
שירות הכי גרוע שנתקלתי בו בחיים!! התקשרתי לחנות לוודא שיש את הדגם הנל כי אני מגיע מירושלים נאמר לי שהדגם קיים ולאחר שהגעתי מירושלים המוכר טען שהוא התבלבל וניסה לדחוף לי דגם ישן יותר... לאחר מכן נסיתי לעשות הזמנה באינטרנט אף אחד לא חזר אלי כמובן הייתי צריך להתקשר במשך 3 ימים לבדוק מה קורה עם ההזמנה ולבסוף המוכר אמר לי שאין לו זמן למשלוחים והוא טוען שהוא לא יכול למכור את הרדיו דיסק במחיר שהוא מפרסם מכיוון שפיונייר דורשים ממנו התקנה בשביל שהאחריות תהיה תקפה. לא שמעתי על דבר כזה בחיים!! ביקשתי לקנות ללא אחריות מכיוון שאתקין בעצמי והוא לא היה מוכן למכור לי גם ללא אחריות.. פשוט בושה של חנות... אל תתקרבו לשם!!
מה זאת אומרת אין אחריות?אין במלאי? יש במלאי את הדגם הנ"ל , הלקוחות מגיעים לחנות לרכוש אותו וגם מבצעים הזמנות באתר אמנם הזמנות לא מגיעות אלינו בצורה מסודרת מכיון שאנחנו בדיוק עובדים על אתר חדש כידוע לכם, אך המוצר הזה במבצע!!!! ואנחנו מאוד רוצים למכור אותו!!!הלקוח מוזמן להגיע ולקנות בשמחה או לחילופין ליצור קשר ונבצע הזמנה בצורה מסודרת כפי שביצעתי הרגע עם לקוח אחר,אשמח לצרף צילום של המשלוח האחרון שיוצא היום של הדגם הנ"ל אלא אם כן מדובר בחנות מתחרה שרוצה לפגוע בשם שלנו כי עשינו מחיר מבצע על המוצר. *מה בושה?? בחנות שמוכרת מוצרים אך ורק עם אחריות יבואן?*אנחנו אכן מוכרים מוצרים אך ורק עם אחריות וזה מנסיון קודם שבמוצרים אלקטרוניים חייבים אחריות מסודרת. מה גם שאנחנו תמיד עומדים מאחורי המחירים שאנו מציגים באתר אפילו שלעיתים זה לא ריווחי... נשמע מוזר....





















