דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי בית,מתנות,מחשבים,מוצרי חשמל ועוד (פתח תקווה)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
יהלום סוכנויות שיווק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ביהלום ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
36
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
25
0
11
נמצאו 36 חוות דעת גולשים על יהלום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
בפרסום באתר היה רשום שמסופקת עם 2 סוללות ליתיום.
בפועל סופקה רק סוללה אחת, כאשר פניתי לברר טענו שזו טעות באתר שלהם ודרשו עוד למעלה ממאה ש"ח עבור הסוללה !!!
כאשר אמרתי שאם יש להם טעות זו אחריות שלהם התנפלו עלי בטלפון שאני גזלן והזמינו אותי לתבוע אותם בבית משפט.
יחס ושרות מחפיר ללקוח.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר הבא:
https://4545.co.il/product.php?Id=4772
המוצר נאסף על ידי הלקוח מהעסק והלקוח ראה בדיוק את המוצר ובדק אותו.
וקיבל בדיוק את המוצר שהזמין.
והתשלום הוא 320 שקל כפי שכתוב וזה מה שהוא שילם.
ניתן לבצע רכישה של בטריה נוספת במחיר של 100 שקל.


מוצר:
מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מאוורר ללא להבים שראיתי בברלין, אבל רגע לפני הקניה שם בדקתי בזאפ וראיתי שבישראל אני יכול לקבל מחיר קצת יותר זול, אצל "יהלום", וזה יחסוך לי להיסחב עם פריט גדול במזוודה.
מיד עשיתי הזמנה דרך האינטרנט עם איסוף עצמי, חזרתי לארץ כעבור כמה ימים והמוצר כבר חיכה לי בחנות בפתח תקוה.
מוצר:
מאוורר ללא להבים דייסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם צידנית דרך הטלפון ב158 ש"ח. בטלפון הבטיחה לי המוכרת שהצידנית תגיע לכתובת שמסרתי לה. אחרי שלושה שבועות שהצידנית לא הגיעה, התקשרתי לחנות ואז נאמר לי שהצידנית הגיעה לכתובת אחרת בכלל! ביררתי באותה כתובת (שם היה מעין קיוסק) ונאמר לי שם שהצידנית חזרה לחנות! דיברתי איתם שוב, והמנהל חנות שבחוצפתו סירב להזדהות, התנער לחלוטין מהמקרה וציין שזו בעיה שלי! בלי להציע פיתרון ובלי מינימום של שירותיות! פשוט בושה וחרפה של שירות ויחס!
מוצר:
צידנית צידנית רכה מתקפלת 18 ליטר מודן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבצע את ההזמנה לא היה קשה במיוחד והבטיחו לי שהמשלוח יהיה לפני החג למרות שלא יעברו 7 ימי עסקים עד אז.
שאלתי אם יש טעם באיסוף עצמי או שאני יכולה להיות בטוחה. אמרו בביטחון שאין בעיה, יגיע.
בערב החג כמובן לא הגיע וכשביקשתי לבטל את ההזמנה (כדי לנסות לקנות מתנה אחרת לחג ולא להופיע בידיים ריקות אצל המארחים) - נתקלתי חוסר רצון לעזור, ובתגובת "זה מה יש" ותקלות קורות ולא ניתן לבטל למרות שלא עברו 14 יום מהקנייה. התגובה הייתה לא נעימה , והטונים עלו.
מוצר:
סט גינה שולחן עגול כולל 2 כסאות קוד הפריט: 5093.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה טלפונית בוצעה בזריזות. סיימנו תוך כמה דקות לאחר כל ההסברים. המוצר הגיע תוך ימיים כמו שהנציג הבטיח. אחלה שירות.
מוצר:
גריל חשמלי גריל חשמלי עגול היחידי בעל תו תקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר של "יהלום" מאוד נוח מגוון ונגיש. בטלפון קיבלתי שרות גם אדיב וגם ענייני. מאוד משתדלים להקשיב ולהתאים לרצון הלקוח. המחיר טוב. והיחס נעים.
ממליצה בהחלט!!!
מוצר:
פינת ישיבה לגינה גלובוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ חנות זולה לקרש גיהוץ, מצאתי, נסעתי למקום וקיבל את פני בחור מקסים.
בסופו של דבר קניתי סט צלחות קצת סכו"ם וכמה צנצנות.
מכשלא מצאתי בדיוק מה שרציתי מבחינת המחיר, המוכר האדיב הציע לתת הנחה על המוצרים שכן מצאו חן בעיני.
בסופו של דבר יצאתי מרוצה עם מוצרים נהדרים ומחיר ממש טוב.
קרש הגיהוץ בסדר גמור ובשביל 119 ₪ הוא עושה את העבודה.
מוצר:
קרש גיהוץ ופריטים נוספים 5177
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן וכסאות לגינה, את הרכישה ביצעתי באיסוף עצמי.
כשהגעתי הביתה וניסיתי להרכיב את השולחן גיליתי שחסרים חלקים, התקשרתי לחנות ושאלתי אם ניתן לשלוח אותם בדואר ונאמר לי שכן אבל זה ייקח הרבה זמן ואם אני מעוניין בחלקים באופן מהיר יותר עלי להגיע לחנות..

