דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קאמרה מיה (CameraMia)

צילום וציוד היקפי (רמת השרון)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קאמרהמיה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה מיה ?
4.70
ציון ממוצע
46
חוות דעת בשנה האחרונה
627
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
8
0
0
6 חודשים אחרונים
19
1
2
שנה אחרונה
42
1
3
כל הזמן
575
5
47
נמצאו 627 חוות דעת גולשים על קאמרה מיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מעל ומעבר
המוצר לא היה במלאי, הזמינו לי אותו במהירות ועדכנו אותי איפה ההזמנה אוחזת בכמה שיחות.
תוך יומיים המוצר אצלי ביד, (ואני לא מאזור המרכז)
עובד יפה, שאפו על השרות והמהירות.
מוצר:
dji Combo Spark
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מהיר . הזמנתי את המצלמה טלפונית.
המצלמה הגיעה יותר מהר ממה שהובטח.
בדיוק מה שהזמנתי, משלוח עד הבית.
המחיר מצוין ,תודה רבה
מוצר:
מצלמת instax 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזכות השרות האדיב והמקצועי ביותר. קיבלתי הסברים מפורטים באדיבות ועם חיוך. סיוע מקצועי בהתלבטות בין עדשות , התחושה היתה מכבדת ושלא מנסים לדחוף לי מוצר שאני לא צריכה. תמשיכו ככה, אני אגיע לקנות רק אצלכם
מוצר:
עדשת ניקון 24-120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שם מצלמה מסוג Nikon D7200 וגם מצלמת Nikon P900 והתרשמנו מאוד לטובה מהחנות. אפרת עזרה לנו בכל שלב והיתה מדהימה, כמו כל העובדים החרוצים, בעלי נכונות לעזור ונחמדים מאוד בחנות. למרות העומס הקל שהיה בחנות הקטנה, תוך שניות של המתנה התפנתה עובדת ובצורה מקצועית עזרה לנו. אחזור לקנות בחנות זאת שוב. ממליץ בחום!
מוצר:
Nikon d7200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיף מאוחר מלעולם לא (גם אם זה 3 שנים מאוחר מדי)

בחנות הזאת קניתי פעם ראשונה בגיל 15 ניקון 70-300 VR ביחד עם אחריות מק ל5 שנים, ובגלל השירות האמין המשכתי לקנות בה גם היום בגיל 22.

5 שנים לאחר הקניה, העדשה הפסיקה לעבוד, שלחתי אותה אליהם ואחרי זמן מה חזרו אלי ודיווחו לי שהם מזכים אותי על כמעט הסכום המלא של העדשה.
עם הזיכוי קניתי ניקון D7200 שכשהגיעה הייתה בעיה במטען שלה, יום לאחר מכן התקשרתי לחנות ודיברתי עם בחור בשם דורון, הוא שלח אלי שליח עם מטען חדש ולא דרש ממני להגיע לחנות, דבר שנשמע הגיוני אם יש תקלה במוצר חדש, אבל חנויות תמיד דרשו ממני להגיע אליהן, לא משנה שאני במרחק שעתיים נסיעה..
כשהיה לי לכלוך בעדשה (300 F4 שגם קניתי מהם) הם שלחו אותה לניקוי על חשבונם בלי לשאול שאלות..
בקיצור חנות אמינה ביותר, יש לי ניסיון ממש גרוע עם המון חנויות בארץ, גם חנויות מחשבים וגם חנויות צילום, אבל באמת שקאמרה מיה יוצאת דופן.

תודה רבה לדניאל ורן האדיבים שטיפלו בהזמנה שלי, ואני חייב גם לציין שיש להם מוקדנית בשם אפרת שלדעתי היא פשוט נכס בשבילם, היא אכפתית ונחמדה כל כך ורק גורמת לחווית הקניה להיות עוד יותר נעימה. תודה רבה!!
מוצר:
D850 D7200 300 F4 70-300 VR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, צוות מקצועי ומבין עניין, עזרו בכל שאלה שהייתה לי.
אין ספק שאקנה שם שוב!
מוצר:
Nikon 50mm 1.8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות פשוט מעולה יחס טוב ומחיר פצצה דניאל המוכר היה מקסים וענה בצורה נעימה לכל השאלות אופיר שביט



מוצר:
גבל פליפ 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר דרך האינטרנט. המוצר נשלח מהר והגיע מספר ימים לאחר מכן, הכל ארוז היטב והגיע כפי שצריך. נתנו לי מענה טלפוני מהיר. המוצר היה במחיר הכי זול בארץ שמצאתי
מוצר:
JBL PULSE 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בשעות הבוקר לחנות שהייתה עמוסה, וכשהמתנתי לתורי נהנתי לשמוע את ההסברים הסבלנות וההתייחסות של המוכרים לקונים (על הדרך למדתי עוד דברים).
שמח מאוד מהקניה אצלהם ומהמוצר כמובן ואני בטוח שאחזור שוב :)
מוצר:
GoPro 7 Black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו רמקול נייד jbl לאחר כחודש הוא הפסיק לעבוד. שלחנו לחנות הם תיקנו בזריזות והחזירו רמקול תקין. אחלה שירות נעים וזריז
מוצר:
Jbl go
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על אזניות ביטס. המחיר שקמרה מיה הציעה היה 405 ש"ח (יש לי צילום מסך). אבל אז התקשרה נציגת המכירות ואמרה שהמוצר נגמר, שהמוצר אינו קיים באף חנות אחרת כנראה, ושיש לה אזניות מעולות אבל יקרות יותר. כמובן שלא הסכמתי.
התלוננתי לזאפ אבל אין באפשרותם לעזור. תגובת החנות השקרית:
"שלום רב,
לקוח ביצע הזמנה ב- 18.9 לאוזניות ביטס. יצרנו עימו קשר ועדכנו שהיות וספירת ימי העסקים בעקבות החגים תיצור זמן המתנה בפועל ארוך הוצעו חלופות באותו מנעד מחיר ואף זולות יותר כאופציה זמינה במלאי. לקוח בחר שלא לקחת חלופה ובוצע ללקוח זיכוי מייד בתום השיחה".
- לא הציעו חלופה ב"אותו מנעד מחיר" (אלא אם 70 ש"ח יותר זה ב"מנעד") ואופציה זולה יותר לא הוצעה בכלל.
אני מבקש מקמרה מיה - אם אתם חושבים שאני משקר אנא תתבעו אותי על לשון הרע (יש לכם את הפרטים שלי). יש לי הקלטה של השיחה, לצערי זאפ לא מרשים קישור או לעלות קובץ אודיו.
נב1 הכסף הוחזר לי באותו יום.
נב2 בסוף באותו יום רכשתי את האזניות ש"כנראה לא קיימות בשוק" אצל ספק אחר תמורת 420 ש"ח.
תגובת החנות:

הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 18/09/18 באתרינו לאוזניות ספציפיות ואוזניות אלו הוזמנו עבורו. ב-20/09/18 מיד כשעודכנו על ידי הספק כי זמן האספקה יעלה על זמן האספקה שציינו באתר עקב קשיי אספקה שלצערנו אינם תלויים בנו, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו על כך. בשיחה זו, הלקוח נשאל אם זה בסדר שנציע לו דגם אחר שקרוב למוצר שהזמין, וכמו כן הוצע ללקוח להמתין לאוזניות הספציפיות בזמן אספקה ארוך מהמצוין באתר, או זיכוי מלא על סכום העסקה.
האופציה החליפית הקרובה ביותר באיכותן לאוזניות אותם הזמין הלקוח היו בעלות של 70 שקלים הפרש והלקוח ציין כי האוזניות שהזמין הן הדגם הספציפי שביתו מבקשת ולכן, ביקש לבטל את ההזמנה ואף זוכה במלוא הסכום.
1. השיחה אל הלקוח לא הייתה שיחת "מכירה", התקשרנו בכדי לעדכן את הלקוח על שינוי בזמני האספקה ולכן ניתנו ללקוח 3 אופציות:
1. להמתין לזמן אותו עדכן אותנו הספק.
2. לבטל את העסקה ולקבל זיכוי מלא בעבורה.
3. המלצה לחלופה דומה למוצר שהלקוח הזמין.

2. לאחר האזנה לשיחה לא ברורה לנו תלונת הלקוח שכן השיחה עמו השיחה התנהלה בנעימים ולא כפי שהלקוח מעלה בטענותיו. כלל לא ברור מה מצופה היה מאתנו לעשות כשקבלנו עדכון ממספר ספקים איתם אנו עובדים.
3. מעולם לא ציינו כי לא ניתן להשיג את המוצר באף חנות ולא ציינו ש”כנראה לא ניתן להשיג את האוזניות” כפי שהלקוח מעלה, אלא שביררנו מול מספר ספקים איתם אנו עובדים בניסיון להשיג את האוזניות שהזמין ומשלא צלחנו יידענו אותו על כך.
4. קאמרהמיה לא תובעת את לקוחותיה, אלא פועלת תמיד למען שביעות רצונם, במטרה לייצר חווית קניה ושרות מצוינים. ועל כך יעידו אלפי לקוחותינו החוזרים.


מוצר:
Beats by Dr. Dre Beats EP On-Ear Headphones
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מקצועי וסבלני. ניגשנו לרכישה ללא ידע מקדים והמוכר הסביר בפירוט ובמקצועיות רבה על המצלמות וידע להתאים לנו את הסוג הרצוי. מומלץ בחום.
מוצר:
Canon EOS Rebel T6i 750D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני מהיר לא רק במכירות גם בשירות לקוחות שזה לא ברור מאליו.
הטיפול היה אדיב ביותר ומסביר לכל שאלה ששאלתי צוות נעים וסבלני
כמו כן הפתיע אותי מאוד המשלוח שחיכה לי למחרת בבוקר.
חווית קניה נעימה.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות JBLE55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין, כי היו לי כמה שאלות. דיברתי עם אפרת.
הלוואי וזאת הייתה חווית הקניה שלי בכל מקום. ממש תענוג!
מוצר:
מצלמה Fujifilm X-T100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מי שלא רוצה לקרוא את כל הביקורת, לסיכום – אם אתם קונים מצלמה או ציוד למצלמה – רק קאמרה מיה!

עכשיו להסבר:
אני בעל עסק ומאמן עסקי בעל נסיון רב.
בשל כך, אני ביקורתי מאוד ביחס לשירות שמקבלים בארץ וחשוב לי לקבל שירות איכותי המבוסס על ערכים ובמיוחד הוגנות.
רכשתי אצלם מצלמה שלא תאמה את הצרכים שלי.
החזרתי אותה אחרי יומיים וקיבלו אותה ללא בעיה.

עדיין, התלבטתי איזו מצלמה לקנות ודורון שהוא איש מקצועי ביותר, טרח להסביר ולהדגים במשך כמה שעות מצלמות שונות וגם הסביר לי על התפעול של המצלמה הנוכחית שלי.

דורון כל הזמן אמר לי שאני לא צריך לשדרג אלא להכיר יותר לעומק את המצלמה שלי ושלבסוף אקבל את התוצאות שאני רוצה.
האם יש בארץ איש מכירות שיש ברשותו כסף, לקוח שמעוניין לקנות ציוד חדש והוא מסביר לאורך שעות למה לא למכור ולמה מה שיש לי עדיין טוב?
זה נקרא שיא ההוגנות ורצון אמיתי להסתכל על הצרכים של הלקוח.

מיותר לציין שלאחר שעות של שיחות ופגישה ולימוד (ללא תשלום) החזירו לי את מלא מחיר המצלמה שלי (פחות 100 ₪ דמי ביטול) ואפילו דורון טרח להביא לי טלפון של חבר שלו שיכול ללמד אותי עוד על המצלמה שלי ואיך להוציא ממנה תוצאות עוד יותר איכותיות.

אין לי הרבה מילים כדי להודות לדורון ולכל עובדי קאמרה מיה (במיוחד אפרת שהייתה ממש נחמדה אלי) על כך שהם פועלים מתוך הלב, רואים שהם עושים את מה שעושים באהבה וכמובן בהרבה מקצועיות ויושרה.

מי שרוצה לקנות בקאמרה מיה מצפה לו חוויה מדהימה, כמו של חו"ל, רק טוב יותר.


מוצר:
מצלמה RX100V
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, אדיב ומחיר ללא תחרות!
הסבירו והמליצו בטלפון, עזרו לי להבין, בדיוק מה אני צריך.

מאוד ממליץ
מוצר:
Sigma 30mm f1.4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי יותר משבועיים למצלמה שהזמנתי. הפיצוי שהם הציעו הוא כרטיס זיכרון 16GB. מגוחך! עדיף לקנות מאמזון, יבוא מהר יותר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה למצלמה Panasonic TZ100 באתר בה נרשמו ימי העסקים לאספקת המצלמה. יתרה מכך, יצרו עם הלקוח קשר טלפוני ממרכז ההזמנות שלנו, בשיחה זו עודכן הלקוח שוב על הצפי לאספקה. הלקוח לא הביע התנגדות לזמן האספקה בשום שלב בהתקשרות עימו.
המצלמה הגיע לחנותנו במסגרת זמן האספקה שצויין בפני הלקוח הן באתר והן בשיחה עימו. דבר שלא מנע מן הלקוח לדרוש בבואו לאסוף את המצלמה "פיצוי".
קאמרה מיה דוגלת ופועלת בלקיחת אחריות במידה ומסיבה כל שהיא בנסיבות נדירות, גם אם לפעמים מנסיבות שלא תלויות בנו, חל עיכוב ומוצר לא הגיע במסגרת הזמנים שעודכן בהם הלקוח לפעול לשביעות רצונו של הלקוח.
למרות שקאמרה מיה עמדה בזמנים שסוכמו עם הלקוח, במעמד בו עומד לקוח בחנות בחוסר שביעות רצון, הוצע לפנים משורת הדין, ובכדי להוציא לקוח מרוצה על אף שאינו צודק בדרישתו, כרטיס זיכרון בנפח 16GB כולל נרתיק ומגן מסך אולם הלקוח החליט כי "הערך" אינו מספק בעינו ויצא לא מרוצה מהחנות ואף הפליא לעשות ופרסם ביקורת שלילית.
חבל לנו כי הלקוח נותר חסר שביעות רצון מן הפיצוי שלא היה לו מקום כלל ולמרות זאת הוצע לו.
קאמרה מיה תמשיך לפעול תמיד למען שביעות רצון לקוחותיה כפי שיכולים להעיד על כך אלפי לקוחותינו החוזרים והמרוצים.
מוצר:
Panasonic lumix DMC TZ100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מ צ ו י י ן . מוכרים מקצועיים , בעלי ידע רב על כל סוגי המצלמות.
אל תהססו פשוט כנסו לחנות ותתאהבו.
קניתי מצלמת ניקון ואני מאוד מרוצה.
מוצר:
ניקון D5200 עדשה TAMRON 18-270
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם ה 4 שקונה אצלם מצלמה, תמיד היתה חוויה מוצלחת במחיר הוגן, אבל הפעם סוף סוף הגעתי פיזית לחנות לבצע את הרכישה, SLR רצינית אחרי הכל...
הופתעתי מאוד לטובה מהיחס האישי והמאוד מקצועי שזכיתי לו, בסבלנות ובסבר פנים יפות עברה איתי מעיין סלע על פרטי הציוד, ענתה לשאלותי הרבות, המליצה על הציוד הנלווה והאחריות המתאימים עבורי ביותר, מתוך דאגה אמיתית וכנה לאינטרס האישי שלי כלקוח (שאינו תמיד האינטרס של העסק).
תענוג של שירות לקוחות וחוויית קניה!

למעיין וצוות החנות, המון תודה!
תום
מוצר:
Nikon D750 28-300mm f3.5-5.6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות עם החלטה מראש לגבי המצלמה ועדשה שאיחנו מעוניינים בהן אבל עם אפס ידע . המוכר שטיפל בנו היה סבלני ואדיב מאד. הסביר באריכות על המצלמה ועל העדשה . שבועיים אחרי הקנייה התקשרתי שוב לחנות ןהתחיעצות וקיבלתי שוב שירות מקצועי צאד סבלני ואדיב
מוצר:
Canon eos rebelt6i
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם את מצלמת ה-DSLR הראשונה שלי, וקיבלתי שירות מצויין ממעיין, כולל הסברים מפורטים והרכבה ראשונית של המוצר.
מוצר:
Canon 1300d עם עדשת קיט 18-55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ענה בחור בשם גיא אמר לי להגיע ביום ו שהרחפן יגיע אמר (והבטיחׂ) שנקבל הסבר על כל המכלול של הרחפן ציטוט:"כל עובד בסניף יכול לתת הסבר"
הגענו לאחר תיאום שעה מראש, נטען כי ביום שישי אין הסברים על רחפנים, פנינו למנהל החנות שטען שאין להם מושג!!! על רחפנים ורק יודע איך להסביר לנו על סוללה.
בושה ליחס ושירות שכזה.
מוצר:
DGI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני צאתי לחול בצעתי הזמנה של קנון SX60,לאחר כשבוע וחצי נקראתי להגיע ולקחת אותה. מצאתי חנות קטנה וצפופה,נאלצתי להמתין שעה ארוכה עד שיתפנו אלי. לבסוף שילמתי ולקחתי את המצלמה. בפתיחת יום העסקים שלמחרת התקשרתי להודיע שהמצלמה שקיבלתי מקולקלת ופשוט לא נדלקת. בגלל דוחק הזמן בקשתי שיזמינו עבורי מצלמה אחרת כדי שלא אאלץ להמתין שוב למעלה משבוע. זה לא קרה!! ובתום שבוע נוסף לאחר שהמצלמה נבדקה על ידי החנות שאשרה שאכן המצלמה נמכרה לי במצב מקולקל בקשתי לקבל אחרת במקומה בדחיפות. בחנות חזרו והציעו לי להמתין כשבוע וחצי עד שיקבלו מצלמה אחרת. הסברתי שזמני דוחק שרכשתי את המצלמה בשל הטיסה לחול והצעתי שיספקו מצלמה זהה שנמצאת להם במלאי אך כזו שהאחריות עליה 3 שנים במקום שנתיים. הם סרבו!! כדי לקדם את הפתרון הצעתי להוסיף עד מחצית מהתוספת שדרשו על הגדלת האחריות ,שכן ציפיתי שהם יקחו אחריות על האירוע . אך הם עמדו בסירובם. נאלצתי לבטל את העסקה ולדרוש החזרת הכסף ולהתחיל את כל תהליך הרכישה מחדש בחנות אחרת . חוסר לקיחת אחריות מצידם על האירוע מקומם!! רכשתי במחיר מלא מצלמה חדשה לחלוטין ,סוג א' והם סיפקו לי מצלמה פגומה. בנוסף הם גרמו לי לאובדן זמן יקר ועוגמת נפש רבה. לחנות זה אני לא אחזור יותר לעולם
תגובת החנות:
ביום שישי ה- 29.6.18 לקוח יצר קשר טלפוני עם החנות לברור מלאי קיים למצלמה מדגם Canon PowerShot SX60 HS ביבוא של קאמרה מיה, ניתנה ללקוח הזדמנות לרכוש את אותה מצלמה ביבוא של היבואן הרשמי בתוספת תשלום הכוללת 3 שנים אחריות אולם לקוח בחר להמתין למצלמה ביבוא שלנו. לקוח עודכן כי המצלמה אינה זמינה במלאי אולם צפויה להגיע לחנותנו במהלך הימים הקרובים. בכדי לשריין ללקוח מהמלאי הצפוי להגיע שילם הלקוח מקדמה של 100 שקלים. ביום שני ה- 2.7 (שני ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה) יצרו עם הלקוח קשר ממוקד ההזמנות של חנותנו לעדכן את הלקוח על הגעת המצלמה למלאי.
הלקוח בחר להגיע לאסוף את המצלמה בחנותנו בתאריך 6.7.18 ובעת הרכישה בחנות, נתנה ללקוח האפשרות להפעיל את המצלמה אולם הלקוח בחר שלא לעשות זאת במקום.
יומיים לאחר מכן אכן התקשר הלקוח לעדכן כי המצלמה אינה נדלקת. בוצעו ניסיונות לעזור ללקוח טלפונית וכשלא עלה בידנו ביקשנו מהלקוח למסור את המצלמה אלינו לבדיקתה. לקוח סרב, ולפנים משורת הדין ובכדי לנסות לעזור ללקוח כמה שיותר מהר נשלח ללקוח על חשבוננו איסוף באמצעות שרות שליחים ללא עלות.
בהגיע המצלמה לחנותנו, נמצא כי אכן המצלמה אינה נדלקת. כאן נבקש לחדד, כי אנו לא מייצרים את המצלמות אלא רק מייבאים אותם, וכמו בכל מוצר חדש ייתכן כי המוצר יגיע וימצא לא תקין, אין הדבר מעיד על איכותו, ללקוח נמכרה מצלמה חדשה!!! סוג א' (כהגדרתו).

אושר ללקוח החלפת המצלמה למצלמה חדשה, אולם והיות שהמצלמה הינה ביבוא של החנות ולא של יבואן רשמי נדרשנו לשם כך להזמין עבור הלקוח את המצלמה בשנית. מאחר והיינו ערים לדחיפות המצלמה עבור נסיעת הלקוח אושר ללקוח לקבל את המצלמה ביבוא של היבואן הרשמי, שהייתה זמינה במלאי, בהנחה נכרת על הפרש המחיר בין שתי האופציות (יבוא רשמי ויבוא אישי שלנו).
לקוח דרש לקבל את המצלמה של היבואן הרשמי אולם סרב לשלם את ההפרש המופחת משמעותית שאושר לו, ואם לא די בכך, איים הלקוח כי אם לא נאפשר לו לקבל את המצלמה של היבואן הרשמי עם שלוש שנים אחריות (לעומת שנה שרכש הלקוח בפועל) יפרסם עלינו ביקורת גרועה בזאפ.

קאמרה מיה לקחה אחריות כפי שעושה תמיד לטובת לקוחותיה. ותמשיך לפעול תמיד! לספק ללקוחותיה את חווית השרות הטובה ביותר, יחד עם זאת, לא ניתן לעזור לקוח שאינו משתף פעולה באופן הגיוני ואף הגדיל לאיים בדרישה סחטנית.

צר לנו כי הלקוח הגיע לחנותנו ומצא אותה מלאה בלקוחות ונדרש להמתין, אנו נותנים לכל לקוח את מלוא תשומת הלב הן במעמד המכירה והן בשרות שלאחריה.


מוצר:
קנון SX60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , מחיר מעולה , אנשים נחמדים שמסבירים בסבר פנים יפות,

תודה רבה לכל הצוות היקר , מצוות מאזדה :)
מוצר:
FujiFilm 300 wide
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, יעיל ואדיב! מרגע ההזמנה, דרך הטלפון שמודיע לי איזה צבעים נשארו בדגם הרמקול שהזמנתי ועד ההגעה המהירה בדואר הרשום!
מוצר:
רמקול נייד JBL GO
מוצרים נוספים הנמכרים בקאמרה מיה
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקאמרה מיה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר