דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ברזים, סאונות, כיורים ועוד (פתח תקווה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
דונטלו בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בביג דיל ?
3.50
ציון ממוצע
12
חוות דעת בשנה האחרונה
38
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
1
0
6 חודשים אחרונים
5
1
3
שנה אחרונה
7
1
4
כל הזמן
27
2
9
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על ביג דיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יאומן שיש שירות כזה!! איזה תקשורת בריאה, הזמנתי באמצע הלילה, קיבלתי מייל מיידי על אישור ההזמנה.
בבוקר התברר שהאשראי לא עבר, טלפון, מיד אח"כ מייל מעדכן עם סמיילי, שעה לאחר אישור התשלום כבר קיבלתי הודעה על שליחת המוצר. יום וחצי כבר הגיע הביתה. מוצר מעולה, בדיוק לפי הפרסום. שאפו!!! בטוח שאהיה לקוח חוזר, ואמליץ הלאה🤗🤗🤗
מוצר:
סיפון מרובע מפואר גלילאו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקלחון דרך האתר, השירות היה מצוין והאספקה ניתנה לאחר מספר ימים.
המתקינים היו מקצועיים וקשובים, הכל עבר חלק
מוצר:
מקלחון חזית כרמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סבוניות רשת תלויות וסבוניות ואקום באמצעות האתר שלם. מחירים נוחים אך שירות לא משהו. בשל חוסר התאמה במידות נאלצתי לבטל את הסבוניות התלויות ולקחו ממני 6% קנס למרות שביטלתי את הרכישה מייד (תוך יומיים שלושה) לאחר ביצועה ובטרם אספתי את הסחורה מהחנות.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמין סבוניות שהוזמנו עבורו והגיעו והביטול היה לאחר שכבר הודענו לו שהם הגיעו לאיסוף.
הלקוח חויב בעמלת ביטול בדיוק ככתוב בחוק ובתקנון החברה שהוא אישר בזמן הקניה ונובע בין היתר מעמלת כרטיסי אשראי שלא מוחזרת לנו.

מוצר:
סבוניה רשת שחורה כפולה XL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארונית עם כיור ב 1000ש"ח שזה כבר סכום מטורף אבל בגלל המידות אמרתי טוב נו זה מה יש
חברים אחרי חודש ימים של שימוש מינימלי הדלתות התנפחו ונהרסו לאחר הפניה לחברה קיבלתי תשובה שהם לא נותנים אחריות למוצרים אלה חברת סניטק
שלחו אותי לדבר עם סניטק שגם הם טוענו שהם לא נותנים אחריות בגלל שאת הארונית היה צריך להתקין רק המתקין של סניטק (בעט רכישה לא ידעתי מי הם בכלל)
חזרתי בחזרה לחברה והם להגנתם אמרו שבגלל שזה נזק מים אז אין אחריות.
אתם מבינים מה הם אומרים קנית מוצר לחדר אמבטיה ששם תמיד יש מים והמוצר נהרס אחרי חודש ימים והם מתנערים מאחריות שאין אחריות
אל תקנו אצלם הם לא אמינים ורק מרמים אנשים
גם השירות גרוע אומרים לך נחזור אלייך ואף אחד לא חוזר מספר ימים כל פעם צריך לרדוף אחריהם



תגובת החברה:
שלום רב
ארונות אמבטיה בכל החברות מיוצרות מסנדויץ וחזיתות mdf ירוק בציפוי צבע בתנור.עמידות הינה ללחות ורטיבות קלה,במידה ויש מים שזורמים על החזיתות באופן רציף אז החזית נהרסת.תופעה זו יכולה לקרות מהתקנה לקויה או מהתאמת לחץ המים/הברז לגודל הכיור.על הלקוח להיות אחראי ובמידה ויש השפרצות ונזילות מים רבות באת השימוש לפתור את הבעיה.
סניטק או כל חברה אחרת לא נותנת אחריות בכלל על נזקי מים אלא עם נגרמו כתוצאה מהתקנה לקויה של מתקין שלהם ,גם במידה והם היו מתקינים את הארון במידה והנזק נגרם כתוצאה מהשפרצת מים מרובה על החזיתות הם לא היו אחראים לנוא אלא רק במידה וההתקנה היתה לקויה.
צר לי שאתה מתנסח בצורה כזו ולא לטקח אחריות על נזק שאתה גרמת לחזית מחוסר צומת לב ואולי אף מהתקנה לקויה של המוצר.
עם כל הרצון לעזור לך בנושא אין לי כיצד במקרה זה.


אל תקנו אצלם עדיף תשלמו יותר ותקנו במקום שנותן אחריות למוצרים שלו ועומד אחרי המילה שלו
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוח בחר לחסוך כסף ולא לקחת התקנה מקצועית של החברה ולאחר שנגרם לו נזק לארון כתוצאה מזרימת כמויות של מים על החזיתות הוא פשוט לא לוקח אחריות על מעשיו ומחליט להכפיש את החברה.
אני לא מכיר ארון אמבטיה שעשוי בצורה אחרת כל ארונות האמבטיה מיוצרים מגוף סנדויץ וחזיתות mdf ירוק עמידותם הינה ברטיבות קלה ולחות בשום מקרה ושל שום חברה לא תקבלו עמידות במים זורמים על החזיתות .
צר לי שזאת תחושת הלקוח אך המוצר שקיבל היא באיכות הגבוה ביותר.
מוצר:
ארונית כיור אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המקלחון שרציתי בזאפ, הנציגה הייתה שרותית ועזרה לוודא זמינות כמו גם להקדים את תאריך ההתקנה היות והייתי לחוץ למסור את הדירה המוכרנה לשוכר.
המתקינים היו מקצועיים וקשובים, הכל עבר חלק
מוצר:
מקלחון פינתי הזזה קאפההזזה גרניט כולל הובלה והתקנה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דופן לאמבטיה, זה המקום היחיד שבו נתנו לי לאסוף מהחנות (תוך 72שעות ) כהבטחת אחת העובדות.
ואכן קיימו
ואכן זה הגיע במהירות ובאנו לאסוף.
מוצר:
אמבטיון דופן קבועה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב מאוד!!! תמיד יש מענה בשירות לקוחות.
הזמנתי מוצר והייתה טעות בהזמנה. ולמרות שהטעות הייתה שלנו, החליפו את המוצר ללא עלות.
מוצר:
אינטרפוץ 4 דרך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה גדולה של 3 ארונות אמבטיה ו 2 מקלחונים. הצוות הלנות בסדר אבל הספקים שהם עובדים איתם זה משהו נורא. עם הארונות היה קשה מאד לתאם, עד שהגיע היה צריך לחזור פעם נוספת כדי להשלים את העבודה. לגבי המקלחונים- עבודה מתחת לכל ביקורת. אל תזמינו מקלחונים מהם אם אתם יכולים להימנע מכך. הזמנתי מקלחונים ממש יקרים במידה מיוחדת, לקח המון זמן עד שהמתקין הגיע, כשהוא סוףסוף הגיע, הסתבר שהוא טעה במידות (שהוא עצמו לקח), וצריך להזמין חדש. שוב מחכה מלא זמן עד שיגיע. כשהגיע סוף סוף, עבד בצורה הכי מלוכלכת שאפשר: שרט לי את האמבטיה, הדביק סיליקון על מקום מלוכלך מבלי לנקות קודם (ועכשיו יש שם לכלוך קבוע בתוך הסיליקון), השאיר כל כך הרבה לכלוך אחריו שלקח לי זמן למצוא את כל הליקויים האלה (עד שניקיתי את הטינופת).
כל זה ולא נתן חשבונית למרות שקיבל כסף במזומן
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לספק את המוצרים בזמן ולשביעות רצון הלקוחות,כמו בכל עסק לפעמים יתכנו בעיות אך המבחן האמיתי הינו בטיפול בבעיות. לצערי במקרה זה נחשפנו לבעיות אק בחוות הדעת של זאפ כלומר הלקוחה אפילו לא פנתה לשירות הלקוחות שלנו ונתנה לנו אפשרות טיפול בנושא.פנינו ללקוחה שתפתח אצלנו קריאת שרות כמקובל ונטפל בפניתה בהתאם.
מוצר:
אמבטיון 925, מקלחון דגם 812, ארונות הזמנה לפי מידה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת - שומר נפשו ירחק.

רכשתי באתר מקלחון ביום 8.4.21.
התמורה שולמה, זמן האספקה חלף זה מכבר, ולא יצרו עימי קשר לצורך התקנת המקלחון.

פניותיי ושיחה שקיימתי ביום 26.4.21 עם אורנה - נציגת דונטלו - לא הועילו.
מייל נוסף שלי מיום 4.5.21 לביטול העיסקה והשבת הסכום שנגבה ללא תמורה - לא נענה כלל.
הכסף והמקלחון עדיין בחברה.

שירות גרוע ביותר, היזהרו!!!!
תגובת החנות:
דונטלו עושה ימים ולילות עלמנת שאלפי ההזמנות יגיעו בזמן ללקוחות. לאחר בדיקת המקרה אין שחר לטענות הלקוחה .
כל טענות הלקוחה נובעים מאי קריאת תנאי ההזמנה אותם היא אישרה בזמן הקניה וממשלוח מיילים לכתובת לא נכונה שפשוט לא הגיעו אלינו ,למרות שכתובת שרות הלקוחות מופיע במקומות רבים באתר,כאשר לבסוף נשלח מייל לכתובת הנכונה הלקוחה קיבלה תגובה מיידית עוד באותו יום למרות שנשלח לאחר שעות הפעילות .למחרת בבוקר כבר תואמה התקנה לחקוחה ליום למחרת ונדגיש עדין בזמנים המתחייבים לפי תנאי ההזמנה.
כל טענות הלקוחה נובעים מטעויות הלקוחה ואנחנו מצידו פעלנו במהירות לטפל בפנייתה מייד איך שנתקבלה אצלנו.
צר לנו שישנם לקוחות שלא קוראים את תנאי ההזמנה שולחים מיילים לכתובות לא נכנות וממהרים להשמיץ וזאת טרם בדיקת המקרה מול החנות.
נכון להיום המקלחון מותקן בבית הלקוחה.
מוצר:
דופן קבועה פיקס בלאק 60-100 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים איכותיים ויפים, שירות פנטסטי. בנינו 2 חדרי אמבטיה והכל קנינו דרכם: קרמיקה, סניטציה ובאזור. כשהיינו צריכים השלמות קרמיקה סיפקו במהירות כשהקבלן עוד היה באתר. זמינים בוואטסאפ לכל הסבר.
מוצר:
2 חדרי אמבטיה שלמים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הרכישה היתה שלימה, מהתיעצות טלפונית בשירות הלקוחות, מהירות קבלת המוצר לביתנו, ושביעות רצוננו מהמוצר עצמו, איכותו והפעלתו.
מוצר:
מתיזן לשטיפה אינטימית ראלי ניקל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי בחנות מספר מוצרים בינהם קרמיקה לחיפוי קיר, בגלל טעות שלי בחישוב נשארו לי 4 קופסאות קרמיקה סגורות מקוריות. שוחחתי עם יואל בחנות בבקשה את הקופסאות הנותרות, יואל דיבר בחוסר סבלנות, וניתק לי את הטלפון בפרצוף, חבל שזו רמת השרות, אני מאוכזבת מאוד
תגובת החנות:
דונטלו חורטת על דיגלה מתן שירות ללא פשרות ללקוחותיה..המצב כפי שהלקוחה מתארת הינו עיוות של המציאות ועל גבול של הוצאת דיבה.
מברור שערכנו לרבות שמיעת הקלטות מסתבר שהלקוחה התקשרה כמה פעמים למרות שהוסבר לה בשיחה הראשונה שלא ניתן להחזיר את הסחורה העודפת והוסבר לה גם למה !! הלקוחה המשיכה לצלצל עוד ועוד ובפעם האחרונה המוכרן יואל היה במהלך טיפול בלקוחות בחנות ולאחר שהלקוחה לא הרפתה ממנו הוא הסביר לה שהוא נמצא עם לקוחות שממתינים לו והוא נאלץ לסיים את השיחה! יש אבדל עצום בן זה לבין ״לנתק את הטלפון בפרצוף״.
לצערי ישנם לקוחות שלא מוכנים לקבל תשובה אחרת מהתשובה שהם רוצים לקבל וכל תשובה אחרת היא פשוט ״שירות גרוע״.

מוצר:
קרמיקה חיפוי קיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! רכשתי אמבטיון עם איסוף עצמי מהחנות, כשההתחייבות היא לאספקה של 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עבודה צלצלתי לראות מה קורה עם ההזמנה, היא "נפלה להם בין הכיסאות". למחרת יצרה איתי קשר נציגה שניסתה לשכנע אותי להוסיף 300 שח ולקבל גם משלוח והתקנה כשהסברתי כמה פעמים שאני לא מעוניינת אמרה שזה פחות מקובל לאסוף מאצלם ואולי ארצה לנסוע לאסוף מהספק במודיעין- אז למה מלכתחילה קיימת האופציה בהזמנה?? לאחר שסירבתי והתעקשתי על איסוף עצמי,, יומיים אחר כך הגיע הטלפון המיוחל. זה היה יום חמישי בשעה 13:00 והתבקשתי לבוא לאסוף באותו יום. הסברתי לה שאני לא יכולה להגיע כי אני לבד עם הילדים בבית, ואמרתי שבעלי יגיע בשישי לאסוף אך היא אמרה שאין איסופים בשישי על אף שהחנות פתוחה!! בלי שזה מצויין באתר בלי כלום! כשאמרתי שלא נוכל לאסוף ביום אחר הנציגה שינתה את הטון והייתה ממש לא נעימה שהם לא מחסן ושאסוף במיידי. הסברתי לה שבעלי בקבע ולא זמין, משרת בצפון וחוזר רק בסופש, זה לא הועיל לה לתת לנו לאסוף בשישי. גם שיחה עם נציג אחר לא הועילה. בקיצור דיס המלצה על השירות של המקום!!
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לשרת ברמה הגבוה ביותר את כל לקוחותיו.
לגבי המוצר המדובר אכן ההזמנה נפלה בין הכיסאות אך כשהתגלה הדבר הנושא טופל מיידית והגיע תוך יומיים ועדין תוך ימי האספקה באתר העומדי על 7 ימי עסקים שהינם 9 ימים רגילים.
לגבי האיסוף עצמי - הלקוחה לא קראה את תנאי ההזמנה שהיא אישרה בהזמנת המוצר כיוון ששם רשום בצורה ברורה שאין איסוף בימי שישי כמקובל במרבית העסקים שהמחסן סגור ביום ו.
לגבי ההתקנה אכן המלצנו ללקוחה לקחת התקנה כי זה מה שעדיף עלמנת שיהיה ללקוחה אחריות ועלמנת שהמוצר יותקן בצורה מקצועית משלא רצתה קיבלנו את החלטתה,צר לנו שהלקוחה לא הבינה שאנו ממליצים על כך לטובתה בלבד .לאתר ביג דיל אין שום קשר או רווח מההתקנות שמבוצעות עלידי הספק.
אנו מאחלים לחקוחה הנאה שלמה מהמוצר שרכשה.

מוצר:
אמבטיון שיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו ברז לכיור מקלחת עם משלוח (אנחנו בימי הסגר בשל הקורונה).
המוצר הגיע עם שליח תוך יום אחד.
התקנו אותו והוא בסדר גמור, נראה איכותי ותואם את הפרסום שבאתר.
מוצר:
פרח ברבור לכיור מבית פורמה איטליה 1209 FORMA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר.
משלוח תוך 3 ימים.
מוצר בדיוק כפי שנראה באתר.
שירות נדיב.
משלוח לנקודה מאוד קרובה לבית
מוצר:
סבוניה לשיש מטבח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מעולה מהיר, מענה לכל השאלות שלי בכל זמן נתון ובמהירות.
המוצרים הגיעו אלי תוך יום עם שליח, המוצרים באיכות מאוד גבוהה ארוזים טוב!
בטוח אזמין שוב??
מוצר:
ברז נשלף למטבח תבל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא טובה בכלל מאחר והספק אליו הגעתי דרך האתר סיפק סחורה פגומה, הטיל את האשמה עליי וסרב להחליף את המוצר
אי לכך, נאלצתי לקנות מוצר חדש דרך ספק אחר ונמנעתי מלפנות שוב לאתר על מנת לבצע רכישות נוספות במסגרת אותו פרויקט
ככל הנראה חבריי למשרד ואני (משרד לעיצוב פנים) לא נקנה יותר דרך האתר ובטח ובטח לא נפנה לספק הספציפי הזה.
לספק ניתנו כל האפשרויות והזמן לברר את הנושא ולתקן את העוול אך הוא סרב בתוקף ובגסות רוח.
בתודה מראש
יוסי
0504236107
תגובת החנות:
החקוח מכפיש סתם וחבל . הלקוח רכש 2 כיורי נירוסטה במעמד האספקה הכיורים נפתחו בפני מי שהגיע מטעם הלקוח נבדקו והלקוח הוחתם שקיבל את המוצר תקין ושלם. לאחר יומים התקשר הלקוח ושלח תמונה של אחד הכיורים כשכל הפינה של הכיור עקומה לגמרי הוסבר לו שהדבר לא יצא ככה מהחנות והסחורה נבדקה גם כשהגיעה מהספק וגם מול מי שנשלח לאספה עלידו .במקום לקחת אחריות על נזק שהוא או איש השיש גרמו לכיור הוא מנסה להלך אימים באיומים שיפרסם עלינו חוות דעת שליליות ולא יקנה מאיתנו.חבל שאדם לא יודע לקחת אחריות על מעשיו ומנסה ״לסחוט״כיור נוסף בטענות שווא
מוצר:
כיור נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סיפון מיוחד הנצרך לעיצוב המקום, סיפון מיוחד שאין להשיג בכל חנות סטנדרטית,
מצאתי את הסיפון באמצעות זאפ בחנות ביג דיל פתח תקוה, בחרתי בחנות זו כי שם היה המחיר הכי טוב.
הסחורה הגיעה כעבור מס' ימים לשביעות רצוני.

