
התקינו לי מכונת כביסה, הכל טוב ויפה, ואז אחרי שעתיים, אחרי שתי כביסות כל הריצפה הצפה. הטכנאים שעובדים איתם שעשו את ההתקנה לא מוכנים לבוא לסדר את זה. מתנערים מהאחריות. אומרים שמשהו קרה לביוב שלי איכשהו ושאני צריכה להזמין אינסטלטור.
שלום רב לאחר בדיקה נוספת מול השירות אין שום ספק שיש סתימה בביוב. מכונה חדשה תקינה ועובדת יכול להיות שלאחר שפירקו את המכונה הישנה נפל משהו לביוב. בכל מקרה זה לא בעיה של השירות של המכונה ובטח לא סיבה להתלונן נגדנו כי אנחנו לא נותנו השירות בכל מקרה. המלצנו לה להזמין טכנאי בכל מקרה והוא היה אומר לה שוה שהבעיה בביוב ולא במכונה.























