
בתאריך 10/1 רכשתי מייבש כביסה AEG. 11/1 מתקשר אלי נציג ומודיע שהאספקה הקרובה תגיע ב15/1 ויכול להיות שיהיה איחור (אם ובכלל) של יום או יומיים. אני מאשר.החיוב בוצע ב11/1. 17/1 התקשרו מהחנות לשאול אם כבר תאמו איתי את האספקה של המייבש . 18/1 שוב שאלו אם תאמו את האספקה ?? (האם יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה או שלא עושה?) . 22/1 יצרתי קשר עם נציג אביעד. שטען שכבר יידעו אותי שהאספקה תתחדש רק בסוף חודש! עניתי כמובן שאף אחד לא דיבר איתי ואם הייתי יודע הייתי מבטל הזמנה מזמן. טענתי שהכל אצלי מוקלט, ובטח גם אצלכם. אביעד טען שזה מה שרשום אצלו-שעדכנו אותי כבר בוודאות. והוא יבדוק עם האחראי שלו בהקלטות לשם הוכחה.כבר כאן התחלתי להתעצבן. התקשר לאחר מכן האחראי דרור, הודה שהנציג האחרון טעה בנוגע לאספקה. דרור לא התנצל על עוגמת הנפש. והסביר שההזמנה תגיע תוך יום יומיים . דרור אף אמר שמדובר במייבש כביסה "ולא בקוצב לב". דרור אמר שמופיע באתר 10 ימי אספקה. טענתי שרכשתי את המוצר הופיעו 6 ימי אספקה! והמחיר היה נמוך יותר. אמרתי לדרור, יודע מה, אתה נותן לי ב10 ימי אספקה, תן לי גם את המחיר של 10 ימים כדי שאצא בטעם חיובי. דרור אמר שאני מנסה לסחוט ובצורה חד צדדית אמר שההזמנה בוטלה. היו צעקות הדדיות בטלפון שאיך הוא יכול לתת ללקוח להמתין כל כך הרבה זמן ולבטל לו הזמנה. דרור חזר מספר פעמים שאני מבצע סחיטות ואיומים, ורצה שאני קודם יתנצל, וחזר מספר פעמים שיש לי הזדמנות להתנצל. בנוסף אמר לי שאני מוזמן להקשיב להקלטה ולראות כמה טעויות עשיתי בשיחה אחת. ואני שואל. ממתי לקוח שנפגע מזמן אספקה, שנפגע מנציג שטען שיידעו אותי שהאספקה תתעכב עד סוף החודש (גם אם בתום לב), ונפגע משיחה כל כך טעונה, צריך להתנצל? זאת לא חווית רכישה חיובית, זו שיחה עם אדם מאוד כוחני, וחוויה מאוד שלילית של רכישה עם טעם מר. תעשו את החשבון אם אתם מעוניינים לצאת בהרגשה כזאת מרכישה. 29/1 הגיע המייבש.























