
שרות אדיב ומהיר של המוכרים בחנות למרות העומס שהיה במיוחד אציין את מנהל הסניף שניהל שם את הכל בצורה מסודרת

שרות אדיב ומהיר של המוכרים בחנות למרות העומס שהיה במיוחד אציין את מנהל הסניף שניהל שם את הכל בצורה מסודרת

שירות מצויין שהחל בהסברת היתרונות של כל סוג טלוויזיה מידע שבסופו של דבר עזר לי לקבל את ההחלטה וכלה בנשיאת הטלוויזיה למכוניתי כל זאת באורך רוח ובמסירות כל הכבוד לגונן זכריה

חווית הקניה היית נעימה וידידותית. בחרתי ברשת עולם הקולנוע כי היתה בראש רשימת החנויות מבחינת המחיר הנמוך ביותר לטלביזיה חכמה לד אל ג'י 32LJ550Z. חתמתי על דף 2 של הקבלה שהמוכר העיר את תשומת ליבי שאין אחריות לשבר במסך ואני מצטער שהמוכר לא בדק יחד איתי עניין זה. הציון הגבוה שציינתי מניח שאכן הכל יימצא תקין. אני ממליץ על רשת עולם הקולנוע. השרות היה קצר ומצויין.

על הפנים משחקים אותה עושים מחיר ולא עושים כלום מחרטטים את הבנאדם ומשתמשים במילים לא ראיות

מלבד זה שהמוכר לא מצא מגן מסך מתאים לטלפון הכל היה תקין עד כמה שאפשר

שירות מעולה מחירים טובים ויחס אישי מומלץ בחום באתי יצאתי מבחר רב מאוד כך שקל למצוא

לא להתקרב!!!! רכשתי באתר 2 מחשבים אשר סופקו אחרי חודש וגם זה אחרי טלפונים וויכוחים (במקןם 10 ימי עסקים) לאחר שסוף סוף הגיעו המחשבים הם הגיעו מרוסקים ושבורים. לא ממליץ לאף אחד ליפול בפח שלהם. שירות לקוחות כושל ואחזרי

שירות מעולה, מעל ומעבר, התקשרתי מראש לברר אם נמצא מוצר במלאי ואלי נתן לי שירות מעל המצופה וכשהגעתי לרכוש את המוצר נעניתי במהירות ובאדיבות! בוודאות אחזור לסניף הזה בקנייה הבאה שלי!!

קניתי xiaomi mi box לפני חצי שנה המכשיר היה תקול מלכתחילה ( Netflix לא עובד) לאחר החלפה של המכשיר הביאו לא מכשיר פתוח ולא חדש עוד יותר גרוע מהקודם, רציתי לציין שלא כדאי לקנות מכשירים מייבוא מקביל השירות של היבואן גרוע ולא פותר את הבעיה. חבל הייתי מעדיף לשלם עוד 50 שח ולקנות מכשיר נורמלי בלי בעיות לשיקולכם יש לציין כי הרכישה עצמה הייתה נעימה ואין לי שום תלונה לצוות החנות
הלקוח איטח מתל אביב רכש בתאריך 13.4.2018 MI Box 4k , הספק ונותן האחריות למוצר הינו י.ד קונקט, מאז ועד היום אין לנו כל פנייה מטעם הלקוח ייתכן ופנה ישירות ליבואן לצורך תיקון, שרות עולם הקולנוע

נכנסנו רק לברר על טלויזיות...יצאנו עם חווית קניה ....שירות מעולה,אדיב,מתחשב ויעיל ממולץ בחום לגשת לסניף ראשלצ לכל מי שמעוניין בחווית קניה מדהימה,מחיר מעולה ושרות של אלופים👌👌👌👌

הזמנתי מהם סטרימר באינטרנט, התחייבו למשלוח תוך 9 ימי עסקים, עברו 12 ימי עסקים אם לא מתקשרים אליהם לא לא יתקשרו להגיד שיש עיכוב. עד שתפסתי אותם, הם לא יודעים מתי יגיע המשלוח כי יש תקלה. עושים צחוק מהלקחות שלהם. ממש ממש לא ממליץ
הלקוח בנטולילה מניר חן הזמין בתאריך 06/11/2018 עם זמן אספקה של עד 10 ימי עסקים מתאריך סליקת כרטיס אשראי, כרטיס האשראי נסלק בתאריך 07/11/2018 ימי העסקים מסתיימים בתאריך 21/11/2018 בתאריך 15/11/2018 פנה הלקוח שברצונו לבטל, עקב כך הועברה ההזמנה לביטול בתאריך 18/11/2018 ביקש הלקוח לקבל את המוצר, עקב כך המוצר יצא למשלוח בתאריך 19/11/2018 , צר לנו על הרגשת הלקוח, עולם הקולנוע

זהירות זהירות זהירות מאוד לא מומלץ. התעניינתי בשני מוצרים, על שניהם דרשו יותר מהמחיר המופיע באתר שלהם באינטרנט, בסוף קניתי אחד כי ממש הייתי צריך אותו והתפשרתי על המחיר... בכל מקרה ממליץ לקנות במקום אחר.

חווית קנייה גרועה ביותר ! אתמול רכשתי 3 סטרימרים של שיאומי דגם רשמי ב270 שח והיום הוא מתעקש למכור לי אחד נוסף ב290 כאשר ביקשתי ממנו לבדוק את חשבונית הרכישה מלפני יומיים התחיל להתוכח ובכל זאת חייב אותי ב 290 שח אני מתכוון לפנות להנהלת הרשת על הרמיה הזו שחוויתי ממנו שלא לדבר על שירות גרוע בהמתנה של 25 דקות כאשר אין אף אדם בסניף אני ממתין שיסיים לשחק במחשב .

אני חייל שמשרת קרוב לאילת וניצלתי את ההזדמנות הזאת לקנות פלאפון במחיר מוזל , בדקתי ומצאתי את הפלאפון שרציתי במחיר מצוין. כשהגעתי לחנות המוכר מגלה לי פרט שלא ידעתי ולא היה רשום בכלל באתר שלהם - יש דגם של הפלאפון שרציתי לקנות שיש לו בעיית שפה ( לא רלוונטי הבעיה) והמחיר שצוין הוא המחיר שמצאתי ורציתי לקנות אצלם . בסופו של דבר קניתי דגם אחר של אותו מכשיר במחיר שעדיף שלא הייתי נוסע עד אילת כדי לקנות , הם פשוט עקצו אותי בושה וחרפה!!
לא ברורה הפנייה של הלקוח פוטולסקי , ייתכן והמוצר שרצה לרכוש בתחילה עם תכונה שלא מתאימה לו ככל הנראה, הלקוח בחר לבסוף לרכוש בסניף אילת טלפון POCOPHONE מבית קסיומי , במידה והמחיר לא היה משתלם לא ברור מדוע רכש , צר לנו על הרגשת הלקוח, שרות עולם הקולנוע

שלום רכשתי טלויזיה פירלס לאחר שהגעתי הבית ראיתי כי מוכרים את אותה הטלויזיה ב250 ₪פחות מימה שמכרו לי בחנות היתאכזבתי מאוד

עולם הקולנוע בקרית שמונה , עידן נתן לנו שירות מצוין, אמינות, מחיר טוב. והכל בחיוך ונועם

צוות מיומן הסבר על מגוון הטלויזיות וסדר העדיפויות. גישה חיובית והמון סבלנות נהנתי מהקניה מאוד מומלץ .

סבתא שלי הלכה לקנות טלוויזיה והציעו לה את טלוויזיה של חברת peerless 4K ב1400 שקל, נשמע מפתה מאוד ובגלל זה לקחה אותה. לאחר שהגענו לבית ישר ששמנו את הטלוויזיה חיברנו את הכבל HDMI שמגיע עם הטלוויזיה הכבל פשוט נתלש מהמקום ולא היה שווה כלום כבר כמובן. לאחר שקנינו כבל חדש חיברנו הכול ובדרך ששמנו את הטלוויזיה על המעמד השול העליון שלה (כמובן הפלסטיק) השתפשף בקיר קצת כנראה ושהדלקנו את הטלוויזיה היה מלא פסים סגולים ושחורים וכנראה שהפנאל נשבר. עכשיו שאלה שלי איך בכלל חברה גדולה כמו עולם הקולנוע יכולה למכור זבל טהור כל כך? התקשרתי לחנות ואמרו לי ככה "מה אתה רוצה מסכים LED הם עדינים מאוד ונוטים להישבר" היה לי ויש לי כל כך הרבה מסכים בבית של LG TOSHIBA DELL אפילו חברות סיניות כמו פוג'יקון שקיבלו מכות ולא קרה להם כלום אז אין שום קשר לסוג פאנל של הטלוויזיה, וזה שהם גובים על הזבל הזה 1400 שקלים זאת פשוט הונאה כי אני בטוח ב100 אחוז שהם קונים את זה מאיזה ספק סיני שמייצר את זה בבית בשליש מחיר. פשוט בושה. עוד מקרה שקרה לי בעולם הקולנוע, הלכתי לקנות פלאפון באילת באחד מהסניפים שלהם כי ראיתי שהוא היה המחיר הכי נמוך והוא היה הכי קרוב אלי, התקשרתי בדקתי וראיתי שיש את מה שאני רוצה במלאי אז אמרתי לעצמי "איזה יופי בוא נלך לקנות". שהגעתי אמרתי למוכר שאני רוצה את הפוקופון F1 והוא אמר לי שזה עולה 1350 וכמובן שבאתר כתוב 1200... שאלתי אותו למה ההפרש במחיר, והוא ענה לי הדגם שמופיע בזאפ הוא הדגם עם מערכת הפעלה סינית שאם אתה מעדכן היא תמחוק לך את העברית. אז למה שמישהו יקנה דבר כזה? אז כאן הם סוג של "הכריחו" אותך להוסיף עוד 150 שקל שזה 18 אחוז תוספת מהמחיר המקורי, כמובן שפשוט הלכתי והייתי צריך לקחת מונית שעלתה לי 30 שקל לצד השני של העיר בשביל לקנות מחנות נורמלית שלא משקרת ללקוחות שלה. אני באמת ממליץ לאף אחד לא לקנות מהם.
הלקוחה יהודית מבאר שבע רכשה בתאריך 3.11.22018 מסך מבית פירלס, בעת הרכישה המסך הופעל מול הלקוחה בסניף, לאחר מספר ימים חזרה הלקוחה לסניף בטענה שיש תקלה במסך, לאחר בדיקה התברר שהמסך שבור הוסבר ללקוחה שאין אחריות על שברים ושככל הנראה המסך נשבר כאשר ניסו להתקינו , שרות עולם הקולנוע

שירות מעולה, חיפשתי טלויזיה פשוטה - לא סמארט.. והנציג ממש עזר ודאג שאקבל טלויזיה פשוטה ועדיין טובה. מבצעים טובים. תודה רבה.

לא מספיק שפשוט הטעו גם שרציתי להחזיר את המוצר בגלל ההטעיה גבו ממני 114 ש"ח דמי ביטול. המוכר הסביר לי שכוווולם נותנים לי אחריות על הבטריה רק לחצי שנה אפילו היבואן הרשמי וככה זה אני לא יכולה לקבל יותר מזה לא משנה איפה אני אקנה קצת אחרי שיצאתי גילנו באינטרנט שמלא נותנים אחריות כוללת הבטריה לשנתיים ובטח שחברת היבואן הראשי נותנים אחריות מלאה גם על הבטריה! ונוסף לכל העוגמת נפש חייב אותנו על היבטול על מוצר שלא נגענו בו והחזרנו אותו תוך פחות מ24 שעות ועוד חייב ב7% 114 שח
הלקוחה שיין מפר יחזקאל רכשה בסניף עפולה דייסון V8 בתאריך 1.11.2018 במחיר של 1600 שקלים בזמן המכירה הוסבר לה שנותן האחריות היינו קאיה (יבואן פרללי) וזאת אף מצויין על החשבונית, יום למחורת הגיעה לסניף בבקשה לבטל את ההזמנה, ההזמנה הועברה לביטול בחיוב דמי ביטול שרות עולם הקולנוע

חווית קניה טובה, אנשי מכירות מעולים, שרות מצויין ומחירים כמובן ללא תחרות. לאחר השוואת מחירים בכמה חנויות חזרתי אליהם.

שירות מעולה מחירים סבירים הכי נמוכים בבאר שבע הגישה לחנות נוחה ויש חנייה בשפע תמשיכו ככה

עידן איש מדהים עם תודעת שירות מעל ומעבר תודה רבה על הכל ♥ היתה חווית קניה מדהימה

חזרתי לרכוש בחנות פעם שלישית בגלל השרות. נעים מקצועי ,קצר, ולעניין. הרבה רצון להתאים את מה שמחפשים לתקציב .מציאת פתרורנות מהיום להיום פשוט נהדר.

רכשנו לאחרונה מספר מוצרים בעולם הקולנוע, וקיבלנו שירות מעולה, ממליץ בחום לכולם, חווית קניה מעולה