הייתי נהנה לחזור לקנות שוב בחנות הזאת, בהצלחה!
מוצר:
סיפון S ניקל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
.רכישה קלה ונוחה מתוך האתר. קטלוג מפורט מאוד. תהליך ההזמנה היה פשוט, נוח ומדויק.
בתום ההזמנה נוצר קשר מיידי עם הספק ותואמו כל הפרטים הטכניים.
איסוף נוח ברמת שירות גבוהה
מוצר:
126140 משטח חרס 140*47 עם כיור מובנה לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ברז אמבטיה דרכם, המחיר היה מעולה ויואל וכל הצוות היו נחמדים סבלניים ועוזרים. כיף לקבל שירות ברמה כל כך גבוהה כשברוב בתי העסק נותנים לך תחושה שאתה לא לקוח, אלא טרחה
מוצר:
ברז סוללה שירל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי (מתלה לאמבטיה עם ואקום) באיכות טובה. בחרתי באופציה של איסוף מהחנות. עוד באותו יום התקשרו להגיד לי שהמוצר מוכן ומחכה לי בחנות מה שהיה מאוד מרשים. אבל כשהגעתי הביתה עם המוצר גיליתי שהכינו לי מוצר לא נכון והייתי צריכה לחזור לחנות (תיזוז'די רציני מבחינתי) כדי להחליף ואף אחד אפילו לא התנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את על המאמצים עלמנת שהסחורה תגיע במהירות ולפי ההזמנה.לפעמים יש טעויות וההוראה היא לשלוח ללקוח אחר במשלוח על חשבונינו.נעשה בדיקה מקיפה למה כאן זה לא בוצע ונחדד נהלים.אני מודה לך על חוות דעת .
מוצר:
4211
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ומהיר, גם אחרי הרכישה
תודה,
הצוות מוכן לעזור בכל פנייה ומענה אנושי מהיר.
מוצר:
כיור מטבח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה, קיבלתי מוצר מקורי במחיר נמוך. אספקה מהירה וללא תקלות. תודה רבה ובוודאי אקנה שוב מהאתר הזה
מוצר:
כיור מטבח בלנקו פלאון 8 BLANCO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכישה ב- ZAP פשוטה וקלה, לאחר שבחרתי את המוצר הקניה באתר הייתה מהירה, אומנם באתר כתוב שקבל אתהמוצר תוך שבע ימי עבודה, קיבלתיאת המוצר למחרת.
מוצר:
בידה חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיור מטבח מיטרני נירוסטה מסדרת KBA
שלומי הבעלים מקצועי ויודע להסביר על המוצר וכן יתרונות וחסרונות.
שלומי לא מחסיר שום פרט בכדי שללקוח תהיה החלטה שקטלה ואמיתית בנוגע למוצר שהוא רוכש
ממחיץ מאוד על החנות דונטלו שמפעילת אתר ביג דיל
מוצר:
BIG 740
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין