
ביקרתי בחנות הזו לפני כשבוע (בהתייחס לתאריך כתיבת חוות הדעת).נדרשה לכך נסיעה מיוחדת מביתי, שעה נסיעה מכל כיוון. רכשתי שם סט סננים אמריקאים למערכת תלת שלבית, אבל הסיבה שבגינה הגעתי לחנות הייתה כי רציתי לחדש את אטמי האורינג של המערכת שלי. שעת צהריים, הייתי הקונה היחיד באותה עת בחנות, ורק המוכרת (או בעלת החנות) הייתה במקום. בחוויה שלי, לא נתקלתי מזמן בכזאת אנטיפטיות וחוסר רצון לסייע מצד המוכרת. ולגבי האטמים שלא היו בנמצא, זה מוזר. חנות ייעודית כזו, שמוכרת רק רכיבים של מטהרי מים, אין לה להציע את האטמים הסטנדרטיים לתחזוקה, ובמקום זה מציעים לרכוש את כל המיכל ב 100 שקלים. ודרך אגב, המחיר של הסט האמריקאי שרכשתי, היה מהגבוהים בשוק. יצאתי מהחנות מתוסכל ומאוכזב.























