דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות וירטואלית לציוד היקפי למחשבים ומחשבי כף היד (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי. סי. פוקט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
50
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
4
11
נמצאו 50 חוות דעת גולשים על פי. סי. פוקט
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
31/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הוזמן כמתנה לחברתי והגיע במהירות ובקלות. לצערי הגיע חסום לכרטיסי סים, לכולם.
נשלח לתיקון וחזר אחרי 10 ימים. הפעם הייתה בעיית גירסה באנדרואיד שתקע את המכשיר ללא הפסקה לרמה שיש להוציא את הסוללה.
התקשרנו לבטל את העיסקה וכאן התחיל תהליך של התשה - "תתקשר לכאן, לשם, לא זה לא אני צריך להתקשר להוא" וכו. חשוב לציין שגם כאשר הושארו הודעות אף אחד לא טרח לחזור אלינו.
אביה של בת זוגתי נסע לחנות שאכן עידכנה לנו את הגירסה במקום. בבית הכנסנו כרטיס סים וגילינו ששוב הוא חסום לכל הכרטיסים! אביה נסע שוב בשביל שיפתחו את הטלפון שוב. נכון לעכשיו הוא עובד. הטלפון התקבל לפני מעל לשבועיים, ורק עכשיו אפשר להתחיל לעבוד איתו. לא ממליץ לקנות שם, אפשר להשקיע כמה שקלים יותר ולקבל שירות הגיוני וטלפון שיעבוד על ההתחלה.
מוצר:
טלפון סולולרי GT-I9300
תמונת משתמש
שם:
שמואלי
תאריך:
12/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן. הפלאפון ממש עושה בעיות ונתקע כבר בשבוע הראשון להפעלתו. בכל הפעלת אפליקציה וגם באמצע שיחה הטלפון קורס ונכבה- ממש לא סמארטפון, בקושי פלאפון.
אני מתקשר לחנות והם ממש מנפנפים אותי, מעבירים אותי מאחד לשני ולא עוזרים ומגיבים. להתרחק מהם כמו מאש! חבל על בזבוז הזמן והכסף!
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Tipo Dual
תמונת משתמש
שם:
בצלאל
תאריך:
01/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27.07 הזמתי באתר תיק לטאבלת של ASUS, במחיר 149שח, שילמתי ב PAYPAL.
זמן אספקה עד 14 ימי עסקים.
חשנונית לא קיבלתי!
עוברו 15 ימי עסקים, המוצר לא הגיע.
אישתי מתקשרת ומקבלת תשובה:
-"המוצר לא במלאי כרגע, את רוצה לחכות עד שנקבל אותו?"
אישתי שואלת - למה אתם לא מודיעים? כמה זמן צריך לחכות עד שתקבלו?
-"תוך שבועיים נקבל ונשלח לך"
אישתי הסכימה.
עוברו עוד שלושה שבועות, המוצר לא הגיע.
אישתי מתקשרת ומקבלת תשובה:
-"המוצר לא במלאי ולא נקבל אותו"
אישתי פשוט מבקשת לקבל את הכסף חזרה ומקבלת תשובה מעוצבנת בטון גבוה וחצוף:
-"לא שילמת על המוצר ולא מגיע לך החזר"
הבחורה לא מעוניינת לשמוע שום דבר נוסף ומזרזת את סיום השיחה.
אתמול 30.09 התקשרתי.
עונה הבחורה ומתעקשת שלא חוייבנו ומנסה להתחמק. שלחתי בפקס את הדפי החיוב.
היום 01.10 התקשרתי, היא מודיע שתעביר את זה להנהלת חשבונות והם יזכו אותי ב PAYPAL.
מתי? היא לא יודעת. למי לפנות? היא מנסה להתחמק...
רמת השירות על הפנים.
מה גם, אי אפשר לזכות ב PAYPAL לאחר 60 יום מיום העסקה.
לכפרות ה 149 ש"ח, שאלו יהיו הצרות שלנו.
בהצלחה לכולם!
מוצר:
תיק לטאבלת של ASUS VersaSleeve X
תמונת משתמש
שם:
מרטין
תאריך:
27/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום ראשון בלילה, ושילמתי במיוחד על משלוח דרך FEDEX תוך 48 שעות - משמע עד שלישי בערב או רביעי בבוקר אני אמור לקבל את ההזמנה.
FEDEX עובדים גם בערבי חג וגם בימי שישי - ולא קיבלתי את ההזמנה שלי גם לא ביום שישי.
איחור כזה לא היה מזיז לי אם היה מדובר במוצר אחר ולא טלפון שאני לא יכול בלי טלפון בכלל... ואין לי כרגע שום מכשיר. אני בלי טלפון בכלל. ולכן שילמתי יותר כדי לקבל את המכשיר תוך 48 שעות ולא אחרי שבוע. משלוח של שבוע זה חינם - אם הייתי רוצה בזה.
התקשרתי לחנות - זה מספר נייד שלא עונים בו המון זמן. בסוף אחרי שעות העבודה של החנות ענתה לי גברת שהתלוננה בפני שהתקשרתי אחרי שעות הפעילות של החנות וניתקה לי. ניסיתי להתקשר לברר שוב רק האם המכשיר נשלח כבר או לא... אין קול ואין עונה.
מאכזב מאוד... באותו מחיר יש לי עוד 5 חנויות לקנות מהם....
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
03/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כדי להזמין בטל' כי זה קצת מעצבן אותי להזמין באתרים אך המוכר המליץ לי להזמין באתר שהוא יותר בטיחותי.
אני חייב לציין שהם עונים מיד לטלפון ואם תפוס הם חוזרים למתקשר תוך דקות אחדות, משהוא מיוחד. המשלוח הגיע תוך שבוע ואני נהנה מהמוצר עם כי אני חייב לציין שלא תמיד צריך לשמוע להמלצותיהם, לדוגמה חיפשתי אצלם מכשיר סלולרי בצבע כסוף והם אמרו לי שחבל כי אין כבר את הדגם הזה בצבע כסוף. וחנות לידו בזאפ הביא לי את המכשיר בצבע המבוקש באותו מחיר ואני כבר מחזיק אותו בידיים.
שורה תחתונה: שירות ומחירים מצויינים אך אל תאמצו כל החלטה שלהם
מוצר:
אוזניות k-315
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
01/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון את המכשיר Sony Xperia U! מאוד נוח לבצע הזמנה!
הדבר היחידי שלא היה תקין זה שהמוכר אמר לי שבמכשיר מותקנת מערכת הפעלה Android 4, אך התברר שהמכשיר היה עם Android 2.3. זה לא קריטי, עשיתי עדכון במחשב תוך 5 דקות.
שליח הגיע תוך יומיים.
מצויין!
מוצר:
טלפון סללורי Xpeia U
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
26/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות זו 2 טלפונים סלולריים מסוג נוקיה c2-01 בשני תאריכים שונים ובשני המקרים המכשיר הגיע אלי עם שליח ללא תוספת מחיר תוך פחות מ-24 שעות.

כמו"כ נציג המכירות שביצע איתי את התשלום בשם יבגני היה נחמד מאוד וכשראה שקניתי 2 מכשירים שם לי הפתעה נוספת בתוך החבילה.

למרות שחששתי בעבר מרכישה דרך האינטרנט, המקרה הזה שבר לי את כל הסטיגמות.
מוצר:
טלפון סלולרי c2-01
תמונת משתמש
שם:
א ג'רבי
תאריך:
23/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע במהירות אך האכזבה גם היתה מהירה מאוד!!!
אני מרגישה שקיבלתי טפלון מחודש-
* על המקשים יש הרבה שריטות.
* והרטט עושה רעש מוזר.
זה לבינתיים מה שגליתי
בקיצור עבדו עלי, וכשהתקשרתי אמרו לי שיחזרו אלי, אך כמובן שלא חזרו. ובשרות לקוחות שלהם אין מענה גם לאחר שעתיים!
תגובת החנות:
אנחנו לא מוכרים מכשירים מחודשים
כל מה שאנחנו מוכרים זה חדש מיובא ישירות מהיצרנים בחו"ל
כי אנחנו חברה יבואנית
על המקשים ישנם שריטות קלות וזה בגלל חריטת אותיות בעברית
זה פגם שנוקיה לא מצליחים לסדר כבר הרבה זמן אך זה לא מפריע
לשימוש במכשיר
לגבי רטט ניתן להפנות את המכשיר לבדיקה במעבדה שלנו
מוצר:
פלאפון C2-01
תמונת משתמש
שם:
נחמן
תאריך:
20/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי דרך זאפ והם היו שניים ברשימה בחרתי בהם כי היה להם יותר כוכבים הם הבטיחו שהמשלוח יגיע תוך 14 ימים וזה היגיע אחרי יומיים מיום הרכישה דרך אגב היה כתוב שהמכשיר לא תומך בפלפון והוט מובייל ומכשיר שכן יתמוך צריך לשלם תוספת 79 שח והמכשיר שרכשתי ללא תוספת תשלום גם כן תומך בהוט מובייל כולל אינטרנט והכל בכל מקרה מהחנות הזאת אני מאוד מרוצה דרך אגב על החשבונית כתוב רונלייט דיגיטל אני לא מבין בדיוק איך זה הולך אבל אני מאוד מרוצה
מוצר:
טלפון סלולארי C2
תמונת משתמש
שם:
zvi
תאריך:
18/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי Samsung Galaxy S3

ומחשב נייד אסוס בהפרש של כמה חודשים כל פעם ואני חייב לציין את מהירות המשלוח למחרת יום ההזמנה בבוקר בין 7 ל 8 בבוקר המוצרים הגיעו החיסרון היחידי זה שאני ביקשתי ליצור קשר טלפוני לפני ההגעה ואת זה כל פעם הם לא עשו אך זה הרע במיעוטו ומה שאני חייב לציין את האחראי בחנות בחור בשם יבגני אמרתי לו שטעיתי בקשר לגירסה של הטלפון ודבר זה ידוע שעולה כסף אך הוא אמר לי לשלוח את הטלפון והוא יעדכן לי אותו ללא עלות גם מבחינת מספר התשלומים הוא היה גמיש ולכן בסיכום הכללי הייתי מאוד מרוצה יישר כוח
מוצר:
טלפונים סלולרי פלוס מחשב נייד Samsung Galaxy S3 ,ASUS,530
תמונת משתמש
שם:
להלה
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הגיע במהירות, כשהתלבטתי לגבי משהו התקשרתי וענו לי.
אני מאוכזב מעט כיוון שהטלפון הגיע עם שריטות קלות על כמה מהמקשים, אך אין לי כח להתלונן על כך.
מוצר:
טלפון סלולרי C2-01
תמונת משתמש
שם:
xxxx
תאריך:
26/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יומיים רציתי לקנות פלפון HTC one X, אך הקניה לא הצליחה. פעמיים החליפו לי את המכשיר ופעמיים היתה בו תקלה. בפעם הראשונה התקלה התגלתה תוך שעתיים מאחר הקניה. בפעם השניה גילינו את התקלה בחנות מאחר ההחלפה!!!! חבריי, הכי זול לא תמיד הכי טוב!!! תחשבו פעמיים מה יותר חשוב לכם: השירות הטוב והמחיר הזול או איכות המכשיר?
תגובת החנות:
לא מגיבים לתגובות בעילום שם.יחד עם זאת קורה לפעמים שיש מכשירים לא תקינים.זה לא באשמתינו זה פגם יצור.אנחנו לא מתנערים מאחריות.מחליפים לחדש או מזכים את הלקוח לבחירתו.
מוצר:
פלפון one X
תמונת משתמש
שם:
Itsik
תאריך:
05/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה תענוג לקנות מהחנות הזו, והרבה מזה - בזכות איש המכירות, יבגני.
קבלתי ממנו שרות יוצא מן הכלל: העדפתי לא לחכות למשלוח ולהגיע למחרת לראות, לשלם ולקחת את המכשיר, יבגני שמר לי מכשיר בצבע לבן מיום קודם וכשהסערה עיכבה אותי בדרך, הוא חיכה שאגיע אחרי שעת הסגירה, אח"כ עזר לי עם הפעלת העברית במכשיר ועם כמה התקנות ראשונות, ענה על שאלות בסבלנות רבה, וצ'יפר אותי במתנה קטנה.
בקיצור - נהניתי, וגם המכשיר (גלקסי 3S מיני) נחמד.
מוצר:
סמאטרפון Galaxy S3 Mini I-8190
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
27/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיאור המוצר היה מדויק. המחיר שניתן כלל את מחיר הגרסה העברית. כשהתקשרתי נאמר לי שהמוצר בדיוק אזל והבטיחו לחזור תוך מספר ימים. הכל היה כמו שהובטח. בנוסף קיבלתי ללא תוספת מחיר טלפון בצבע לבן.
מוצר:
סמארטפון S5300
תמונת משתמש
שם:
noymil
תאריך:
20/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הפלאפון ביום ראשון בשעות הצהריים, המשלוח הגיע לביתי בתוספת 20 ש"ח כבר ביום שלישי בבוקר! מכיון שרציתי לשלם במזומן, ביצעתי העברה בנקאית, החנות קיבלה את הכסף ומיד שילחה את המוצר,
כל תהליך ההזמנה קרה מהר, ביעילות ובנחמדות... יבגני המוכר הסביר לי הכל בפירוט ואמר לי להתקשר בכל בעיה ושאלה.
פשוט וקל ונחמד!
מוצר:
טלפון סלולרי One x
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
06/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר תוך מספר ימים בדואר ללא בעיה. כשניסיתי לתפעלו גיליתי שיש בעיה עם שליחת המסרונים בעברית. פניתי לשרות הלקוחות של החברה דרך האתר, דרך מייל ישיר ודרך השארת מספר הטלפון שלי במקום המיועד לכך באתרם, אך לא קיבלתי שום תגובה או אישור על קבלת פנייתי במשך שישה ימים תמימים! בסוף, קיבלתי במייל הוראות לפיתרון הבעיה מהיבואן (ללא כל התנצלות כמובן על ההשתהות), רק לאחר שאיימתי בהחזרת המוצר לחנות. למרות שהבעיה נפתרה, בזבזתי שעות בנסיונות שווא לפתור את הבעיה בעצמי.
תגובת החנות:
שוחחתי עם לקוח.לפי דבריו הייתה לו בעיה עם שליחת מסרונים בעברית.קיבל פתרון לבעיה.רק לקח לנו 6 ימים לעזור לו.זה נגרם על ידי עומס זמני שהיה לנו במערכת פניות
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy Ace GT-S5830i
תמונת משתמש
שם:
ויקי
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר לפני שבוע,
הגיע כעבור 5 ימים עם שליח כפי שסוכם.

כשניסיתי לחייג לחנות לשאול שאלה בנוגע למשלוח מחוץ לשעות הפעילות הם דאגו לחזור ולתת מענה להכל.

פשוט רמת שירות מעולה, ממליצה בחום!!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy y s5360
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הפלאפון לפני כשבועיים.
הטלפון הגיע תוך פחות מיממה,מהחברה יצרו איתי קשר מס' פעמים כדי לוודא שכל הפרטים בדיוק כפי שמולאו באינטרנט.
המכשיר עצמו הגיע עם עברית מלאה ובצבע לבן.
שירות מעולה מהיר ואיכותי דבר שאינו שכיח בארצנו.
ישר כח!
מוצר:
סלולרי S 3
תמונת משתמש
שם:
Topaz Gindin
תאריך:
14/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר גלקסי S3 משלוח ושלחתי מייל אם יש אפשרות לאסוף את המוצר ביום מסויים.
משלא ענו לי חשבתי שהם ישלחו את המוצר לביתי. במהלך אותו שבוע התקשרתי מספר פעמים כל יום רק כדי שלא יענו לי או שיגידו לי להתקשר מאוחר (מייל חזרה גם לא קיבלתי).
עד שלבסוף נרשם באתר שההזמנה בוטלה, שוב התקשרתי ושלחתי מייל אבל ללא תשובה אינני יודע עם הכרטיס חוייב או לא.

ממליץ להמנע מקניה באינטרנט!!!
תגובת החנות:
שלום רב,
שוחחתי עם הלקוח והוסבר ללקוח שפרטי כרטיס האשראי לא נקלטו במערכת ולכן לא נשלח אליו המוצר.
כמו כן נעשה ניסיון ליצור קשר עם הלקוח כדי לקבל את פרטי התשלום אך לא הייתה תשובה ולכן ההזמנה עברה באופן אוטומטי לסטטוס של מבוטלת.


מוצר:
גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
14/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה ידידותית באתר.
מייל אישור הגיע באופן מיידי.
ביקשתי לאסוף מייד, ואכן הטלפון חיכה לי במשרד בדיוק כפי שהובטח וללא שום בעיות והתחכמויות.
מומלץ מאד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S III
תמונת משתמש
שם:
אסי
תאריך:
12/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הגיע בזמן ולפי בקשתי למקום העבודה. רונן, מהחנות ענה לשאלותי במייל במהירות ולעניין. זו הפעם הראשונה שקניתי בחנות זו ואני יכול להגיד שהשרות הוא הרבה מעל הממוצע מהחנויות האחרות.כל הכבוד לרונן את המוצרים הבאים, אם המחיר יהיה בהתאם, בהחלט אעדיף לקנות מהם.
אסף
מוצר:
galaxy s3 s3
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
06/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון HTC 1X באתר בתאריך 26/10/12, תשלום דרך PAYPAL.
נכון להיום 6/11/12 לא קיבלתי את המוצר.
התקשרתי מספר רב של פעמים לבעל האתר מתוכם נעניתי פעמיים (ברוב הפעמים אין תשובה עד שעות הצהריים)
בפעם הראשונה שענו רמאו שייצא ביום ראשון 4/11
בפעם השנייה אמרו שיצא היום 6/11
השירות מזלזל ומנפנף.
ביטלתי את ההמנה.
תגובת החנות:
הי,
שוחחנו עם הלקוח ויושרו בינינו ההדורים.
הכסף הוחזר ללקוח דרך PAYPAL.

המשך יום נעים,
מוצר:
טלפון נייד 1X
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
04/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון גלקסי, עת ההזמנה שילמתי את הסך הנקוב בהזמנה.
להפתעתעי חוייבתי בכרטיס האשראי בסכום של 170 ש"ח יותר.

הזהרו לשלם דרך האתר.

יעקב
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש מכשיר טלפון סלולארי מדגם GALAXY S3 ובנוסף רכש גם כיסוי ומגן מסך למכשיר.
סה"כ סכום ההזמנה של הלקוח היה 2780 ש"ח. הלקוח שילם דרך PAYPAL והעביר בדיוק את הסכום הנקוב.
ברשותי כמובן הוכחה בממשק של PAYPAL שזה הסכום שהועבר אלינו עבור הזמנה זו.
ברצוני לציין שלי אין שום שליטה על העברות ב PAYPAL אלא הלקוח הוא זה שמזין את הסכום.
כמו כן ברצוני לציין שהלקוח מעולם לא פנה אלי עם טענה ששילם יותר כסף ממה שהיה כתוב בהזמנתו.


מוצר:
גלקסי 3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply