
הכל עבר מצויין קניה שרות לקוחות משלוח וחשוב בדיקה אם המוצר הגיעולא פחות חשוב המוביל עם חיוך.

הכל עבר מצויין קניה שרות לקוחות משלוח וחשוב בדיקה אם המוצר הגיעולא פחות חשוב המוביל עם חיוך.

משלוח מאוד מהיר ושירות עקבי. מחיר של המוצר מחיר טוב מאוד. עוד לא ניסיתי את המוצר אבל אין זה תלוי בחנות.

התקשרתי לחנות ומיד גל עזר לי לבחור את הטלוויזיה הנכונה בשבילי. ומתאימה לתקציב שלי .ההספקה הייתה כבר בדרך אלי עם שליח למאוחרת היום בבוקר .השרות היה אמין ומקצועי ממליץ לכל אחד לקנות מהם ולא לחשוב פעמיים .מחר כבר מגיעים להתקין בבית . I'm giving this store 5 stars !!!

מהירות משלוח מהירה מהרגיל. הדבר החשוב שיש לציין הוא שבתחילה קיבלתי את המוצר עם פלסטיק שבור שלא איפשר לתלות אותו על הקיר. דיברתי עם נציגה מסל טק שדאגה לשלוח לי שליח עד הבית עם מוצר חליפי חדש זהה. אותו שליח לקח את המוצר התקול באותה עת. הלוואי שכל החברות היו נוהגות כך!

ההזמנה באתר נוחה וידידותית , מחיר המוצר אצלהם היה הוגן ותחרותי. שירות הלקוחות התקשר ופעל לתיקון טעות הקלדה שלי באתר. המשלוח הגיע תוך 3 ימים לנקודת איסוף שנבחרה על ידי. נעים לקבל שירות כזה.

הזמנתי את המוצר ב-12.3.17. בחרתי את החנות לפי שני פרמטרים - הסימן של "קנייה חכמה", והעובדה שהם הבטיחו אספקה תוך 6 ימי עבודה. קיבלתי אישור על ההזמנה במייל וחשבונית. ב-20.3.17, אחרי שאף אחד לא יצר איתי קשר כדי לתאם אספקה, התקשרתי ונאמר לי שיתקשרו אליי באותו יום כדי לתאם אותה. זה לא קרה. למחרת בבוקר התקשרתי שוב, ונאמר לי שתכף יתקשרו אליי, מה ששוב לא קרה. לקראת סוף יום העבודה התקשרתי בפעם השלישית, והפעם נעניתי בגסות שאני מתקשרת יותר מדי. אחרי השיחה הזאת התקשרה אלי נציגת שירות מנומסת ונסתה ליישר את ההדורים וגם טענה שבתקנון כתוב שלוקח להם יומיים לבדוק את האשראי ורק אחר-כך מתחילים להיספר ששת הימים. בסופו של דבר מה שקרה זה שקיבלתי את המייבש רק בסוף היום של ה-23 בחודש. זו בהחלט לא הפעם הראשונה שאני מזמינה מוצרים דרך האינטרנט, וככל שידוע לי, מספר הימים שננקב בזאפ אמור להיות המספר שלפיו המוצר מסופק, בלי "אותיות קטנות". עקב השילוב בין האיחור לתגובה גסת הרוח אני בהחלט לא מרוצה, וחמישים השקלים לקנייה עתידית שהוצאו לי כפיצוי לא שינו את עדתי.

המוצר הגיע בתוך תקופת ההתחייבות אבל עם רגל אחת שבורה. לא ביקשנו החלפה, מסתדרים ככה.

רכשתי טלווויזיה מסוג פנסוניק 32 אינץ. הבטיחו לי משלוח תוך 7 ימי עסקים. המוצר הגיע אחרי יום עסקים אחד. השרות היה מעולה. האנשים נעימים והמחיר מצויין כולל חמש שנים אחריות

הזמנה נוחה פשוטה וידידותית באתר,שיחת טל' עם נציג השירות -עניינית ושירותית,והמוצר הגיע תוך זמן קצר עם שליח עד הבית(*בתשלום נוסף)

בצעתי את ההזמנה באתר ביום ראשון בבוקר, וכבר בשני בבוקר הגיע השליח. מאוד מרוצה מהמהירות של תהליך הקניה.

שירות מהיר קצר יעיל תוך יומיים קיבלתי את הסחורה כפי שהוזמנה למרות שאמרו תוך 5 ימים. תשלומים מצויינים,

המוצר היה מוכן לאיסוף תוך שני ימי עבודה בלבד ואף התקשרו לבדוק שקיבלתי את המוצר. שירות אדיב ומהיר.

המחיר נמוך מאוד ביחס לשאר החנויות באינטרנט, יבואן רשמי, משלוח מהיר מאוד וללא עלות, כבר לאחר 3 ימי עסקים המוצר הגיע. אין ספק חנות מקצועית!

קניה נוחה ומשלוח מהיר. אופציה לאיסוף ב PIckUP מאוד נוחה. כלל חווית הקנייה טובה מאוד

הזמנתי מדיח,שלושה ימים אחרי ההזמנה התקשרתי לבדוק מתי מספקים,אמרו שיחזרו אלי.לא חזרו,התקשרתי למחרת ונאמר לי שהפסיקו להביא את הדגם שבחרתי. החלפתי לדגם אחר. הגיע 4 ימים אחרי, ביום ראשון. 5 דקות אחרי שהגיע ראינו שהצבע לבן ורצינו כסף -ביקשנו מהנהג שיחזור לקחת. לא חזר. הציעו לי להחליף בדגם 25AI00 בסכום -2690 ש"ח,טענו שזה מחיר מיוחד עבורי. הדגם הזה עולה 2500 ש"ח בזאפ. ב CELL-TEC אמרו שייקחו אותו ביום שלישי,לא הגיעו לקחת ולא התקשרו. התקשרי ברביעי שלוש פעמים כדי לקבל תשובה . התשובה - ייקחו אותו בתחילת שבוע הבא, לא ברור באיזה יום. אנחנו משמשים כמחסן למשך שבוע לפחות. אעדכן כמה זמן לקח להם לזכות אותי כספית.. אין להם מבחר גדול של מדיחי בוש ואם אינך מרוצה ממה שקנית כנראה שלא יהיה לך למה להחליף ללא תוספת מחיר (גדולה) אני קונה הכל באינטרנט וחווית קנייה כזאת לא היתה לי מעולם!

