
רכשתי בתאריך 23/12/18 בסניף טבריה 2 מוצרים של שיאומי אחלה שירות והמחירים הכי זולים בצפון!!!

רכשתי בתאריך 23/12/18 בסניף טבריה 2 מוצרים של שיאומי אחלה שירות והמחירים הכי זולים בצפון!!!

חנות טובה עם שרות טוב יחס הולם כלפי כל לקוח בכל קניה חוויה דומה מומלץ מאוד

הזמנתי טלוויזיה באתר שלהם 65 אינצ''. הייתה אופציה להובלה ב-400 ש''ח או להובלה עצמית. מתחת לאופציה הזאת הייתה פרסומת גדולה שבו רשום שהיתרון שלהם של עולם הקולנוע הינו שיש להם חנויות בכל הארץ, אמרתי לעצמי, יופי, יש חנויות בפתח תקווה וראשון לציון, משם אקח את הטלוויזיה. זה מתאים לי. ובחרתי בהובלה עצמית כשהוספתי בהערה בהזמנה שאשמח לבוא לאסוף את הטלוויזיה בהקדם האפשרי מהחנות בפתח תקווה. יומיים אחר כך, אני שולח מייל (אין להם טלפון לשירות לקוחות) כדי לבקש מתי אוכל לאסוף הטלוויזיה. אין תשובות... לקח להם עוד הודעה ועוד מייל ובעצם שבועיים כדי לחזור עלי כדי להגיד שלמחרת הספק ייצור איתי קשר... 3 ימים אחר כך, הספק (שגם הציג את עצמו כעולם הקולנוע...) יוצר איתי קשר ומציע לי לבוא למחרת בין 10:00 ל-14:00 בנצרת אלית כדי לאסוף הטלוויזיה. שאלתי אם אין לו סניף באוסטרליה גם אולי? למה לנצרת אלית כשביקשתי בפתח תקווה? ואז, אמרו לי שהאיסוף עצמי מנצרת. עניתי שלא רשום בשום מקום (והם חיפשו ולא מצאו בשום מקום גם תזכורת לדבר או שהאיסוף לא בחנויות) והפקידה אמרה לי שתחזור עלי... עוד יומיים, הם שוב אומרים לי לבוא לנצרת ואני שוב מסרב ומאיים אותם בתביעה משפטית. אז הם שוב מנתקים. בסוף חוזרים עלי ועושים לי "טובה" ומחייבים אותי "רק" על 200 ש''ח על ההובלה.

חבר טוב הזמין בעולם הקולנוע דרך האינטרנט קורקינט מגדם סמרט monster s2. והם עושים מלא בעיות. רצו להביא לו דגם מתצוגה במקום מה שהזמין וגם רצו להתחמק מהמשלוח. וגם לא עונים באופן זמין. בקיצור לפי הנסיון שלי מהסיפור שלו כדי לחשוב פעמיים לפני שבוחרים לקנות ברשת הזאת. שירות טוב ויושרה חשובים לא פחות ממחיר.

שרות קשוב, המלצה כנה, מחיר שובר שוק. יחס אישי, וטיפול מלא בזמן הקנייה. לבוא לראות לקנות!

אחלה שרות .המוכר מקצועי. קניתי גלקסי A7 2018 שהמוכר המליץ עליו וזיו נתן לי שרות מעולה בקיצור אני ממליץ לקנות שם השרות מעולה!

לא לקנות בסניף רשלצ סיכמתי לפני הקנייה שיכוונו לי את המסך ולא עשו זאת התנערו מאחריות

טלפונית קיבלתי מענה חיובי ומפורט לדרישה שלי, התעניינתי במחשב נייח. הגענו לסניף בראשון לציון שאיתו דיברתי קיבלו אותנו בשמחה וקיבלנו שרות מעולה וחווית קנייה מהירה וחסכונית. גם לפני מספר חודשים קניתי לבנות שלי סלולרים משם, ממליצה באהבה רבה, קנייה מהנה.

ב 9.12.18 הגעתי לחנות בשעה 21:07 החנות הייתה על סף סגירה לפני שהחנתי את הרכב שאל את הבחור שבא לסגור את החנות (אמיר יוסף) אם אפשר לפתוח שוב כי אני חייב מתקן תליה דחוף אני חייב לציין שאמיר ישר השיב שאין בעיה הדליק את האורות פתח את המחשב והזמין אותי להכנס ונתן לי הרגשה כאילו אני בעל הבית תודה אמיר על השרות. ב 12.12.18 חזרתי שוב לקנות מסך טלויזיה קיבל אותי בחור בשם אלי מה אני אגיד לכם חווית קניה כזו טובה לא הייתה לי הקבה זמן שרות מעולה אדיב וסובלני הסביר לי כל מה שצריך ואפילו מצא זמן לשחק עם שני הילדים שלי (אפילו שבאתי בזמן שאכל) תודה רבה לכם סניף ראשון אתם פשוט אלופים הרווחתם אותי כלקוח קבוע

קיבלתי שירות מבחור בשם עומר שירות אדיב חייכני הסביר לי על הטלוויזיה בצורה נעימה וסובלנית . בקיצור חוויות קנייה מעולה וכייפית .

עולם הקולנוע באילת שירות מעל הכל בראשות רוני המנהל, אדיבות סבלנות והסבר משביע רצון.אמשיך לקנות מוצריי חשמל בסניף זה.

ממליץ לחשוב פעמים לפני שמזמינים מהחנות. הזמנתי קורקינט חשמלי, ובנוסף להזמנה גם שלמתי על משלוח, נאמר לי בפרוש שלכל המאוחר הקורקינט יגיע עד שבעה ימי עסקים מרגע ההזמנה, שבוע לאחר מכן התקשרו אלי מהחנות להודיע שהם עדיין לא שלחו את הקורקינט כי אין להם אותי במלאי. בקשתי לברר אם יש סניף אחר שממנו אני יכול לאסוף בעצמי את הקורקינט, אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, וכמובן שלא חזרו. התקשרתי בעצמי למספר סניפים, והבנתי שבכל הרשת יש בעיה של מלאי. הופתעתי קצת שלא רק שמכרו לי מוצר שידעו מראש שלא יוכלו לספק בזמן, בנוסף גם חיכו יותר משבוע עד שהודיעו לי על זה. לדעתי זה קשור לעובדה שבדיוק כמה שעות לפני כן, נגמרו מבצעי חנוכה של המתחרים הזולים .
הלקוח זקס מאריאל הזמין קורקינט Xiaomi Mi Electric Scooter שיאומי ההזמנה נסלקה בתאריך 28/11/2018 לאחר מספר ניסיונות תיאום רק בתאריך 12/12/2018 הצלחנו לתאם את הלקוח ליום למחורת, שרות עולם הקולנוע

אני לא אקנה יותר בעולם הקולנוע. קניתי שם מייבש כביסה. קיבלתי מייבש אחר ממה שהזמנתי. רציתי לפנות אליהם לגבי הטעות בטלפון, אבל זה לא אפשרי. יש מספר באתר אבל הוא מפנה למערכת לניתוב שיחות וכשמבקשים שירות לקוחות מקבלים הודעה שניתן לפנות רק באתר או במייל. אז ניסיתי באתר ולא קיבלתי תשובה. אז ניסיתי במייל. לאחר 3 ימים קיבלתי תשובה - נא לצרף מספר הזמנה ומספר טלפון (היה מספר הזמנה במייל, אבל למה לקרוא?). אז שלחתי שוב, ושוב חיכיתי 3 ימים. לאחר 3 ימים סוף סוף התקשרו ואמרו שזו לא טעות שלהם אלא של הספק ושהוא יתקשר אליי. כמובן שאף אחד לא התקשר אלי. בינתיים קרוב לשבועיים לא השתמשתי במייבש, כדי שיחליפו אותו. אז עכשיו, אחרי שבועיים נישברתי וכבר השתמשתי בו (אין מה לעשות, יורד גשם וצריך לעשות כביסה), אז כבר לא יחליפו אותו. אז בקיצור, אם אתם רוצים לקבל את מה שהזמתם ולקבל שירות כלשהו, אל תיקנו בעולם הקולנוע!

הגענו לעולם הקולנוע באשדוד לקנות פלאפון חדש.. קיבלנו שירות יוצא מן הכלל, צוות מקצועי, נעים ומפנק. שמעו שהגענו מחוץ לעיר ופינקו ישר בשתייה ועוגיות.יצאתי מרוצה. קיבלתי מכשיר מעולה במחיר מצויין. תודה לכם! בטוח שנשוב!

אני מגיע לסניף רשת עולם הקולנוע בתלפיות לא בגלל אשת עולם הקולנוע אלא בגלל זה שמפעיל את הסניף ושמו של האיש היקר והחביב הוא אלי פשוט אין לתאר את השירות שלו תמיד בסבלנות תמיד בחיוך אפילו בשעת לחץ הוא יודע לתת מענה במקביל לכל אחד ואחד והכל עם חיוך ובחן וגם אם יש בעיה או משהוא תמיד יש מענה ויש למי לפנות אז מי שמחפש לחוות חווית קניה מהנה זה המקום תודה לך אלי היקר על כל השירות והתמיכה 24/7 כמעט תודה תודה תודה תודה וחג חנוכה שמח אמן.

שרות אדיב ומקצועי גם חזרו אלי ושמרו לי את 3 המכשירים שרות מעולה ממליץ וכדאי

שירות מדהים, מאוד מקצועיי ומהיר, מחירים מעולים! נכנסתי במקרה ואני בהחלט אהפוך להיות לקוחה קבועה!!!

קניתי מכונת כביסה דרך אתר של חברה. כתוב "אספקת המוצר תבוצע תוך 7 ימי עסקים מרגע אישור כרטיס האשראי" - בולשיט! עברו 9 ימים(!) - "מצב הזמנה נוכחי: נשלח לספק " אין עם מי לדבר, רק לשלח מייל. התשובות : -"יצרו איתכם קשר" היום, אחרי 9 ימים, אחרי שלושה מיילים כן התקשרו - "המכונה יגיע ביום ריאשון" שזה אומר עד 5 ימים! שבועים חברים! זה נקרא שרות? זאת נקראת רמה לשנת 2018?! אז תחשבו פעמיים.

תודה רבה על שרות אדיבות כן ירבו. סבלנות .שליטה בחומר של הנציג אלי בסניף ראשון לציון לא דבר מובן מאליו היום

אחלה צוות הגעתי עם הצעה נגדית ונתנו לי אופציות מצוינות מנגד לבסוף רכשתי מחשב מחודש מאוד גם מחיר וגם שירות תודה

היום הוא 28.11. הזמנתי ב 15.11 שאב אבק רובוטי Xiaomi Mi Robot אבק שיאומי אחרי שלא קיבלתי שום דבר שעשיתי ב 25.11 תביעה באינטרנט (בטלפון לא היה אפשרי) לא קיבלתי שום תשובה, הלכתי אתמול לחנות בתל אביב, הם כתבו אימייל, עדיין שום דבר לא קרה

שירות גרוע, מרגיש מרומה לא ממליץ לקנות מהסניף בראשון לציון. נאמר לי מחיר ובסניף אחר המחיר היה נמוך בהרבה.

אין על עידן, שירות ברמה הכי גבוהה שיש מחירים מעולים חווית קניה כיפית ממליצים בחום