דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר מוצרי ספורט (2 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אנרג'ים ספורט בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באנרג'ים ?
2.30
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
54
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
1
0
2
שנה אחרונה
3
0
7
כל הזמן
26
1
27
נמצאו 54 חוות דעת גולשים על אנרג'ים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לעמית דרור מסניף הרצליה שסייע לבחור מסלול ריצה ונתן שירות מקצועי ואדיב וגילה בקיעות רבה.
מוצר:
מסלול ריצה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו. רצינו להחזיר את המוצר שרכשנו (בפחות מ14 ימים מאחרי הקנייה ובלי שהשתמשנו בכלל) בגלל חוסר התאמה שלו למשרד. הם ביקשו שנשלם פעמיים על הובלה והרכבה ועלות ההחזרה היתה 475 ש"ח, חצי מהמחיר ששילמנו, מגוחך לגמרי. לא ממליצה בכלל לקנות מהם. עדיף לשלם קצת יותר ולשקנות ממקום אחר שיקח אחריות על השירות והמוצרים שלו.
מוצר:
שולחן הוקי אוויר בגודל 4 פיט מבית ENERGYM דגם 93401
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי גרועה שאי פעם קניתי בה בישראל. האתר אומנם מעוצב יפה ומפורט והמחירים טובים אבל השירות מתחת לכל ביקרות. הזמנתי מוצר לפני 5 ימים ועדיין לא שלחו אותו ואין קול ואין עונה בשירות לקוחות. חנות בושה וחרפה!! אני לא משאיר אף פעם ביקורת שלילית אבל כאן הגזמתם מידי. מכל החנויות שקניתי קיבלתי את המוצרים תוך פחות מ3 ימים וכאן כלום. פשוט גרועים
מוצר:
גומיית אימון Power Band
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו טלפונית לפני כשבוע מסלול ריצה, טיפל בנו נציג מכירות : דניאל מלצר. הטיפול היה מקצועי ומאוד אדיב. לאחר ההזמנה נוכחנו שאנו מעדיפים מסלול ריצה אחר שיותר מתאים לנו. הגענו לחנות ודניאל הקדיש את כל הזמן עד שהתאמנו אחד שיתאים לנו. הטיפול בהחלפה נעשה באופן יעיל ומקצועי. לאחר כחמישה ימים התקינו לנו את מסלול בבית. לאחר האספקה וההתקנה היו לי שאלות , ודניאל ענה מידית ובאדיבות .
סך הכל חווית רכישה מוצלחת. נקווה שבהמשך השרות יהיה גם כזה.
מוצר:
מסלול ריצה קטלר ברלין S2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצויינת ומהירה. ביצעתי הזמנה של מספר זוגות משקולות לאחר שוידאתי דרך האתר שהכל במלאי, וקיבלתי את ההזמנה תוך ימים בודדים, באיכות מצויינת וללא כל בעיה. תודה רבה!
מוצר:
משקולות צלחת 2.5, 5, 10 ק״ג אולימפית מגומי איכותית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מאוד גרוע. קיבלנו מכשיל לא תקין, החלפנו ביקר יותר כדי לא להמתין ולקבל ממלא. נאמר שהמכשיר במלאי! ביום המשלוח הם ביטלו בטענה שאין במלא.
לא הודעיו מראש, לא התנצלו, לא היה אכפת להם!!
לא מעניין אותם כלום, אין מחשבה על שרות ללקוח. ממש מזלזלים.

מאוד לא מומלץ.
מוצר:
vo2 go 450
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מתחת לכל ביקורת , רכשתי מסלול ריצה בסניף נתניה לאחר שבועיים קבעו איתי אספקה בין 12 ל 16 ולא הגיעו וגם לא הודיעו . אחרי שלא ענו לי בשרות התקשרתי לחנות בנתניה שיבדקו לי איפה המוביל אמרו שלא יגיע ודיברו איתי בבוקר בטלפון למרות שאף אחד לא דיבר איתי. אמרו מהחנות שהמנהל יחזור אליי כמובן אף אחד לא חזר אליי. בבוקר התקשרה אליי נציגה חוצפנית מהשרות בתגובה למייל ששלחתי , אמרה שדיברה איתי אתמול (בחיים לא דיברה איתי ) כשאמרתי לה שלא דברנו , התעצבנה וצעקה ״ לבטל לו את ההזמנה״ וניתקה את הטלפון.
לפחות התנצלות או לנסות לשמור על הלקוח , פשוט חוצפה ושרות גרוע. מנצלים את המצב שאין מלאים בארץ ומזלזלים בלקוחות . מדובר בקניה ע״ס 5130 ש״ח.

מוצר:
מסלול ריצה zoom 52
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו הליכון בחנות בהרצליה.
הובטח לנו משלוח תוך 7 ימי עסקים.
כעבור 8 ימי עסקים התחלנו להתקשר. בשלוחה של בירור זמני משלוחים אין עונה. כאשר הגעתי לשירות לקוחות, מי שענתה אמרה שיחזרו אלי וניתקה - בלי לשאול מי אני בכלל(לא מצפה שיחזרו אלי).
מחר מתקשר לבטל את ההזמנה ולדרוש החזר.
מוצר:
מסלול הליכה הוריזון t101
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הכי גרוע שהייתה לי אי פעם.
רציתי להזמין מוצרים עם משלוח ורק לאחר ההזמנה התקשרו להגיד לי שזה עולה עוד 39 שקל.
אמרתי אני מעדיף איסוף עצמי, אך כשהגעתי לחנות בהרצליה סירבו לתת לי את ההזמנה!
נאצלתי לבטל את ההזמנה וביזבזתי את זמני. ממליץ להימנע המחנות הזו.
תגובת החנות:
יונתן היקר,
את ההזמנה ביצעת באופן עצמאי מאתר האינטרנט שלנו ובחרת ביודעין אפשרות של איסוף עצמי כי לא היית מעוניין לשלם 39 ש"ח עבור המשלוח (כמובן עלות זו, אפילו לא משקפת את העלות האמיתית של המשלוח אשר עולה לנו יותר מכך).

בעת ביצוע ההזמנה ובבחירה של איסוף עצמי, עגלת הקניות מציגה במפורש כי שעות הפעילות של איסוף עצמי הם בימים א-ה משעה 10:00-15:00, שאלו שעות הפעילות של המחסן למסירת המוצרים.

אנחנו מצערים שבחרת להגיע במיוחד ומיוזמתך, ביום שישי (כאשר אין איסוף עצמי והמחסן לא פעיל) והתעקשת לקבל את ההזמנה שלך למרות הסברים חוזרים של נציגי המכירות באולם התצוגה אשר הסבירו לך בצורה ברורה כי לא ניתן לבצע איסוף עצמי מהחנות מכר להזמנות שבוצעו באתר האינטרנט ולא תואמו מראש.

אנחנו מוכנים לקבל כל פידבק (חיובי ושלילי) לטובת שיפור ושימור השירות שלנו, אבל מן ההגינות שהביקורת כלפינו תהיה מדויקת בעובדות ובהתנהלות (כפי שהיית מצפה לקבל זאת מהלקוחות שלך).

בברכה, אנרג'ים ספורט - הבית של הספורט בישראל
מוצר:
משקולת יד, מזרן יוגה ותיק יוגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא נוהג לתת חוות דעת שליליות אבל זה היה קצת מוגזם.
חזקים בספורט, חלשים בשירות.
שום טלפון רשמי לא עונה או בשימוש.
בגלל שמחיר משלוח מופקע מאוד! אתה צריך לבוא לאסוף.
לא לצפות לחבילה וללכת אלא אתה מחכה עד שיאספו את הפריטים. בערך 20 דק.
חבל...
מוצר:
גומיות, מטקות לפינג פונג, משקולות 5 קג.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה
האלפטיקל שרכשתי איכותי ועושה את העבודה
הגיע בדיוק בזמן שאמרו ובשעה שנקבעה
מתקינים אדיבים ונעימים
מוכרים אדיבים ונקצועיים
שירות מעולה אדיב מהיר ויעיל ממליצה בחום
מכשיר מצוין
מוצר:
Royal skeptical 360vo2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוד מומלץ לקנות באינטרנט מאנרגים

קניתי מהם בתקופת הקורנה מספר פעמים (7 )
הכל הגיע לפני הזמן תוך 4 ימים

גם כשהיה לי בעיה עם מוצר
היתה בחורה מקסימה בשם רומי !

שעזרה לי לקבל מוצר חלופי
תוך יום !
וזה נתן לי רצון להמשיך לקנות עוד דברים
ונתנה לי שירות מקצועי

לסיכום שוההההה ביותר
מוצר:
משקולות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אליפיטיקל בעסקה טלפונית ביום ראשון 29.3.2020 בשעה 17:30 אחר הצהריים דרך נציג מקסים בשם פבל בסניף הרצליה. היום יום שלישי 31.3.2020 ובשעה 14:30 האליפטיקל כבר הגיע אליי הביתה. שירות מעולה!! הנציג חזר אלי לאחר שהשארתי הודעה באתר, ענה לי בסבלנות על כל השאלות ועזר לי בכל דרך אפשרית כדי שאהיה מרוצה מהרכישה. תודה רבה על השירות המעולה!! בהחלט אמליץ עליכם!!
מוצר:
אליפטיקל AXOS Cross P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיאות נוראי, הזמנתי מוצרים בשווי 5,300 ש"ח,
בעת המשלוח היה נראה שחלק מהציוד חסר,
התקשרתי לחברה לדווח על כח ונאמר לי
*שאין מה לעשות ויש חוסר במלאי*
העיקר לקחו לי תפאקין כסף שלי שתבינו, ומאשימים שם אחד את השני במקום לטפל בלקוח, עצוב.
מוצר:
באמפר 20kg
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת אל תקנו שם!!!!
עשיתי הזמנה שכוללת כמה מוצרים ביניהם 2 משקולות אימון. הגיעה אלי משקולת אחת במקום שתיים.
התקשרתי לשירות לקוחות, כל פעם לקחו ממני טלפון עד שחזרו אלי, אחרי שנועה חזרה אלי וביקשה פרטים כמו תעודת משלוח וכד' אמרה שתבדוק יום אחרי ותחזור אלי. כמובן ששוב אני הייתי צריכה לשאול מה עם זה והתשובה שלה הייתה "המשקולת החסרה אצלי תבואי לחנות לאסוף ושלא יהיה מאוחר".
אחרי שהסברתי שאין באפשרותי להגיע להרצליה, ביקשתי שיוציאו אלי שליח עם המשקולת החסרה שכן זו טעות שלהם, או לפחות שיזכו אותי על המשקולת שזה המינימום שדרוש מהם לעשות. התשובה של נועה הייתה "תתקשרי למשרדים ביום ראשון".
שירות בזיוני שבסופו לא רק שלא קיבלתי את המוצרים שהזמנתי גם מסרבים לזכות אותי כמו שצריך! פשוט וותרו על הכאב ראש ואל תזמינו מהמקום הזה.
תגובת החנות:
שלום מיכל ושמחנו לעמוד לרשותך עד לרגע זה, שבחרת להציג את הדברים בצורה כזו שלילית ולא מפרגנת.
נדייק בעובדות שאנחנו נמצאים בסיטואציה שכל המדינה עוד רגע נמצאת בסגר כללי ואין לצאת מהבית (וירוס הקורונה), ולמרות זאת אנו מרגישים שליחות לשרת את הלקוחות שלנו ומגיעים לעבודה סדירה באילוצים שונים כל יום מחדש ומסכנים את בריאותינו האישית.

אז נכון שיכולה להיות טעות בליקוט המוצרים, אז נכון שיכולה להיות טעות אנוש בשירות המשלוחים ונכון שיכול להיות עומס יוצא דופן שכל המדינה נמצאת בו ולא מתאפשר להעניק לך את השירות VIP שאת רגילה אליו.

אז אנחנו מתנצלים שכך השתלשלו הדברים ונגרמה לך עוגמת נפש וצלקות עמוקות שתצטרכי לשאת כל ימי חייך, לא זו הייתה כוונתנו.

למרות כל הדברים שנאמרו, אנחנו נמשיך להעניק שירות, אחריות ואיכות למוצרים שלנו לכל שאר הלקוחות שכן ירצו לרכוש מאיתנו ולהמשיך איתנו כבר מעל 30 שנה מאז הקמת החברה.

אנרגים ספורט, הבית של הספורט בישראל.

מוצר:
משקולות 4 קילו 2 יחי' רצועת גומי דלגית מזרון יוגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה של שירות
אם היתה אופציה של אפס בשירות זה מה שהחנות היתה. מקבלת
רמה סופר נמוכה
מוצר:
שעון פולאר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה עם השירות לקוחות הגענו להבנות ואני מרוצה
מ א ו ד מ א ו
מוצר:
Go500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האינטרנט. השירות היה מצוין מכל הבחינות: אדיבות, מחיר, מהירות משלוח ודיוק בתנאי אספקה. ודאי שאמליץ על אנרג'ים, ואשמח לקנות שם שוב.
מוצר:
אופני כושר royal 250
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ענקית עם מגוון עצום של מוצרים.
נגישה מאוד בצומת הסירה ויש חנייה צמוד לחנות ללא תשלום.
מוכרנים מקצועיים שהם בכלל ספורטאים.
מוצר:
מזרון MT140
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשנכנסתי לחנות נציג בשם רן נתן לי שירות ברמה הגבוהה ביותר!
קניתי שק אגרוף אחרי שהסביר לי על המוצר בדרך הטובה ביותר!
מאוד מרוצה
ממליץ בחום!

מוצר:
שק אגרוף 120 ס״מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ 6 שנים רכשנו מוצר דומה בחנות ENERGYM בנתניה והיינו מאוד מרוצים . החלטנו להתחדש במכשיר חדש ונכנסנו לסניף בפולג , את פנינו קיבל רן פרגון שהמליץ לנו על מכשיר מסוים ודאג לתת גם את היתרונות והחסרונות של המכשירים האחרים , רן נתן לנו שירות מדהים , מקצועי ואדיב . האיש מקצוען, נתן לנו גם הסבר על מוצרים אחרים יש לציין כי בחנות יש היצע גדול של מוצרי ספורט. אנחנו מכירים את המוצר ובהחלט הוא עונה על כל צרכינו.
מוצר:
אליפטיקל Royal 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דודו, שטיפל בהזמנה שלי היה קשוב לצרכים של ההזמנה ונתן את התשובות המקצועיות ביותר, השירות היה מצויין, נעים נחמד ומקצועי.
מאוד מאוד מרוצה, ממליצה גם לכם!
מוצר:
מוצרי ספורט Hkrp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן, אבל ברגע שנדרשה אחריות התחילו הסיפורים: אין טכנאי באיזור שלנו (ושכחתם להגיד לי את זה כשהובלתם את המכשיר אלי הביתה, ידעתם בדיוק איפה זה), האחריות מכסה את המנוע אבל לא את כרטיס המנוע, מה שליד המנוע, כל רכיבי המנוע, וכל מה שעוד עלול להיות מקולקל) ובכל מקרה לא כוללת שירות, חלקים וכל מה שעוד תעלו בדעתכם. בקיצור, האחריות לא כוללת שום דבר. הטענה שלהם היא שזה כתוב על תעודת האחריות של המוצר, אבל חד משמעית לא כתוב באתר שלהם, שבו מובטחת האחריות. הטענה של נציגת השירות שלהם היתה שאין לה מושג וממש לא משנה מה כתוב בדף האינטרנט, מה שקובע הוא מה שכתוב בתעודת האחריות שאותה קיבלת אחרי שכתב שילמת על המוצר וקיבלת אותו הביתה. יש דוגמא טובה מזו לרמאות מכוונת של לקוחות? יזהר הקונה. אני לחנות הזו כבר לא אחזור.
(ובלי קשר למוצר הזה, ביקרתי בחנות שלהם בפולג, בעקבות מוצר שהם מפרסמים באתר. המוצר לא היה והם ניסו למכור לי זבל אחר במקומו. וגם להסביר לי שזה הרבה יותר טוב... בפח הזה לא נפלתי.)
מוצר:
הליכון future53
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.8.16 רכשתי אופני כושר מחנות אנרג'ים (Energym) דרך אתר אולסייל.
אופני הכושר מבית VO2 דגם SIGMA 125 עלו במבצע 400 שקךים ועוד 50 שקלים עבור משלוח.
קיבלנו את האופניים ובעלי הרכיב אותן.
בנסיון הראשון שלי לרכב עליהן הבחנתי מיידית כי הפדלים נתקעים כל חצי סיבוב מה שמונע תנועה רציפה של פידול וכמובן שאי אפשר לפדל במהירות, שזוהי מטרת האופניים- אירובי.

יום למחורת התקשרתי לשירות לקוחות, הסברתי בנימוס את הבעיה ונקבע לי טכנאי לשבוע שלאחר מכן, בין השעות 10-14. הטכנאי הגיע, ניסה לסדר את הבעיה אך ללא הצלחה, והסביר לי שכנראה אי אפשר לתקן את זה. התקשרתי בחזרה לשירות לקוחות וביקשתי להחליף לי את המכשיר למכשיר אחר. ענתה לי בחורה מאוד לא שירותית וחסרת סבלנות שניסתה לשכנע אותי שהאופניים תקינות וכי אמורים לא להצליח לפדל בהן באופן רציף!!
לאחר שהתעקשתי להחליף היא אמרה לי שאין בעיה, אבל רק לשדרג לדגם יקר יותר ומיד הציע לי דגם ב1200 ש"ח שאצטרך להוסיף רק פי 2 וחצי ממה ששילמתי במקור!
כשאמרתי לה שאינני מעוניינת להוסיף כסף, והסברתי לה שראיתי באתר שלהם דגמים שמחירם זהה למכשיר שנשלח אליי ואולי היא תוכל להחליף לי ללא עלות נוספת לאחת מהם, היא סירבה ואמרה לי שאין סיכוי. שאלתי מדוע, והיא ענתה כי איננה מאמינה בדגמים הללו ואם היא תשלח לי אחד מהם אז הוא שוב לא יעבוד לי כמו שצריך!
מה אפשר לומר על חנות שלא מאמינה במוצרים שהיא מוכרת?!
ביקשתי שיחת מנהל והיא סירבה, לבסוף ביקשה לבטל את העסקה כי רשום לי שניתן לבטל עד 14 ימים לאחר קבלת הסחורה, היא ענתה לי שאין בעיה אך אצטרך לשלם קנס כי אני מחזירה אופניים תקינות!
עכשיו יש לי אופניים בבית, שסתם תופסות מקום ואי אפשר לעשות בהם שימוש, בעלי הפסיד זמן על הרכבה, הפסדתי יום עבודה בהמתנה לטכנאי, ו450 שקלים!
כאשר כל מה שהיה עליהם לעשות כדי לטפל בזה בצורה ראויה והוגנת, זה להחליף לי לדגם אחר שעולה אותו דבר, אך הם בחרו להנות מכספי מבלי שאני אוכל להנות מהמוצר!
אני מזהירה- לא לקנות מהספק הזה!!
מוצר:
אופני כושר SIGMA 125
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר אחרי שנה של שימוש הגיע הטכנאי הראשון להחליף קרש ריצה שנשבר (אני לא שמן ולא רץ כל יום, ולפי טכנאי של החברה זה שבר שאמור לקרות אחרי שנתיים אם בכלל).
כמובן שמיד בריצה הראשונה לאחר ההחלפה - היו כ"כ הרבה רעשים מהמוצר , והגיע עוד טכנאי להחליף את רצועת הריצה כי החליט שהיא שחוקה, למרות ששוב, זה מצב שקורה אם בכלל רק אחרי ממוצע של 3 שנים - כך ע"פ הטכנאי,.
כמובן שפה לא הסתיים הסיפור, והמוצר המשיך לקרטע, ובשלב הזה החלטתי להאריך את האחריות לעוד שנה בעלות של 400 שקלים, כי הבנתי מול איזו שוקת שבורה אני עומד.
שוב הזמנתי טכנאי, והפעם הסתבר שזו הטעות הגדולה שלי, הטכנאי החליט שצריך להחליף מנוע למכשיר, למרות שחשבתי שאין שום קשר למנוע- מה גם שהוא מגיע עם אחריות של 10 שנים!! איך יכול להיות שהוא יהרס כל כך מהר. אבל נתתי לטכנאי לעשות את שלו.
לאחר שהוחלפו כל חלקי המכשיר על כל חלקיו לאחר פחות משנתיים , לפני חודש שוב נשברה המסילה שעליה רצים. כמובן שלאחר שנגמרה האחריות הזמנת טכנאי חלפים כבר עולה מאוד יקר ובאנרגים במיוחד, ולתומי הזמנתי טכנאי ששוב יתקן את המשטח בעלות כוללת של 800 שקלים.
פתאום התברר לי שיש משטח "מחוזק" שמרכיבים ללקוחות שאמור למנוע את השבירה שלו, ואני שואל את עצמי- אז למה לא שמו לי אותו בפעם הראשונה שהחליפו את המשטח?!? כדי שתפוג האחריות ויגבו ממני על זה תשלום?!?
בנוסף, והכי מרגיז הטכנאי גילה לתומו ובעצמו שהמנוע שהרכיבו לי לא מתאים למכשיר!!!! (וגם הסתבר לי שהטכנאי הקודם שהרכיב את המנוע הלא נכון- פוטר)
באמת שהרגשתי בשלב הזה שהגיעו מים עד נפש!
יש עוד הרבה פרטים בסיפור אני פשוט מקצר כי אי אפשר לכתוב יותר מזה. חברה בלי שירות. לא להתקרב!!!
מוצר:
הליכון Go51
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין