
עשיתי קניה שניה בחנות הזאת בחודשים האחרונים, שמחתי לחזור. שירות אדיב ומהיר, צוות מקצועי, נותנים הסברים ממש לעיניין. המון תודה!

עשיתי קניה שניה בחנות הזאת בחודשים האחרונים, שמחתי לחזור. שירות אדיב ומהיר, צוות מקצועי, נותנים הסברים ממש לעיניין. המון תודה!

המוכר קיבל אותנו בנועם. נתן שירות אדיב ומקצועי. ענה והסביר בסבלנות לכל השאלות ששאלנו. בצורה מקצועית. קנינו שם גם בעבר והיינו מרוצים

היי שלום באתר שלכם רשום שהמחיר באילת עולה 789 שקל לעומת זה מכרו לי את זה 858 שקל שזה כמעט כמו המחיר בשאר הארץ
שלמה שלום, למכשיר מדגם זה קיימת אפשרות להוספת סך של 69 ש"ח ולקבל אחריות GOCARE, המקנה לך בין היתר אחריות על מסך שנשבר בסך של 29 ש"ח בלבד, וכן על 4 שברים במכשיר בנוסף, הכל כמפורט בכתב האחריות. בחרת להצטרף לשירות זה, מכאן נובע ההפרש. בברכה, צוות GOMOBILE

נכנסתי לחנות ורציתי לקנות מטען לגלקסי הנציג שאל אותי למה אני מחפש אמרתי לו שזה לגלקסי חדש אז הוא הציע לי כבל זול טוב ומקורי.. תודה לאוריאל על השירות.

רכשתי בגומובייל אילת שואב רובוטי. ביצעתי רכשיה באתר שנתקעה והתקשרתי לחנות וכריס טיפל בי בצורה מדהימה. גם כשהגעתי לאסוף את המוצר יצא שכריס נתן לי שירות. בחור שירותי, חביב ומקסים.

מחיר הכי זול. סה"כ קיבלתי שירות מהיר ואדיב. רק חבל שלמוכר לא היה ידע בכלל על המכשיר, וכל פעם היה צריך להסתכל במחשב. והכי מעצבן- הוא לא אמר שהמכשיר מגיע עם כיסוי כחלק מהערכה, ולכן גם רכשתי כיסוי בתוספת של 80 ש"ח. מרגיש ניסיון להגדיל מכירה בכוח.

צוות מצויין. אמין מהיר יעיל. יוצא מגדר הרגיל. במיוחד ראוי לשבח את בחור בשם רועי.

בושה וחרפה. מכרו מוצר תקול ולא לוקחים אחריות. זורקים אותי לספק אחר במקום לתת שירות
ערן שלום, הצטערנו לקרוא את תגובתך. המכשיר שנרכש על ידך הינו באחריות היבואן הרשמי, שהוא נותן השירות. אף על פי כן, סייענו לך מול היבואן הרשמי ופנייתך טופלה לשביעות רצונך. בברכה, צוות GOMOBILE

שרות מעולה. גיל, העובד, היה שירותי מאוד. עזר לבחור מכשיר והעביר את כל הנתונים מנייד ישן לחדש. מומלץ מאוד

רשת מעולה עם מחירים נוחים מאוד. רוצה לציין לשבח את השירות שקיבלתי בסניף אילת, המוכר היה מקצועי ונעים מאוד והשילוב של יחס אישי ומבצעים מדהימים הופך את המקום למנצח עבורי

רכשתי מצלמת דרך, הגיע אלי תוך 5 ימים עם שליח, הדלקתי אותה, היא עבדה דקה אחת ואז המסך עבר לירוק, נשמע צליל חד מתמשך שלא הפסיק ביפפפפפפפפפפפפפפ עד שכיביתי אותה וככה חוזר חלילה עד שהתייאשתי. כשפניתי לעזרה לא ניתן היה להגיע למענה אנושי כלל, שיחות למוקד שירות מתנתקות מיד. דרך הוואטסאפ הובהר לי שאני צריך להביא את המצלמה למעבדה או להמתין שבוע שיבואו לקחת אותה ממני וגם אז לא בטוח שיסופק לי מוצר חדש או החזר כי ״אולי אני לא יודע להשתמש במוצר״.
שי שלום, הצטערנו לקרוא את תגובתך. ככלל, לפני החלפת מוצר יש לבצע בדיקה לאימות התקלה והמשך טיפול. במקרה זה, הגעת למעבדת הרשת ביום 27/9/21, ולאחר בדיקה אובחנה תקלה והוחלפה לך מצלמה חדשה במקום. בברכה, צוות GOMOBILE

השירות היה ממש טוב המחירים מאוד נוחים ומבחר ממש גדול, קניתי שעון של אפל והנציגים היו מאוד נחמדים ועזרו לי לחבר אותו לטלפון

נציג שרות נחמד, מבין עניין וחברותי. התור היה קצר והסביר לי היכן ניתן לקבל שירות נוסף עבור המוצר

המחירים מעולים, יש הרבה עובדים ולכן זמן ההמתנה קצר. ובנוסף המוכר היה מקסים ועזר לנו עם הרבה סבלנות.

מחירים נמוכים ואיכות שירות גבוהה אני מאוד מרוצה אחזור לסניף תודה על השירות !! מוצרים איכותיים

שירות מעולה עי הנציג דניאל. המכשיר רק נרכש כך שיקח מס' ימים לבצע הערכה. על פניו נראה מצויין ובעל נתונים מרשימים.

הגעתי לגו מובייל בסינמה בראשון היה אחלה שירות עם הרבה סבלנות שירות מהיר ומקצועי שמח שקניתי אצלכם

השירות היה מצויין. קיבלנו הסבר מפורט ומקצועי על האפשרויות והיחס היה אדיב. גם שומעים טוב מאד באוזניות

שירות מעולה, אדיב ומקצועי. תענוג ! קיבלתי תמיכה בהגדרת אפליקציית תשלום nfc כי הייתי בלי כרטיס אשראי איתי והכל עבר בצורה חלקה.

קניתי פלאפון מנציג השירות אלמוג. השירות היה מקצועי ואדיב. אלמוג המקסים הסביר הכל בסבלנות רבה ועזר לי לבחור את המוצר המתאים. מומלץ ביותר!

תודה רבה לאלמוג התותח ולשאר הצוות על שירות מעולה. כיף להגיע לחנות, לשאול על מגוון מוצרים, ולקבל תשובות מפורטות ומסבירות.

המוכר נתן שירות מקצועי, אדיב הסביר בפירוט ובסבלנות על ההבדל בין סוגי המגנים וכיסויי המכשיר

שרות מצויין, תמיד עונים לטלפונים, מחירים הוגנים, זו פעם שלישית שאני קונה בגו מובייל ולא התאכזבתי

הגעתי עם תקציב מסויים למכשיר, הנציג הסביר לי מה ההבדלים והתאים לי את המכשיר שאני צריך, תודה רבה

קניתי אצלכם טלפון poco f3 256 . היחס והשרות של שמעון היה אדיב ומקצועי. שמחתי לרכוש אצלכם ובטח אשוב אם אצטרך בעתיד.