דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (ראשון לציון)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
משיח שיווק חשמל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2021
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בM-אלקטריק ?
1.40
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
0
0
5
6 חודשים אחרונים
0
0
8
שנה אחרונה
1
0
9
כל הזמן
1
0
9
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על M-אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני שבועיים טלויזיה סמסונג 55 אינץ'. הזנתי פרטי האשראי והעסקה אושרה ע"י חברת האשראי.
החנות הזו פרסמה בזאפ את המחיר הזול ביותר וזו הסיבה שרכשתי מהם.
למחרת חזרו אלי והודיעו שהטלויזיה לא במלאי וגם לא תהיה, אבל במקרה(כמובן) יש להם בשבילי דגם חדש יותר ויקר יותר.
שאלתי אותם מדוע הם מפרסמים מוצרים שלא קיימים להם - ענו לי שאיש האינטרנט עדיין לא הספיק להסיר את המודעה.
היום אני נמצא בדיוק שבועיים אחרי ההזמנה ההיא. והמודעה עדיין קיימת ועדיין המחיר הוא אותו מחיר - הזול מכולם.
לדעתי הם פשוט מנצלים פרטי הלקוחות כדי להציע טלפונים מוצרים אחרים רווחיים יותר. הרגע אני גם כותב מכתב לשירות לקוחות של זאפ.

באותה הזדמנות אני פונה לבעלי האתר שרואים את כל חוות הדעת:
עדיין לא מאוחר לצאת בסדר מהסיפור הזה. אתם עדיין מוזמנים ליצור איתי קשר ולמכור לי את הטלויזיה במחיר ובתנאים כפי שאתם מפרסמים באתר שלכם ובזאפ.
מספר הזמנה שלכם 8789769
מוצר:
Samsung UE55TU8000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר טלוויזיה. הובטח עד 5 ימים אספקה. עברו 7 ימים ועדיין אף אחד לא חזר אלי.
שלחתי הודעה דרך האתר לבטל את ההזמנה.
עוגמת נפש אחת גדולה!
(הוגשה תלונה דרך המועצה לצרכנות)
מוצר:
טלוויזיה סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול טלוויזיה. הבוקר התקשר נציג והודיע. שאין טלוויזיה בדגם הנדרש. אמרתי שאיני רוצה דגם אחר. חברת כרטיסי האשראי בהמתנה לאישור הספק.
מוצר:
סמסונג 50"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אני נפלתי בפח. הזמנתי מכשיר כושר שהבטיחו לי שיש במלאי. הבטיחו אספקה תוך 5 ימים. יצאתי מהעבודה לפני הזמן. המכשיר לא הגיע ולא עונים לטלפון או ש"אבי בהפסקה". למחרת הודיעו לי שהמכשיר תקוע במכס(! ) ויגיע עוד 10 ימים עם פיצוי. ביקשתי לקבל מועד אספקה והבטחה לפיצוי בכתב- לא שלחו. ביקשתי טלפון ישיר- לא נתנו, ולא עונים לטלפון., ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מולטי טריינר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-6.621 רכשתי טלוויזיה זרוע, הובטח ע"י אברהם שתוך 3 ימים יגיעו המוצרים.
הטלוויזיה הגיעה אך ללא הזרוע.
אברהם אמר שישלח שליח ספיישל, אחר כך אמר שישלח בדואר שליחים, ב-15.6. עדיין לא הגיעה הזרוע בקשתי זיכוי לכ"א.
עד היום 7.7.21 לא קבלתי זיכוי.
שרות לא משהו וגם האמינות מתחת לכל ביקורת.
לא מומלץ!
תגובת החנות:
בדרך כלל לקוח צודק!!
במקרה הזה ממש לא!!

הלקוחה ביצעה הזמנה בחנות באמצעות טלפון ולא באתר האינטרנט שקשור לזאפ.
הלקוחה קיבלה את המסך ישירות מהיבואן הרשמי סמליין.
הנהג שכח לספק את הזרוע ולכן שלחנו אליה במיוחד את הזרוע, הנהג הגיע בשעה 20:30 בערב והלקוחה סירבה לקבלו (שעתיים וחצי נסיעה) ושלחה אותו בחזרה לחנות.
הלקוחה ביקשה זיכוי ואנחנו ביצענו את הזיכוי, זה לוקח מספר ימים שהלקוחה תראה את הזיכוי מישראכרט.
בחוסר סבלנות של הלקוחה והתנהגות בלתי הולמת, גם כתבה בזאפ חוות דעת וגם לא רכשה בכלל את המוצר מזאפ.
ולכן התלונה מיותרת וחבל.
אנחנו נמשיך לתת שרות טוב למאות לקוחות שלנו.

מוצר:
טלוויזיה סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מקרר ב25.05 עם פרסום אספקה תוך 5 ימי עסקים. רק לאחר שבועיים ב8.06 קיבלתי שיחה שהמוצר לא במלאי ואם אני לא רוצה לחכות 10 ימים ולקבל ייבואן רשמי עוד באותו השבוע צריך להוסיף עוד 400 ש"ח. הוספתי (עדיין לא קיבלתי קבלה על כך). שום מוצר ואפילו לא שיחת טלפון לא התקבלו! שבוע לאחר מכן התקבלה שיחה מחסוי כביכול מהפצה עם בירור הכתובת והובטח שעוד יומיים זה אצלי. ושוב שתיקה ולא שיחת טלפון אפילו עם עידכון! לאחר שבוע התקבל מסרון שהמוצר יסופק ב21.06 בין 13-15. בלי תאום, בלי בדיקה אם זה מתאים לי, בלי מספר טלפון לחזרה. עוד יום חופש והמתנה ושוב המוצר לא הגיע! כמעט חודש מרגע ההזמנה כשמובטח 5 ימים!
מוצר:
Fs87
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בחנות הזו למרות שהציעה מחיר מעט יקר יותר כי התחייבה לאספקה בתוך 5 ימים לעומת 7 ימים ויותר אצל המתחרים. 8 ימים לאחר ביצוע ההזמנה הטלוויזיה טרם הגיעה ואין שום סימן שמשהו קורה. התקשרתי כמה פעמים למספר הטלפון שמופיע באתר והוא מעביר אוטומטית לטלפון סלולרי שיש בו הפנייה אוטומטית להשארת הודעה במשיבון. שלחתי SMS, השארתי הודעה במשיבון, שלחתי מייל באמצעות טופס יצירת קשר באתר ואין קול ואין עונה.
תגובת החנות:
נועם היקר
לאחר שקיבלנו את הזמנתך לא הצלחנו לחייב את כרטיסך כנראה. הייתה בעייה טכנית,דיבנו איתך שאתה צריך לבצע שוב סליקת כרטיס אשראי ואנחנו נחייב ואחרי זה כמובן נוכל לספק לך את המוצר,עד כה לא קיבלנו אישור, מתינים להזמנה ותקבל אותה בשמחה הכי מהר שיש
תודה על. הבנה
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 4KUE50TU7100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה.
חייבו אותי אחרי יומיים מביצוע ההזמנה. אחרי שבוע התקשרתי לשאול מדוע לא הגיע ורק אז נזכרו להגיד שבכלל המוצר לא קיים במלאי..

הבטיחו שיזכו. עבר שבוע ועדיין לא קיבלתי זיכוי
מוצר:
מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה בערב, חשבונית הגיע מייד אחרי ואספקה בוצעה למחרת!!!!
שירות מצויין של גיא וכול הצוות - יישר כוח.
ארז
מוצר:
מכונת כביסה ‏פתח קידמי Siemens WM14N06EPL ‏8 ‏ק''ג סימנס
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין