
חווית קניה מעולה, אני ובעלי קנינו שני מכשירים ויצאנו הכי מרוצים שאפשר מיכאל שנתן לנו שרות הסביר לנו טענה על כל שאלה שצצה לנו, גם המחיר הכי טוב שמצאנו. אין ספק מהייום אנחנו עוברים לקנות שם.

חווית קניה מעולה, אני ובעלי קנינו שני מכשירים ויצאנו הכי מרוצים שאפשר מיכאל שנתן לנו שרות הסביר לנו טענה על כל שאלה שצצה לנו, גם המחיר הכי טוב שמצאנו. אין ספק מהייום אנחנו עוברים לקנות שם.

תמיד זולים ואדיבים, רכשתי מטענים עכשיו אחרי שכל המכשירים מגיעים ללא מטען ובכל מקום דורשים המון כסף, כאן בחנוץ קיבלתי מחיר מצויין מוצר איכותי ושירות נעים תודה ☺️

חנות קומפקטית שנמצאת ליד הקייניות הישן. השירות מצויין ומקצועי. מחירים ממש משתלמים. באתי, קניתי בחמש דקות ויצאתי.

חווית קניה של ממש המוכר נותן את כל כולו לעזור ללקוח מקצועי סבלני ואדיב למרות העומס

קניתי שיאומי נוט 10s בסניף אילת חוויה מצויינת, זמן המתנה קצר, שירות מקצועי ומחיר זול. ממליץ בחום!

מחירים נוחים מאוד שירות מעולה, הנציג ממש נחמד ומקצועי מסבירים על המוצרים ועוזרים ללקוח לעשות את הבחירה הנכונה.

שרות נעים וברור. הייתי ברשימת המתנה , חזרו אלי די מהר יופי של שירות, תודה.

חנות גדולה מלאה באופציות חווית שירות בטלפון ואחר כך בחנות סבלנים ומקצועיים מחירים טובים ולכל כיס

שירות נפלא, אדיב ומקצועי. מחירים טובים, מוכרים סבלנים ונעימים. קיבלתי שירות מהמוכר שמעון המקסים שהסביר ועזר והקדיש לי הרבה זמן

קבלתי שירות אדיב ויחס מעולה מבחור נחמד בשם הראל, ויצאתי עם חוויית קניה מעולה. תודה רבה!!!

שירות יוצא דופן, במסגרתו הוספת מדבקת סיליקון וקניית מטען לרכב הוזילה את החבילה, ועוד קיבלתי קייס רזרבי חינם, והמחיר ברשת הזול ביותר בזאפ. מקפיד לחזור לגו מובייל, אמינות ברמה הגבוהה ביותר.

מוכר נחמד מאוד, השירות היה מעולה הוא ממש עזר לי וייעץ לי, תודה רבה על השירות

המוכר היה מיכאל, סבלני ביותר, אדיב, הסביר וענה על כל השאלות המעצבנות שלי, ובאמת קיבלתי שירות חם וחוויית קנייה טובה מאוד. בהחלט אחזור לשם בקניות עתידיות!

שירות אדיב ומקצועי דניאל עזר לי ויצאתי אחרי פחות מעשר דקות אחרי שקניתי את האייפד וכל המוצרים הנלווים וגם בדביק לי את המגן מסך בצורה מושלמת.

שמעון היה אדיב ונעים:) עזר לי בבחירה והסביר לי את כל הדברים שהייתי צריכה לדעת על המוצר.

קניתי בסניף אילת. המוכר בשם הראל, בדק מה הצורך והסביר על ההבדלים בין המכשירים השונים בסבלנות רבה. חווית קנייה טובה.

הגעתי לחנות לחפש מכשיר x3 pro לאחר שהגעתי המוכר הסביר לי על חבילות ומחירים משתלמים הסביר לי יתרונות חסרונות עד שמצאנו את החבילה הטובה ביותר עבורי תודה רבה

הזמנתי באתר ולא הצלחתי עם הכרטיס אשראי אז השארתי הזמנה טלפונית. חזרו אלי למחרת המשלוח היה לחנות קרובה הגיע תוך יום לקחתי אחרי יום והמוצר מצויין

אחלה חנות, קונה מהם כבר פעם שלישית. הגעתי לרכוש פלאפון, מיכאל המוכר היה נעים וסבלני, ענה על כל השאלות שהיו לי וייעץ.

רכשתי שעון חכם קסיומי מי 6. המוכר היה אדיב ונתן הסבר מפורט לגבי המוצר. למחרת חזרתי לחנות כי לא הצלחתי לסנכרן המוצר עם הטל' שלי. טיפלו בסבלנות וסדרו זאת.

יוצא דופן. קיבלתי שירות סופר אדיב, מקצועי וסבלני משימי. נכנסתי לחנות בכוונה לרכוש מכשיר בסיסי ויצאתי ממנה עם המכשיר הכי יקר.. :-) כל הכבוד! נכס לכל עסק בחור כזה

המוכרן (ליאור) בסניף אילת היה שירותי מאוד, תמרן בהצלחה ובנעימות בין מספר לקוחות לשביעות רצון כולם. הנחה והדריך על כל מה שצריך. האחראי משמרת גם תמך ונתן שירות מקצועי. תודה לכם על טלפון חדש וטוב לילד.

דרך האתר נאמר לי שהמוצר אזל מהמלאי, התכתבתי בווטס אפ עם מרכז הזמנות אילת ולא נתנו תשובה ברורה, גם לקח זמן עד שנתנו מענה לכל שאלה תמיד ענו בצורה כזו לא ברורה שהצטרכתי להמשיך ולשאול עוד עד שביקשתי קישור מדויק. ושוב לא הצלחתי להזמין מהאתר. כשהתקשרתי לחנות אילת ענו בצורה לא נעימה שאין סוכן מכירות ושאתקשר שוב עוד חצי שעה. כשהתקשרתי בשנית ענה סוף סוף בחור אדיב וסבלן בשם דן שנתן את השירות המבוקש. חבל שלא היו צבעים נוספים לדגם המבוקש. ביקשתי ויולט ונאלצתי להתפשר על שחור. בעוד שיש מספיק זמן לדאוג ולחדש את המלאי בחנות. בקיצור... שירות לא משהו. קניתי רק בגלל החיסכון במחיר
אורלי שלום, צר לנו על אי ההבנה שנגרמה בעת ההזמנה, חוות הדעת נכתבה בסמוך לה. מיד פנינו אלייך טלפונית וטיפלנו בבקשתך לשביעות רצונך, והזמנתך טופלה ונארזה עוד לפני שהגעת לאילת . שמחנו לסייע ולספק לך את הטלפון בדגם שביקשת ובצבע שרצית, ושמחנו לשמוע את המילים החמות על השירות הנהדר שקיבלת. נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו. תתחדשי! בברכה, צוות GOMOBILE

שירות מעולה עזר לבחור אוזניות ובאמת עזר להבין אם יש בהן צורך או שאין צורך להחליף. לא ניסה למכור בכוח

לא ממליץ בכלל ,שירות גרוע. קניתי אוזניית חדשות שלא היו תקינו . שירות אטום לא מוכנים להחליף את המוצר.
אסף שלום, הצטערנו לקרוא את חוות דעתך. בהגיעך לסניף האוזניות נבדקו, התחברו למכשירך, לא אומתה תקלה כלשהי והן נמצאו תקינות ועבדו כראוי. ניתן לך הסבר על הפונקציות באוזניות ואופן השימוש בהם. מדובר באוזניות איכותיות במחיר משתלם במיוחד, מוזמן להנות מהרכישה. בברכה, צוות GOMOBILE