבית ROBOROCK רובורוק דגם ROBOROCK S8 MAXV ULTRA צבע ש
שם:
3rubinio
תאריך:
29/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה גבוהה מאוד הגיע שליח עד הבית לקח את המוצר לבדיקה ,ברגע שראו שלא ניתן לסדר החליטו להביא מוצר חדש ,כמובן עם שליח עד הבית גם בחזור המוצר נרכש באלקטרוסייל נתניה עם שרות מעולה ומענה מהיר המקצועי !
מוצר:
מיבש שיער gama
שם:
eranhalfon2
תאריך:
22/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנסה כבר חודשים לקבל מענה טלפוני מהשירות על מנת לדעת מעבדות שירות שלהם, וחוץ מצליל חיוג אין מענה.
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
שרון
תאריך:
10/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הפעלתי את האחריות על שואב אלחוטי של שארק, הגיעו לאסוף את המוצר מהבית, החליפו סוללה, החזירו עד הבית. שירות מעולה
מוצר:
שואב אבק אלחוטי שארק IZ400
שם:
lizzie.pasha
תאריך:
22/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהחברה במסגרת אחריות על מכשיר דייסון, המוצר נאסף לתיקון כיומיים לאחר יצירת הקשר הראשוני ולאחר התיקון הוחזר אליי עם שליח עד הבית. התיקון היה מהיר ויעיל וכל ההתנהלות מולם הייתה נוחה ושירותית מאוד. בהחלט ממליצה!!
מוצר:
דייסון v12
שם:
shiralidani6400
תאריך:
06/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כנותני אחריות - הם על הפנים. רכשתי מהם מיקסר של חברת ״קנווד״, אחד החלקים הגיע שבור עוד לפני שהשמשנו בכלל במיקסר. כמובן שתעודת האחריות לא כוללת שברים ואנחנו נצטרך להוסיף עוד כסף ולקנות חלק חדש. מאכזבים מאוד
מוצר:
מיקסר kmix
שם:
okedri
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. עיכוב במשלוח ואין עם מי לדבר! נשלח כבר 3 פעמים לכתובת שגויה ואף אחד לא עונה
מוצר:
שואב אבק שארק נטען iz201eu
שם:
ized052
תאריך:
30/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מ. ברוכים עם שירות מזעזע במיוחדדד
קניתי מעבד מזון בראון והם כנותני אחריות פניתי אליהם שלאחר חצי שנה המכשיר לא עובד. שליח אסף את זה ממני והביא את זה למעבדה. לאחר כמה ימים אני מקבל הודעה שהתגלו מים בפנים המנוע ולכן אין אחריות כי 'כתוב באחריות שאסור לעבוד בסביבת מים' . אוקיי בדקתי והשבתי להם 1. שלא מוזכר שמץ של דרישה כזאת לא בתעודת אחריות ולא בחוברת הנלוות 2. גם זה לא הגיוני שמעבד מזון לא יעבוד בסביבת מים 3. שאני אישית משתמש בזהירות ולא בסביבת מים אז מניין להם לקבוע שזה עבד בסביבת מים... ודבר אחרון ממתי שעובדים בסביבת מים ("סביבת מים" מי שישמע....) אמור להיכנס לתוך מנוע בתוך תוכו מים??? כל הטיעונים האלה לא עזרו ורק ענו תשובות ביחס קריר, רובוטי, וחסר אנושיות
תגובת החנות:
שלום ראשית, צר לנו שזאת החויה שלך. אנו עושים כמיטב יכולתנו ע"מ לתת את השירות הטוב ביותר לאחר שפנית אלינו שלחנו שליח שיאסוף את המוצר במסגרת השירות שלנו ללקוח לאחר בדיקת הטכנאי התגלה כי במנוע המכשיר הצטברו נוזלים. דבר זה אינו נכלל באחריות שכן רשום במפורש בהוראות ובתעודת האחריות כי אין להשתמש במכשיר בסביבת מים. לצערנו שימוש במכשיר בניגוד להוראות ההפעלה מסיר את האחריות מהמכשיר. הוצע ללקוח לתקן את המכשיר בתשלום אך זה סירב. אנו עושים את מירב המאמצים ע"מ לצור ללקוח חוית שירות טובה אך אין ביכולתנו לתקן במסגרת האחריות תקלות שנגרמות משימוש לא תקין במכשיר. חבל שהלקוח עושה שימוש לרעה בפלטפורמה זו להכפיש את שמנו הטוב שכן הוא קיבל מענה מקצועי ומהיר במיוחד אך התשובה לא לשביעות רצונו.
מוצר:
מעבד מזון
שם:
מורן
תאריך:
20/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגהץ טפאל דרך סופרפארם וקיבלתי מגהץ מלא באבק, בקופסא פתוחה. ממש ביזיון. לא מצליחה להשיג את החברה טלפונית בשביל לקבל החזר. נתקעתי עם מגהץ מקולקל, במחיר מלא!
תגובת החנות:
שלום לאחר בדיקה , לא קיבלנו שום פנייה מהלקוחה יצרנו קשר עם הלקוחה ובשיחה התברר שהלקוחה שלחה פניות לכתובת מייל לא תקינה אנחנו עומדים בקשר עם הלקוחה ומטפלים בה
מוצר:
tefal fv6872
שם:
oznehoray
תאריך:
10/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה של נספרסו מהחברה, לאחר חודשיים של שימוש התחילה לטפטף, שלחתי לתיקון בחברה ואחרי שלושה ימים חזרה אליי במשלוח לבית. למחרת ראיתי שהמכונה ממשיכה לטפטף, דיברתי עם החברה והם הביאו לי מכונה חדשה לגמרי! החברה עומדת באחריות ודואגת ללקוח! שירות מעולה.
מוצר:
Nespresso vertuo
שם:
אלעזר שלום
תאריך:
28/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היי רכשתי דרכם שואב אבק תעשייתי של חברת קרצ׳ר לאחר תקופה כמדומני שנה, שבו השואב אבק כנראה התקלקל.
המוצר היה עדיין באחריות חייגתי. הם באו לקחו אספו סידרו בלי לשאול שאלות מיותרות בלי לבלבל את המוח באמת עושים את העבודה גמו שצריך. ושירות יוצא מן הכלל קצר וקולע.
מוצר:
שואב אבק תעשייתי של קרצר
שם:
yaniv
תאריך:
07/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה- המוצר הגיע תקול החברה מסרבת לתקן אותו, יחס מזעזע מצד שירות הלקוחות
מעולם לא חוויתי חוויה כזאת שלילית כלקוח
תגובת החנות:
שלום יניב פתחנו לך איסוף בתאריך 2.5 כפי שאמרת, לא היית זמין כחודש. ורק ב4.6 יצרת קשר המכשיר נאסף באריזה פתוחה ולא ארוז כמו שצריך (כפי שביקשנו וציינו) המכשיר כרגע נמצא במעבדה בבדיקה ועדין לא עדכנו אותך אם צריך לתקן ומה. חבל להחליט על דעת עצמך שהחברה מסרבת לתקן.
מוצר:
מכונת קפה
שם:
linda
תאריך:
08/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצוין. השעון נמסר כל כך מהר והשעון הוא בדיוק מה שחיפשתי. למעשה, הזמנתי אחד לילדים שלי לפני כמה ימים!
מוצר:
Kosher Clock
שם:
דוד
תאריך:
16/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני למעלה משנה שואב אבק דייסון v10 והמכשיר הפסיק לעבוד. פניתי לשירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של מ.ברוכים, לא מצאתי את תעודת האחריות רק את החשבונית, מיד סייעו לי, אישרו כי המכשיר באחריותם, תיאמו איסוף המכשיר מביתי - באמת רמת שירות גבוהה ותענוג לדעת שיש גורם רציני גם אחרי המכירה.
מוצר:
Dayson V10 motorhead
שם:
ayala2903
תאריך:
03/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי במעבדת התיקונים במישור אדומים משם רכשתי 2 דייסונים. קיבלתי שירות מעולה מקסים מהיר ומקצועי ביותר. הבנות לינוי עינבר וצופיה פשוט מדהימות ונסיכות. כל כך אדיבות ושירותיות. ממני הם מקבלים לא 5 כוכבים אלא 100 כוכבים!! הרבה מאוד בעלי עסק צריכים ללמוד מהם איך נותנים שירות!!!
מוצר:
דייסון v10
שם:
Moi
תאריך:
30/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר והוא תקול. החברה מסרבת לקחת על זה אחריות וטוענת שהמכשיר תקין (בלי שהשתמשו בו בכלל וסתם הדגימו על חתיכת קרטון - הזוי למדי)
תגובת החנות:
אחרי בדיקת מעבדה- גוף המכשיר תקין לחלוטין מטבע הדברים ראש הפינצטות הינו דבר שמתבלה עם השימוש המכשיר נרכש לפני כחצי שנה לגבי הדגמה על קרטון- עפ"י הוראות משרד הבריאות אנו לא יכולים להדגים על הגוף מוצר הגייני
מוצר:
Braun Silk Epil 7/860
שם:
Yaniv
תאריך:
29/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות ממש מעולה , לא מובן מאליו, ישר חזרו אלי ונתנו לי הרגשה שיש על מי לסמוך, בהחלט ממליץ
מוצר:
DysonV10
שם:
amosnaim2626
תאריך:
28/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב דייסון ב 02/2019 ושבוע שעבר לא עבד יצרנו קשר ביום רביעי 20/10 גם ענו מהר ,ניסו לבדוק מה הבעיה וברגע שהבינו שזאת תקלה שדורשת תיקון דאגו כבר למחורת יום חמישי לשליח מטעמם שלקח את המכשיר והיום בדיוק שבוע אחרי המכשיר חזר אלינו תקין,יש לציין שקיבלנו הודעה מקדימה שהמכשיר תוקן ויוצא עם שליח אלינו. באמת כל הכבוד זה נקרא שרות מעולה עם המון אכפתיות ורצון טוב לעזור
מוצר:
V10 absolute
שם:
busharyravit
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים, ממש ריגשו אותי בטיפול והמענה המהיר! רכשתי רמקול בלוטוס שהפסיק לעבוד, יצרתי קשר והם ענו מייד, זמינים גם בוואטספ, כשדיברנו האחריות בדיוק הסתיימה אבל הם עדיין נתנו שירות מעולה בלי לברוח וזה ממש ריגש אותי. מודה להם וממליצה מאד!
מוצר:
Jbl go רמקול בלוטוס
שם:
odi12566
תאריך:
12/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת גילוח. כעבור זמן קצר היא הפסיקה לעבוד. התחילה סאגה של טלפונים וווצאפים שבמהלכה המכונה היתה אצלם חמש פעמים! ובכל פעם חזרה לא מתוקנת. התייאשתי מהם ומהמכונה (המאוד יקרה). ממליץ מאוד לא ליפול לידיים שלהם.
מוצר:
מכונת גילוח בראון 9280cc
שם:
Dalia Lauer
תאריך:
20/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים חוויתי שירות מעולה מפתיע מחדש שיש גם אפשרות כזו איסוף המוצר מהבית תיקונו והחזרתו כל הכבוד !!!!!
מוצר:
דייסון v10
שם:
daphnago51
תאריך:
12/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות מדהימה!!! טיפול רציני אחראי ומסור. דוגמה ומופת לחברות אחרות. ממליצה בחום! כל הכבוד!
מוצר:
שואב אבק דייסון, אנימל 11
שם:
aranzr
תאריך:
09/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גרניק קרצר הלחץ ירד לאחר שימוש מועט של פעמים, המכשיר הוחלף לחדש, שירות מצויין והוגן!