דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים וירטואלית מקיפה (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פלונטר טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלונטר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
88
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
69
1
18
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על פלונטר
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
26/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב INTEL NUC כולל תוכנת הפעלה windows 10
המחשב תיפקד אולם לא ניתן היה לשנות הגדרות גודל האותיות בתפריט המסך.
בשיחה טלפונית התבקשתי להביא את המחשב לחנות לקבלת שירות (מדוע לא על ידי כניסה מרחוק?)
בבואי לחנות נדהמתי לשמוע כי אין הם אחראים לתפקוד התוכנה ותאימותה למחשב ואין בכוונתם לתת שרות, מדוע הזמנתם אותי לבוא - זמן נסיעה מביתי כשעה לכל כיוון.
לאחר ויכוח חסר תוחלת עם הטכנאי האחראי, אחד הטכנאים הסכים לחבר המחשב לבדיקה. הטכנאי "הצליח" להגדיל את הכתוביות במחשב לגודל של 500% - מצב בו לא ניתן כלל לעבוד עם המחשב ולא הצליח להחזיר הכתוביות חזרה לגודל 100%.
הטכנאי הראשי הורה בשלב זה לטכנאי לנתק את המחשב ולא להמשיך לנסות להחזיר המצב לקדמותו.
בקצרה השאיר אותי "לשבור את הראש" עם מחשב שאינו מתפקד כלל.
מחוסר ברירה התקנתי את תוכנת windows מחדש כולל את כל התוכנות במחשב – פעולות הדורשות שעות עבודה רבות.
בעזרת מרכז התמיכה של מיקרוסופט, הסתבר כי פלונטר מכרה והתקינה במחשב תוכנת ווינדוס 10 ישנה (גרסה 10.0) בה לא ניתן לשנות את גודל הכתוביות. הורדתי עדכון לגרסת ווינדוס העדכנית בה פונקציית הגדרת גודל הכתוביות מתפקדת כראוי.
פלונטר הפגינה חוסר ידע, חוסר מקצועיות, זלזול מוחלט בלקוח, הפקרתו לבעיות אשר נבעו ממכירת גירסת ווינדוס ישנה והגדרות מערכת שגויות שנעשו על ידם.
אם לא די בכך, הגדרות המערכת השגויות אילצו אותי להתקין מחדש את תוכנת ווינדוס וכל התוכנות במחשב בהשקעה של למעלה מיום עבודה שלם.
איני עוסק במערכות הפעלה אולם יש לי רקע במחשבים המאפשר טיפול במערכות אלו במקרה הצורך (תוך השקעת שעות עבודה רבות).
מה יעשה אדם שאין לו כל רקע בתחום – יפנה לטכנאי באופן פרטי וישלם תשלום נוסף עבור שרות אותו אמורה הייתה פלונטר לספק במסגרת ובתקופת האחריות?
מוצר:
מחשב All in one NUC i3
תמונת משתמש
שם:
Inbar
תאריך:
10/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייח המורכב מחלקים יד 2 שאמורים להיות חזקים כדי שאוכל לשחק במשחקים כבדים (העלות כ3000 שח). לאחר הקניה אף משחק לא עבד לי - קיבלתי "מסך כחול" לאחר כמה דק משחק. מכיוון שהגישה לחנות מאוד לא נוחה והיא פתוחה רק בשעות העבודה שלי (ולא בימי שישי הפנויים) התקשתי לקחת את המחשב לתיקון. לאחר התיקון הראשון חזרתי הביתה עם אותה בעיה בדיוק. שוב החזרתי את המחשב לתיקון, שוב אמרו שמצאו בעיה והחליפו לי איזהשהו חלק לחדש, וכאשר חזרתי לבית שוב נשארתי עם אותה בעיה, מסך כחול! לא רק במשחקים , גם סתם כשגולשים באינטרנט. אז חזרתי שוב בפעם השלישית, הסברתי להם שהמחשב היה כבר פעמיים בתיקון, בכל אחת מהפעמים הם אמרו שהחליפו רכיב ומצאו בעיה , ושוב גם בפעם השלישית גיליתי שנשארתי עם אותו "מסך כחול". הם הציעו לי לשדרג את הWD לWIN10 , טענו שאולי זאת הבעיה, ועדיין גם לאחר השדרוג נשארתי עם מחשב מקרטע שאי אפשר לשחק עליו אף משחק.
צוות הטכני של החנות לא מקצועי ולא מיומן ולא אקנה שם יותר לעולם.
מוצר:
מחשב נייח לא ממותג
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
26/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא כותב חוות דעת בדרך כלל, אז כדאי לקרוא עד הסוף. בפלונטר מצטיינים במכירה. חנות אינטרנטית עם מבחר ענק, מחירים הוגנים ושירות טרום-מכירה מעולה. רציתי מפרט, מילאתי שאלון וקיבלתי ייעוץ זמין מסביב לשעון, יד ביד עד לקבלת הפריטים. הרכבתי הכול לבד, רצה הגורל ונפלה עלי המכה: תקלה אקראית שנעלמת ואז חוזרת והייאוש שלי מצטבר ברמות שבא לי לבכות. מדוכא, שפוף ומפוחד החלטתי לא למשוך את העניין יותר מדי והבאתי את המחשב לפלונטר לבדיקה. רצו לי סרטים בראש שיאשימו אותי בהרכבה לקויה, שלא ימצאו כלום, שלא ירצו להחליף כלום ושישאירו אותי עם תקלה מתנדנדת, כי הרי הכי חשוב זה למכור ואחר כך לך תחפש.

אז זהו, שלא.

בכל קנה מידה, ובפרט לחנות אינטרנטית, קיבלתי שירות מעולה. נדרשתי לתאר בדיוק את התקלה כדי שיוכלו לשחזר אותה ואז פלונטר ביצעו ניטור מדויק תוך הרצה של המחשב בלילות. בתוך יום וחצי מצאו ספק כוח תקול ונתנו לי אפשרות לבחור בין ספק חדש מאותו דגם או ספק חדש מדגם אחר (מה שבסופו של דבר עשיתי). במשך עוד יומיים פלונטר הרכיבו את הכול מחדש בחזרה עבורי, ביצעו עוד הרצה לילית ו- benchmark ורק אז החליטו שהמחשב שמיש. על כל התהליך הזה לא נדרשתי לשלם ולו שקל אחד והם גם סחבו לי את המחשב בחזרה עד לאוטו.

הרגשתי מצד אחד חסר מזל בגלל התקלה המבאסת ומצד שני בר מזל על שהפחד שלי היה לחינם ושנפלתי בידיים טובות כשהייתי צריך אותן. איש הקשר שלי בפלונטר לכל אורך הדרך, היועץ, המקצוען וגם זה שבצניעות סחב את המחשב הוא בחור מקסים בשם Adam Lev-Ari , כוח חדש יחסית בפלונטר שהוכיח סבלנות, שקיפות, מקצועיות ושירות לקוחות ברמה של להעמיד עצמו במקום הלקוח ולפעול משם. גיליתי את פלונטר לראשונה לפני פחות משנה, ולדעתי הכיוון הוא נכון ומאז יש שיפור גדול בהרגשת הביטחון שיהיה עם מי לדבר גם אחרי שמשלמים כסף. כי יש.

ממליץ בחום.
מוצר:
רכיבי מחשב Asus Maximus Hero VIII
תמונת משתמש
שם:
Flight Killer
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לוח אם כחלק ממערכת מחשב מאוד יקרה ומשוכללת, לצערי לוח האם התקלקל לפני כחודש. המחשב נמסר למעבדה לתיקון ושם לא הצליחו לאתר את התקלה ומסרו לי אותו בחזרה בדיוק במצב שהיה כאשר הוא נמסר אליהם.
מיד כשהגעתי הביתה שמתי לב שהתקלה עדיין קיימת, התקשרתי לחנות לדווח על כך ונאמר לי להביא את המחשב ותו לו לבדיקה במעבדה. יש לציין שבין לבין ערכתי חיפושים בהמון פורומים באינטרנט ואנשים עם אותו לוח אם דיווחו על אותה בעייה שניפתרה לאחר החלפת לוח האם לחדש. כאשר המחשב הגיע למעבדה יצרו עימי קשר מהחנות וטענו בשנית שאין לו שום תקלה ושהמחשב תקין לחלוטין ושהבעייה היא בציוד ההיקפי שלי. יש לציין שכאשר התקלה חזרה על עצמה - שום ציוד היקפי לא היה מחובר לחמשב מלבד מקלדת ועכבר (אשר נבדקו במחשב אחר ונמצאו תקינים לחלוטין). החנות התעקשה שלא לשלוח את לוח האם להחלפה אצל היבואן ונשארתי תקוע עם מחשב תקול אשר שילמתי עליו לא מעט, ללא שום עזרה ו"אבא ואמא". התרשמתי מחוסר המקצועיות בטיפול בבעייתי. בנוסף כאשר מסרתי את המחשב לתיקון בפעם השנייה, טכנאי המעבדה התעצבן עליי ואמר לי: "אני מעדיף שלא למכור לך עוד מוצרים בעתיד"... זה יחס ללקוח אשר שילם ממיטב כספו?! לכן לא ארכוש בחנות זאת בעתיד! אני מאוד מאוד מאוכזב...
תגובת החנות:
האמת שאין לי מושג מי זה Flight Killer.
ואנחנו מטפלים בכל תקלה ותקלה שיש ללקוחות שלנו ובתנאי שאנחנו רואים את התקלה כמובן.
תקלה שלא נחוות במעבדה לא ניתנת לתיקון.
מוצר:
לוח אם Rampage V Extreme
תמונת משתמש
שם:
eellii
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי נוק לתיקון כח היה תקול, בגלל שלא ידעתי את מהות התקלה, שלחת עם ספק כח.
שלחו לי חזרה (אני שילמתי את דמי המשלוח) מוצר ללא ספק כח. כשהתקשרתי לבקש בנימוס את ספק הכח. אמרו לי בתקיפות שהתקשרתי מאוחר מידי אין שום אסמכתא שהיה ספק כח ושזו בעיה שלי.
מוצר:
אינטל נוק 513RYH
תמונת משתמש
שם:
Maxim
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע אלי במהירות יומיים אחרי ההזמנה, הגיע ארוז מצוין .
שירות הלקוחות מצוין תשובות מהירות ואיכותיות . ממליץ לכולם לקנות שם.
מוצר:
כרטיס מסך, מעבד, msi gtx 960 4g
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
17/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי באתר, מצאתי פחות או יותר מה שרציתי - צלצלתי לחנות והמוכר עזר ביעילות
ביצעתי את ההזמנה ותוך יום המחשב היה אצלי
מוצר:
מחשב NUC INTEL BOXNUC5I5RYH-8-240M2-Intel
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
11/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מחשב נייד, ובחרתי באפשרות לאיסוף עצמי. כבר למחרת חיכה לי המוצר בחנות, מחשב שהיה אמור להגיע עם מערכת הפעלה מותקנת, ולמעשה התברר שהוא ללא תוכנה. פניתי לחנות, והתברר שהטעות היא של היבואן שנתן לחנות מפרט לו נכון. מיד הציע לי יריב (הבעלים) לשלוח אליי שליח ולקחת את המחשב ולהחזיר לי את הכסף, או לנסות לדבר עם היבואן.
יריב ממש 'חפר' להם (במיילים, הודעות וטלפונים) כדי שיטפלו בי. הסוף הוא העיקר, הוא הצליח להשיג מהיבואן לפנים משורת הדין מערכת הפעלה windows 8.1 מקורית! בשווי של מאות שקלים בחינם, ולאחר יומיים זה הגיע עם שליח לבית. אני הכי התלהבתי מהשירות, עזבו את האתר הלא כל כך נוח. הכי חשוב זה השירות. ממליץ בחום!!!
מוצר:
מחשב נייד E502MA
תמונת משתמש
שם:
Maor
תאריך:
15/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה חייב לציין, הזמנתי ביום ראשון. ביום רביעי זה היה אצלי כבר. אין ספק שאני אחזור אליכם.
תודה רבה לכם!
מוצר:
מחשב מחשב שמורכב מחלקים שונים
תמונת משתמש
שם:
adam
תאריך:
14/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר, אבל כשקיבלתי את זה, הסתבר שזה לא מתאים לי כי זה לא מתאים ליד שמאל. מייד החזרתי את זה לאריזה, והגעתי לחנות. שם הוציאו את העכבר וטענו שיש עליו כתמים או שריטות, ושהם לא יכולים לקבל אותו חזרה. אם יש שריטות על העכבר הם לא ממני, כי אני בסך הכול הוצאתי את זה, ראיתי שזה לא מתאים, ומייד החזרתי אותו לאריזה. מסתבר שהם מוכרים מוצרים עם פגמים, ואז זה משמש אותם בתור תירוץ לא לקבל את המוצר בחזרה. מזל שבמקרה שלי זה היה רק עכבר זול ולא משהו יותר יקר.

בסוף בעל החנות הציע בצורה מאוד גסה ולא מנומסת להחזיר לי את הכסף ושאני אעוף להם מהחנות. ברור שלא הייתי ממליץ לקנות אצלם בשום פנים ואופן.
מוצר:
עכבר אופטי M111-D
תמונת משתמש
שם:
yambens
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מהיר, צוות התמיכה הגיב מהר (כ30 דקות אחרי שליחת ההודעה) וההזמנה הגיעה אחרי יומיים, השירות היה בכללי מצוין.
מוצר:
אוזניות HyperX Cloud II
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האל פסק מהאתר , הקנייה היית מהירה ואחרי יומיים הוא הגיע עם שליח.
לאחר שחיברתי את כל הכבלים שמתי לב שיציאה אחת לא תקינה כלומר (הכבל לא נכנס)
לאחר שפניתי לחברה, הם אמרו לי שישלחו לי מוצר חדש עם שליח (על חשבונם) וכך היה.
אני שמח לדעת שנשארו עוד עסקים עם יושרה והגינות מקצועית שלא מחפשים "להתנער" מאחריות.

ותודה מיוחדת לויטאלי על שירות יוצא מן הכלל

"עלו והצליחו...

מוצר:
אל פסק 1200D
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
26/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רגיל להעביר ביקורת, הפעם יש רק שבחים.
תכננתי לרכוש דיסק יקר יחסית שבחנות הזו הוצע במחיר נמוך.
התקשרתי לחנות רק לוודא שיש במלאי, תוך מחשבה שאני יודע מה רוצה ובכמה.
המוכר התעניין בצרכיי והציע דיסק יותר חדש, יותר זול עם ביצועים משופרים.
בדקתי את הצעתו, אכן היתה מצויינת.
ביצעתי את הרכישה ולא התאכזבתי מן ההמלצה.
החסרון היחיד של החנות - נגישות לא נוחה, אין חניה צמודה.
מוצר:
SSD MX100
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
02/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה, מחיר נמוך במיוחד, אספקה מהירה ביותר עם שליח. המוצר סופק לביתי תוך 24 שעות,
מוצר מעולה. חווית קניה חיובית ביותר
מוצר:
מדפסת + טונר B431DN
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
16/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנת במהלך הסופש באתר , ביום ראשון כבר ב 9:30 קיבלתי טלפון לקחת את הדיסק.
הדיסק כבר יממה "טוחן" ללא בעיות ועובד מעולה. החבר'ה בחנות היו מאד אדיבים ונחמדים ובכיף אפרגן להם.
מוצר:
דיסק קשיח red 2tb
תמונת משתמש
שם:
Tamar
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה הזול ביותר שמצאתי, פער משמעותי מחנויות אחרות. המשלוח הגיע בראשון (כשההזמנה התבצעה בחמישי), קיבלתי את המחשב שהזמנתי ובונוס של עכבר אלחוטי בחינם. לאחר מכן שהתעוררה אצלי שאלה בקשר למוצר, שלחתי מייל וקיבלתי תשובה באותו היום. אחלה של שירות, ללא ספק אחזור לקנות גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד R408A
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
11/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת.
יריב הבעלים נחמד, הגון, אדיב ומקצוען.
המוצרים חדשים עם אחריות מקורית.
אתה מרגיש בטוח שקנית מוצר מבית טוב - בלי טריקים.
ו...המחיר היה הכי זול שמצאתי
מה צריך יותר?!?!? ממליץ בחום רב!!

מוצר:
מחשב נייד x502
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
31/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לחנות לבדוק את סטטוס ההזמנה. הבחור שענה לי הבטיח לבדוק.
כ-3 שבועות לאחר מועד ההזמנה התקשרתי שוב. עכשיו הבחור שענה בדק עם הספק שלו בעודי מחכה על על הקו, ובעקבות זאת קיבלתי את המוצר כעבור מספר ימים.
יש לציין כי באתר החברה מציינת כי אספקת המוצרים הינה תוך 10 ימים ובמידה וקיימים עיכובים הם מתקשרים ללקוח. מיותר לציין שלא קיבלתי שום שיחה יזומה מן החנות, וכשציינתי זאת בפני הבחור שענה לי לטלפון, הוא לא מצא לנכון להתנצל על כך שאינם עומדים במה שהם מפרסמים.
אם היה לי כוח לחפש את המוצר בחנות אחרת הייתי מבטלת את ההזמנה. לא אחזור לקנות בחנות זו.

המספר הנ"ל הינו מספר ההזמנה, לא חשבונית.
תגובת החנות:

אכן הלקוחה צודקת.

הסיבה היא שבסוף יולי החברה עברה בעלות ודירה ועברו עליינו שבועיים של מעבר, סידור מוצרים ופתיחת חשבון בנק וכרטיסי לקוח אצל הספקים השונים.
לצערנו נוצרו עיכובים באספקות של מוצרים מיבואנים מסויימים ללקוחות בודדים.

הלקוחה ביקשה פיצוי אך המוצר מחירו 58 שקלים ולא היה פיצוי הגיוני שניתן לתת על מוצר זול כל כך.
עוד כמה לקוחות בודדים שנפגעו בזמן האספקה פוצו לשביעות רצונם אך שם היה ערך כספי גבוה וניתן היה לתת פיצוי מסויים.

שמחים לשרת לקוחות בכתובתנו החדשה בתל אביב.

תודה.

מוצר:
DisplayPort to HDMI Female Adapter DisplayPort to HDMI Female Adapter
תמונת משתמש
שם:
טל ומורן
תאריך:
06/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין, האתר קצת מבולגן
המשלוח הגיע יומיים לאחר הקנייה עם שליח.
החברה ייעצה לי במקצועיות ואני מרוצה מהשירות שלה

אם הם רק יבנו אתר חדש השמיים הם הגבול
מוצר:
KVM CS-1742C
תמונת משתמש
שם:
Naor Giladi
תאריך:
19/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דקות לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לוודא ואמרו לי שכבר החבילה נארזת ונשלחת!
תוך 5 ימים הגיעה החבילה.
המחיר גם היה הזול ביותר משמעותית מחנויות אחרות.
מוצר:
שלט למחשב RC126
תמונת משתמש
שם:
שקד
תאריך:
25/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם שילוב נדיר מאוד של שירות מעולה,מבחר ענק ומחירים סבירים.גם המשלוחה היה מהיר מאוד ושילמתי כשהמוצרים נשלחו.
חנות מומלצת עד מאוד.
מוצר:
זכרון DDR3
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
05/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למי שמתלבט היכן להזמין -
אני כבר קונה זמן מה דרך החנות המקוונת של פלונטר, ואני חייב להגיד שמעולם לא התאכזבתי מהשירות המעולה שלהם. מחירים מעולים אפשר למצוא בקלות בהרבה מקומות, אבל שירות אמיתי לא.

היום פניתי אליהם בעקבות בעיה ומיד התבשרתי שכבר מכינים עבורי משלוח חדש ללא תוספת תשלום ומבלי להטריח אותי לשווא לבוא אליהם או לגרום לי להוצאות משלוח מיותרות.

זה שירות נדיר, שכמעט לא מוצאים היום. הייתי חושב פעמיים אפילו אם לשלם פחות במקום אחר.

מקווה שזה עוזר,
משה אייל .
מוצר:
ציוד היקפי
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
14/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההתרשמות שלי מהאתר הזה היא ממש טובה אמינים מהירים וישרים מאוד! הזמנתי 4 מאווררים למחשב הגיעו תוך 4 ימים בדואר רשום המחיר שלהם היה מחיר הגיוני מאוד ביחס לחנויות אחרות יחס השירות היה מוסבר בצורה סבלנית וטובה וכך צריך! תודה לכם על שירות וניסיון של שנים!ואתם עוד תישארו בעינינים ;)
תודה רבה רמי חזן
מוצר:
מאווררים
תמונת משתמש
שם:
ג'ורג'
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההכירות שלי עם פלונטר התחילה לפני 6 שנים. כבר אז השירות היה מאוד מקצועי והיה ברור שמדובר באנשי מקצוע ולא חאפרים שפתחו עסק קל.

התחלתי לחפש באינטרנט NAS שיספק את הצרכים שלי (כרגיל, כמה שיותר בכמה שפחות) מצאתי את המוצר בפלונטר והחלטתי ללכת על זה.
אחרי הסתבכות קטנה עם האתר, התקשרתי לחנות והמוכר סידר לי את כל ההזמנה ועל הדרך גם הוספתי להזמנה 2 הארד דיסקים של 2 טרה.

בגלל קרבתי (היחסית) לחנות הציעו לי לקחת את המוצר כבר יום אחרי (!!!) במקום לחכות שבוע עד להגעת השליח וכך היה. הגעתי לחנות קיבלתי את המוצרים בזריזות ויצאתי לדרך.
אבל כרגיל לא הכל יכול להיות ורוד ואחד ההארד דיסקים היה תקול (למרות שהיה חדש לגמרי!!!)
התקשרתי לחנות ואמרו לי להגיע ולקחת אחד אחר (כן, עד כדי כך.. בלי "זה לא אצלנו, זה אצל היצרן" וכל מיני תירוצים מציקים שכאלה)
הגעתי למחרת להחליף את ההארד דיסק. קיבלתי אותו מיד ובלי שטויות.

בקיצור, ככה צריך להתנהל העסק. ממליץ בחום!!!
מוצר:
NAS TS-419P II
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
28/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה יוצא לי לקנות מהחנות הזאת, קודם כל - שירות לקוחות שנוראה רספונסיבי בכלל דרכי התקשורת (מייל,טלפון), האתר מאוד פשוט אך ללא ספק עושה את העבודה שהוא אמור והכי חשוב מבחינתי - עובד עם כל הדפדפנים בכל מערכות ההפעלה. תיאור מוצרים מדוייק בלי השתחצנות מיותרת ומסתבר שגם עובדים עם חברת שליחוית שמביאה את ההזמנה במהירות קרובה למהירות האור... יותר מדוייק: אתמול בחצי השני של היום - ביצעתי הזמנה, הבוקר ב9:30 הגיע השליח...
פעם הבאה - קודם אבדוק בפלונטר אם יש להם את מה שאחפש, אם אין - אחזור לחפש בזאפ :)
מוצר:
UPS 1200D
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply