
אחלה חווית קניה, הכל דיגיטלי נוח ומהיר! יש אפשרות למשלוח בדואר רשום, או משלוח ליעדים ספציפים של חברת Pick-up. השתמשתי בשירות pick-up והמשלוח הגיע תוך יום או יומיים לחנות שקרובה אליי, וקיבלתי Sms. מאוד מרוצה

אחלה חווית קניה, הכל דיגיטלי נוח ומהיר! יש אפשרות למשלוח בדואר רשום, או משלוח ליעדים ספציפים של חברת Pick-up. השתמשתי בשירות pick-up והמשלוח הגיע תוך יום או יומיים לחנות שקרובה אליי, וקיבלתי Sms. מאוד מרוצה

אחלה קנייה. שרות מהיר מאוד. הגיע תוך יומיים. בדקו לברר שהכל בסדר. יופי של שירות

הזמני את הקומקום בזמן החגים וציפיתי למשלוח ארוך, אך החבילה הגיעה למכולת ליד הבית יום למחרת. שירות מצויין וחנות מומלצת!

אחלה של שירות. מהירות של משלוח. ומחיר מצויין. תשלומים נוחים. והעיקר יחס נפלא אדיב ומקצועי.

המחיר תאם את הפרסום. ניתן לשלם בPAY-PAL דבר שמקל על הרכישה,המוצר הגיע לפני הזמן וביעילות רבה באמצעות שירות חדש של איסוף עצמי בתחנות רבות ברחבי הארץ (האיסוף שלי היה ממש מתחת לבית)

הזמנתי שואב אבק דרך האתר, ולהפתעתי קיבלתי אותו אחרי יומיים, עוד לפני הזמן המובטח (5 ימי עבודה).

בקלות רבה הזמנתי.. הכל ברור ומובן.. והמוצר הגיע מהר מאד עד הבית! המוצר הוא בדיוק מה שהוזמן

שירות מעולה. התקשרו אלי טלפונית ונתנו לי הסברים והמלצות לגבי כל אחד מהמוצרים שרציתי. בנוסף המוצרים הגיעו עם שליח כבר למחרת.

לאחר שהבנתי שהחברת שליחויות שעובדת איתם אינה מוכנה לתאם זמן למשלוח ומודיעה רק שעתיים לפני ההגעה התקשרתי לבטל את ההזמנה. לאחר 4 ימים ו3 שיחות עם החברה עדיין לא קיבלתי זיכוי ובנוסף החברת שליחויות התקשרה 3 פעמים לאחר הביטול במטרה להביא לי את המוצר. השירות לקוחות לא טוב ואני ממליץ לא להזמין מהחנות.

מכשיר מצויין. קל לניקוי. תוכניות אוטומטיות עובדות טוב. נבדק על נקניקיות ועוף. הכנת אוכל לכל המשפחה לקחת זמן בגלל שטח מוגבל של הגריל

הזמנתי את הקומקום ביום ראשון בערב. כבר ביום שלישי בצהריים הקומקום הגיע לנקודת האיסוף שבחרתי (שירות pickup). התהליך של המשלוח יעיל מאד, בנוסף המחיר של הקומקום היה הכי זול שמצאתי. אני אקנה שוב בחנות זו

שרות מצוין, משלוח מהיר עד הבית, הבלנדר בהחלט עוצמתי ובאיכות טובה מאוד. מאוד נהנתי לבצע את הקניה הזאת מאוד נוח בלי בעיות, תודה רבה.

מחיר הכי זול, רכישה קלה, שירות לקוחות הגיב במהירות. המוצר הגיע תוך יומיים. סה"כ מאד מרוצה.

ההזמנה היתה פשוטה מאוד, ביקשתי לשלוח את המוצר לחנות קרובה לביתי, וקיבלתי אותו במהירות.רבה מאוד.

בצעתי הזמנה באתר והמשלוח הגיע במהירות תוך יום וחצי, התרשמתי לטובה ממהירות המשלוח ומשירות הלקוחות האדיב. המחיר גם היה אטרקטיבי, לגבי המוצר טרם התנסתי בו. תודה

השירות המהיר והמחיר הפתיעו לטובה, והמוצר הגיע מאוד מהר כמו''כ האתר שלהם מצוין ממליץ בחום לקנות שם

הזמנתי מהחנות כבר כמה פעמים, תמיד מרוצה הזמנה נוחה באתר, משלוח מהיר מאוד (ועוד לפני פסח!) מרשים :)

קיבלתי את המוצר בזמן וכמובטח. ביום המשלוח לא נמצאתי בבית והשליח הסכים בלי שום בעיה ובאדיבות למסור לי את המוצר ביום אחר שביקשתי. עסקה חלקה ונעימה.

שירות אדיב , זמינים בצורה מעולה האיסוף מאוד נוח מתחנות איסוף חנות מצוינת , זו רכישה שנייה שלי ממנה במחיר מצוין ואמשיך בהחלט לקנות ממנה מאז הרכישה הזו חזרתי ורכשתי עוד מוצר , כיריים. השירות היה מעולה , מעל המצופה , המהירות בה הגיע המוצר מפתיעה לטובה והמחיר תמיד מהנמוכים אם לא הנמוך ביותר בזאפ כייף גדול שיש כזו חנות ולדעת שהיא אמינה , מהירה וזולה וכמעט תמיד שאני מחפשת מוצר אני בודקת איתם מה הם מציעים

יש לציין את איש המכירות עדי שהיה מאוד אדיב וסובלני ביצוע הקניה היתה כייפית ומהירה וגם המשלוח הגיע לפני הזמן שהובטח ובנוסף התקשרו לברר אם הגיע המוצר ושהכל בסדר בקיצור בתודה ממש תענוג

הקניה דרך האתר קלה ונוחה התחייבו עד שבעה ימי עסקים קיבלתי את המוצר כבר לאחר שני ימי עסקים התקשרו מהשירות לוודא שאני מרוצה אין ספק שאחזור לקנות שוב באתר

ביצעתי רכישה לאחר המלצות רבות על סל תק על השירות לקוחות ומהירות המשלוח רציתי להתנסות על בשרי ומרוצה זה בלשון המעטה. המוצר הגיע לאחר שלושה ימי עסקים ארוז היטב בכדי שלא יפתח שירות הלקוחות זמין מיידית ללא המתנה ארוכה ומייגעת מהירות המשלוח וביצוע ההזמנה דרך האתר לשביעות רצוני!!! בנוסף, קיבלתי טלפון לוודא שאני מרוצה ושהכל התנהל כשורה. אני יותר ממרוצה כל הכבוד תמשיכו ככה!

מהיר, מארגן טוב ובעיקר זול!!! רק באתר של הרכישה לא מצויין תוך כמה זמן יגיע המוצר. אך בכל זאת הגיע מהר

הזמנה נוחה, המוצר הגיע עם שליח יום אחד למחרת ההזמנה. אשמח לבצע קניה נוספת בחנות זו

היה נוח לקנות בסל טק, שירות לקוחות מצוין, וגם הכי זול. אחרי שהזמנתי התקשרו אלי, בגלל שהזמנתי 2 שואבי אבק, ורצו לוודא שבאמת רציתי 2 וזה לא היה טעות. זה הרגיש לי אחראי וחכם ואכפתי. ממליצה לקנות אצלם.