
היום רכשתי דייסון v10 בעולם הקולנוע באשקלון המוכר היה אדיב והשירות מצויין תוך חמש דקות יצאתי מהחנות עם המוצר

היום רכשתי דייסון v10 בעולם הקולנוע באשקלון המוכר היה אדיב והשירות מצויין תוך חמש דקות יצאתי מהחנות עם המוצר

חנות מגניבה מחירים טובים שרות מעולה מיקום מעולה חניה מבחר גדול שעות נוחות רוני המנהל מעולה

גרמן נתן לנו שירות מעולה שקנינו שני מוצרים. באנו לקנות רק דייסון וקנינו גם את השיומי במחיר מעולה המלצנו לחברים.

אחלה צוות ואחלה שירות .. קונה כבר שנים ולא מתחרטת לרגע.. טלוזיות ברמה גבוהה ביותר

הם מפרסמים טלפון מחיר נמוך, וכשבאים לקנות, הם מסבירים כמה שהמוצר עלוב ויש בעיה בעדכונים ולא כדאי לך לקנות וממליצים מוצר יקר יותר. קניתי שני טלפונים עם כסוי אחורי ומגן מסך זכוכית. קימבנו לי כיסויים אחוריים של מכשירים אחרים שלא התאים ולא הסכמתי לקחת. אמרו לי להתקשר עוד יומיים וכמובן לא היה. כבר חצי שנה אני מתקשר\הולך אליהם ואין להם את זה. החוצפה שלהם שהם כאילו עושים לי טובה שהם מתייחסים אלי בגלל שכבר שילמתי על המוצר ויצאתי ולא דאגתי שהם ירשמו שיצאתי בלי הכיסוי האחורי. בקיצור, אני אכנס לשם רק אם הם ימכרו מוצר במחיר כזה שלא יהיה לי אכפת מה אני אצטער על זה שנכנסתי.

שירות מדהים ואדיב, עזרו לי בכל מה שהייתי צריכה (כולל להוביל למכונית!) והיו מוכנים להתפשר איתי על מחיר. מאוד סבלנים לגבי כל שאלה ששאלתי ובכללי אדיבים מאוד. תודה רבה :)

היה מאכזב לגלות שאת שואב האבק דיסון ניצן היה לקנות זול יותר. לפי הפרסום שלכם בעיתון 1499

המוכר היה שירותי מאוד הסניף מסודר חווית קניה טובה מחירים נוחים שם עשיתי את העסקה הכי טובה

אחלה שירות הסביר לי בדיוק מה שהייתי צריכה ועזר לי לא לבזבז כסף מיותר:) תודה

חבר'ה חמודים התקשקשנו על פוליטיקה ביום החג האחרון כנראה לדמוקרטיה הטלוויזיה מעולה יקח לי זמן ללמוד לתפעל אותה

שלומי איש מכירות מקצוען שרת אותי על הצד הטוב ביותר ממליץ לקרובים אלי שזקוקים לציוד חשמלי להגיע

רכשתי רמקולים שקועים בקיר ומגבר. אלברט ייעץ לי בצורה מקצועית מאוד ועזר לי לבחור את המוצר שמתאים לי. בנוסף, קיבלתי מחיר מצויין! ממליץ מאוד

שירות מהיר ומיקצועי יעוץ לרכישת אופניים חשמליים הנחה על כרטיס הזיכרון יחס ותשומת לב נהדרים

שרות אדיב סבלני ומקצועי יחס אישי תוך התאמה מלאה לצרכים מחירים הוגנים ביותר כל הכבוד !! מומלץ בחום

הגעתי לחנות לרכוש מכונת שטיפה בלחץ ללא ידע על הנושא. קיבלתי מדניאל הסבר מדוייק על המוצרים ולבסוף על המוצר שרכשתי. אמינות, שירות והכי חשוב המחיר !! כיף לקנות במקומות עם שירות כזה ! תודה רבה !!

המוכר היה אדיב וענניני. צר לי שלא נותנים מחירים בטלפון. זה מציק... בכל מקרה הסניף באשדוד טוב

מחיר הוגן, יחס נעים, ייעוץ מקצועי, הרגשה שמוכרים מבינים ולא סתם מוכרים חתול בשק אלא מסבירים.

ב-16 במרץ רכשתי סטרימר דרך האתר של "עולם הקולנוע". לאחר 3 ימים בהם לא היה שינוי בסטטוס ההזמנה ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך פנייה באתר. פנייה שלא זכתה למענה. לאחר שבוע ניסיתי להשיג את החנות טלפונית, אך אין אפשרות להגיע למענה טלפוני דרך שירות הלקוחות. פניתי דרך דף החברה בפייסבוק בבקשה שיצרו עימי קשר. אחרי 24 שעות נשאלתי מה מספר ההזמנהנ. שוב התעלמות של 24 שעות. אחרי שליחת תזכורת נוספת נזכרו לומר לי שההזמנה לא נקלטה בשל בעיה בכרטיס האשראי. כל זה לקח 11 יום!!! להתרחק מחברות עם שירות לקוחות כל כך גרוע!
היי הלקוח טישלר מקרית אתא, ביצע הזמנה באתר בעת ההזמנה לא הכניס מספר כרטיס אשראי, לא ברור כיצד הלקוח חשב שההזמנה תבוצע ללא העברת מספר אשראי, היו מספר נסיונות לאתר את הלקוח ללא הצלחה, עקב אי מענה ההזמנה בוטלה, שרות עולם הקולנוע

רכשתי מכשיר טלפון סמסונג גלקסי j6 , המוכר היה מקצועי והסביר מדוע הוא ממליץ על המכשיר במסגרת התקציב שהצבתי לו. זו לא פעם ראשונה שאני רוכש בחנות זו, את כל הטלוויזיות שלי רכשתי מהם. המחיר שלהם בעבר וגם הפעם מנצח בתחרות.

שרות אדיב מחירים זולים חניה זמינה מבחר גדול של מוצרים...בטוחה שאחזור שוב לבקר בחנות זו

שי המדהים הסביר יפה המליץ על כיריים מהממות מקוה שיהיו טובות כמו שניראות בסיום עזר להניח את המוצר עד הרכב ממש חויית קניה

חנות מעולה עם מחירים זולים ומעולים וכמובן מוכרים נחמדים ועוזרים שנותנים חווית קניה מעולה ומספקת

שירות כמו שצריך, גם בטלפון כשביררתי אם יש את המוצר, גם בחנות אדם מתורבת ולעניין

שירות אדיב ומקצועי. קניתי קורקינט חשמלי של שיומי והם ידעו לייעץ, להרכיב ולענות על כל שאלה שלי.

ממליץ מאוד. שירות מקצועי אמין ומהיר.אני קונה מעולם הקולנוע קרית שמונה הרבה ואקנה גם בעתיד. מנהל החנות עידן אדם ישר אמין מקצועי ונותן יחס אישי לכל לקוח.