
הזמנתי מהם כסא מנהלים אורטופדי בצבע שחור נסעתי במיוחד מבאר שבע להביא אותו הגעתי לבית אני מגלה שהוא בצבע חום ממש מאכזב אין מילים
שלום, קודם כל אנחנו מתנצלים על חוויית הקנייה ועל חוסר שביעות הרצון שנגרם 🙏 לאחר בדיקה שביצענו, עולה כי בהזמנה ובחשבונית מס/קבלה אכן מצוין כיסא בצבע חום ולא כיסא בצבע שחור, ובהתאם לכך זה המוצר שנשלח מהמחסן. ייתכן ונפלה טעות אנוש בשלב ביצוע ההזמנה וביצוע החשבונית כמובן שחשוב לנו שתהיה מרוצה, ואנחנו כאן לשירותך—נשמח לעזור ולבצע החלפה במידת הצורך או למצוא פתרון שיתאים לך. מוזמן ליצור איתנו קשר ונשמח לטפל בכך בהקדם 🙏























