
מקום נקי מסודר, שירות אדיב ומקצועי. מומלץ ביותר. החלפתי מגן סיליקון שהציל את מסך הטלפון שלי, לאחר נפילה.

מקום נקי מסודר, שירות אדיב ומקצועי. מומלץ ביותר. החלפתי מגן סיליקון שהציל את מסך הטלפון שלי, לאחר נפילה.

קניתי כיסוי ומגן מסך לטאבלט וההדבקה על הטאבלט הייתה ממש מדויקת ונקייה, כמו"כ השירות מעולה אדיב ומקצועי.

שירות מושלם!!! רועי ענה בסבלנות לשאלות עוד בשיחת הטלפון ולאחר מכן גם בחנות ונתן שירות מקצועי סבלני ואדיב.

מחירים הוגנים, שירות מעולה גם לאחר הקניה, תיקון מכשיר S20 FE שנרכש 4 חודשים קודם לכן באילת תיקון שלא במסגרת האחריות ללא עלות במעבדת השרות ראשל"צ תוך 3 ימי עסקים ... פשוט וואווווו .... תודה רבה

נותן השירות היה אלמוג והוא היה ממש תותח! הדביק לי המגן מסך והביא לי את כל מה שהייתי צריכה בזריזות

התקשרתי לחנות בדיזנגוף סנטר,דיברתי עם בחור בשם עומר,היה מעוד סבלני ונחמד.שהגעתי לחנות,קחבלתי שירות מקצועי משמעון.מומלץ

המוכרים בחנות מספקים בכל פעם את כל מה שאני צריך והם מקצועיים ונותנים הרגשה טובה ובגלל זה אני חוזר לחנות.

שימי היה שירותי, מצחיק ונחמד. אירחו אותי יפה בחנות ועזר לי בבחירת הטלפון, יצאתי בתחושה טובה.

קנינו שני טלפונים OPPO ב-Go Mobile רעננה. השירות היה מאוד מקצועי ואכפתי, דאגו לנו בסבלנות להכל כולל העברת כל הנתונים וטיפול בבעיות שהיו. מומלץ ביותר!!!

שירות לקוחות מעולה, זמין ומהיר. מחירים זולים ואיכות גבוה. מומלץ בחום לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שארכוש בחנות.

שירות מדהים, אמין מאד ויחס מעולה! מחיר אטרקטיבי ללא תחרות. הסכימו לנסות לתקן שעון חכם שאף אחד אחר לא ידע כיצד לטפל. תיקנו אותו בזמן קצר, ואפילו שהעריכו שעלות התיקון תהיה גבוהה יותר, הצליחו לתקן במחצית העלות אפילו שאושרה להם העלות המלאה! מומלץ בחום לכל מי ששירות חשוב לו.

קודם כל חייב לאמר שירות לקוחות פרונטלי טוב ושירות מנהל מעולה(אומר לכם את מה שאתם רוצים לשמוע ונשמע בחור אמין ללא ספק) , יש לי בעיה עם הסוללה שהתחילה כבר בימים הראשונים(המנהל אמר לי שזה יכול לקות בימים הראשונים) עבר שבוע ועדיין סוללה מתרוקנת ועומדת על 30% מהבוקר כבר בשעה 16 בצהריים!!! *ללא זמן מסך כמעט!! ללא פעילות של הפאלפון(משחקים וכו') לא הגיוני בעליל!!! אז לקחו את הפאלפון ל"בדיקה" של החברה אחרי שחיכינו למעלה משעה בסניף לתשובה מה ניתן לעשות (בתוך הסניף) הבדיקה (הטעינו את הפאלפון - וראו קצת יוטיוב ) היינו צריכים להפקיד 400 ש''ח בשביל לקבל פאלפון חלופי, ותכלס לא השתנה דבר הסוללה עדיין לא מצליחה להחזיק חצי יום ללא משחקים או עבודה מאומצת!!! , ביקשנו להחליף את הפאלפון אך לאחר שהוכנס בו סים ובוצע תקשורת אינטרנטית או שיחה לא ניתן להחזיר או להחליף - תקנון החברה, מאוד מאכזב, אחרי למעלה מ5 מכשירים שקניתי מהחברה ועוד טאבלט ואביזרים, אני אחפש מקום אחר וכך אמליץ לכל מי שישאל אותי. לא ממליץ ולא אחזור, נ.ב הפאלפון נלקח על ידי לבדיקה במעבדה פרטית.
דוד שלום רב, המכשיר נרכש על ידך בסניף הרשת ביום 25/7/21. לאחר 3 ימים בלבד הגעת לסניף בטענה כי סוללת המכשיר מתרוקנת מהר. כידוע, וכפי שהסביר לך מנהל הסניף, בדרך כלל בימים הראשונים של השימוש במכשיר לאחר העברת נתונים מהמכשיר הישן, סוללת המכשיר נוטה להתרוקן מהר יותר, אך הדבר צפוי להסתדר תוך מס' ימים מהשימוש הראשון. למרות כל זאת, כמחווה של רצון טוב, הואיל מנהל הסניף לבצע בדיקה של המכשיר למשך כ- 24 שעות, כאשר במהלכן הופעל המכשיר במאמץ מוגבר ונמצא כי אחוז הסוללה שהתרוקן היה באופן סביר ונורמלי. בכל מקרה, הומלץ לך כי במידה והנך מעריך שישנה תקלה כלשהי, מומלץ לפנות ליבואן הרשמי שהוא נותן האחריות למכשיר והמוסמך לביצוע פעולות כלשהן במכשיר. לאור בקשתך להחזיר את המכשיר, הוסבר לך כי מאחר ובוצע שימוש במכשיר לא ניתן להחזירו, כך גם קובע החוק. נ.ב לתשומת ליבך כי בדיקה במעבדה פרטית שאינה מורשית לכך מטעם היבואן הרשמי, עלולה לגרום להסרת האחריות המוענקת למכשיר עם רכישתו ועל כן המלצתנו לך היא להימנע מכך. בברכה, צוות GOMOBILE

קניתי טלפון נייד לבעלי, מרוצה מאוד, קיבלתי שירות ברמה גבוה מהיר, מקצועי ואדיב. מומלץ מאוד.

חווית קניה מצויינת, עומר נותן שרות אישי בלתי מתפשר לטובת הלקוח, אני מאוד מרוצה, תודה עומר

שירות מהיר וישיר התקשרתי לוודא מלאי שימי עזר לי בטלפון ובחנות חוויה נעימה ומהירה :)

המוכר היה נחמד וסבלני, ידעתי כבר בדיוק איזה דגם אני רוצה, אז זה היה יותר קל, אבל המוכר העביר לי את אנשי הקשר ואת הסים והדריך אותי איך להעביר את האפליקציות והנתונים. אני מאוד מרוצה מ- Go Mobile

שירות מעולה, הרבה מעבר מהצפוי...הסבר מעמיק על המוצר ואחריות. יחסי אנוש טובים .אחזור לחנות שוב

נציג מכירות מאוד שירותי, נתן הסבר מלא, בדק שהמוצר תקין, והציע כיסוי מסך וביטוח ונתן מידע מלא.

היה מעולה. הסניף מאורגן ומאוורר. קבלת הפנים הייתה חמה וקיבלתי שירות על ידי עובד חייכן ומצויין בשם אלמוג. באתי עם אייפד והייתי צריך עזרה בנוגע למגן - בעזרתו קניתי גם מגן זכוכית שזו הייהת המלצה מעולה בנוסף לעפרון אפל שלאחר הקנייה הבנתי היה גם מחייב לשימוש באייפד שברשותי. 10 מתוך 10. אחזור עוד פעמים רבות.

השירות נהדר. רכשתי one plus 8t , משתמש כבר יומיים ובכללי עושה רושם טוב. יש רק בעיה אחת גדולה במוצר, לא ברור איך ניתן לחבר את המכשיר למחשב וגם לא צורפה חוברת הדרכה בעברית. גם מחיפוש באינטרנט לא מצאתי פתרון לבעיה. האם יתכן שלא ניתן לחבר את המכשיר למחשב? צריך שהמשווק בארץ יפתור בעיה זו.

קיבלתי המלצה לרכישת טלפון סלולרי מקרוב משפחה שיש לו נסיון של מספר רכישות ב go mobile. לבדבריו מדובר ברשת בעלת שרות מעולה, מוכרת מכשירים חזקים ובמחירים מאד אטרקטיביים. אכן , רכשתי מ go mobile מכשיר מעולה ובמחיר מצוין.

ממליץ בחום! חווית קניה מעולה. רכשתי לבתי Redmi note 9 אחרי הסבר מפורט ומקצועי של שירי, שהסבירה צה ההבדל בין סוגי הטלפונים וכמה כדאי להשקיע לטלפון לילדה ביחס לתמורה. הייתי מאוד מרוצה מהשירות המקצועי והאדיב, והמחיר היה מעולה, הכי זול שמצאתי! הייתי כל כך מרוצה שלמחרת חזרתי ורכשתי דרך שירי טלפון עבורי סמסונג גלקסי S20 FE שוב, עם יחס סופר מקצועי והסברים מפורטים על יתרונות וחסרונות של כל פרמטר ביחס לטלפונים אחרים. תודה רבה לשירי ולצוות גו מובייל אילת. חנות מעולה!

מידן מקצועי ושירותי!!!! יש לו סבלנות להסביר ולהמליץ מה הלקוח צריך בדיוק! תודה רבה רבה

המוכר היה מאוד אדיב ונראה שבאמת רצה לעזור. דיבר לעניין ועזר לי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילי גם טכנולוגית וגם מבחינת המחיר.

פעם שלישית שאני חוזר לסניף לרכישת טל' נייד לנוכח חווית שירות מקצועי, סבלני, אמין ונעים ולנוכח מחירים הוגנים מאד. ותודה לעומר.