דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מתנות מקוריות, משחקי מנהלים, גימיקים מדליקים וגאדג'טס (רמת גן)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט שופ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדג'טשופ ?
1.00
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
37
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
4
שנה אחרונה
0
0
5
כל הזמן
16
0
21
נמצאו 37 חוות דעת גולשים על גאדג'טשופ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט שירות מזעזע! חווית שירות הכי גרועה שחוויתי בחיי. רכשתי מצלמה אצלם דרך האינטרנט, שהגיעה תקולה מכל הכיוונים (מצלמה תקולה, מיקרופון לא תקין וכו'). במקום לשלוח אליי מצלמה חדשה ולהתנצל על בזבוז הזמן וההמתנה מחדש למשלוח נוסף, טרטרו אותי להגיע במיוחד לסניף דואר, לשלם שוב על משלוח, לבזבז זמן ולהמתין בתור כדי לשלוח בדואר רשום ולחכות עד שיגיע אליהם המשלוח - ורק אחרי שיגיע, כך אמרו, ישלחו מצלמה חדשה שתגיע במועד לא ידוע! מעולם לא נתקלתי בשירות כזה. לא ארכוש דרכם לעולם ולא אמליץ לאף אדם. בנוסף, ביקשו שאשלם שוב על משלוח. גרמו לי לא מעט נזק ובזבזו את זמני לשווא.
תגובת החנות:
היי נופר,
הזמנת ב20 לחודש את המצלמה וכבר ב21 קיבלת אותה - זה נקרא שירות מעולה! על פי דבריך יש תקלה במצלמה ועל מנת שנוכל לטפל ביקשנו ממך להחזיר את המצלמה לאחת החנויות ולקבל חדשה במקום או לחילופין לשלוח בדואר ונשלח לך אחת חדשה כולל זיכוי על דמי המשלוח. כמו כל חברה בעולם צריך לקבל את המוצר בחזרה בשביל לזכות, להחליף לחדש וכו' ישנם מקרים רבים בהם לקוחות טוענים שהמוצר מקולקל ולבסוף מדובר בהפעלה לא נכונה וכו' ולכן אנו מבקשים להחזיר לחנות בשביל המשך טיפול.
מוצר:
מצלמת רשת USB למחשב WEBCAM כולל מיקרופון מובנה ותאורת לד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שרות לקוחות
מחכה להזמנה כמעט שבועיים ולא יגיעה
לא עונים בטלפון וגם לא בחנות
אני כבר שילמתי ואין לי מושג מה קורא אם המוצר שקניתי!
לא ממליצה לקנות שמה
תגובת החנות:
הלקוחה עשתה הזמנה באתר עם כרטיס אשראי שגוי. לאחר מספר ימים הצלחנו להשיג אותה וקיבלנו את המספר הנכון. הלקוחה בחרה במשלוח באמצעות דואר ישראל (עד 14 ימי עסקים כפי שמצויין באתר)! היא שילמה ב30 לחודש משמע יש לדואר ישראל עוד 7 ימים לספק את המוצר. אם היה תלוי בנו היינו מזרזים את המשלוח... אולי פעם הבאה כדאי לא לבחור דואר ישראל עם זמן הספקה של 14 ימי עסקים ולבחור דואר שליחים ולקבל את המתנה כבר ביום למחרת כפי שבוחרים מאות לקוחות כל יום :)
מצד אחד היא כותבת שאין שירות מצד שני היא לא עונה לשיחות. אנחנו בזמן קורונה ויש על המוקד מעל ל2000 שיחות ביום. מה שלא מאפשר לנו לחזור מספר פעמים לכל לקוח.
קצת הבנה

מוצר:
https://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=1478344606&sog=k-remotevehicle
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של 40 מסכות קורונה במחיר מופקע של 5 שקל למסכה (מחיר רגיל 1.4 שקל) הקבלה היתה על 215 שקל אבל חויבתי על 229 שקל. החנות התחייבה על הספקה עד 5 ימים. לאחר שלא קיבלתי את המוצר פניתי לחברה והם אמרו שנקבל את המוצר עוד יום או יומיים. לאחר שעדיין לא קיבלנו את המוצר, פנינו שוב לחברה, התשובה היתה אנחנו נבדוק ונתקשר חזרה. הם לא התקשרו חזרה. לאחר מספר רב של פניות ב EMAIL וטלפונים שלא נענו הצלחנו לקבל את הכסף חזרה אחרי שלושה שבועות. קבלנו יחס לא טוב וטרטור מיותר. לא ממליץ על קניה בגאג'ט שופ צמרת!!!
