
השירות אדיב ונדיב. המוכר קיבל אותנו ממש יפה נתן לנו הסבר מקיף על המכשיר. ממליץ בחום גם על השרות וגם על המחיר.

השירות אדיב ונדיב. המוכר קיבל אותנו ממש יפה נתן לנו הסבר מקיף על המכשיר. ממליץ בחום גם על השרות וגם על המחיר.

שמעון היה נחמד מאוד, נתן שירות טוב, הסביר בסבלנות. נתן את כל המידע הרלוונטי היה שירות מעולה.

שירות מקצועי ואדיב! חפשתי אוזניות ריצה טובות וקבלתי בדיוק את המוצר שמתאים לי במחיר הוגן. תודה

שימי מקסיםםם דניאל נפלא! מקצועי ואדיב, היתה חווית שירות נפלאה כל הכבוד על הסבלנות והמקצועיות

שרות טוב, מקצועי וזריז. בסך הכל מרוצה מן הקניה! תודה רבה ובברכה, ניפגש בהזדמנות אחרת כשנגיע לאילת.

אחלה שירות אדיב וענייני, הציע גם תוספות אבל לא דחף ואחלה מחיר, מאד מומלץ במיוחד אם אתם באילת

נשבר הטלפון נכנסתי לחנות בבורסת רמת גן קיבלתי יחס מעולה מהצוות בחנות, בוריס נתן לי שירות מקצועיות ואכפתיות ברמה גבוהה. רועי התותח עזר לי וכיוון אותי על מוצרים שווים בחנות. ממליץ לכולם

שירות מציון מהיר ואמין של הנציג אוריאל הכל בסבר פנים יפות ,ובסובלנות בהחלט אחזור שוב.

כפיר היה אדיב ומעולה. שירות מקצועי וסבלני. תודה רבה על הכל!! מומלץ מאוד. נחזור שוב

אחלה מחירים זה הפעם החמישית שאני מגיע לרכוש בסניף בירושלים היום זה היה כפיר בחנות והשירות כמו תמיד היה טוב ומקצועי

הגעתי לחנות והעובד אור קיבל אותי בחיוך ומעבר למוצר שקניתי ענה לי על שאלות על מוצרים אחרים שהתעניינתי בהם והיה מאוד מקצועי ואדיב, תמיד עושים חשק לחזור .

הבחור תותח. קוראים לו רועי. ממליץ ממש למי שמגיע לחנות לפנות אליו ישר והוא יטפל בכם בפנים מחוייכות והרבה אנרגיה חיובית.

השירות היה מעולה. נציג השירות עומר קיבל אותנו בסבר פנים יפות וטיפל בנו בסבלנות רבה.

חנות זולה עם שירות נדיב. פעם הבאה שארצה לקנות מכשיר כלשהו, אקנה אותו רק פה.

פעם ראשונה שאני קונה בחנות בראשון לציון נחמדים מאוד ומבינים בתחום קניתי מטען לטלפון והיית צריך עזרה בטלפון עם דברים שאני לא יודע ועזרו לי בשמחה שירות מעולה

מחיר מעולה, שירות מהיר מצויין ומקצועי. חשבונית דיגיטלית. החנות לא עמוסה ויש בה מבחר גדול.

מוכרים מאוד אדיבים.נתנו הסבר מלא על המוצר.זו לא פעם ראשונה שאני קונה שם.מומלץ מאוד לבקר בחנות

שירות אדיב, יעיל ומהיר מחיר ללא תחרות אלמוג היה מדהים ונתן לי חווית קנייה נעימה. תודה.

שירות אדיב, מקצועי ומהיר. הגעתי לסניף, לא היה תור ארוך, מספיק מרווח ולא הייתה התקהלות אנשים.

אחלה שירות, ליאור היה סבלני וענה על כל השאלות במקצועיות אין ספק שאחזור לשם שוב

השירות היה מקצועי. התענינתי באוזניות ושעון. קיבלתי תשובות מקצועיות לכל השאלות. רכשתי אוזניות במחיר ללא תחרות.

מחירים טובים, חברה נחמדים. זה לא הפעם הראשונה שאני רוכש כאן מכשיר טלפון (או טאבלט)ואני מניח שגם לא האחרונה..

בקשתי לשמור לי מוצר ונסעתי במיוחד לסניף מרוחק נרשת היחידה שהחזיקו מוצר שהושק רק לפני שבועיים שירות מצויין ומקצועי

שירות אדיב ואישי. בחור מקסים ומקצועי. סניף נקי ומסודר חווית רכישה מהנה . . .

הזמנתי מצלמה לרכב דרך האתר. כשקיבלתי את המצלמה הבנתי שיש בעיה איתה( היא כל הזמן נכבית), מיד התקשרתי לשירות לקוחות, העבירו אותי למעבדה, ושם הסבירו לי שאני צריכה לשלוח את המצלמה לבדיקה, בדיקה שיכולה לקחת עד 10 ימים. לא מקובל עלי, קיבלתי מצלמה שלא עובדת, אני לא רוצה לחכות 10 ימים עד שיחליטו אם מגיע לי או לא החזר כספי או מצלמה חדשה. בנוסף שילמתי על המשלוח של המצלמה ועכשיו אני צריכה לדאוג לקחת אותה למרכז שירות ולחזור לשם לקבל (או לא) מצלמה חדשה.