נסעתי לחנות ושם נתנו לי את החלק - אבל היו חסרים ברגים, המוכר הציע שארכוש אותם ב"טמבוריה". כשסרבתי וביקשתי להחזיר את המוצר, המוכר הביא לי את החלקים החסרים כולל הברגים.

כשהגתי הביתה גיליתי השחלק שקיבלתי לא מתאים - שוב נסעתי לחנות (שמאד רחוקה מהבית שלי) וביקשתי להחזיר את המוצר - המוכר מסר שלא אוכל להחזיר את המוצר באותו הזמן ושאם אני מעוניין עלי להשאיר את הפרטים וייצרו איתי קשר לגבי אפשרויות ההחזרה. בסופו של דבר לקחתי שולחן אחר חדש במקום זה שקיבלתי בפעם הראשונה.

את השולחן הצלחתי להרכיב, אבל שמתי לב ששני הכסאות שקיבלתי הם בגוונים שונים... החלטתי להישאר איתם ככה ולא לחזור לחנות....
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלנו סט גינה באיסוף עצמי וראה את השולחן והכיסאות לפני ששילם.
הוא צילצל אלינו שחלק אחד נשבר לו ומה עושים?
הוסבר לו שיש אפשרות לשלוח לו בדואר חלק אחר ללא חיוב תוך 7 ימי עסקים למרות שהחלק נשבר אצלו.
הוא העדיף להגיע לחנות.
הוא קיבל חלק חדש ללא חיוב.( כולל כול הברגים).
אין לנו בעיה להחליף לו גם את השולחן ( לאחר שהורכב ) וגם את הכיסאות אם הם לא נראים לו תואמים.



מוצר:
שולחן וכסאות גינה 5093
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טוב מאד, הבחור בטלפון היה נחמד.
משלוח מהיר (השתמשתי באופציה היקרה יותר של שליח עד הבית).
איחדו לי משלוח של שני מוצרים בלי שום בעיה.
קצת מפריע שאין אפשרות להזמנה באתר וצריך להתקשר כדי להזמין.
תודה
מוצר:
מאוורר ATL013
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין,התקשרתי ביום שישי בשעה 9:00 בבוקר וב-15:00 המוצר כבר הגיע אלי ע"י עובד החנות האדיב והנחמד אורן.ממליצה בחום לקנות ביהלום! תמר:-)
מוצר:
בסיס גרניט לשימשיית צד 4996
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר (הביאו את המוצר במיוחד, לא היה במלאי). וגם כשבאתי לאסוף את המוצר, סייעו בצורה מאוד נעימה להעמיס לאוטו (המוצר די גדול, ולמרות שנכנס בסוף לאוטו, נדרש מאמץ).
מוצר:
בית פלסטיק לילדים כתר פלסטיק 17185442 בית ילדים מג''יק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספתי מאוורר מהחנות עצמה בפתח תקווה. השירות היה טוב והבחור בחנות היה אדיב ונחמד. במידה וארצה לקנות מוצרים נוספים בהחלט אחזור לשם.
מוצר:
מאוורר Goldline
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר zap וחפשתי מאוורר וקניתי בחנות יהלום בזכות התגובות הטובות ולשמחתי מדברר שהחלטה שלי היתה טובה קיבלתי את המוצר יום למחרת עם שליח עד הבית עם שרות כזה טוב בטוח שאני יקנה שוב בחנות הזאת ואני ממליץ לכל אחד על החנות
מוצר:
מאוורר apl92 הוריקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי בסט גינה ראטן והמחירים באתר נראו אטרקטיביים למדי. רכשתי את הסט אך עם 4 כסאות ולא 6 ובנוסף שמשיה עם בסיס. לאחר כשבוע המוצרים הגיעו לחנות והגעתי עם רכבי לאסוף אותם. כאשר הגעתי הביתה, מיד ניגשתי למלאכת ההרכבה. הכסאות והשמשיה באו מוכנים כמובן אך השולחן בא בחלקים ולכן נדרשה הרכבה. למרבה הפתעתי, באחד הכסאות היה חוט ראטן פתוח (בעוד השאר היו בסדר) אך הדבר לא הטריד אותי. פשוט קשרתי את החוט בכדי לדאוג שלא ייפרם עוד ובזה נפתר עניין הכסא. השולחן לעומת זאת הוא סיפור אחר לגמרי. חלק מהברגים שסופקו היו פגומים ולכן לא היה באפשרותי לסיים את ההרכבה. כאשר הודעתי לחנות, המוכר (אורן) אמר שאין להם את המוצר במלאי בחנות ולכן עליו להזמין את הברגים. לא התעקשתי והסכמתי להמתין. כעת לאחר יותר מחודש וחצי, כאשר אני מתקשר בערך כל שבוע, אני שומע את אותם תירוצים - היצרן לא שלח לנו את הברגים ולכן אין לנו מה לשלוח לך. כאשר אני מבקש לברר ולהתקשר ליצרן בכדי לקבל תשובה ברורה יותר, שוב תירוצים - התקשרנו ואין זמן מוערך... התאכזבתי מאוד מרמת השירות הגרוע! עד לפני שהסכום שולם, לא היתה להם בעיה להיות נחמדים, אך כאשר המוצר כבר בידי והכסף בידיהם, לא נראה שזה מעניין אותם כל כך שאין באפשרותי להשתמש במוצר שכבר נמצא אצלי מעל חודש וחצי! כעת עלי לפנות לטמבוריה או חנות דומה בכדי לנסות ולהשיג את הברגים הללו (אלו אינם ברגים רגילים. ברגי אלן עבים שלא בטוח קיימים בכל מקום). זה נראה לי מגוכח שעלי לטרוח ולחפש תחליף משום שלחנות אין ברגים רזרביים במלאי! לא הייתי קונה בחנות הזו שוב!
תגובת החנות:
הלקוח צילצל אלינו לאחר מספר ימים על כך שחסר לו את אחד הברגים לשולחן.
אנחנו הוצאנו בדואר חבילה עם סט ברגים קומפלט אליו הביתה.
אני מצטער על כך שכנראה המשלוח בדואר לא הגיע ליעדו.
לכן אני מופתע שהלקוח פנה אליכם לפני שפנה אלינו לבירור.
יש ברשותנו סט ברגים קומפלט נוסף והלקוח מוזמן לבוא בכול רגע לקחת את זה.
נשמח לעמוד ולשרת את לקוחותינו תמיד על הצד הטוב ביותר כפי שאנו עושים תמיד
ויעידו על כך התגובות של הלקוחות המרוצים שלנו.
מוצר:
סט גינה שולחן וכסאות ראטן נערמים "יהלי 150 " שולחן 150 + 4 כסאות ראטן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר המקורי שרציתי אזל מהמלאי (שולחן ושני כסאות). אורן הציע לי מוצר חליפי שהיה יותר יקר אך בא לקראתי במחיר. האיסוף היה מהיר, הכל היה מוכן ואורן העמיס לי את הריהוט לאוטו באדיבות ובחיוך.
מומלץ
מוצר:
ריהוט גינה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה מהירה ונוחה. מחיר זול. ומשלוח מהיר. המוצר תקין והינו בדיוק כפי שמוצג באתר. באמת שאין תלונות. כל הכבוד!
מוצר:
קרש גיהוץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמות טובה המוצר הגיע לפני 7 ימי עסקים הקנייה באינטרנט חויה טובה עם מחירים שוים לכל נפש .אין לי מה עוד לכתוב הקנייה הייתה שווה.
מוצר:
מיטה מתקפלת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות שקיבלתי מעולה. גם המוכר וגם המוביל היו נחמדים מאוד. ריהוט הגיע תוך פחות משבוע. הריהוט איכותי ויפה. תודה רבה.
מוצר:
ריהוט גן סאן אנטטוניו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהמם,יחס ומקצועיות מצוינים,הגיע תוך 24 שעות,כל הכבוד להם,כמובן אם אצטרך משהו מהאינטרנט שיש להם במלאי דבר ראשון אפנה אליהם.
מוצר:
כיסוי למגהץ,ומתקן לכביסה.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחברה מכשיר אטמור עם התקנה נסתרת. טיפלו בהזמה מאוד מהר וביעילות. כאשר התקשרתי לחנות כדי לשנות משהו בהזמנה המקורית נציג שרות בשם משה טיפל בי במסירות וביעילות. המוצר הגיע אפילו לפני הזמן הנקוב. אני מאוד מרוצה מהאופן הטיפול שקיבלתי בחנות הזאת ובמיוחד ברצוני לציין לטובה טיפול של נציג החנות משה!
מוצר:
אטמור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במהירות ובקלילות בטלפון הובטח לי שיגיע תוך שלושה ימים ואכן הגיע בזמן הכיסאות בדיוק כמו שתוארו אחלה שירות ואחלה מנהל יש שם עלו והצליחו
מוצר:
כסאות למשרד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גגון לנדנדה. המוצר הגיע כבר
למחרת בבוקר. מאוד מרוצה מהשירות.
לכולם ממליץ בחום לקנות בחנות זה.
תודה רבה לצוות עובדים.
תודה, תודה, תודה.
מוצר:
גגון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נדנדה גן בהרבה כסף אחרי שלושה חודשים נישבר המוט בהברגה שמחבר את הנדנדה
פניתי לחנות ואף נסעתי אלהם התשובה שאין להם אחריות אין במלאי ושזה נזק (ממש לא)
ולך למסגר!!!
שרות גרוע לא להתקרב!!!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש נדנדה אצלנו.
החלק שנשבר הוא תומך צד שהעומס עליו היה לא כפי שכתוב.
נדנדה שנרכשה היא לשלושה אנשים.
למרות זאת נאמר ללקוח שכרגע אין במלאי נדנדות כאלה במלאי.
זה מוצר עונתי ובעזרת השם בקייץ יחזור שוב.
ברגע שיהיו נדנדות שוב נשמח לארגן לו חלק חלופי.
על מנת לעזור לו במידית הוסבר לו שכול מסגר יכול לתקן את המוט בתשלום סימלי עד שיגיעו חלקים.
הוא כעס מאוד על התשובה ועל כך שאין לנו נדנדות במלאי.
אני מתחייב לארגן את החלק החדש אבל רק בקייץ כשיגיע משלוח חדש.
מוצר:
נדנדת גן 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פשוט מחפיר! הזמנו לפני חודש אוהל של אמגזית עם אחריות לשנה. המשלוח הגיע ממש מהר אבל השליח לא אודיע על בואו ופשוט זרק את האוהל מעבר לגדר אל החצר. אנחנו לא מצאנו חשבונית. בשימוש השני בלבד נקרע החלק המחזיק את המוט, בלעדיו האוהל נוטה ולא יציב. ביקשנו מהחנות העתק חשבונית כדי שנוכל לקבל שירות מאמגזית. הבחור בטלפון (שטען שקוראים לו משה משה, אולי...) טען שהם לא שומרים חשבוניות/קבלות בכלל ואין להם כל תיעוד של הקנייה. לאחר שהתעקשתי שזה לא חוקי (לאחר התייעצות עם עו"ד) נטרק לי הטלפון בפרצוף!!! ההמלצה שלי להתרחק כמו מאש!!!!!!
תגובת החנות:
אני מצטער לקבל את תלונת הלקוחה ולאחר בדיקה זו תשובתי.
אני שמח לציין ששרות הלקוחות שלנו עובד בצורה יעילה ומהירה ועובדה שהלקוחה מאשרת שמרגע ההזמנה המשלוח הגיע מהר מאוד הביתה.
חברת צי'טה הובלות שאליה אנו מחוברים ידוע באמינות והשרות האיכותי שלהם.
המוצר יוצא ממחסני החברה עם מעטפה כאשר עליה פרטי הלקוח ומספר משלוח ובתוכה חשבונית הרכישה.