מוצר:
40 מסכות כירוגיות כחולות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסיכות כירורגיות במועד בו היתה בעיה להשיגן במחיר סביר. ההזמנה היתה אמורה להגיע תוך חמישה ימים (בוקסיט). משלא התקבלה ההזמנה אחרי שישה ימים סיכמתי עם נציג שירות הלקוחות שהם ימשכו אליהם את החבילה ויזכו אותי. מה שעד היום שבועיים וחצי אחרי לא קרה.
מאז אי אפשר להשיג את שירות הלקוחות, הודעות שהושארו במוקד לא נענו, פניה במייל וב"צור קשר" לא נענתה.
חבל שלא ראיתי את חוות הדעת כאן לפני שהזמנתי!
מוצר:
מסיכות כירורגיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש פניתי לחנות לקנות מיקרוסקופ ונעניתי שהאחרון נמכר למרות שרשום כאתר שיש במלאי.
הזמנתי, ביום חמישי בערב קיבלתי טלפון שהמכשיר הגיע, אמרתי שאכנס ביום ראשון לשלם ולאסוף אותו.
כשנכנסתי בראשון בבוקר אמרו לי שהאחרון נמכר (נשמע מוכר?) ולא שמרו לי מיום חמישי בערב לראשון בבוקר, כי לא שילמתי טלפונית.
לא חייבים לשמור, אבל אני יכולתי להזמין לבד באינטרנט ולקבל תוך שבועיים, אני חיכיתי להם חודש והם לא יכלו לחכות שעתיים!!
חנות לא רצינית!
מוצר:
מיקרוסקופ דיגיטלי X1600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר מהאתר של גאדגטשופ ושילמתי עבור משלוח מהיר 25שח
לפני שביצעתי את ההזמנה התקשרתי לחנות כדי לוודא שהמוצרים אכן קיימים וזמינים במלאי קיבלתי תשובה חיובית וביצעתי הזמנה
המשלוח הגיע בזמן אבל המוצר שקיבלתי לא תואם למוצר שמופיע באתר

שירות גרוע ..... העיקר למכור ......לא ממליץ
מוצר:
עמדת טעינה חכמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים , עיכוב שליחת הזמנה שבוע , כאילו זה דבר תקין.
לא מומלץ לקנות אצלם !!!!!
מוצר:
מטען מצבר לרכב 8,000mAh
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות גרוע. קנינו מתקן שווארמה דרך האתר שלהם, קיבלנו אותו עם פגם, שלחו לנו אחר והוא גם היה פגום . הבטיחו שיחזרו עם תשובות ונעלמו. לא מגיבים לווטסאפ מייל, טלפון. נאלצנו כרגע לפנות למועצה להגנת הצרכן ולעורך דין.
תהיו זהירים.
מוצר:
Benaton bt-1030
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט בקבוק חליטה לתה בתאריך 21/12. ניסו להתקשר אלי פעמיים ולבסוף שלחו מייל בתאריך 26/12. יצרתי עמם קשר באותו יום והבנתי כי היתה חסר של הצבע אותו הזמנתי. סיכמנו על צבע אחר. חשבוני חוייב. בתאריך 2/1 התקשרתי לשירות הלקוחות כדי להבין היכן עומדים הדברים ומתי יגיע המוצר ומי שענה אמר שהמוצר כבר יצא אחרי סגירת עניין הצבע. יום לאחר מכן קיבלתי מייל המציין כי הזמנתי טופלה ונשלחה!!! שבועיים מיום ההזמנה ותשעה!!! ימים לאחר שינוי הצבע וחיוב החשבון בתשלום. כשהתקשרתי לאותו אדם שעמו סגרתי את עניין הצבע והתלוננתי על פערי הזמן, התשובה שלו היתה: אז מה את רוצה שאני אגיד לך?!!!!
ממליצה בחום להתרחק!!!
חברה שהתנהלותה לא אמינה ולא ישרה ואינה מכבדת את הלקוחות שלה ואינה מתייחסת אליהם באופן הוגן ומכבד.
מוצר:
בקבוק חליטה לתה צמחים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה.
מוצר שונה מהפרטים באתר ומהתמונה, לא עונים בטלפון...
כמו"כ על אף תשלום דואר שליחים, לקח כמעט שבוע למוצר להגיע.
מוצר:
מזוודת פוקר 500 חלקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש טלסקופ שראיתי באתר של החנות. התקשרתי לחנות בכדי לודא שיש את המוצר ושאוכל להגיע לאיסוף והגעתי לשירות הודעות אז השטרתי הודעה ולא חזרו אלי אך בעל זאת החלטתי להגיע לחנות.מכשהגעתי המוכר טדע אותע שאין במוצר את המוצר בזמן שהוא לועס לי מול הפנים ואפילו לא טרח להתנצל שהגעתי לחנות ולא היה את המוצר וגם שלא עידכנו שאין במלאי. לחנות הזו לא אחזור ולא אמליץ.
מוצר:
טלסקופ זום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהאתר צעצוע מפורסם בשם Fidget Cube במחיר 39 ש"ח. באתר הופיע סרטון וידאו של הצעצוע המקורי מיוטיוב, אך לצערי הגיע אליי מוצר מזוייף (חיקוי סיני עלוב של הקוביה מפלסטיק זול עם אנגלית משובשת, כדור מתכת בלתי לחיץ, כל הכפתורים מרעישים באותה מידה), רק האריזה של הקופסא נראתה אורגינלית לגמרי...

כאשר שוחחתי טלפונית עם מוכר בשם גבי בחנות, הוא לא היה מוכן להחזיר את הצעצוע מאחר שהאריזה נפתחה (האם היתה לי דרך אחרת לגלות שהמוצר מזוייף? האריזה כאמור זוייפה בצורה מושלמת). כאשר הסברתי לו שהמוצר מזוייף, הוא השיב שכל המוצרים בחנות מיובאים מסין, וזו אשמתי שלא ביררתי לפני הקניה...? אמרתי שאני מוכן לוותר על ה-39 ש"ח אך בבקשה אחת שלפחות יכתבו באתרם שהצעצוע אינו מקורי ומיובא מסין, כי הדף באתרם מפנה לסרטון הווידאו המקורי של המוצר (גם השם של המוצר ופרטיו על האריזה מראים את המוצר המקורי כפי שהופיע ב-kickstarter). רציתי לפחות שלא יטעו קונים נוספים.
הוא לא הסכים, ואמר שהוא המנהל הנוכחי של החנות ואין אדם נוסף לדבר עמו בעניין. כאשר אמרתי שאפרסם תגובה בזאפ להזהיר לקוחות נוספים, הוא לא גילה אכפתיות.
לפחות הוא לא התחצף ולא ענה לי בחוצפה, זאת אציין לטובה. אך השירות היה גרוע מאין כמותו, הרגשתי שאני עומד בפני ביורוקרטיה קרה חסרת הגיון. לא כואב לי על הכסף שהפסדתי כמו על חוסר האכפתיות שהפגינו כלפיי. אני בטוח שלא אקנה מחנות זו שוב.
מוצר:
פיג'ט קיוב זיוף סיני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
perfect in every way
phone service perfect
price great
got here so quickly
will definitely buy from them again
מוצר:
cup warmer ygh338a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ב-3 לדצמבר למתנת יום הולדת לחברה שחגגה ב-17 בדצמבר.
ב-9 לדצמבר קיבלתי מהם מייל שההזמנה יצאה בדואר אקספרס (למרות שביקשתי דואר רשום. אבל מה זה משנה, דואר אקספרס אמור להגיע תוך 24 שעות, לא?)
תאריך יום ההולדת עבר לפני חודש (אני כותב זאת ב-16 בינואר) והמוצר טרם הגיע אליי.
שלוש פעמים התקשרתי לחנות ושלוש פעמים הבטיחו לי שיבררו את זה ויחזרו אליי, אבל אף פעם לא באמת חזרו. בפעם הרביעית שהתקשרתי העבירו אותי למישהי שאמרה שהמוצר כנראה הלך לאיבוד בדואר. ביקשתי החזר כספי מלא על המוצר אך היא סרבה בטענה שהמוצר לא נמצא אצלם על מנת לזכות אותי עליו. אז בסופו של יום נתקעתי בלי מוצר ובלי 300 השקלים ששילמתי עליו.
במילה אחת: גנבים.
תגובת החנות:
לצערנו חלה תקלה חמורה עם הלקוח. הלקוח הזמין אמבט עיסוי ואכן שדרגנו על חשבוננו את המשלוח באמצעות דואר השליחים של הדואר. אך לצערנו המוצר לא הגיע אל הלקוח. הלקוח מצידו פנה אלינו פעם ראשונה רק ב-29 לחודש כלומר 20 יום לאחר שהמשלוח היה אמור להתקבל אצלו.
בשנייה שהבנו שהלקוח לא קיבל את המשלוח פתחנו טופס תלונה בדואר. הדואר מצידו אומר לנו להמתין שבועיים עד הבירור שכן יכול להיות שהלקוח או מישהו מטעמו (כמו שכן) כן קיבל את המשלוח. בקיצור אנחנו שעשינו את מרב המאמצים ושלחנו על חשבוננו משלוח שליחים במקום בדואר רשום, יצאנו אשמים וקירחים מכאן ומכאן שכן גם הלקוח עצבני וכועס (ובצדק) וגם הפסדנו את המשלוח בזכות דואר ישראל היפה של מדינתנו שהתחיל בתהליך בדיקה...
אנו נפעל לטיפול מהיר עבור הלקוח ולפתרון הבעיה עד שיצא מרוצה :)

מוצר:
אמבט עיסוי FB-300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בראש ובראשונה אני רוצה להודות ''לסרגי'' על שירות ביתי וכיפי
בשל היותי לקוח מאוד ותיק משנת 2011 כיום אנו בשנת 2016 ומאוד כיף לרכוש בחנות מרגישים ממש בית.

השירות בחנות זו חיכנית מאוד מאוד טובה מרגע הכניסה ועד היציאה מרגישים שיש אבא ואמא מאוחרי אתר זה וחנות פיזית ברמת גן (מול מלון סיטי טאוור)
לקוח מאוד מרוצה גם בשנת 2016

אחזור לעוד רכישות בגאגיט שופ כי כבר אמרתי שירות ללקוח היא לא מילה גסה
תודה לכם.
מוצר:
כפפות טאצ' כפפות טאצ לסמארטפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שני ה- 31/08 הזמנתי שני שואבי אבק פטריה ו-4 סוללות AA מהחנות, ושילמתי על משלוח “תוך 5 שעות” להרצליה.
המשלוח הגיע אלי תוך בערך 3 שעות.
עד כאן הכל היה מושלם.
באותו הערב נפתחו שני שואבי האבק בבית, והתגלה ששניהם נדלקים אך אחד מהם לא זז על השולחן (כמו שהוא אמור. ככה זה נראה בסרטונים באתר של החנות, וכך גם נע על השולחן המכשיר השני שהזמנתי).
למחרת (יום שלישי) יצרתי קשר עם החנות והגעתי לבחורה בשם יובל. הסברתי לה שאחד המכשירים לא תקין, אל היא ניסתה לשכנע אותי שהמכשיר לא אמור לנוע על השולחן ושהוא תקין לחלוטין (מבלי לראות אותו). לבסוף השתכנעה, ואמרה לי שכרגע כבר אין לה שליחים ושאני אתקשר אליה למחרת לתזכר אותה ע"מ שיחליפו לי את המכשיר.
התקשרתי למחרת (יום רביעי). לקח לי כמה שעות להגיע אליה (אחרי שהמחלקת ההודעות הבטיחו לי שהיא תחזור אלי - אך מעולם לא קרה).
לבסוף כשכבר הגעתי אל יובל, היא אמרה לי שהיא צריכה להתייעץ עם המנהל שלה ושהיא תחזור אלי. הבטיחה שתחזור עד השעה 14:00, וכמובן ששוב נעלמו עקבועתיה.
למחרת (יום חמישי) שוב יצרתי קשר עם החנות והפעם דיברתי עם בחור בשם סרגיי.
מיותר לציין שהוא דיבר בצורה מאד לא יפה, אך הבטיח שיבדוק את הנושא ויצור איתי קשר באותו היום עד השעה 19:00. ושוב נעלמו עקבותיו.
היום, יום ראשון שוב יצרתי קשר עם החנות. הגעתי למחלקת ההודעות. ביקשתי שמנהל החנות יצור איתי קשר כי נמאס לי כבר לרדוף אחריהם.
ממתינה מהם לתשובה. עדיין מקווה שיהיה להם הכבוד לחזור אלי כפי שהבטיחו.
מוצר:
שואב אבק פטריה - סגול -
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאכזב מאוד. התחייבו למשלוח תוך שני ימי עסקים ולקחו על כך 39 ש"ח. לאחר שלא הגיע התקשרתי ואמרו שייקח עוד יומיים. ביקשתי לבטל את דמי המשלוח היקרים כי לא הגיע בזמן והמוכר הסביר לי שעדיף לו לבטל את המכירה מאשר את דמי המשלוח כי חיפה היא עיר יקרה למשלוח.ממש עודד אותי לבטל את המכירה. אז ביטלתי. לא אזמין משם שוב.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה לשולחן מתכוונן למחשב נייד. בעקבות קניות מרובות לחג המוצר בדיוק אזל, יצרנו קשר עם הלקוח ומסרנו שהמלאי יחודש בעוד יומיים. לא נעשה שום חיוב ללקוח וניתנה לו האפשרות לבטל או להמתין. הוא מצידו רוצה שנשלח חינם מכיוון שהמוצר בדיוק אזל... אנו מנסים לספק את השירות הטוב ביותר שניתן, אך לפעמים צריך גם לנסות להבין את הצד השני. החנות אינה יכולה לספוג משלוח של 40 ש"ח על מוצר שכזה במיוחד שהתקשרנו לעדכן את הלקוח שהמוצר אזל והמלאי יחודש בעוד יומיים. לא צריך להעניש אותנו ולרוץ ולכתוב תגובות שליליות... מעניין אם המוצר היה מגיע תוך יום אחד אם הלקוח המקסים היה רץ לכתוב תגובה חיובית??
מוצר:
שולחן מתכוונן למחשב נייד גג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה באינטרנט. המוצר הגיע תוך שבוע. בהתחלה היה נראה שהרמקול לא פועל מספיק חזק, אז צלצלתי לחנות, וענו לי מייד באופן אדיב, ואמרו לי שאם אני לא מרוצה אני יכול לשלוח אליהם את המוצר בחזרה ואקבל החזר כספי מלא. לאחר מכן התברר שלא הפעלתי את עוצמת השמע בנייד על המכסימום, ולכן הרמקול התברר כתקין ועובד טוב, כך שלא החזרתי אותו. הודעתי כמובן לחנות שהכל בסדר.
מוצר:
מיני רמקול נייד לטלפון סלולרי אין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אליי בתחילה שבור ונתקלתי בנציג בחלקת השירות אשר לא הצליח לעזור לי, ולכן הדירוג הנמוך. לאחר מכן חזר אליי דורון משירות לקוחות שלהם שהיה מאוד מאוד שירותי ונחמד התנצל ודאג שישלחו אליי עם שליח מכישר חדש. החוויה שלי מהשירות השתפרה לחלוטין וכעת אני ממליצה בחום לרכוש בחנות זו!! אני כמובן אמליץ לכל מכריי.
מוצר:
נייסר דייסר פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה מהירה בתוך תל אביב. ההזמנה אמורה להגיע תוך 4 שעות, הגיעה לאחר שעה וחצי (!!) עם שליח, ארוזה בצורה יפה (כל זה תמורת 20 ש"ח).
האתר נוח מאוד, רעיונות מקוריים ומחירים טובים.
מוצר:
גאדג'טים למטבח שייקר ביצה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.