
לא קניתי בחנות זאת - אולם חנות זאת היא המרכז שירות הראשי של קנון בישראל . כל מי שקונה ציוד של קנון עם 3 שנות אחריות של קרט - אם יזדקק לממש את האחריות - אז זה נעשה כאן . המבזק הפנימי של הגוף הפסיק להבזיק - מסרתי את הגוף לתיקון במסגרת האחריות , למרות שהחנות נמצאת במרכז הסואן של רמת גן - יש חנייה (חניון ביאליק) בחינם ללקוחות החנות - השירות אדיב והתיקון מהיר. מסרתי את הגוף ביום ב' וביום ד' קיבלתי SMS שהציוד תוקן . זה הניסיון השני שלי עם מרכז השירות של קנון . הניסיון הראשון היה לפני כ 10 שנים - ולא במסגרת האחריות - נפלה לי עדשה למים בטיול , מסרתי את העדשה לטיפול - העדשה יובשה ונוקתה בצורה מקצועית וחזרה לתפקד כמו ביום קנייתה - התיקון נעשה גם אז תוך יומיים - והמחיר שנגבה היה מגוחך בסה"כ 100 ש"ח - העדשה בשימוש יומיומי עד היום ותקינה לחלוטין . בקיצור אם אתם קונים ציוד צילום של קנון - תקפידו לקנות עם אחריות מקורית של קרט ! השירות מעולה ומקצועי ! שווה לשלם עוד כמה גרושים על המוצר היקר שקניתם ואתם יכולים להיות רגועים שבזמן האחריות וגם לאחריה תקבלו שירות אדיב , מקצועי והוגן .























