דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (ראשון לציון)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
איקס באי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באיקס באי ?
4.50
ציון ממוצע
14
חוות דעת בשנה האחרונה
219
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
8
0
0
שנה אחרונה
12
0
2
כל הזמן
190
2
27
נמצאו 219 חוות דעת גולשים על איקס באי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מצוין, מנקה את חלל הפה בצורה יסודית.
השירות טוב מאד,המוצר הגיעה במהרה-יום לאחר ביצוע ההזמנה!
מוצר:
סילון מים אלחוטי נטען RE5011 HighDent
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג שבסבלנות רבה התאים לי את הסטרימר המתאים לצרכים.
גם כשהתקשרתי עם שאלות על המוצר קיבלתי תשובות מקצועיות.
תודה
מוצר:
סטרימר שיאומי mebox
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פצצה של שירות ואמינות
חזרו אלי מיד ותיאמו את הקניה ואת המשלוח
וגם נותנים תמיכה במוצר לפי מירב יכולתם
מוצר:
מצלמת אבטחה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מכונות קפה. בהזמנה שעשיתי התברר דגם אחד לא היה במלאי. שי, משירות לקוחות, יצר איתי קשר יום למחרת, הסביר לי את העניין ועשה החלפה למקומה במלאי. כבר יום למחרת המכונות הגיעו לנקודת איסוף. הייתה בעיה בנקודת איסוף. ייצרתי קשר עם שי, שדאג לבדוק מול חברת השילוח היכן החבילה. לא הצלחתי לאסוף את המכונות כבר באותו היום. שי דאג להיות איתי בקשר ביום למחרת, לאתר את החבילה האובדת ולוודא שקיבלתי אותה.
האמת, זאת רמת השירות שחברות צריכות לשאוף אליה.
אין ספק שתודות לשירות כזה, אמליץ על החברה ואחזור אליה לרכישות נוספות.
שי, המון המון תודה !!!!
רימה
מוצר:
2 מכונות קפה קפסולות בריסטה לבנה ושחורה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. בלי עניינים. אני גר בערבה, הזמנתי דרך האתר סטרימר minix. הוא נשלח אלי עם שליח עד הבית (בתשלום יחסית סמלי 39 שח נדמה לי).
לא הייתי צריך לעשות הרבה בשביל שהמוצר יגיע.
לאחר מכן הבנתי שטעיתי במוצר, כי הוא לא תומך נטפליקס (טרי מתחילת יוני, כשההזמנה יצאה לקראת אמצע החודש, אז פספסתי את הנתון הזה), וכשהתקשרתי לברר אם אפשר להחזיר, לא היתה בעיה.
בקיצור, אחלה שירות במסגרת מה שהייתי צריך,מחיר טוב. תודה
מוצר:
minix neo u9-h
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר קלה ונוחה, המוצר הגיע בזמן.
האריזה הכילה את כל הנדרש וההתקנה הייתה קלה ופשוטה
מוצר:
Mibox
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה חיובית.
קל להזמין. אחרי יום התקשרו לוודא לאן לשלוח
ההזמנה נשלחה מהר ובצורה טובה
מוצר:
סירת משוטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון דופק דרך האתר. כבר מההתחלה השירות היה מעל ומעבר, הן בשיחת טלפון חוזרת לברור מספר פרטים על המוצר.
ההזמנה באתר ידידותית ונוחה. תוך דקות אחדות התקשר אלי נציג והודיע ששדרגו לי את המשלוח למשלוח עד הבית.
ביום למחרת בבוקר הגיע שליח עד הבית- אך להפתעתי הגיע דגם אחר. שלחתי מייל מיד הודיעו לי שהענין בבדיקה. שעה לאחר מכן התקשרו אלי והתנצלו על התקרית והודיעו ששולחים לי את המוצר שהזמנתי.
יום למחרת השעון הגיע אלי שוב עם שליח עד הבית.
לסיכום, תוך פחות מ2 יממות- הגיע מוצר עם שליח עד הבית.
תודה רבה לשי ואהוד משירות לקוחות על הטיפול המהיר והיעיל.
שירות לקוחות הוא דבר חשוב והכרחי. אשריכם!
מוצר:
שעון ספורט Vivomove Garmin גרמין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שעבד מעולה, יחס טוב בשיחות טלפון והתייחסות וטיפול מעולה בזמן לקיחת ההזמנה ובזמן סיפוק המוצר
מוצר:
OrderProductsCartView
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מוצר באתר ע"פ מחיר ודירוג ספק.
דיברתי עם הספק טלפונית להבהיר מספר שאלות (זמן אספקה, השארת מוצר בקבלה במשרד) - ענו מהר והיו ענייניים.
המוצר הגיע כמובטח למחרת.
מוצר:
מכונת קפה Nespresso איניסייה בצבע שחור דגם D40
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי חוויית הקניה לא טובה.
רכשתי דרך החנות סטרימר, וכשהוא לא עבד כמו שחשבתי שיעבוד
צלצלתי לחנות להבין מה הבעיה- כמה ימים אחרי הקניה.
נאמר לי שהבעיה היא בכלל של אפליקציית נטפליקס,
ואם אני רוצה לשפר את איכות השימוש - צריך גם עכבר או שלט נוסף
(מעבר לשלט שמגיע עם הסטרימר).
אחרי חודש נוסף של מאבק וחוסר יכולת לתפעל את הסטירמר בצורה הגיונית
פניתי שוב אל החנות ודיברתי עם מנהל החנות.
המנהל ישר התגונן וטען שהסטרימר עובד מצויין ונמכר בכמויות, שהוא מותאם למסך טאץ'
ושהם תמיד ממליצים במעמד הקניה לקנות גם שלט תואם שישפר את השימוש.
(למרות שלא הוצע לי לא באתר במעמד הקניה ולא אח"כ כשצלצלו אלי מהחנות לאשר את ההזמנה)
כשהסברתי לו שאם הייתי מבין שיש צורך לקנות משהו נוסף כנראה שהייתי רוכש/קונה סטרימר יותר טוב
הוא טען שהוא רוצה לבדוק את הקלטת השיחה. כשהתעצבנתי על זה הוא אמר לי:
"לא יודע, אולי אתה מפחד שאשמע את השיחה ואגלה שאני צודק...?"
בין היתר הוא גם רמז שאני לקוח שיש לו בעיה להתקין דברים.
כמה מילים יפות וכמה מגננות על השירות ועל החנות שלכם

לבסוף הוא הציע לי "לפנים משורת הדין" שאביא את המכשיר והוא ינסה לעזור לי
אבל השיחה איתו היתה כל כך לא נעימה והפתרון כל כך לא היה מספק
שפשוט החלטתי להרים ידיים ולרכוש סטרימר חדש במקום אחר.
כיף גדול..
תגובת החנות:
לקוח קנה סטרימר ללא יעוץ וקיבל אותו במחיר הזול ביותר אחרי 24 שעות. התקשר להתלונן אחרי שבועיים שהוא לא מסתדר עם הנטפליקס. הוסבר לו שאנחנו אחראים על תקינות המוצר ולא על אפליקציות שהוא מתקין.הוצע לו לרכוש שלט עם עכבר במחיר של 99 ש"ח והוא לא הסכים.ואמר שהו יסתדר. היום התקשר לאחר חודשיים שקנה ושוב היה מלא טענות שהוא לא מסתדר עם הנטפליקס .שוב הוסבר לו שהמכשיר הוא עם אנדרואיד רגיל שמותקן ברוב הסטרימרים והוא יוצר עבור טלפונים עם מסך מגע וכדי להתגבר על זה הוא צריך להוסיף רק עכבר שעולה 29 ש"ח שוב הוא טען שזה הרבה כסף והוא לא רוצה להוסיף. כדי לתת לו שרות טוב הצענו לו להגיע לחנות ושנתקין לו ללא עלות את גרסת נטפליקס שעובדת עם שלט.ואם הוא לא יהיה עדין מרוצה נחליף לו לסטרימר של שיומי למרות שהוא השתמש חודשיים ולמרות שאין לו את האריזה.הוא טען שעלות הנסיעה אלינו לא משתלמת לו. לא ידענו איך לרצות אותו מעבר למה שעשינו. והתוצעה זה חוות דעת זאת. אנחנו קיים מעל 40 שנים ונותנים את השרות הטוב ביותר וכך נמשיך.
מוצר:
x96 mini
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא כרטיסים שלא פעל כראוי, מיד עם פנייתי - באותו היום, יצרה החנות קשר עם בית התוכנה שלי השתלטו על המחשב שלי וטיפלו בתקלה.
לא נתקלתי בשירות כזה מהיר מקצועי ואדיב - שאפו !
מוצר:
קורא כרטיסים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה קניתי סטרימר מסוג K2 pro הכולל מערכת הפעלה אנדרויד ותומך בעידן . לאחר ניסיונות רבים של חיפוש ערוצים בעידן ללא הצלחה פניתי לחנות. כ"כ אפליקצית Netflix שהיתה מותקנת לא פעלה.
פניתי לחנות ובעל החנות העתיק לי Netflix עובד. כ"כ עשה סריקה אצלו בבית ומצא את הערוצים של עידן .
עבור השרות גבו ממני 100 ש"ח לא מוצדק. היחס לא נעים.
ממליץ למי שלא מכיר מערכת סטרימר לא לקנות שם. גובים עבור תמיכה בסיסית. (לא סימפטיים)
תגובת החנות:
לקוח קניה סטרימר כפי שכתב. לאחר כמה ימים הגיע לחנות מלא בטענות. 1 . שנטפליקס לא עובד לו 2. שהמכשיר לא מוצא ערוצים. נאמר לו שאף פעם לא היו בעיות עם המכשיר הזה ושאנחנו בטוחים שהמכשיר תקין. הוא התעקש שהמכשיר לא תקין. הודענו לו שאנחנו יכולים לבדוק את המכשיר ובמידה וימצא לא תקין נחליף לו במקום במידה והמכשיר תקין אפשר להחזיר לו את המכשיר כמו שהוא ושהוא יהיה צריך להתמודד עם ההתקנה בעצמו עוד הוצע לו שרות של טכנאי חיצוני שיבצע עבורו את ההתקנות תמורת 100 ש"ח. הוא מיד הסכים.
בבדיקה שנערכה למכשיר התברר שהלקוח התקין מדריך תוכיות של נטפליקס ולא את התכנה עצמה. תכנת נטפליקס הותקנה ועובדת בצורה טובה. נעשתה סריקת ערוצים ונמצאו כל ערוצי עידן +. למחרת היום הודענו ללקוח שהמכשיר הותקן כראוי ושהוא יכול להגיע ולקבל אותו. הוא מיד התחיל להתלונן על כך שאנחנו לא צריכים לגבות ממנו תשלום.הזכרנו לו שהוא הסכים לשלם עבור ההתקנות 100 ש"ח .כשהוא הגיע לחנות הוא התנהג בצורה לא יפה זרק לנו 100 ש"ח ופלט כמה קללות.ברצוני לציין שאין לנו תמיכה לתכונות והפיקציות. ודבר זה נעשה ע"י גורם חיצוני שאנחנו משלמים על כך וגובים מהלקוחות.
מוצר:
סטרימר משולב עידן K2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בבוקסאיט, כאשר החבילה קצת קרועה.
עם קבלת המשלוח התקשרתי לחנות. שי, ענה מייד ונתן מספר לשלוח תמונה של האריזה בווטסאפ.
והביע נכונות לטפל בכל עניין במידה והמכונה לא תהיה תקינה.

לאחר הפתיחה בדקתי את המכונה והיא עבדה לחלוטין, כך שלא נדרשתי להמשך טיפול מצידו של שי.
השירות היה מהיר, והיחס היה חיובי לכל אורך הדרך.
מוצר:
מכונת נספרסו איניסיה ומקציף חלב אירוצ'ינו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון החנות נראית כמו בית מרקחת,הכל נקי ומסודר והשירות שקיבלתי מהנציג היה מעלה המצופה , המליץ על המקום ואחזור לשם בשנית.
מוצר:
חגורת הרזיה חיטוב Slender shaper
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע 4 ימים מוקדם ממה שרשום והשירות מצוין, היו זמינים לשאלות ואפילו קיבלתי הדרכה קטנה ונקודתית עם משהו טכני. ממליצה מאוד
מוצר:
סטרימר Minix Neo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מצויין מחיר טוב אבל אני לא יודע למה שלחו אותו אולי שבוע אחרי שהזמנתי....
מוצר:
סילונית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט קצר קולע ומדוייק בדיוק מה שציפיתי האתר ידידותי השליח אדיב והכל הגיע למייל בצורה מהירה נקייה ופשוטה
מוצר:
Xiaomi MI BOX 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בימי משלוח רשום 7 ימי עסקים. לאחר 9 ימי עסקים פניתי אליהם ונאמר לי שהמוצר יגיע בעוד מספר שבועות
שירות גרוע.
עדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי ועבר יותר מידי זמן
תגובת החנות:
החנות איקסביי קיימת כ 40 שנה ומתמחה במכירת מוצרי אלקטרוניקה,ומכונות קפה. אנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה ונשיא המדינה ועוד.. הלקוח הזמין סטרימר של שיומי.מיד התקשרו אליו ואמרו לו שהוא הזמין משלוח של הדואר שהוא ניתן על ידנו חינם. והציעו לו משלוח לנקודת איסוף במרחק של 50 מטר מהבית שלו שהיה יכול להגיע למחרת בעלות מסובסדת של 17 ש"ח . הוא ביקש שנשלח בדואר ואמר שזה לא בוער לו. כיבדנו את בקשתו ושלחנו בדואר. מה לעשות שהדואר בימינו מתפקד בצורה זועתית וכתוב באתר של הדואר שזה התקבל למשלוח והועבר להמשך טיפול. ואין אפשרות לברר כפי שכולם יודעים עם הדואר כי הם לא עונים לטלפונים.הלקוח פנה היום בבוקר במייל כמה פעמים והוסבר לו שאין באפשרותינו לעזור בעניין וצריך להתפלל שיגיע מהר. אם אנחנו אשמים אז במקרה הזה לא נוכל ללמוד כלום ולשפר להבא.נמשיך כרגיל במחירים הטובים ובשרות המצויין שאנחנו נותנים
מוצר:
סטרימר שיומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר בהיר , יחס איש המכירות מצויין, משלוח בחברת שליחים נהדר.

סה"כ נהנתי מהקנייה . מהמוצר והמחיר.

כל הכבוד חברה רצינית.
מוצר:
Xiaomi Mi Box 3 סטרימר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה זריז ואמין.
הזמנתי MINIX NEO Z83-4 סטרימר Windows 10 שלט באיסוף עצמי. מיד התקשרו והגעתי לאסוף את המוצרים.
מומלץ בחום.
מוצר:
MINIX NEO Z83-4 סטרימר Windows 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה טופלה ביעילות ובמהירות. בעיה במכשיר שנרכש טופלה גם היא מהר, תוך נסיון אמיתי לעזור. מרוצה מאד מהשירות שניתן.
מוצר:
Minix U9-H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, קיבלתי מכשיר לא טוב והחבר'ה בחנות הוסיפו חטא על פשע וניתקו לי את הטלפון בפנים כשהתקשרתי להתלונן. כל כך מחכה שאמזון יגיעו כבר..
תגובת החנות:
החנות איקסביי קיימת כ 40 שנה ומתמחה במכירת מוצרי אלקטרוניקה,ומכונות קפה. אנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה ונשיא המדינה ועוד.. הלקוחה הזמינה בסוף דצמבר 2017 וקיבלה סטרימר עם שרות ואחריות של יבואן רשמי במחיר הכי זול בארץ.היא טוענת שיש לה תקלה והתקשרה ליבואן שהוא נותן האחרית.הוא אמר לה להביא את המכשיר למעבדה לבדיקה או לשלוח אליו את המכשיר. שהיא שמעה את זה מיד צעקה וקיללה ואמרה שתיתבע אותם. היא התקשרה אלינו ומיד פתחה את השיחה בצעקות על אחד הנציגים.העובד העביר את השיחה אלי וניסיתי לדבר אתה אך היא המשיכה עם הצעקות.לאחר שסיימה לצעוק הסברתי לה שלמכשירים אין אחריות בבית הלקוח והיא צריכה לשלוח או להביא את המכשיר למעבדה. מיד הותקפתי ברצף של צעקות וקללות . הסברתי לה שאם היא מתכוונת להמשיך לצעוק ולקלל אני יאלץ לנתק את השיחה. לאחר שראיתי שהיא ממשיכה פשוט ניתקתי את השיחה. אין לנו שרות של אחריות בבית הלקוח על מוצרים קטנים.נמשיך למכור במחירים הכי טובים בארץ ולתת את השרות הטוב ביותר. יעדו על כך כל חוות הדעת עלינו 5 כוכבים וקניה חכמה.
מוצר:
מיניקס Z83
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הסטרימר של שיאומי, מרגע שהזמנתי התקשרו ויצרו קשר במידי, שירות נהדר ובהחלט זריזים
מוצר:
שיאומי מי בוקס 3
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.