דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ברזים, סאונות, כיורים ועוד (פתח תקווה)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
דונטלו בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בביג דיל ?
2.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
31
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
2
0
3
שנה אחרונה
2
0
4
כל הזמן
22
1
8
נמצאו 31 חוות דעת גולשים על ביג דיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה גדולה של 3 ארונות אמבטיה ו 2 מקלחונים. הצוות הלנות בסדר אבל הספקים שהם עובדים איתם זה משהו נורא. עם הארונות היה קשה מאד לתאם, עד שהגיע היה צריך לחזור פעם נוספת כדי להשלים את העבודה. לגבי המקלחונים- עבודה מתחת לכל ביקורת. אל תזמינו מקלחונים מהם אם אתם יכולים להימנע מכך. הזמנתי מקלחונים ממש יקרים במידה מיוחדת, לקח המון זמן עד שהמתקין הגיע, כשהוא סוףסוף הגיע, הסתבר שהוא טעה במידות (שהוא עצמו לקח), וצריך להזמין חדש. שוב מחכה מלא זמן עד שיגיע. כשהגיע סוף סוף, עבד בצורה הכי מלוכלכת שאפשר: שרט לי את האמבטיה, הדביק סיליקון על מקום מלוכלך מבלי לנקות קודם (ועכשיו יש שם לכלוך קבוע בתוך הסיליקון), השאיר כל כך הרבה לכלוך אחריו שלקח לי זמן למצוא את כל הליקויים האלה (עד שניקיתי את הטינופת).
כל זה ולא נתן חשבונית למרות שקיבל כסף במזומן
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לספק את המוצרים בזמן ולשביעות רצון הלקוחות,כמו בכל עסק לפעמים יתכנו בעיות אך המבחן האמיתי הינו בטיפול בבעיות. לצערי במקרה זה נחשפנו לבעיות אק בחוות הדעת של זאפ כלומר הלקוחה אפילו לא פנתה לשירות הלקוחות שלנו ונתנה לנו אפשרות טיפול בנושא.פנינו ללקוחה שתפתח אצלנו קריאת שרות כמקובל ונטפל בפניתה בהתאם.
מוצר:
אמבטיון 925, מקלחון דגם 812, ארונות הזמנה לפי מידה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת - שומר נפשו ירחק.

רכשתי באתר מקלחון ביום 8.4.21.
התמורה שולמה, זמן האספקה חלף זה מכבר, ולא יצרו עימי קשר לצורך התקנת המקלחון.

פניותיי ושיחה שקיימתי ביום 26.4.21 עם אורנה - נציגת דונטלו - לא הועילו.
מייל נוסף שלי מיום 4.5.21 לביטול העיסקה והשבת הסכום שנגבה ללא תמורה - לא נענה כלל.
הכסף והמקלחון עדיין בחברה.

שירות גרוע ביותר, היזהרו!!!!
תגובת החנות:
דונטלו עושה ימים ולילות עלמנת שאלפי ההזמנות יגיעו בזמן ללקוחות. לאחר בדיקת המקרה אין שחר לטענות הלקוחה .
כל טענות הלקוחה נובעים מאי קריאת תנאי ההזמנה אותם היא אישרה בזמן הקניה וממשלוח מיילים לכתובת לא נכונה שפשוט לא הגיעו אלינו ,למרות שכתובת שרות הלקוחות מופיע במקומות רבים באתר,כאשר לבסוף נשלח מייל לכתובת הנכונה הלקוחה קיבלה תגובה מיידית עוד באותו יום למרות שנשלח לאחר שעות הפעילות .למחרת בבוקר כבר תואמה התקנה לחקוחה ליום למחרת ונדגיש עדין בזמנים המתחייבים לפי תנאי ההזמנה.
כל טענות הלקוחה נובעים מטעויות הלקוחה ואנחנו מצידו פעלנו במהירות לטפל בפנייתה מייד איך שנתקבלה אצלנו.
צר לנו שישנם לקוחות שלא קוראים את תנאי ההזמנה שולחים מיילים לכתובות לא נכנות וממהרים להשמיץ וזאת טרם בדיקת המקרה מול החנות.
נכון להיום המקלחון מותקן בבית הלקוחה.
מוצר:
דופן קבועה פיקס בלאק 60-100 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים איכותיים ויפים, שירות פנטסטי. בנינו 2 חדרי אמבטיה והכל קנינו דרכם: קרמיקה, סניטציה ובאזור. כשהיינו צריכים השלמות קרמיקה סיפקו במהירות כשהקבלן עוד היה באתר. זמינים בוואטסאפ לכל הסבר.
מוצר:
2 חדרי אמבטיה שלמים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הרכישה היתה שלימה, מהתיעצות טלפונית בשירות הלקוחות, מהירות קבלת המוצר לביתנו, ושביעות רצוננו מהמוצר עצמו, איכותו והפעלתו.
מוצר:
מתיזן לשטיפה אינטימית ראלי ניקל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי בחנות מספר מוצרים בינהם קרמיקה לחיפוי קיר, בגלל טעות שלי בחישוב נשארו לי 4 קופסאות קרמיקה סגורות מקוריות. שוחחתי עם יואל בחנות בבקשה את הקופסאות הנותרות, יואל דיבר בחוסר סבלנות, וניתק לי את הטלפון בפרצוף, חבל שזו רמת השרות, אני מאוכזבת מאוד
תגובת החנות:
דונטלו חורטת על דיגלה מתן שירות ללא פשרות ללקוחותיה..המצב כפי שהלקוחה מתארת הינו עיוות של המציאות ועל גבול של הוצאת דיבה.
מברור שערכנו לרבות שמיעת הקלטות מסתבר שהלקוחה התקשרה כמה פעמים למרות שהוסבר לה בשיחה הראשונה שלא ניתן להחזיר את הסחורה העודפת והוסבר לה גם למה !! הלקוחה המשיכה לצלצל עוד ועוד ובפעם האחרונה המוכרן יואל היה במהלך טיפול בלקוחות בחנות ולאחר שהלקוחה לא הרפתה ממנו הוא הסביר לה שהוא נמצא עם לקוחות שממתינים לו והוא נאלץ לסיים את השיחה! יש אבדל עצום בן זה לבין ״לנתק את הטלפון בפרצוף״.
לצערי ישנם לקוחות שלא מוכנים לקבל תשובה אחרת מהתשובה שהם רוצים לקבל וכל תשובה אחרת היא פשוט ״שירות גרוע״.

מוצר:
קרמיקה חיפוי קיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! רכשתי אמבטיון עם איסוף עצמי מהחנות, כשההתחייבות היא לאספקה של 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עבודה צלצלתי לראות מה קורה עם ההזמנה, היא "נפלה להם בין הכיסאות". למחרת יצרה איתי קשר נציגה שניסתה לשכנע אותי להוסיף 300 שח ולקבל גם משלוח והתקנה כשהסברתי כמה פעמים שאני לא מעוניינת אמרה שזה פחות מקובל לאסוף מאצלם ואולי ארצה לנסוע לאסוף מהספק במודיעין- אז למה מלכתחילה קיימת האופציה בהזמנה?? לאחר שסירבתי והתעקשתי על איסוף עצמי,, יומיים אחר כך הגיע הטלפון המיוחל. זה היה יום חמישי בשעה 13:00 והתבקשתי לבוא לאסוף באותו יום. הסברתי לה שאני לא יכולה להגיע כי אני לבד עם הילדים בבית, ואמרתי שבעלי יגיע בשישי לאסוף אך היא אמרה שאין איסופים בשישי על אף שהחנות פתוחה!! בלי שזה מצויין באתר בלי כלום! כשאמרתי שלא נוכל לאסוף ביום אחר הנציגה שינתה את הטון והייתה ממש לא נעימה שהם לא מחסן ושאסוף במיידי. הסברתי לה שבעלי בקבע ולא זמין, משרת בצפון וחוזר רק בסופש, זה לא הועיל לה לתת לנו לאסוף בשישי. גם שיחה עם נציג אחר לא הועילה. בקיצור דיס המלצה על השירות של המקום!!
