דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (טירת הכרמל)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גילי ליאו אלקטריק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בענק הקניות ?
3.40
ציון ממוצע
25
חוות דעת בשנה האחרונה
237
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
2
0
2
6 חודשים אחרונים
9
0
6
שנה אחרונה
15
0
10
כל הזמן
169
2
66
נמצאו 237 חוות דעת גולשים על ענק הקניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ספק לא אמין, מכר מוצר שאינו במלאי ומשך אותי משך חודשיים!!! עד שהתגלה שלא יוכל לעמוד באפסקה. הבטיח זיכוי ולא ביצע, נאלצתי לפנות לביטול אצל חברת כרטיסי האשראי וזאת לאחר שנפרעו 3 תשלומים מתוך 8. שומר נפשו יירחק.
מוצר:
מזגן נייד אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרו שלמחרת בין 10 ל 1 אקבל המזגן עם הודעה של שעה מראש. התקשרתי ב12 להודיע שלא קבלתי הודעה. הבטיחו שעד 1 אקבל המזגן. הזמנתי המתקן וחשמלי.
ב1 לא קבלתי. התקשרתי עוד פעם. אמרו לי לא לדאוג ההובלה מגיע.
שלמתי 1500 ש"ח למתקין על ההמתנה למזגן שלא הגיע.
התקשרתי למוביל בעצמי והיא אמרה לי שהמזגן בכלל לא מגיע. למה? המוכר ביטל ההזמנה. למה? תפנה למוכר.
התקשרתי למוכר ולא ידעו לענות לי רק שלא אדעג הוא יגיע ביום א. ואקבל פיצוי.
התקשרתי למוביל והיא אמרה לי שזה לא נכון. אני לא נרשם בכלל לקבל מזגן.
התקשרתי למוכר והוא אמר שקרה טעות ומישהו יתקשר אלי להסביר לי תוך שעה.
השעה עבר ולא שמעתי מאף אחד. התקשרתי ובקשתי לבטל ההזמנה. צעקו עלי ואמרו אצטרך לשלם קנס.

צרחתי עליהם. הרי הם בטלו ההזמנה. אז הסכימו לבטל ללא קנס.
באותו ערב קבלתי הודעה ממישהו שעוד מעט אקבל המזגן באותו לילה קבלתי אותו.
חשבתי שזה עוד טעות. הרי בטלו ההזמנה.
כתבתי להם ביום א שקבלתי המזגן האם ההזמנה בוטלה או לא.
הם שאלו אותי כאילו בהפתעה אם אכן קבלתי אותו.
אשרתי שאכן קבלתי.
אז ענו לי שאוכל להתקין אותו. ומה עם ביטול ההזמנה? יבטלו הביטול.
ומה עם הפיצוי של ה1500 ש"ח?
יבדקו בעומק וידווחו לי.
זה היה ב 17.06.
מאז לא שמעתי מהם.
לידיעתכם, הקלטתי השיחות שלא יכלו להכחיש העובדות ואפילו הודעתי להם
שאכן הקלטתי אותם.
ממליץ להקליט כל שיחות כשאתם קונים.




























צרחתי עליהם. הרי הם בטלו ההזמנה. אז הסכימו לבטל ללא קנס.
באותו ערב קבלתי הודעה ממישהו שעוד מעט אקבל המזגן באותו לילה קבלתי אותו.
חשבתי שזה עוד טעות. הרי בטלו ההזמנה.
כתבתי להם ביום א שקבלתי המזגן האם ההזמנה בוטלה או לא.
הם שאלו אותי כאילו בהפתעה אם אכן קבלתי אותו.
אשרתי שאכן קבלתי.
אז ענו לי שאוכל להתקין אותו. ומה עם ביטול ההזמנה? יבטלו הביטול.
ומה עם הפיצוי כל ה1500 ש"ח?
יבדקו ביסודיות וידווחו לי.
זה היה ב 17.06.
מאז לא שמעתי מהם.
מוצר:
מזגן עילי Fujitsu ASYG 24 LFC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איליה וכל הצוות מקצועיים ואדיבים, לא לוחצייםמ ועומדים בהבטחות ובזמנים ומחירים מעולים. קניתי אצלם מזגנים לכל הבית-וגם מכשירי חשמל.כדאי לכם!
מוצר:
מזגנים טורנדו 180a, טורנדו 240 אינוורטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הרכישה התקשרתי מספר פעמים לחנות, המענה היה מהיר ואדיב. המוצר הגיע לאחר 3 ימים. לאחר הגעת המוצר, יצרתי קשר עם מתקין המזגנים, אביאור. בשיחה, המתקין עשה הערכת מצב לאחר ששלחתי לו תמונות רלוונטיות למיקום ההתקנה לבקשתו. ההתקנה נקבעה למחרת היום. אביאור הגיע בזמן שנקבע כולל הודעה מוקדמת של כחצי שעה. לאחר בדיקה והערכה מדוייקת לאפשרויות השונות, העבודה החלה. כבר מהרגע הראשון התרשמתי מיסודיות עבודתו, בכל מקום של ספק, הוא ביצע בדיקות כדי לוודא שלא יהיו תקלות, אחת הדוגמאות למשל, בדירה הייתה הכנה ליציאת מים למזגן בתוך הקיר, כאשר הוא הכניס לשם את צינור הניקוז מהמזגן, התעורר חשד שישנה סתימה בצינור שבקיר, אביאור בדק זאת על ידי הזרמת מים ובדיקה שהכל תקין. למרות שהעבודה כללה קדיחת תעלה בקיר כדי להסתיר את צינור הניקוז, העבודה נעשתה תוך הקפדה ככל שניתן על נקיון ואיסוף הלעלוך, עזרה בפינוי האיזור למנוע ומשימות שלא הייתי מצפה ממתקין. כל זה נעשה ברוח טובה ובאדיבות מרשימה. לסיכום, ענק העודפים מספקים חווית שירות מרשימה שכוללת מתן מענה מיידי לכל שאלה ועמידה מרשימה במועדי הספקה. התקנת המזגן נעשתה במיקצועיות ראויה לציון. כל צאת בתקופה הבוערת של הקיץ. אני ממליץ
מוצר:
TADIRAN ALPHA EXPERT INVERTER 140 כולל התקנה בסיסית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק הזמנתי ב14.05.19 4 מזגני טורנדו מענק העודפים.
מחיר המוצרים היה הטוב ביותר והשירות היה מעולה.
איליה, נציג החברה, היה זמין בכל רגע, אדיב מאד ויעיל.
המזגנים הגיעו למחרת ב 15.05.19.
יישר כח עבור השירות הטוב, תודה!
מוצר:
מזגני טורנדו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שצריך לפרגן אז מפרגנים בתור בעל עסק שרוכש הרבה מוצרי חשמל "ענק העודפים" תמיד מצליח לשבור את השוק ולתת מחיר ובעיקר שירות מנצח !!
אמינות זריזות ומקצועיות ! תודה
מוצר:
MAG' מסך CRD65SMART4K 65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ברמה גבוהה ומחירים שוברי שוק.
ממליץ מאוד על החנות ועל מוצרייה.
אמינות המוכרים ראויה לשבח.
מוצר:
טלוויזיה Mag 50" 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בהחלט לא ממליץ על ענק העודפים!!!
רכשתי גריל גז מחברת Camptown CALIFORNIA CHEF 4B דרך ענק העודפים סניף טירת הכרמל.
1. באתר לא ניתן לחלק לתשלומים הכול מחוייב בתשלום 1 למרות שרשום שיש אשפרות ל 24 תשלומים. היה צורך להתקשר טלפונית ולעשות פריסה לתשלומים.
2. באתר רשום בצורה ברורה אספקה תוך 7 ימי עסקים . הזמנה נעשתה ב 10.4.19 המוצר סופק ב 28.4.19 - תחליטו אתם כמה ימי עסקים עברו , אף על פי כול השיחות שנעשו מול שרות לקוחות והבטחות שזה יסופק במהרה.
3. באתר היה רשום ואני מדגיש היה רשום אחריות 3 שנים ע"י יבואן ראשי "אוהב ציון" ( יש צילום מסך) . לאחר קבלת המוצר בחוברת היה רשום במפורש שנה אחריות.
יצרתי קשר עם שרות לקוחות של חברת אוהב ציון והם ענו לי בצורה חד משמעית שמה שתקף זה מה שרשום בחוברת ולא מה שמשווק רושם למרות שספקתי להם צילום מסך מאתר חברת ענק העודפים.
4. החלטתי ליצור קשר עם חברת ענק העודפים ענה לי בחור בשם בוריס משרות הלקוחות , כשניסיתי לאמת אותו מול הטענה שלי הוא אמר לי שזאת שנה של אחריות מלאה ושנתיים אל חלקי חילוף . כאשר שאלתי איפה זה רשום הוא אמר שהוא חוזר אלי אחרי שיבדוק.
לאחר מספר דקות כשנכנסתי לאתר האחריות כבר שונתה מ 3 שנים ל שנה אחת. ( קיים צילום מסך)
אתם תחילטו אם בא לכם לקנות מוצר ממקום כזה או לא , ואל תשכחו שיש אגודה להגנת הצרכן .
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש באתרנו גריל גז כפי שצויין על ידו.
1. באתרנו יש אפשרות לחלק לתשלומים , הלקוח פשוט פספס את האפשרות הזו במהלך ביצוע ההזמנה, אלפי לקוחות כבר הזמינו באתרנו ופרסו לתשלומים ללא כל בעיה.
2. מ19.04 ועד 27.04 היה חג פסח אשר בו המרכז הלוגיסטי היה סגור ולא היו אספקות ולכן הלקוח קיבל את המוצר יום לאחר תום החג . (עד 19.04 עברו רק 6 ימי עסקים)
ניסינו לזרז את האספקה ככל שיכולנו אך זה לא יצא לפועל.
3. בעניין האחריות נפלו טעות בתום לב שאנחנו עומדים מאחוריה, הספק לא עדכן אותנו על השינוי בתנאי האחריות ולכן פרסמנו את המידע על האחריות כפי שהיה ידוע לנו. ברגע הוודא הטעות תיקנו אותה במיידי והתחייבנו בכתב ללקוח שהוא זכאי לאחריות 3 שנים ובמידה ותיהיה תקלה במוצר לאחר שנת האחריות הראשונה ועד תום 3 השנים שאליהם התחייבנו באתר, אנחנו נממן כל תיקון שידרש מול היבואן.



מוצר:
Camptown CALIFORNIA CHEF 4B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו דרך האתר הזה מזגן Top SQ 12 Tornado שנת 2018. האתר עצמו נוח לשימוש, במוקד הטלפוני עונים מהר מאוד, יחס טוב . במשלוח חינם המזגן הגיעה תוך יומיים, עוד לא פתחנו אותו אבל אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו )
מוצר:
מזגן Top SQ 12 Tornado שנת 2018
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדומה לחוות דעת אחרות פה, הזמנו מוצר שלא מעודכן באתר שהוא אינו במלאי ורק קיבלתי שיחת טלפון ממספר חסוי שהמוצר לא זמין ושביטלו את ההזמנה. שום הצעה או הפנייה למוצר אחר שאולי יימלא את אותם הצרכים למרות שיש להם חמישה דגמים אחרים של אותו מוצר באתר נכון להיום עם הפרשים קטנים במחיר. לא שווה את המאמץ לנסות להזמין בחנות זו.
מוצר:
Lenovo Ideapad Miix 520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיין מחכה לאספקה אבל מבטיחים תוך 5 ימי עסקים זה לא בסדר וכשאני מתקשר אומרים לי שיחזרו עלי ולא חוזרים לא איכפת להם שמחכים
אני לא יודע אם בכלל יגיע אני יעדכן
מוצר:
מקפיא ‏4 ‏מגירות Sachs EFR204
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד! רכשנו מקפיא עבור בית כנסת וקיבלנו פשוט שירות מושלם , הכל התנהל בצורה נעימה ומדוייקת. יצאנו מרוצים מאוד מחווית הקניה
מוצר:
Sachs dl500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה יוצאת מן הכלל, שירות מעולה ע"י רוני, אספקה הייתה מהירה מאוד, מחיר הכי זול בארץ, מומלץ!!!
מוצר:
מקרר סמסונג RL4323
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה לפני שבוע, הבטיחו לספק ב 4 ימים, עדיין לא קיבלתי. אף אחד לא עונה לטלפון, תלונות פשוט לא מגיבות. היום הצלחתי סוף סוף להתקשר, אחרי שיחה קצרה הם ניתקו את הטלפון בפנים. פתחתי את התלונה ב PayPal. נראה. אני לא ממליץ לקנות כאן, טוב יותר לחפש חנות אחרת.
מוצר:
MAG CRD50 SMART7 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה, קיבלתי הסבר ושירות אדיב מעל המצופה. עמדו בכל ההבטחות וסיפקו אפילו לפני המועד. כל הכבוד!
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה קריסטל ל בהמלצת גילי הבעלים. מקצוען בהסבר ובשירות. מחיר ללא תחרות. ממליץ בחום.
מוצר:
Crm10016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה זאת כתבה באתר שיש אחריות של 3 שנים למכונת הכביסה, אחרי שרכשתי קיבלתי תעודת אחריות של שנה והם שינו את האתר שלהם.

תחליטו אתם אם אתם רוצים לקנות שם
מוצר:
מכונת כביסה פתח קידמי Samsung WW90K44305 ‏9 ‏ק''ג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא היה במלאי למרות שהוא מפורסם (זה קורה הרבה)
ממש חבל שזה קורה כל פעם זה מייאש!!
תגובת החנות:
שלום,
הלקוח הזמין מייבש כביסה של קאנדי, זה מייבש שמכרנו ממנו עשרות יחידות השנה, לצערנו , לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה, התברר שהמוצר נגמר במלאי במחסנים שלנו ואף נגמר זמנית במלאי היבואן. עדכנו את הלקוח על כך וביטלנו את ההזמנה באופן מיידי. כמובן שהמוצר הוסר מהאתר עד לחזרתו למלאי.
אנחנו עושים את מרב המאמצים לוודא שכל המוצרים המופיעים באתר נמצאים במלאי הזמין כל הזמן כדי שמקרים כאלה לא יקרו שוב.
מוצר:
מייבש CANDY , ק"ג 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גלקסי נוט 9 לאחורנה - חייב לציין שהשירות היה מעולה לאחר שהוסבר על המוצר אל מול המתחרים, מחיר אטרקטיבי מאוד ומעבר לכל המוצר הגיע ביום למחרת - אף פעם לא קרה לי.
לא מעט אני שומע על החנות ורק דברים טובים.
כמגיע לתת משוב, אז מגיע.
בהצלחה להם בהמשך.
מוצר:
גלקסי נוט 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שירות מהיר ואדיב, קיבלתי טלויזיה של יבואן רשמי במחיר של בלאק פריידי. הכל עבר חלק בלי תקלות . דאגו גם להתקנה להדרכה . פשוט שרות למחיר מושלם . פשוט שרות ומחיר
מושלם
מוצר:
50 nu7090
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר! קניתי מקרר לבת משפחתי , סיפקו כבר ביום למחרת . לצערי המקרר לא התאים לה. הסברתי לנציג את המקרה הלא נעים, להפתעתי ללא בעיות מיוחדות הסכימו להחליף את המקרר . בחלוף עוד יום כבר סיפקו את המקרר החדש ולקחו את הישן! שירות לא יאמן. ממליץ מאוד!
מוצר:
מקרר rd473
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו שרות מדהים
הזצנתי דרך האתר ומייד התקשרו לתאם הזמנה
הנציג האדיב הודיע לי היום המכונה תסופק ....
שרות ,יעחס ומחיר אדיב
ממליץ בחום !
מוצר:
Crystal CT6100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות מיקסר בתאריך 27.9
יום לפני המועד האחרון לאספקה שלחתי מייל ונאמר לי שתחילת שבוע הבא אני אקבל את המוצר..יותר משבוע אחר כך נאמר לי תוך יומיים... ואז אמרו עוד פעם יומיים בשיחה טלפונית.. כאשר הם יקבלו את המוצר . עברו עוד כמה ימים ולא קיבלתי ואז ביקשתי לבטל את העיסקה בשיחה עם בחורה שאמרה אפילו שהיא יכולה לבדוק איפה ההזמנה עומדת ושכנראה עוד יומיים משהו כזה אבל בגלל שכבר אמרו לי קודם עוד יומיים יותר מפעם אז החלטה שלי אם ארצה לבטל ואכן ביקשתי לבטל כדי להזמין מחנות אחרת....
שלחתי להם אחרי כמה ימים שאני לא רואה ביטול לעיסקה ואני רוצה להזמין ממקום אחר ושיפנו לי את המסגרת.. ועברו עוד כמה ימים. שלחתי שאני שולחת את הכל לזאפ ואז שלחו שבד"כ לוקח 10 ימים.ויבדקו למה עדיין לא מעודכן.
לא ממליצה לאף אחד לקנות מהם.
(את חוות הדעת ערכתי עקב פניה של החנות אליי בשיחה אחרונה לגבי הביטול עסקה כשכתבו בתאריך 1.11 שבוצע ביטול עסקה ואני יכולה לבדוק עם החברת אשראי וכתבו גם שישלחו לי מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים- על זה שאני מספרת את מה שעבר עלי בהזמנה דרכם)
במקום להתנצל על העוגמת נפש מאיימים במכתבי התראה...
יש לי את כל ההתכתבויות וגם כל השיחות מוקלטות. הוכחה על כל מה שהיה
אני מזמינה דרך זאפ אבל פעם ראשונה נתקלת ביחס כזה. וחבל
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן טענותיה של הלקוחה לגבי עיקוב האספקה נכונות.
עקב בעיות שלא קשורות אלינו נוצר העיקוב באספקת המוצר, היינו בקשר עם הלקוחה ועדכנו אותה במתרחש .
אנחנו לוקחים את מלוא האחריות בעניין ונעשה הכל על מנת שמקרה כזה לא יחזור בשנית.
ברגע שהלקוחה ביקשה לבטל עסקה, נשלחה בקשה לביטול עסקה מלא באופן מיידי.
לפני שהלקוחה ערכה את התגובה שלה היא טענה , בתגובה המקורית, שאנחנו לא מחזירים לה את הכסף, עובדה אשר לא הייתה נכונה מכיוון שהכסף כבר חזר אלייה באותו זמן.


מוצר:
בוש mum59m55 מיקסר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המדיח דרך האתר של החברה.
הם קבעו איתי 4 שעות המתנה לשיח להבאת המותר בין 17: ל 21
בשעה 21:45 השליח נזכר להתקשר ולבדוק האם אפשר עדיין להביא את המוצר.

בנוסף לכך, באתר של החברה רשום כי יש הטבה של תווי שי לרשת כלשהי על סך 400 ש"ח
לאחר שלא הביאו את התווים והתקשרתי לברר, הם אמרו שזה אכן רשום שם אך התאריך הוא של השנה שעברה.

שימו לב לכל הפרטים הקטנים, כי התאריך עצמו היה נכון ותואם, רק השנה לא נכונה.
מוצר:
מדיח כלים constructa cg5a01s8il
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות לאתר זאפ על היכולת לראות מחירים ולהשוואות אותם עם מלא בתי עסק ובנוסף רציתי להודות לעסק ענק העודפים שנכנסתי לאתר שלו דרכם פשוט אין לי מילים לתאר את חוויאת השירות שקיבלתי מאנשי השירות בטלפון מהמשלוח מהמתקין פשוט רמת שירות שונה כייף לפרנס עסק שנותן שירות חם אדיב תודה רמה אין ספק שאחזור להשתמש באתר ענק העודפים ואצלכם זאפ
מוצר:
מזגן tcl
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.