
המוכר היה מאוד אדיב ונחמד.. נתן לנו את ההצעות הכי טובות לטווח מחיר שלנו ולא הפסיק לחייך

המוכר היה מאוד אדיב ונחמד.. נתן לנו את ההצעות הכי טובות לטווח מחיר שלנו ולא הפסיק לחייך

חווית קניה הכי טובה שהייתה לי המוכרן בשם הרצל היה מאוד מיקצועי ואדיב וסבלני שמחתי לבצע עיסקה מומלץ ביותר בטוח אחזור שוב כל הכבוד

חברה רצינית ועובדים עם לב ענקי ..שירות לקוחות חם ואדיב נתנו הסבר מלא וגם עזרו מכל הלב

רוכש קל ונוח זמן מהיר. מחיר שובר שוק. תודה על השירות הטוב. Xiaomi mi box

נתבקשתי לשלם 199 ש"ח על מיבש שיער מדגם וולקנו שהופיע באתר ב-149 ש"ח. מי בודק את אמינות המוכרים בסניפים?מה היה קורה לו לא בדקתי קודם לכן באתר .נא הזהרו !
הלקוחה רכשה בסניף מייבש שיער במחיר של 149 ש"ח כמו שמופיע באתר, לא ברורה תלונת הלקוחה, שרות עולם הקולנוע

שירות אדיב ומקצועי מחירים תחרותיים שווה להיכנס לחנות ממליץ מאוד במיוחד על המוכר אברהם תודה

רכשתי אוזניות אלחטיות ב8/1, אחרי 3שבועות של המתנה, לא קיבלתי אוזניות וגם לא שרות, היום ביטלתי את הזמנה
הלקוח חררדו מקיבוץ יטבתה הזמין בתאריך 08/01/2019 אוזניות אלחוטיות עם מיקרופון Lexus HS-430BT עקב בעיות אצל חברת השלחויות המוצר הועבר לאספקה רק בתאריך 20/01/2018 פנינו ללקוח ועידכנו בעיכוב, שרות עולם הקולנוע

שירות מצויין, מלא בחיוך, הבנת צורכי הלקוח, נהננתי לקנות , בטוחה שאחזור ואביא איתי עוד לקוחות מרוצים😊

אדיבים נעימים מקצועיים שמחים לעזור קניתי יש אפשרות לחניה מטעם החנות ממול התקנה בתשלום מהירה

ממליץ לכם להתרחק מהחנות הזאת. רכשתי טלפון גלקסי 9 מתנה לאשתי. כשהגעתי הביתה ומסרתי את המתנה הסתבר שחסרה המגירה של כרטיס הסים. אני לא פתחתי את הקופסה מרגע שהמוכר ארז את המכשיר בחנות. אני מניח שהמגירה נפלה בחנות. בכול אופן אחרי מספר שיחות לא נעימות הבטיחו לשלוח לי מגירה לחנות בבאר שבע. היום, שבוע אחרי שקניתי את המכשיר ואחרי 3 שיחות נוספות עדיין לא הגיע המגירה. המוכרים בחנות מדברים בנימוס אבל ברור שהם "מנפנפים" אותי ואין להם שום כוונה לקחת אחריות על הבעיה שנוצרה. לסיכום, יש מספיק חנויות. לכו לאחת שמכבדת את עצמה.

המוכר היה מאוד אדיב הגעתי בשביל רמקול אחר שלא היה במלאי והמוכר ניסה לעזור עד שמצאנו רמקול שקרוב במכיר והרבה יותר איכותי

הכי קצר ולעניין, נכנסתי לחנות, ציינתי דגם של טלוויזיה, פניתי לרונן מנהל סניף חדרה ואמרתי לו שקיבלתי על המסך הצעת מחיר של X ואני מעוניין לקבל הצעה גם ממנו. בלי בזבוזי זמן מיותרים. תוך כמה שניות הוא ירה לאוויר הצעה יותר טובה ממה שקיבלתי. סגרנו עסקה במקום. אני חייל הסדיר והגעתי על מדים וקיבלתי התחשבות גדולה מרונן, מבחינת המחיר וגם מבחינת התשלומים שנפרסו לי. חווית קנייה מאוד טובה, נקייה בלי יותר מידי התעסקויות. מומלץ למי שיודע מה הוא רוצה ומעוניין לשלם וללכת. ללא ספק אחזור שוב.

ביום 31.12.2018.ביקרתי בסניף"עולם הקולנוע"קרית - שמונה.היתקבלתי בחום ואדיבות רבהעיי המנהל מר עידן תמסות. קיבלתי הסבר ומענה ממצים ומקיפים.כל זאת במקצועיות וסבלנות.היתה לי חווית קניה מצויינת!!!!!בזכות מר תמסות אין לי ספק שאשוב לסניף .ממליצה בחום.!!!!!!

שירות על ידי אנשים ממש נחמדים והכי חשוב אמינים.. לא מנסים לדחוף לך מוצרים או שירותי לא נחוצים . רכשתי מהחנות כבר שלושה טלוויזיות עם הזמן ואני מאוד מרוצה ממליץ בחום מדובר בסניף בירושלים

הגעתי לחנות בחיפה במיוחד כיד לקנות טלויזיה נוספת, כשיום לפני קניתי בסניף קרית שמונה, שם קיבלתי יחס ישירות מדהימים, מוכר אדיב, מסביר פנים שירותי מאוד. חווית קניה מדהימה בכל קנה מידה!!! שאפו לסניף קרית שמונה! אך מכיוון שאני גרה בישוב ליד נהריה היה לי קרוב יותר לפנות לסניף חיפה, צ'ק פוסט. המוכר בחיפה הוציא לי את הטלויזיה מקרטון לא סגור, הראה לי אותה בתוך חדר פנימי יותר וחשוך ווידאו איתי שהטלויזיה לא שבורה, לחבר אותה לחשמל כשהוא מציג לי את החזית.. הגעתי הביתה והטלויזיה היתה מאובקת והשלט היה בתוך שקית קרועה כשבתוכו סוללות, מסך הטלויזיה ללא כיסוי.. נתנו לי טלויזיה מתצוגה ללא ידיעתי. חוצפה!!! באותה רשת הבדל תהומי.. באחד מנסים לרצות אותך ובשני אתה מקבל יחס יותר מראוי לשבח. ההבדל בין שתי החנויות הוא תהומי. סניף חיפה - לא להתקרב!!!!!

אם יש לכם הצעת מחיר יותר זולה מההצעה של החנות אפילו באינטרנט הביאו אותה עמכם לחנות לשם מיקוח. לפעמים זה עוזר.הפירסום היה 245₪ ונרכש במחיר של 185₪

מחיר מצוין שרות אדיב פעם שלישית שאני קונה מצליח להיות תחרותי בשוק שרות אדיב מאוד

שרות מעולה של עידן, מנהל החנות. שמחנו לחזור ולקנות אצלו בשנית. עדכן את כל התוכנות במכשיר החדש.

שרות אדיב, מהיר ומקצועי ענו על כל השאלות עזרו לי לבחור את הדגם המתאים והבהירו את אופן השימוש במוצר

אחלה שירות קיבלתי מהמוכר וגם לאחר קנייה היה מענה ומתן שירות מעולה. אמליץ לחברי על החנות

אחרי שביקשתי מקרן קול שתומך 4k jbl המוכר הטעה אותי והביא לי דגם לא תומך ומאז אני מבקש שמנהל יצור איתי קשר ועושים ממני צחוק שבועיים בחנות המוכר היה מאוד נחמד אבל בפועל שרות גרוע אחרי קניה ביזיון
הלקוח כהן מראשון לציון רכש בתאריך 12.12.2018 מקרן קול JBL בסניף ראשון לציון, בעת ביצוע ההזמנה התרשם המוצר בסניף, לאחר הרכישה פנה הלקוח שקיבל דגם שלא מתאים לו, הוסבר לו שמכיוון שיצע שימוש במוצר לא יכול להחזירו, שרות עולם הקולנוע

אני קארין פגשתי את עידן המקסים והוא עזר לנו בהכול הוא מקסים השירות מושלם תודה רבה רבה!!!

ממליץ בחום קיבלתי שירות אדיב עם הסבר על המוצר אפילו קפה ועוגיות קיבלתי הבחור בשם בן היה חייכן זאת הפעם השניה שאני נכנס לשם ופשוט יוצא מרוצה!!! תודה רבה לבן בורה מסניף אשדוד !!

שירות עינייני, מקצועי, אדיב ומאוד נחמדים. מקשיבים ללקוח ולצרכיו המתאימים מוצר נכון לצורך. זו קנייה שלישית ועוד אשוב לכאן.

Great merchandise, great prices, great service! Ask for Yvgeny. He takes care of your every need down to the last detail.