דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (הרצליה)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שריון מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשריון מחשבים ?
1.92
ציון ממוצע
13
חוות דעת בשנה האחרונה
115
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
1
שנה אחרונה
3
0
10
כל הזמן
65
5
45
נמצאו 115 חוות דעת גולשים על שריון מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר כמה מחשבים וחלקי מחשב לכל מכריי בחנות הזו.
המחירים הכי טובים שמצאתי.
איכות מצוינת ובלתי מתפשרת.
שירות לקוחות אדיב ומצוין.

ממליץ ביותר
מוצר:
מחשב נייח מעבד אינטל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השלישית שאני קונה מחשב אצל שיריון מחשבים, בזכות השירות, האיכות והמחיר.
היעוץ מקצועי, מותאם לצרכי הלקוח והמשלוח מהיר.

בקיצור, גם המחשב הבא יהיה מאצלם.
מוצר:
SHIRION-Ci7-10700F-B460-GF-GTX1650
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס מבך 2070 דרך אתר וטוב ששילמתי דרך פאיי פאל.
לא ממליצ לאולם לקנות כאן. לוקחים כסף על מוצרים שלא במלאי.
נציגים מוציעים מוצר שלא במלאי כי לא יודעים. הציעו לי 2060 במקום 2070 שרכשתי ואחרי כן ראו שלא במלאי
אתר אחי גרוע שיש בארץ. סימן אזל במלאי באותיות אחי קטנות שלא רואים טוב

קיבלתי זיקוי ברגע אחרון לפני שרציתי לפנות למשטרה...

מוצר:
ZOTAC nVIDIA Geforce RTX2070 MINI 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס מסך ולאחר שלא הגיע כ 10 ימי עבודה יצרתי איתם קשר.
(אחריי עוד 3 ימים) נאמר לי שאין את הכרטיס במלאי וביטלו לי את ההזמנה.
יום למחרת שנכנסתי לזאפ כדיי לקנות את כרטיס המסך בחברה אחר ראיתי שעידכנו את המחיר של אותו הפריט ש"לא היה במלאי".

וכאן הפנייה לאתר זאפ: אבקש את בדיקתכם וטיפולכם
מוצר:
כרטיס מסך Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G GV-
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן קצר לאחר הקנייה המוצר הוגדר באתר החנות כ"ארוז ומוכן למשלוח", אך הוא נתקע במעמד זה כמה ימים ולא נשלח עקב בעיות בדואר ישראל (בשל הקורונה).
פניתי לחנות, והם לקחו אחריות והחליטו לשלוח את המוצר באופן מיידי עם שליח עד הבית בלא תוספת עלות, אף שהעיכוב במשלוח לא נוצר באשמתם.
כל הכבוד!
מוצר:
דיסק קשיח SSD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מעבד שהובטח כי עד שבועיים מההזמנה יגיע, עברו שבועיים ולא הגיע, וכאשר רציתי לבטל את העסקה דרשו דמי ביטול. אמרתי שאחכה עוד קצת. עברו כמעט עוד שבועיים (כמעט חודש מההזמנה!!) ועדיין לא הגיע. ביקשתי לבטל את ההזמנה ואמרו לי שיתחשבו בי הפעם ולא ידרשו דמי ביטול (אגב, אסור להם לגבות דמי ביטול במידה והם לא עומדים באספקה. ביררתי מול עורך דין בעניין והוא אמר כי ניתן לתבוע במידה והם עושים לכם את זה..)

לא רציניים בקיצור. אני כותב חוות דעת זו נטו בגלל החוצפה לדרוש דמי ביטול כאשר אין הם עומדים בתנאים של עצמם אפילו.


לחנות: אם אין במלאי - אל תציגו כאילו יש! די עם הקטע הגועלי הזה, תסתכלו כמה תגובות שליליות יש עליכם!
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח ,כשרשום לו באתר בפירוש גם בפריט שהמוצר לא במלאי וצפוי להגיע לחנות

בתוך שבועיים ומדובר על הזמנה מראש כשלכן גם המחיר המיוחד הנמוך דרסטית ממחיר השוק ,וגם באתר בכל עמוד

שבגלל הקורונה יתכנו עיקובים באספקות או באיסופים וכנראה לא קרא או התעלם כשאיננו מכריחים אף אחד

לקנות והוצע לו לבטל ללא דמי ביטול ,ורק כשהגיע ההזמנה שלו במיוחד מחול ועודכן שצריך להגיע בימים הקרובים

נאמר לו שיש דמי ביטול כי הזמנו ושילמנו בשבילו ,כשלקוחותנו שסיפקנו להם יותר ממאה מעבדים כאלה יעידו שאנו

עומדים בהבטחותנו ומשתדלים להבטיח ללקוח את המחיר והשירות הטובים ביותר ,והלקוח מוזמן להגיע לחנותנו בהרצליה

ולראות מאות מוצרים במלאי מיידי ולקוחות שאוספים יום יום מוצרים מהמלאי והזמנה מראש.
מוצר:
מעבד רייזן 5600X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות האינטרנטית דרך זאפ וביצעתי הזמנה למסך מחשב ההזמנה אושרה .
אחרי יומיים התקשרו והודיעו לי שאין להם את המסך .
לא ידעו להסביר מדוע ממשיכים לפרסם למרות שיודעים שאין להם את המוצר , אני חושש שזו דרך לקבלת פרטים לצרכי שיווק .
תגובת החנות:
אנו מצטערים מאוד על תחושת הלקוח אך היה רשום באתר שמוצר זה אזל מהמלאי וכנראה לא ראה ואמרנו לו את זה בשיחה

כשהמוצר גם הוסר מזאפ אך לצערנו עוד לא נקלט ,וחבל שהלקוח סתם מאשים ללא ביסוס כשכל לקוח שלנו יודע שאיננו

שולחים שיווק במייל למעט אם נתן את הסכמתו המפורשת בהתאם לחוק ,כשהוצע ללקוח מסך גדול יותר אפילו ללא תוספת

מחיר ,אך במקום להבין שמדובר בטעות בתום לב ובתקופת קורונה שישנם חוסרים גדולים בשוק בציוד מחשוב מכל היצרנים

בחר לכעוס ולהאשים שזה כבר חנות שניה שזה קורה לו וכנראה עושים זאת בכוונה.

יום טוב

שריון מחשבים
מוצר:
Samsung s22f350fh
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מציע לכם לא לקנות מהחברה כלום קניתי מחשב ואחרי 3 חדשים הלוח אם שלו מת לקח זמן עד שלקחו ממני את המחשב כבר שבוע רביעי שהוא שם והטענה אין להם את אותו לוח אם להחלפה ואני צריך לחכות להאמין לשקר אז אל תקנו כלום מ שריון
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש עצוב לי לרשום את זה בתקופה לא פשוטה לעסקים!
אני מאוד מקווה שהתגובה הזו תגיע לידי המנהלים/אחרים/בעלים שלה החברה
כי התנהלות שלהם מתחת לכל ביקורת
חוסר מענה גורף!
גם דרך האתר - גם דרך הטלפון - וגם דרך המיל בפניה ישירה לשירות
פשוט בחרו לא להגיב ולא לענות
אני כתוב את זה כביקורת בונה הלקוחות שלכם לא סחורה יד 2
אנא שפרו את השירות שלכם ותתנו מענה ללקוחות שקנו דרכם,
רשום 14 יום משלוח...?!?
הדבר הכי פשוט זה לתת טלפון ללקוח ולהסביר שיש בעיה / עיקוב / חוסר מלאי כו'
אני בטוח שכל לקוח יבין אולי יכעס מעט אבל יבין!!
קל וחומר אם אתם עושים את זה בזמן קצר מרגע הרכישה.
אתם פשוט בחרתם להתעלם בצורה מגעילה ולא לספק תשובות ולא לתת מענה בשום צורה שהיא.
ולכן אני רשום את הביקורת הזו
מקווה מאוד שאתם תלמדו לפעמים הבאות לספק שירות לקוחות בסיסי
מוצר:
לוח אם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו ב"שריון מחשבים". לפני יותר מחודש הזמנתי מקלדת אלחוטית ושילמתי 39 ש''ח על משלוח תוך 5 ימי עסקים. לאחר 5 ימי עסקים שלחתי להם פניה דרך האתר והסברתי שלא קיבלתי את המקלדת ואני מעוניינת בהחזר על דמי המשלוח בלבד. הם חזרו אלי טלפונית בתשע בערב, מרחו אותי עם תירוצים של "אי אפשר להחזיר את הכסף כי כבר שילמנו לחברת המשלוחים" ו"משלוחים מתעכבים בגלל הקורונה". החלטתי לא להתעקש, ולחכות. לאחר עוד שבוע וחצי (אחרי שכבר הזמנתי וקיבלתי מקלדת ממקום אחר), המקלדת עדיין לא הגיעה, שלחתי פניה נוספת וביקשתי החזר מלא. שוב התקשרו אלי, הפעם בעשר וחצי בלילה, והבטיחו שיחזירו לי את הכסף. מאז עבר שבוע ועוד לא קיבלתי את ההחזר.
מוצר:
מקלדת אלחוטית Logitech-MK235
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!! הזמנתי מקלדת ועכבר אל-חוטיים של Logitech. אחרי שחיכיתי שבועיים והמוצר לא הגיע התקשרתי לחנות לברר מה העניין. אמרו לי שיחזרו אליי. אכן חזרו אליי בסביבות 10 בערב וטענו היתה תקלה במערכת ושההזמנה לא הגיעה אליהם. אז גם התברר שהמוצר שהזמנתי לא במלאי יותר. הוא הציע לי מקלדת אחרת של Genius - חברה שבחיים לא שמעתי עליה וטען שהיא איכותית כמו Logitech. היה לי דחוף באותו שלב לקבל את המקלדת והסכמתי (טעות שלי, אני מודה). המקלדת הזאת היתה יותר זולה ובמקום להתנצל ולהציע פיצוי הוא דחף לי משלוח עם שליח באותו המחיר. למחרת בדקתי בזאפ וראיתי שמוכרים את המקלדת הזאת ~20% יותר זול. כשחיברתי את המקלדת ללאפטופ העבודה שלי הכל נראה תקין בהתחלה, אבל אז אחרי שלחצתי על שילוב מסויים של מקשים (שאני חייב בתוכנה איתה אני עובד) המקלדת התנתקה והפסיקה להגיב. התקשרתי לחנות ואמרו לי שצריך להגיע אליהם אם אני רוצה להחזיר. נסחבתי מפ"ת להרצליה עם המקלדת וביקשתי להחזיר ולקבל את כספי חזרה. הבחור התחיל להציע לי "להשאיר ספייר", "לקחת משהו אחר במקום" ואף שאל "למה אתה לוחץ על כמה מקשים בו זמנית". אחרי שלא הסכמתי הוא אמר שצריך לבדוק את המקלדת ושהוא יזכה אותי במידה ותימצא תקולה, אבל בלי דמי המשלוח. אחרי שחיבר את המקלדת למחשב היא עבדה בסדר ולא התנתקה, אבל אני יודע שהתקלה לא במחשב שלי כי בינתיים קניתי את המקלדת של Logitech שרציתי מלכתחילה והיא עובדת מצויין. כמובן שהוא סירב להחזיר לי את הכסף לקחתי את המקלדת ה"איכותית" הזאת והלכתי הביתה.
תעשו לעצמכם טובה, תקנו במקום אחר, חווית הקניה הכי לא נעימה שהיתה לי אי פעם.
מוצר:
מקלדת Genius KM 8200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought a keyboard (MK345) from Shirion Computers on Friday, September 25, 2020. I paid for shipping that would take 5 - 10 business days.

I called them today, October 18, 2020, and they said they didn't even ship it yet! They said they won't be able to ship it for another 2 - 3 weeks!

They said I could choose another keyboard, but I would have to pay the difference. No real effort to make it up to me.

They also lied and said that my PayPal account wasn't charged, but it most certainly was.
מוצר:
Logitech MK345
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול משטח קירור למחשב נייד. קיבלתי יעוץ לגבי המשטח המתאים ביותר למחשב שברשותי והיום הגיע המוצר לשביעות רצוני המלאה.
שירות כזה הייתי רוצה לקבל מכל אחד.
מוצר:
משטח קירור SAMURAI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחברה מחשבים נייחים לפי התצורה שהגדרתי במערכת בניית מחשב של אתר החברה - מערכת מאד נוחה. לגבי התצורה קיבלתי יעוץ מאוד מקצועי וידידותי. תוך כדי כך גם קבלתי מספר הצעות מאוד טובות לשיפורים.
מגוון המוצרים והמרכיבים רחב ומודרני במחירים נוחים.
ההרכבה בוצעה מהר ובאופן מקצועי.
בזמן ההרכבה ולאחריה, מספר מרכיבים, הוחלפו - ע"מ לא לעכב את ההספקה - בדומים או משודרגים ללא תוספת מחיר - נדיבות ראויה לציון.
מוצר:
מחשבים נייחים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוד לא מומלץ!!!
קניתי אצלם מחשב ב-5000 ש"ח. הייתי צריכה להקשיב לכל שאר חוות הדעת, אבל ניסיתי לחסוך כמה שקלים. טעות חמורה... עדיף לשלם יותר.
המוצר הגיע באיחור של הרבה ימים מעבר לחמישה ימי התחייבות (אף אחד לא טרח לעדכן אותי. אני הייתי צריכה לברר בעצמי) ובנוסף היה פגום.
עבור תיקון הם מציעים שירות משלוחים הלוך חזור. לקח שבוע עד שהגיעו לאסוף ממני את המחשב.
עכשיו כבר עבר שבוע מאז שהמחשב אצלם ועוד לא קיבלתי אותו בחזרה. בנוסף הם לא יוצרים קשר.
אני נאלצת להתקשר אליהם כל הזמן כדי לברר מה הסטטוס ולא מקבלת מענה.
בעשרות הפעמים שנאלצתי להתקשר אליהם, כל כך הרבה פעמים אמרו שיחזרו אלי עם עדכון או תשובה, זה מעולם לא קרה.

תעשו לעצמכם טובה ותקנו בחנות אחרת.

מוצר:
מחשב גיימינג שולחני Intel Core i7 8x 9700F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא מהכלל. הזמנתי מוצרים, לא פעם ולא פעמיים. הכל מתוקתק מרגע ההזמנה, עד ההגעה עם שליח עד הבית, כולל אריזת משלוחים בטוחה ומוקפדת.
השירות אדיב, גמיש, ניתן להוסיף להזמנה, שלא כמו בחברות אחרות, מוצרים גם אחרי סגירת הזמנות. בקיצור, 10!!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה יוסי שבעולם, נסעתי מהצפון להרצליה כד לקנות מחשב מפלצת ממנו והוא עזר לי לבחור את החלקים הטובים ביותר עבורי, כולל הובלה עד הבית. וגם לאחר שהגיע וחשבתי שיש תקלה הוא הסביר לי באדיבות איך לטפל בבעיה שטופלה ברגע, תודה יוסי.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מוצרים
KINGSTON HX424C15FB/8 Hyper X FURY
Logitech Cordless
יומיים אחרי זה התקשרו בשעה 22:00 מהחנות לא עניתי הם שלחו מייל ליצור איתם קשר. למחרת התקשרתי לחנות אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו. התקשרתי שוב אחרי שבוע ימים אחרי ההזמנה, אמרו שיחזרו אליי כשנציג מחירות יתפנה. נציג מחירות יתפנה להתקשר עלי ב21:00 כדי להגיד לי שאין מוצרים שאני רוצה במלאי.
שבוע ימים כדי להגיד לי שאין דברים שמוצגים באתר במלאי.
מוצר:
KINGSTON HX424C15FB/8 Hyper X FURY Logitech Cordless
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מחשב עם צורב דיוידי המחשב לא מזהה את הצורב התקשרתי אליהם כדי שיגידו לי איזה דרייבר צריך לשים אמרו שהצורב לא מצריך דרייבר וכניראה אחד מהחוטים או פלאג יצא מהמקום שאני אפתח את המחשב ואחזיר אותו למקום.באמת פתחתי את המחשב ולא יודעת מה לעשות שם אני לא איש מחשבים והם לא מוכנים לתקן שירות גרוע ביותר!!!!!!@!
מוצר:
Shirion=core=15=9600k=b365=480g=dvd
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיעוץ עד לשלב קבלת המוצרים שלקח בדיוק יום היה פשוט תענוג .

בחורה בשם אתי שתיקתקה הכל ויוסי ביעוץ ועזרה דאגו שאקבל את המוצרים במהירות שיא שתכלס לקחה בדיוק יום אחד

קניתי מספר רכיבים לפרויקט שאני עושה בבית - מחשב גיימינג ,

כל המוצרים הגיעו חדשים אטומים עם אחראיות וחשבונית הכל מסודר ומתוקתק.

בנוסף בכל שאלה שפניתי עד היום תמיד זמינים עונים וחוזרים אליי לפי הבקשה ,

גם לאחר הקניה רציתי מספר רכיבים כמו מארז מסויים או מעבד מסויים שלא היו באתר , יוסי חזר אליי עוד באותה שעה אחרי ששחלתי מייל ועדכן שיכול להשיג לי למחרת במחיר הכי טוב שהיה בזאפ .

תודה רבה אחלה חנות , בטוח שאחזור לקנות עוד מוצרים.


AMD RYZEN 5 3600 X6 3600Mhz 3MB Socket AM4 BOX

GIGABYTE B450 GAMING X AM4PCI-E DualDDR4 2133/2400/2667/2933 LAN1000 HDMI

CORSAIR Vengeance LPX 16GB (2x8GB)

דיסק קשיח Crucial CT1000P1SSD8 M.2 P1

זרוע דו מפרקית למסך ''North Bayou NB-F80
מוצר:
ryzen 5 3600 B450 GAMING X DDR 16 GB ssd m.2 1TB זרוע תליה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמציגה מוצר שלא קיים במלאי במחיר נמוך על - הזמנתי דיו מסוג 901 - למחרת התקשר אליי נציג ואמר שאין לו כזה דבר
הוסיף ואמר שמרבית הספקים לא משתמשים בסוג זה.... נשמע מוזר
מזל ששילמתי דרך פייפאל...
מבחינתי פעם ראשונה ואחרונה
מוצר:
דיו שחור מקורי CC653AE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 10/5/2020 התקשרתי בשעה 20.30 למשרד של שריון רק לבדוק אם מספר הטלפון נכון. להפתעתי ענה משהו בשם יוסי.תוך פחות מ30 דקות הזמנתי את המסך הזה לאחר שיוסי ענה על כל השאלות שלי בעדיבות וסבלנות רבה. המסך הגיע עם שליח עד הבית תוך 3 ימים. השרות היה פשוט מעולה והמחיר היה מצוין, הסיבה שפניתי אליהם מההתחלה. תודה רבה ליוסי.
מוצר:
מסך "24 Asus VG248QZ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקלקלו לי הרמקולים למחשב, ונזקקתי לחדשים לצורך ביצוע שיחות ZOOM בענייני עבודה בתקופת הקורונה.
רכשתי רמקולים ב 5/5. לא קיבלתי אותם עד ה 18/5, והתקשרתי לברר מדוע.
נאמר לי שאין אותם במלאי, וכששאלתי למה לא הודיעו לי קודם לכן, אמרו שהייתה בעיה בגלל ה"קורונה", ושלא חויבתי על הרמקולים (מה שנכון).
נו באמת ???
נותנים לבנאדם לחכות שבועיים בלי ליצור קשר ובלי להודיע מה קורה עם הרכישה.
שירות מחפיר.
מוצר:
רמקולים למחשב Logitech-Z120
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין