
שירות מעולה, אדיב ונחמד !!! צוות מצויין שמבין ומסביר לצרכן על המוצר שהוא מוכר!!! מקצוען ואכפתי

שירות מעולה, אדיב ונחמד !!! צוות מצויין שמבין ומסביר לצרכן על המוצר שהוא מוכר!!! מקצוען ואכפתי

חוויה בינונית בקושי. נכנסתי לסניף ואף אחד לא ניגש אלי גם לאחר שהתפנה מלקוחות, הצוות לא היה מעודכן על המבצעים, אחד העובדים אמר בכלל שהמחיר המדובר הוא על מיקרוגל אנלוגי ולא דיגיטלי והלך לבדוק במחסן ולא מצא, כעבור כמה דקות שלומי הלך למחסן ומצא את המיקרוגל המדובר. מאכזב שהזמינות במלאי רק צבע לבן ולא כסף. גם לאחר ששלומי נתן לי שירות, העובד השני סירב לתת מענה ללקוחה מבוגרת בטענה שהוא באמצע שירות עבורי, יצויין שרק לאחר שבנה התלונן על כך "הסכים" לתת שירות. הרושם שהתקבל הוא כי תודעת השירות נמוכה. יוסף.
הלקוח עמרן מבני ברק הגיע לסניף בתאריך 30.8.2019 ביום שישי עקב לחץ של לקוחות בסניף ייתכן והיחס שקיבל לא עלו על צפיותיו, עקב ביקוש של המוצר בסניף הספציפי לא נמצא המוצר בחנות עצמה ורק לאחר בדיקה במחשב הועלה שישנה יחידה במחסן, מנהל הסניף הלך למחסן החנות על מנת למצוא את המוצר והיחידה האחרונה שנשארה סניף הינה בצבע לבן, הוצע ללקוח במידה ורוצה צבע כסוף שיוזמן לסניף הלקוח החליט לרכוש את הצבע הלבן שרות עולם הקולנוע

התקשרתי לסניף אילת לברר על קורקינט חשמלי ענה לי בחור מאוד נחמד בשם רוני נראה לי, שהסביר לי בסבלנות ובאדיבות על הכלי ואף המליץ לי על כלים נוספים באותה הקטגורייה הוא נתן לי מחירים בטלפון ללא היסוס. נסעתי לחנות ובחנות הוא אף נתן לי הסבר מדויק על הכלי ועל כלים נוספים. תודעת שירות מצוינת אני ממש ממליץ להגיע לסניף עולם הקולנוע אילת.

קבלתי יחס מצוין מטל, מחיר מצוין והתחשבות רבה. עזר לנו הרבה זמן גם בדברים שלא היו קשורים לקניה עצמה. סידר לי פלפון שלא הקנה שם.

ראינו פרסום לדייסון שרצינו במחיר שלא ראינו בשום מקום אחר,נכנסנו,קיבלו אותנו ויצאנו אחרי שתי דקות עם המוצר. עוד לא פתחנו את האריזה אבל עד כאן🔥👌

שירות מצויין ,ישבנו אני ובתי וקיבלנו הסבר על המכשיר והדגם , עזרו לנו בהתקנה . תודה

ביקרנו היום בסניף עולם הקולנוע בראשל"צ בכדי לקנות 2 מכשירים סלולרים.קידם את פנינו מוכר חייכן וסימפטי בשם אלי כהן שבדיוק סיים לטפל בלקוח אחר.המוכר גילה בקיאות ומיקצועיות מעולים בהסבר על המכשירים ובהשוואות למכשירים אחרים הוא היה סובלני מאד עם תודעת שירות יוצאת דופן וגם כשנכנסו לקוחות נוספים הוא לא זנח אותם ותוך כדי סגירת העיסקה איתנו טיפל גם בהם. ישר כוח לנציג שירות שכזה.

שירות חם ואדיב!! תודה רבה לניר על המאמצים והיחס החם! הגענו ותוך כמה שניות כבר קיבלנו טיפול שאין כמוהו!

שירות מעולה, יחס אדיב וטוב, הקשבה וסבלנות ונותן רצון לחזור למקום ולקנות בו שוב ובנוסף מחירים מצוינים

רכשתי וואןפלוס 6 אלי טיפל בי בסופר סבלנות, עזר לי עם העברת הנתונים בין הטלפונים, עזר עם הסים ואפילו חיכה איתי עד שאפיין את הסים החדש בפרטנר. פשוט אדיבות ישירות כמו שצריך.

שירות מהיר יעיל ואדיב ביותר. חזרתי בפעם השניה בגלל השירות האישי והאדיב ואין לי ספק כי אחזור שוב.

שירות מצויין, סבלני, אמין ומקצועי. הכל עם חיוך יישר כח. בטוח שנחזור ונמליץ למתעניינים נוספים :)

השרות שקיבלתי בסניף בני ברק ממוכר רז, היה מאוד מקצועי, אדיב ומהנה. חזרתי לקנות שוב מספר מוצרים נוספים.

קניתי מכשיר סלולרי,נתקלתי בבחור מקסים עם תודעת שירות גבוהה מאוד,יחס אישי וכמובן חיוך גדול,תודה רבה על השירות המצוין והאיכותי

שרות אדיב. נעים מאוד. חווית קניה מאוד נעימה אנשי שירות מקצועיים ורכיבים תודה רבה לכם

הגעתי לקנות טלפון נייד שהיה במבצע בעיתון ובאינטרנט וכשהגעתי נאמר לי ע"י אחד העובדים שהקנייה היה רק דרך האינטרנט ושזה לא דרך יבואן רשמי (מה שלא היה מובן בפרסום) , מאוד התאכזבתי ויצאתי החוצה בכעס בידיעה שלא אכנס יותר למקום. מייד אחרי שיצאתי בא אחרי ולדימיר מנהל הסניף וניסה להסביר לי בנחת שאני טועה ושהוא מוכן לבדוק איך הוא יכול להוציא אותי מרוצה . אני חייב לומר שולדימיר הצליח להרגיע אותי , הוציא אותי מרוצה ואין ספק שאחזור שוב. תודה ולדימיר !!

עשיתי הזמנה של כיריים לפני 3 ימים אף אחד לא חזר אלי אין עם מי לדבר!
הלקוחה בללי מתל אביב הזמינה בתאריך 18/08/2019 11:51:00 כיריים גז King KL2 זמן אספקה של המוצר עד 10 ימי עסקים סליקת האשראי כלומר עד יום 1.9.2019 הלקוחה העלתה את הביקורת יומיים לאחר הרכישה, הוסבר ללקוחה זמן האספקה של המוצר, שרות עולם הקולנוע

שלום שמי מרגריטה דוד היום בתאריך 19.08 עשיתי קנייה של טלוויזיה ויצאתי עם הרגשה מאוד מאוד מאוכזבת . המוכר היה ממש לא נחמד. בזן התשלום רציתי לשלם בויזה תשלום אחד ומוכר אמר לי שיש סירוב. ביקשתי לעביר שוב ואמרתי לו זה לא יכול ליהיות כי אין מצב שזה לא עובר. הוא ענה לי כנראה שאין לך כסף בבנק. וזה היה זלזול כלפי. ובזמן התשלום של ויזה הוא שאל אותי למה יש לי שם נוסף וזה לא קשור לעסקה עניתי לו שזה לא עניין שלו ושיפסיקו לישאול אותי בסוף נתתי לו ויזה אחרת וביקשתי לעשות 2 תשלומים .פתאום גיליתי שיש הראשונה שנתתי לו זה כן עבר. הוא התחיל להתווכח שזה לא עבר ובחשבון ראיתי שיש חיוב ואז התקשרתי לבנק לייד המוכר ואמרו לי שכן יש חיוב של ויזה בתשלום מזומן בסוף הוא הבין שהוא לא צדק אפילו לא ביקש סליחה על הטעות אני יצאתי עם הרגשה מאוד לא טובה ובפעם הבאה אני יותר לא חוזרת לחנות הזאת כי עברתי חוויה לא נעימה וגם הילדים שלי שהיו איתי בזמן הקנייה הרגישו מאוד לא נעים.

שלום הגענו לסניף המוכר היה אדיב נתן לנו כרטיס לחניה חינם הסביר באדיבות על המוצר שיאומי נוט 7 שקנינו בסופו של דבר קניה מהנה

התייחסות מאוד מקצועית ואדיבה. מחיר מצויין. השרות היה מצויין ומהיר. ממליצה מכל הלב להגיע ולרכוש

צוות מאוד נחמד ומסביר פנים. חשבתי לקנות מוצר מסויים ואחרי הסברים על איכויות המוצר החלטתי לקחת מוצר אחר מתאים יותר. שירות טוב ואנשים חביבים.

המוכר (אורי) היה אדיב ומסביר פנים קבלתי הדרכה על הטלביזיה ומה ההבדלים בין המוצרים. אני לקוח חוזר על סמך חוויית קניה קודמת. בהחלט ממליץ.

שירות אדיב וחייכני ותמיד באים לעזור ולרצות לעולם לא יוצאו לקוח לא מרוצה כדי ללכת!

הגעתי לחנות דרך האתר וראיתי שהמחיר זול משאר החניות. נכנסתי והמוצר היה במלאי ותוך חמש דקות עם שירות אדיב יצאתי מהחנות. תודה!