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לשרת ברמה הגבוה ביותר את כל לקוחותיו.
לגבי המוצר המדובר אכן ההזמנה נפלה בין הכיסאות אך כשהתגלה הדבר הנושא טופל מיידית והגיע תוך יומיים ועדין תוך ימי האספקה באתר העומדי על 7 ימי עסקים שהינם 9 ימים רגילים.
לגבי האיסוף עצמי - הלקוחה לא קראה את תנאי ההזמנה שהיא אישרה בהזמנת המוצר כיוון ששם רשום בצורה ברורה שאין איסוף בימי שישי כמקובל במרבית העסקים שהמחסן סגור ביום ו.
לגבי ההתקנה אכן המלצנו ללקוחה לקחת התקנה כי זה מה שעדיף עלמנת שיהיה ללקוחה אחריות ועלמנת שהמוצר יותקן בצורה מקצועית משלא רצתה קיבלנו את החלטתה,צר לנו שהלקוחה לא הבינה שאנו ממליצים על כך לטובתה בלבד .לאתר ביג דיל אין שום קשר או רווח מההתקנות שמבוצעות עלידי הספק.
אנו מאחלים לחקוחה הנאה שלמה מהמוצר שרכשה.

מוצר:
אמבטיון שיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו ברז לכיור מקלחת עם משלוח (אנחנו בימי הסגר בשל הקורונה).
המוצר הגיע עם שליח תוך יום אחד.
התקנו אותו והוא בסדר גמור, נראה איכותי ותואם את הפרסום שבאתר.
מוצר:
פרח ברבור לכיור מבית פורמה איטליה 1209 FORMA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר.
משלוח תוך 3 ימים.
מוצר בדיוק כפי שנראה באתר.
שירות נדיב.
משלוח לנקודה מאוד קרובה לבית
מוצר:
סבוניה לשיש מטבח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מעולה מהיר, מענה לכל השאלות שלי בכל זמן נתון ובמהירות.
המוצרים הגיעו אלי תוך יום עם שליח, המוצרים באיכות מאוד גבוהה ארוזים טוב!
בטוח אזמין שוב??
מוצר:
ברז נשלף למטבח תבל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא טובה בכלל מאחר והספק אליו הגעתי דרך האתר סיפק סחורה פגומה, הטיל את האשמה עליי וסרב להחליף את המוצר
אי לכך, נאלצתי לקנות מוצר חדש דרך ספק אחר ונמנעתי מלפנות שוב לאתר על מנת לבצע רכישות נוספות במסגרת אותו פרויקט
ככל הנראה חבריי למשרד ואני (משרד לעיצוב פנים) לא נקנה יותר דרך האתר ובטח ובטח לא נפנה לספק הספציפי הזה.
לספק ניתנו כל האפשרויות והזמן לברר את הנושא ולתקן את העוול אך הוא סרב בתוקף ובגסות רוח.
בתודה מראש
יוסי
0504236107
תגובת החנות:
החקוח מכפיש סתם וחבל . הלקוח רכש 2 כיורי נירוסטה במעמד האספקה הכיורים נפתחו בפני מי שהגיע מטעם הלקוח נבדקו והלקוח הוחתם שקיבל את המוצר תקין ושלם. לאחר יומים התקשר הלקוח ושלח תמונה של אחד הכיורים כשכל הפינה של הכיור עקומה לגמרי הוסבר לו שהדבר לא יצא ככה מהחנות והסחורה נבדקה גם כשהגיעה מהספק וגם מול מי שנשלח לאספה עלידו .במקום לקחת אחריות על נזק שהוא או איש השיש גרמו לכיור הוא מנסה להלך אימים באיומים שיפרסם עלינו חוות דעת שליליות ולא יקנה מאיתנו.חבל שאדם לא יודע לקחת אחריות על מעשיו ומנסה ״לסחוט״כיור נוסף בטענות שווא
מוצר:
כיור נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סיפון מיוחד הנצרך לעיצוב המקום, סיפון מיוחד שאין להשיג בכל חנות סטנדרטית,
מצאתי את הסיפון באמצעות זאפ בחנות ביג דיל פתח תקוה, בחרתי בחנות זו כי שם היה המחיר הכי טוב.
הסחורה הגיעה כעבור מס' ימים לשביעות רצוני.

הייתי נהנה לחזור לקנות שוב בחנות הזאת, בהצלחה!
מוצר:
סיפון S ניקל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
.רכישה קלה ונוחה מתוך האתר. קטלוג מפורט מאוד. תהליך ההזמנה היה פשוט, נוח ומדויק.
בתום ההזמנה נוצר קשר מיידי עם הספק ותואמו כל הפרטים הטכניים.
איסוף נוח ברמת שירות גבוהה
מוצר:
126140 משטח חרס 140*47 עם כיור מובנה לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ברז אמבטיה דרכם, המחיר היה מעולה ויואל וכל הצוות היו נחמדים סבלניים ועוזרים. כיף לקבל שירות ברמה כל כך גבוהה כשברוב בתי העסק נותנים לך תחושה שאתה לא לקוח, אלא טרחה
מוצר:
ברז סוללה שירל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי (מתלה לאמבטיה עם ואקום) באיכות טובה. בחרתי באופציה של איסוף מהחנות. עוד באותו יום התקשרו להגיד לי שהמוצר מוכן ומחכה לי בחנות מה שהיה מאוד מרשים. אבל כשהגעתי הביתה עם המוצר גיליתי שהכינו לי מוצר לא נכון והייתי צריכה לחזור לחנות (תיזוז'די רציני מבחינתי) כדי להחליף ואף אחד אפילו לא התנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
תגובת החנות:
אתר ביג דיל עושה את על המאמצים עלמנת שהסחורה תגיע במהירות ולפי ההזמנה.לפעמים יש טעויות וההוראה היא לשלוח ללקוח אחר במשלוח על חשבונינו.נעשה בדיקה מקיפה למה כאן זה לא בוצע ונחדד נהלים.אני מודה לך על חוות דעת .
מוצר:
4211
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ומהיר, גם אחרי הרכישה
תודה,
הצוות מוכן לעזור בכל פנייה ומענה אנושי מהיר.
מוצר:
כיור מטבח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה, קיבלתי מוצר מקורי במחיר נמוך. אספקה מהירה וללא תקלות. תודה רבה ובוודאי אקנה שוב מהאתר הזה
מוצר:
כיור מטבח בלנקו פלאון 8 BLANCO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכישה ב- ZAP פשוטה וקלה, לאחר שבחרתי את המוצר הקניה באתר הייתה מהירה, אומנם באתר כתוב שקבל אתהמוצר תוך שבע ימי עבודה, קיבלתיאת המוצר למחרת.
מוצר:
בידה חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיור מטבח מיטרני נירוסטה מסדרת KBA
שלומי הבעלים מקצועי ויודע להסביר על המוצר וכן יתרונות וחסרונות.
שלומי לא מחסיר שום פרט בכדי שללקוח תהיה החלטה שקטלה ואמיתית בנוגע למוצר שהוא רוכש
ממחיץ מאוד על החנות דונטלו שמפעילת אתר ביג דיל
מוצר:
BIG 740
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקראת תום השיפוץ בביתנו, חשוב לי להמליץ על השירות והיחס של שלומי מדונטלו (ביג דיל).כשהתחלנו שיפוץ מקיף בביתנו ערכנו השוואת מחירים בין מוצרים ספציפיים. בכל מדד דונטלו היו המשתלמים ביותר. אך לא פחות חשוב מכך, ואולי אף יותר, הינו הליווי המקצועי והאנושי של שלומי. לכל אורך הדרך שלומי יעץ לנו תוך הפעלת ניסיוננו המקצועי הרב וראיית המכלול העיצובי והכלכלי כאחד, ליווה אותנו בעצות שהוכחו בהמשך כמועילות ביותר, ענה לשאלות טלפוניות כאשר היו אילוצים ושינויים בשטח וכל זאת בסבלנות, מקצועיות ואנושיות שלא פוגשים הרבה !
מוצר:
ריצופים,אסלות,ברזים,כיורים,מקלחונים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמאמר גאיוס יוליוס קיסר האלוהי, "באתי ראיתי, לקחתי". ביקשתי לקנות בידה של פלסאון והתקשרתי לביג דיל וביקשתי מהם לאפשר לי כמה שיותר תשלומים. הם הסכימו לי בסבר פנים יפות ואיפשרו לי לשלם ב- 24 תשלומים. המוצר הגיע ובעצתם הרכבתי אותו בעצמי בשירותים מבלי לחכות להרכבת פלסאון וכך הם חסכו לי 250 שקלים נוספים. בקיצור אני מרוצה מאוד מהיחס שלהם אלי ואני ממליץ בחום לקנות מהם לכל בני ישראל והגויים.
מוצר:
מושב בידה חכם פלסאון קלין סט IB7300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיבות, מענה מהיר לטלפון, מקצועיות (שבמקרה זה מאופיינת גם באמירה "איני יודע את התשובה לשאלה אחת מתוך ארבע ששאלת, ולכן אחזור אליך" ואכן חזרה מהירה. בקצרה: שירות כמו שצריך להיות.
מוצר:
מושב בידה יונדאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דברתי טלפונית עם נציג בשם שלומי בעקבות שיחתנו הגעתי לחנות בפ"ת שם קיבלתי יחס מעולה רכשתי את הכיור שהגיע תוך יומיים כמובטח לאחר מכן רכשתי אצלם גם ברז וריצוף למרפסת דמוי פרקט השירות מעולה מחירים טובים ואיש מכירות מקצועי מאוד שיודע את העבודה.
מוצר:
כיור מטבח בולט בולט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. קניתי ברז סוללה לאמבטיה ידיות ענתיק בביג דיל. הזמנתי אותו באינטרנט. היה פשוט ונוח לבצעה את ההזמנה. מוצר הגיע אחרי יומיים. תודה רבה
מוצר:
ברז סוללה לאמבטיה ידיות ענתיק 2276
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יעוץ מקצועי משלומי ששלח יועץ לשטח שלקח מידות וייעץ לי מה לעשות,קניתי אמבטיון וסגירת קיר מסך בן חדר שינה לאמבטיה שמחובר אליו מקלחון ובנוסף הוספתי גם זכוכית מודפסת למטבח.
המחירים היו אטרקטיבים השירות מקצועי מאוד,היו מאוד סבלנים לכל השגעונות שלנו והתוצאה מקסימה.
ממליץ בחום
מוצר:
מקלחונים כמה דגמים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר קבלת הארון (באיחור של שבוע) כתוצאה מרטבות מתחת לכיור הפורמייקה הפנימית התנפחה ונפרדה מהסנדוויץ. הסיבה לכך היא איכות הדבקה גרועה של הפורמייקה. כל בקשותי מ"ביג דיל" ומסניטק לטפל בבעיה נידחו בטענה שזו אשמתי לכך שיש רטיבות מתחת לכיור. ברור שארון שעומד בחדר אמבט צריך להיות חסין ללחות ורטיבות אבל הכי קל זה לזרוק את האשמה על הלקוח. אני כבר נפלתי. מקווה שתילמדו מטעותי
תגובת החנות:
הלקוח רכש ארון סנדוויץ איכותי מחברת סניטק והתקין אותו באופן עצמאי למרות שהצענו לו לקחת מתקין מקצועי,ללקוח הגיע נציג שירות עלמנת לבדוק את הארון,מתברר שללקוח היה נזילת מים חריפה וכל הארון היה ספוג מים,כתוצאה מכך הפורמיקה הפנימית ניזוקה וקיבלה "גלים" .
ראוי לציין שתופעה זו קיימת בכל סנדוויץ איכותי ככל שיהיה כשבא במגע עם כמות מים.ארונות אמבטיה עמידים ברטיבות קלה ובלחות ושום ארון אמבטיה מעץ,איכותי ככל שיהיה,לא יחזיק מעמד בנזילות מים חריפות.

מוצר:
ארון אמבט םופרנובו
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין