דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (הרצליה)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שריון מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשריון מחשבים ?
2.30
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
90
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
6
3 חודשים אחרונים
1
0
6
6 חודשים אחרונים
2
0
7
שנה אחרונה
3
0
7
כל הזמן
55
5
30
נמצאו 90 חוות דעת גולשים על שריון מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקלקלו לי הרמקולים למחשב, ונזקקתי לחדשים לצורך ביצוע שיחות ZOOM בענייני עבודה בתקופת הקורונה.
רכשתי רמקולים ב 5/5. לא קיבלתי אותם עד ה 18/5, והתקשרתי לברר מדוע.
נאמר לי שאין אותם במלאי, וכששאלתי למה לא הודיעו לי קודם לכן, אמרו שהייתה בעיה בגלל ה"קורונה", ושלא חויבתי על הרמקולים (מה שנכון).
נו באמת ???
נותנים לבנאדם לחכות שבועיים בלי ליצור קשר ובלי להודיע מה קורה עם הרכישה.
שירות מחפיר.
מוצר:
רמקולים למחשב Logitech-Z120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעם שנייה שאני מזמין מחנות זו ראש דיו שחור 122 למדפסת הסרקת דיו של HP, ורק בדיעבד נודע לי שהמוצר לא קיים במלאי. בפעם הראשונה עוד התקשרו להודיע, הפעם רק כשהתקשרתי לברר אחרי שחיכיתי זמן יקר, הסתבר שבגלל "בעיה במערכת" לא טופל הנושא.
אני מצפה שאם המוצר לא קיים במלאי, הוא לא יופיע ככזה לא בזאפ ולא באתר החברה.
מוצר:
ראש דיו 122 למדפסת HP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חלקים כדי לבנות מחשב.
נפלו על 3 סעיפים:

- לא עומדים ב-SLA שהם אפילו קבעו בעצם בתקנון (אפילו לא קרוב), במקום אספקה של עד שבוע מרגע ההזמנה זה נמרח הרבה יותר, נאלצתי להגיע לאיסוף עצמי.
- מאחר ולא עמדו בזמנים ביקשתי להגיע לאיסוף עצמי ולוותר על מוצרים שלא יכולתי לאסוף (מארז מחשב) - אחרי האיסוף התקשרו אלי ואמרו לי לשלם דמי ביטול! כי לטענתם הזמינו חלקים במיוחד בשבילי (למרות שכל החלקים מופיעים באתר שלהם ולא ביקשתי להזמין במיוחד בשבילי שום דבר).
- מכרו לי לוח אם עם BIOS לא מעודכן, כתוצאה מכך המעבד Ryzen דור 3 (הוזמן יחד איתו) לא עובד, המחשב לא נדלק - דרשו 100 ש"ח על תיקון.

מבדיקה שעשיתי החנויות/מעבדות דואגות בעצמן לעדכן את ה-BIOS שהלקוח לא ידפק ויחזור, אין דרך לעשות את זה לבד אלא רק אם יש מעבד AMD מיושן.
מוצר:
לוח אם, מעבד, SSD, RAM, חבילת דיסק און קי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר כאשר היתה התחייבות ל-5-10 ימי עסקים. זמן האספקה היה חשוב לי מאוד.
כעבור יותר מ-10 ימי עסקים פניתי במייל ורק אז נאמר לי שהמוצר לא במלאי ושלא צפוי להיות בזמן הקרוב.
למרות זאת נכון לעכשיו הוא עדיין מופיע בזאפ ובאתר החברה.

לאחר מכן עיינתי בתלונות קודמות ומתברר שזו שיטה קבועה של החנות לפרסם מוצרים שאינם במלאי.
ונוסף לכך לא מעדכנים את הלקוח.
מוצר:
מיקרופון גמיש V200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר כתבו מעליי.. אין להם את המוצרים במלאי והם אפילו לא טורחים להודיע ללקוח. מחכה שבוע ואז מתקשר לשאול אז הם מבקשים שתשלח להם מייל ואז הופ.. המוצר לא קיים במלאי ומוצע לך משהו חלופי באותו מחיר . ההזמנה בוטלה ושרפתי שבועיים ללא המוצר שהייתי צריך. זה לא שירות לקוחות!!!
תגובת החנות:
ספי ,שלום

כמו שאתה רואה גם למעלה הרבה לקוחות קנו אצלנו וקיבלו מהר ושירות טוב.. ,ולגבי מלאי אתה

מוזמן להגיע אלינו ולראות מאות מוצרים אצלנו במחסן ,ולגבי השאר ישנה אפשרות להזמין עוד אלפים

שלא הכל ניתן להחזיק אצלנו במיידי ,כשלגבי מה שהזמנת אתה מוזמן להיכנס לחנותנו ולראות כמה חשבוניות

של מוצר זה סופקו כשלצערנו עקב המצב עם הקורונה המחסנים לא מצליחים לעמוד בקצב עקב עומס וקוצר של כח אדם

עקב הוראות משרד הבריאות כשהוצע לך לחכות או כמחווה שירותית לקבל מוצר יקר יותר.. כשאתה סירבת ופעם הבאה

במקום לחפש קונספירציות כדאי שבאמת תתן צ'אנס ותנסה להבין שאין מטרה לפרסם מוצר שאין ולתת מוצר יקר יותר

ולנסות אולי להתחשב ולהבין את המצב המיוחד.

יום טוב

שריון מחשבים
מוצר:
כונן קשיח פנימי SanDisk SDSSDA-480G-G26 480GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודשיים בערך התקשרתי כדי לברר מידע על מוצר בשביל דוד שלי, נתקלתי בשירות לא אדיב ומאכזב בלשון המעטה.
הפנתי את דוד שלי לקנות את הכרטיס מהם על אף השירות הלקוי שקיבלתי, לאחר מכן הם התקשרו לדווח לו שאין את הכרטיס במלאי ושהם לא יחייבו את חשבון הפייפל שלו. אך הפלא ופלא - הם כן חייבו ולא זיכו. דוד שלי פנה אליהם, אך ללא מענה. הגיש נגדם תביעה בפייפל, מקווה שיחזירו את הכסף.
אני את הרושם שלי כבר קיבלתי.
מוצר:
8GB 2133Mhz Kingston KVR21N15D8/8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לשריון מחשבים, כי מפרט המחשב שהם הציעו באתר שלהם היה מצוין ביחס למחיר.
קיבלתי מיוסי שרות מצוין! ומהיר, כולל המלצות מקצועיות ושדרוג של חלקים במחשב שהוא צ'יפר אותי ללא תוספת תשלום.
גם איש המחשבים שעשה לי את ההתקנות של התוכנות הדרושות התרשם מהמפרט והאיכות ביחס למחיר.
בקיצור, אני ממליץ!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הזמנה ותשלום מתברר שאין להם את זה במלאי.
לא הייתי ממליץ לקנות מהם.
ולא ארכוש בעתיד. חוויה מאכזבת.
להפיץ אין להם בעיה לספק את הסחורה הם לא מסוגלים
מוצר:
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ואדיב.
קיבלתי תמיכה ועזרה בבחירת המחשב השולחני והתוספות הנדרשות.
מוצר לא יקר אך איכותי.
ממליץ בחום!
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין שקיבלתי שירות יוצא מן הכלל!!
הזמנתי מחשב שולחני והיתי צריך אותו דחוף ועשו את המקסימום ויום למחרת התקשרו שהמחשב מוכן.
והמחירים הכי טובים בארץ!
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין דואגים ללקוחות, מחירים הכי זולים וטובים ,זמני הספקת משלוח הכי מהירים בארץ
נציגי מכירה מביני עניין במחשבים וגם בציוד של המחשב.
ממליץ מאוד .
מוצר:
מסך גיימינג AW2518hf
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפחות בתחום אחד הם מנצלים ניצול ציני את הפלטפורמה של זאפ.

הם מפרסמים לוחות אם שלא נמצאים אצלם במלאי (אני מחפש לוח מתוצרת גיגהבייט או אסוס), וכאשר רוכשים אצלם הם טוענים שאין את הלוחות אצל היבואן ומציעים במקומם לוחות אחרים של מותגים אחרים. לאחר שחודשיים שאני מתקשר אליהם באופן קבוע וכל פעם מספרים לי ש"אין במלאי" שאלתי אותם מדוע הם ממשיכים לפרסם בזאפ לוחות שהם לא באמת מציעים. התשובה שלהם הייתה: "צודק, נעדכן את זאפ". זה היה כבר לפני שבועיים והלוחות עדיין מופיעים בזאפ.

Gah81-s2v/s3h
תגובת החנות:
איננו מבינים את טענת הלקוח לפעמים דגמים ישנים נגמרים ומחכים למלאי חדש שמתעקב.. ,כשהלקוח יכול לראות בזאפ שהסרנו את

כל הדגמים שאזלו מפרסום לוקח זמן לפעמים ,ואיננו שולטים במלאים שלהיבואנים הרשמיים שאנחנו עובדים דרכם והוצעו לו דגמים מקבילים במחיר דומה

או זול יותר כי זו כבר טכנולוגיה ישנה שקשה למצוא.

יום טוב

שריון מחשבים
מוצר:
לוח אם גיגהבייט GAH81S2H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יוסי משריון מחשבים הוא מקצוען בצורה יוצאת מן הכלל. לאחר הזמנת המחשב הוא שדרג לי מס פריטים ללא עלות. השירות היה מעולה וסבלני עם הסברים מפורטים על מהות הרכיבים וההזמנה. ענה לי על כל השאלות ואני לא מבין הרבה במחשבים. גם לאחר קניית המחשב פניתי אליו במספר שאלות והוא הסביר לי בסבלנות ובאורך רוח רואיה לשבח. יוסי רואה את הלקוחות כאנשים ולא מנצל את חוסר הידיעה שלהם דבר שהוא משדר אמינות בצורה יוצאת מן הכלל. תודה רבה לך על כל השירות!
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים. מחיר מצוין, שירות נהדר ולא עצרו עד שהכל פעל כמו שצריך. יישר כח!!
מוצר:
מעבד intel core i7, זכרון crucial ddr 8gb, מאדר בורד gigabyte
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה לא היגיעה בזמן (בעיות בדואר ישראל). לא קיבלנו יחס הוגן מהספק ושום עזרה. סרבו לקבל פטרונות שלנו. המלצה: לרכוש במקומות אחרים.
מוצר:
SanDisk SSD PLUS SDSSDA240G 240GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-22/5/2018 התקשרתי לשריון מחשבים להזמין 4 כרטיסי מסך 1080. נאמר לי שההזמנה תחכה לי בחנות תוך עד יומיים. למחרת אחר הצהרים התקשרו להודיע שהכרטיסים אצלם. הגעתי אליהם לפנות ערב שילמתי את היתרה וכבר כמה חודשים עובד איתם והכל בסדר.
מוצר:
Gigabyte GTX 1080
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר כבר לא קיים, אבל בכל זאת מוצע למכירה. אתה מזמין ואז מציעים לך מוצר חלופי. זה לא מקצועי.
תגובת החנות:
ערן ,שלום

אף אחד לא אמר שמוצר זה לא קיים או לא יהיה יותר אלא אמרנו לך בפירוש שזה דגם

קצת ישן ונגמר כרגע אך יכול להיות שיגיעו לנו תוך שבועיים עוד למלאי ואמרת שאינך

רוצה לחכות ,כשהוצעו לך דגמים נוספים וזולים יותר כמחווה שירותית וכל הזמן נאמר לך שלא

חויבת ואם אתה רוצה ניתן לבטל ללא עלות ,וחבל שהלקוח לא מדייק בעובדות.

יום טוב

שריון מחשבים
מוצר:
מדפסת Canon Pixma mx455
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כונן קשיח ב-28.8, ב-2.9 יצרו איתי קשר וביקשו להחליף את הדגם. הסכמתי. למחרת כשהתקשרתי לבטל נאמר לי שהמוצר כדי יצא אליי במשלוח. היום 12.9 והמוצר שהזמנתי עדיין לא אצלי. בחברת השליחויות מסרבים לתת לי שירות כי אין לי מספר לקוח וב"שריון מחשבים" ההצעה הכי טובה שיש להם אליי היא לחכות. פעם אחרונה שאני קונה בחנות הזאת.
תגובת החנות:
קודם כל אנחנו רוצים להודות ללקוחה על הביקורת הבונה ,אך צריך לדייק בפרטים הלקוחה לא ענתה לטלפון

במשך כמה ימים ולא ענתה למייל שנשלח לה לחזור ,כשחזרה אישרה לשנות דגם דיסק ונאמר שישלח לה בהקדם

עם שליח -אמרה שצריכה דחוף כשחברת השליחויות לא הצליחה לתפוס אותה מספר פעמים ,וכשענתה לא יכלה לקבל

את המשלוח מחברת השליחויות ,כשדיברה איתנו דיברנו עם חברת השליחויות שאמרו לנו שכמה פעמים לא היתה

זמינה וכשתפסו אותה לא יכלה לקבל את המשלוח בזמן שנקבע ,כשאמרנו לה שהיא צריכה לפחות להיות זמינה

ולענות לטלפון כדי שיוכלו לתאם איתה והיא לא ענתה ולכן המשלוח התעקב ,וגם בגלל החגים שהיו ופחות עובדים

בחברות כשבכל מקרה לפנים משורת הדין הבטחנו לפצות אותה במשלוח הבא על העיקוב במשלוח חינם או משהו אחר

ובכל זאתבמקום לבדוק את עצמה מתלוננת בזאפ.
מוצר:
כונן קשיח Seagate Barracuda� 4000GB SATA III ST4000DM004 256MB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח מלא זמן עד שיצאו קשר.
אחרי כמה ימים התקשרו לאשר הזמנה.
אחרי כמה ימים נוספים התקשרו שוב והציעו דגם חליפי (מדפסת) באותו מחיר שלטענתם הוא יותר חדש ויותר טוב. (כמו"כ טענו שקיבל 4 כוכבים באמזון).
בפועל מדובר על מוצר עם ציון נמוך יותר, זול ב150 שח, וללא כל ציון באמזון
תגובת החנות:
קודם כל אנו מודים ללקוחעל ביקורתו ,ולוקחים לצומת ליבנו לשפר ,כשלגבי זמן לקוחות צריכים להבין שלפעמים יש עומס

ולוקח כמה ימים עד שחוזרים לפעמים יש בדיקת מלאי מול יבואן שגם לוקחת זמן לוודא שיש פנוי כשחזרו ללקוח תוך יומיים

שלושה בהנחה שבאמצע היה שישי שבת ,ולגבי מחיר נאמר ללקוח שמדובר על מוצר זול יותר או באותו מחיר במבצע משתלם עם דיו

נוסף כבל USB וחבילת נייר ששוים הרבה יותר מ-150 ש"ח ,כשלגבי דירוג אמרנו ללקוח לבדוק גם באתרים בין לאומיים ששם המדפסת

קבלה ציונים מאוד טובים ואף אחד לא דיבר בכלל על האתר אמזון.


מוצר:
מדפסת Canon Pixma mx495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מהיר ואדיב
הזמנתי מקלדת גיימינג Genius SCORPION K9 Gaming , הגיעה יום למחרת.
מוצר:
מקלדת Genius SCORPION K9 Gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי את המוצר הלא נכון - באיחור של חודש.

הבטיחו להחליף במוצר הנכון ברגע שיהיה במלאי - וככה מרחו אותי עוד חודש וחצי, עד פשוט שהתייאשתי.


תתרחקו!


מוצר:
כרטיס מסך Galax-GT710-Passiv
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי נשלח לדואר רק שבועיים וחצי אחרי ההזמנה, לא קיבלתי מייל ולא הודעה על עיכוב, אם הייתי יודעת לא הייתי קונה שם בכלל...
מוצר:
SSD 500GB CRUCIAL MX500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רמה מאוד נמוכה...קניתי לוח אם כדי להחליף... לא עבד...וסירבו להחליף.. התקשרתי אלף פעם וכל הזמן אמרו שהמנהל עסוק או לא נמצא...פעם הראשונה והאחרונה שאני קונה בשיריון...יש לי מעל 40 שנה ניסיון באלקטרוניקה...זרקתי כמעט 400 ש"ח
תגובת החנות:


חבל שהלקוח לא מדייק בדבריו ,ושוכח לציין בדיוק את פרטי המקרה לאשורו הלקוח קנה לוח אם בידיעה שיכול להיות

שהתקלה אינה בלוח האם אצלו והתעקש לקנותו ,ואנו לפנים משורת הדין אמרנו לו שאם יחזיר את הלוח שלם ותקין נזכהו

כדי שיוכל לקחת משהו אחר במקום,אך הלקוח הביא את לוח האם להחלפה לאחר שדיבר עם מנהל פעמיים עם נזק פיזי שגרם

בסוקט המעבד ב-3 מקומות שונים וציפה שאנו נחליף לו כשאנו שוב ניסינו לעזור ללקוח למרות שלא בטוח יהיה אחריות לרכיב

שנגרם לו נזק פיזי והטכנאי קבע מקצועית שלא ניתן לתקן זאת אך הלקוח ניסה לסחוט אותנו ולהכריח אותנו להחזיר מוצר שגרם לו

נזק פיזי אחרת יכפיש אותנו בזאפ ובעוד מקומות שזה בדיוק מה שעשה אך שמנו הטוב הולך לפנינו ברוך ה' ולא ניתן לקלקלו עם

שקרים.
מוצר:
לוח אם gigabyte
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר, מחירים טובים.
קניתי כרטיס מסך evga gtx 1080, לאחר 3 ימי עבודה כבר היה בידי(לא היה במלאי ביום ההזמנה)
מוצר:
Evga gtx 1080
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.