הצבע שהזמנתי לא היה במלאי והחנות התקשרה מייד ועשתה שמיניות באויר כדי שאקבל אותה הצבע שבחרתי בזמן. שורת אדיב ומקצועי

ההזמנה היתה פשוטה מאוד, גם שיחת טלפון עם נציגה היתה מאוד קצרה ולעניין. מאוד התרשמתי מההירות - הזמנתי ביום ראשון וקיבלתי כבר ביום שלישי

ההזמנה דרך האתר היתה נוחה ומהירה, המחיר היה מצוין. המוצר הגיע בתוך ימים בודדים למקום המסירה שביקשתי ושירות הלקוחות אף יצרו עמי קשר כדי לוודא קבלת המוצר במועד ובאופן תקין. שירות מעולה ואמרתי את זה גם למזל שדיברה איתי בטלפון :) אין ספק שארכוש מהם מוצרים נוספים בעתיד ככל שאזדקק.

אמינים, משלוח מהיר, שירות לקוחות נהדר, המוצר התקבל כפי שתואר באתר, חברה אמינה, מומלץ מאד

חויית רכישה מאכזבת ומכעיסה ביותר. ב2/3 רכשנו בחנות האינטרנט מקפיא. באותו בוקר רכשתי את אותו המוצר דרך חברה אחרת אך 5 דקות לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אלי ליידע אותי כי חברת המשלוחים שעובדת איתם מתייחסת למושב מבוא ביתר כמושב בתוך הקו הירוק (לגמרי לא ברור למה) ולכן המשלוח לא יהיה בחינם. לאור זאת ביטלתי את ההזמנה.התקשרתי לחנות הבאה שהופיעה בzap-cell tec ושאלתי אותם איך זה אצלהם. המוכר צחק ואמר שברור שזה לא בקו הירוק (הסתכל במפה), ושהמוצר יגיע כמו שמובטח תוך חמישה ימים. לאור מידע זאת הזמנתי את המקפיא. הבוקר, לאחר שחלפו 10 ימים (6 ימי עסקים) ולא יצרו איתנו קשר, התקשרנו לcell tec לברר מה קורה. למרבה ההפתעה המוכרת אומרת כי מכיוון שאנחנו בתוך הקו הירוק, המוצר יגיע תוך 14 יום! כמובן שמכעיס ביותר! ניסינו להסביר כי בררנו מראש וביקשנו מהחברה שתיקח אחריות. כל מה שהם הציעו זה שהם יספגו את תוספת המשלוח לקו הירוק (שוב, אנחנו גרים במושב בתוך הקו הירוק!). כשהמשכנו לטעון שהשרות אינו טוב וכי זה יבוא לידי ביטוי בביקורת בzap, אחד הנציגים לקח את הטלפון מהנציגה עימה ניהלנו את השיחה ואמר "אנחנו לא מספקים שרות לאזור שלכם, ההזמנה שלכם בוטלה"!!! בקיצור, תתרחקו מחנות זאת!
שלום רב, לאור ההתנהלות המתלהמת מצדכם בשיחתינו האחרונה בה דאגתם להשמיץ את חברתנו ואף לגרום למספר עובדים בחברתנו להרגיש מאויימים , חברתנו בחרה שלא לנהל חווית קניה עם לקוחות אשר מתנהגים בצורה שאיננה הולמת ולא מקובלת במחוזותינו. אשר על כן, הזמנתך בוטלה וזוכתה. מיותר לציין כי אתם ממשיכים לטעון ואף רשמתם בחוות הדעת כי חברתנו "אינה לקחה אחריות" ודבר זה אינו נכון ושיקרי. חברתנו תמשיך להעניק שירות איכותי וטוב ללקוחות אשר מעוניינים בשירות וחווית קניה הוגנת כמקובל בשוק. חג פורים שמח.

אוזניות הגיעו פגומות. נשלחתי למעבדה בטענה ששם יבדקו את המוצר ואקבל חדש. בפועל תחנת משלוח בלבד. אכזבה גדולה.

השירות היה נוח ומהיר, ללא בעיות. דאגו להתקשר לוודא שקיבלתי את המוצר, מאוד אהבתי :) בטוח אקנה שוב מהאתר

שירות מעולה, התקשרו לוודא מספר פעמים שהמוצר הגיע, ועידכנו לגבי מצבו. הייתה בעייה בחברת שילוח וסלתק פתרה את הבעיה.

כל התהליך רכישה מושלם החל מביצוע הזמנה ועד להגעת המוצר וקבלתו. קיים יא דיוק ב-WAZE של תחנת איסוף לאן בחרתי ושלחו את המוצר

לפני ההזמנה התקשרתי לוודא יי את המוצר במלאי. ענו לי כמעט מייד ואישרו כי יש את המוצר שאני רוצה אצלם במלאי. הזמנתי מכונת גילוח ביום ראשון אחר המהריים. כבר ביום רביעי במהלך הבוקר קיבלתי הודעה שאפר להגיע לנקודת ה-PICKUP כדי לאסוף את המוצר. שירות מעולה. תודה Cell-tec