המוצר לא יכול להגיע ללקוח ללא המעטפה אחרת השליח לא יודע לאן לספק.
לגבי האוהל - הוא הגיע תקין ושלם ונקרע אצלם לאחר שימוש.
המשך טיפול מול שרות לקוחות אמגזית בהתאם לאחריות של החברה.( כפי שהלקוחה עשתה).

למרות זאת ברגע שהלקוחה פנתה אלינו נאמר לה על ידי העובד שלנו משה משה ( כן זהו שמו ושם משפחתו למה הציניות במכתב) שאין בעיה לאתר ההעתק חשבונית אבל היות וכרגע עקב החג מחלקת הנהלת חשבונות סגורה זה יהיה מיד לאחר החג.
הלקוחה לא הבינה זאת ודרשה העתק מידית.
אני מעדיף לכבד את הלקוחה ולא להתייחס להמשך מכתבה המכפיש אותנו וכתוב בצורה לא אמינה.
בבדיקה של הנהלת חשבונות מאתמול נמצא ההעתק ונשלח ללקוח לפי הכתובת שמופיע אצלנו.


מוצר:
אוהל משפחתי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מופיעה באתר זאפ תמונה של מוצר עם שם הדגם, התקשרתי להזמין את המוצר ואז נאמר לי טלפונית כי יש טעות באתר של זאפ . והמחיר לרכישה יקר מכפי שמופיע באתר. הפקידה טוענת כי הטעות נעשתה ע"י אתר זאפ. "אמת בפרסום"??????
לסיכום ברור שלא רכשתי דרכם.
מוצר:
בית ילדים 3999
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.