
אדיבות וסובלנות המוכר הסביר ברור על המכשיר והביטוח החנות היתה נקיה ומסודרת שמירה על סביבה ירוקה

אדיבות וסובלנות המוכר הסביר ברור על המכשיר והביטוח החנות היתה נקיה ומסודרת שמירה על סביבה ירוקה

ממליץ בחום על מיכאל אחלה שירות ובחירה מעולה שירות מכל הלב באתי בסגירה וקיבל אותי יפה מאוד ועזר לי לחור אחלה טלפון

שירות אדיב בגובה העיניים. הסברים ברורים ויעילים. הנציג כיוןן אותי לדגם שרציתי וחווית הקניה הייתה מצויינת

משלוח התקבל מהר מאוד הכול תקין וטוב. מוצר ארוז טוב . חבל שלא נותנים הנחות אך בגדול שירות טוב.

קודם כל, הסניף היה נקי ומסודר באופן מופתי, קיבלתי מענה אפקטיבי ומהיר מהמוכר שעבד בסניף הבורסה במשמרת בבוקר. המוכר היה אדיב, נחמד וזריז, אהבתי במיוחד את זה שהוא דאג לוודא שנתן מענה לכל הבקשות/שאלות שלי :) המחירים בחנות נוחים למדיי (מחיר הרמקול, למשל, היה הזול ביותר בהשוואה של זאפ). מומלצים בחום :)

שרות מצוין! כל המוסיף, גורע. גם כשהיו תקלות, טופלו במהירות ובאדיבות רבה. ממליץ בחום. תודה.

הזמנתי רמקול לבן (שזו גם האופציה היחידה שהייתה באתר). התקשרו אליי מהחנות לפני ששלחו את המוצר וגם באותה ההזדמנות וידאתי שאכן מדובר בצבע לבן - וכך אמרו. גם בחשבונית מופיע כמובן הצבע הלבן. עם זאת, המוצר הגיע בצבע שחור. כבר כ-4 שבועות שאני שולח הודעות בנושא לGoMobile בשתי כתובות האימייל שמופיעות באתר, אך אלה לא עונים להודעותי.
בוגלה שלום, מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה. אכן על פי בדיקתנו חלה טעות במערכת בבחירת הצבע. בהמשך לשיחתנו עימך ישלח אליך מוצר זהה בצבע שביקשת. שמחנו לעמוד לשירותך. בברכה, צוות GOMOBILE

קיבלתי אחלה שירות מעומר כמה דקות לפני הסגירה. נתן לי הנחיות להיעזר בסרטון ברשת, והסביר לי על האחריות וחלקי תחזוקה בנחת. בחור חביב ביותר!

אחלה חנות, שירות טוב ומוצרים זולים. המיקום נוח ובדרך כלל השירות גם מהיר וללא המתנה מיותרת.

זאת לא פעם ראשונה או שנייה שאני נעזרת במוכר כריס של החברה באילת וכל פעם מחדש מתרשמת לטובה מהשירות החם שנעשה באדיבות ואכפתיות ללקוח. לגמרי עובד מצויין שכיף לקנות מרשת שמעסיקה עובדים כאלו!!❤️

סניף רננים ברעננה של גו מובייל. מקום עם תודעת שירות מעולה. אוריאל וארי משתדלים לתת את הכי טוב שאפשר וגם מצליחים מאוד. המחירים נוחים, המבצעים שווים והשירות אדיב. תודה רבה על חווית קנייה נהדרת ! (:

שירות מקצועי ואדיב. קניתי מכשיר טלפון בחנות זו בעבר ולא מצטערת על כך. ממליצה בחום.

קיבלנו שירות מעולה, מאחר ולא היה בסניף את המכשיר שרצינו, הנציג ברר איפה יש את המכשיר. ביצע עבורנו את העסקה וביקש שיתנו לנו שירות בסניף שנסגר לאיסוף המוצר. המחיר היה סביר.

שירות מצוין. קיבלתי את כל המידע הנדרש על המוצר במיידית. עזרו לי לבחור מוצר הכי מתאים לדרישות שלי במחיר סביר

למרות שיכולתי לשלם בפחות, ממש ממש מרוצה. העובדים היו ממש ממש נחמדים לא לחצו והיו קליליים.

המוכרן מיהר לפתוח את הקופסא במהירות בסכין יפנית לפני שהספקתי לראות אם באמת היתה הקופסא חתומה כך שעלה לי חשד שקיבלתי מוצר שהוחזר.
דוד שלום, הצטערנו לקרוא על תחושתך . חשוב לנו לציין כי הרשת פועלת שנים רבות בתחום הסלולר והמוניטין שנצבר הוא בזכות אמינות הרשת וטיב המוצרים הנמכרים בה. נציין כי המוצרים הנמכרים ברשת הינם חדשים . על פי בדיקתנו, המכשיר נפתח בפניך והוצג לך טרם רכישתך, כך שחששך אינו ברור. מאחלים לך שתתחדש ותהנה מהמכשיר , נשמח לראותך שוב ברכישותיך הבאות. בברכה, צוות GOMOBILE

אחלה שירות עומר הנציג היה מקסים ושירותי וסידר לנו את כל מה שביקשנו בשמחה ובמהירות.

שירות אדיב,מקצועי ומיידי,רכשתי את המכשיר מצטיין מטה(a52s 128gb) ביצועיו משביעים רצון משופרים היטב,צבעים,תמונות,מהירות עיבוד ,רמקולים ומיקרו.

הגעתי אליכם דרך המלצה מחברים ותודה על כך! אין עליכם על השירות החם ועל היחס האישי!!! ממליצה בחום

שירות מעולה! רועי ובוריס מסניף רמת גן עזרו לי המון והיו מקצועיים ואדיבים. מומלץ מאוד

צוות יעיל ואדיב. המוצר חיכה כפי שהוזמן. חנות מסודרת. קנייה נוחה באתר. אמשיך לקנות ברשת ובמיוחד בסניף אילת

באתי לרכוש פלאפון חדש והייתי דיי נעולה על מכשירים לאחר בדיקה נרחבת באינטרנט. המוכרים היו ממש סבלנים ואדיבים. הם הציעו לי מכשירים נוספים (בעלות נמוכה יותר) בסוף קניתי מכשיר אחר וכרגע אני ממש שמחה על ההחלטה. הרגיש שהם לא מנסים סתם לדחוף לי דברים ובאמת ניסו למצוא איתי את המכשיר שהכי מתאים לי במחיר הכי זול שאפשר. תודה רבה ולגמרי אחזור שוב.

לא להתקרב! קניתי לפני כ-9 חודשים סלולרי Xiaomi Mi 10T 5G 128G. מחיר הרכישה, כולל אביזרים כ- 1900 ש"ח. הוצע לי לעשות ביטוח שבר Go Care ב-99 ש"ח ל-12 חודשים. לקחתי. לאחר כחודש וחצי הטלפון נפל לי ונשברו לי הפנל האחורי והמצלמה, אולם מכיוון שהטלפון היה תקין לחלוטין, ומפאת חוסר זמן, לא הבאתי אותו לתיקון באופן מידי. לאחר כחצי שנה בעוד הטלפון יושב על השידה ליד המיטה שלי, הוא החליט לעשות ריסטרט ולא להתאושש ממנו. מסרתי את הנייד לסניף ממנו רכשתי על מנת שיתקנו לי אותו, לרבות הפנל האחורי והמצלמה שנשברו לי חצי שנה לפני זה, ללא קשר לאירוע הנוכחי. לאחר מס' ימים נמסר לי מהמעבדה כי הלך ה- mother board ומבחינתם זה total lost והם מסרבים לתקן את זה...וזאת, למרות ששילמתי על אחריות לשבר!!! הם לא האמינו לי שהתקלה ב- mother board איננה קשורה לנפילה שהיתה לנייד חצי שנה לפני כן.ביקשתי לפחות שיפצו אותי בהנחה משמעותית לרכישת מכשיר חדש דומה, אך סירבו לבוא לקראתי, מלבד לתת לי אביזרים בחינם ועשרות שקלים בודדים ממחיר הקניה הבאה (כ-9% ממחיר הקניה...בדיחה!!!). כלומר גם שילמתי על אחריות שבר, וגם הפסדתי את כל כספי בעסקה.
בני שלום, הצטערנו מאוד לקרוא את תגובתך. כפי שציינת בתגובתך, אכן רכשת מכשיר הכולל בתוכו אחריות על שבר. בחלוף 9 חודשים ממועד הרכישה הגעת למעבדת הרשת עם המכשיר כשהוא ניזוק בצורה בלתי הפיכה, לוח האם של המכשיר נחבל והתעקם, ולא ניתן היה לתקנו. נזק זה אינו חוסה באחריות אליה הצטרפת. לצערנו, אין באפשרותנו לדעת מתי נגרם הנזק אלא לאמת אותו עם קבלת המכשיר לבדיקה, כאמור בחלוף 9 חודשים ממועד הרכישה. כפי שהוסבר לך בהרחבה, לא ניתן לבצע תיקון למכשיר במצבו כפי שהגיע והפתרון שהוצע הוא רכישת מכשיר חדש. כמחווה שירותית, הוצע לך לרכוש מכשיר חדש בהנחה מסוימת התלויה בדגם המכשיר וכן חבילת אביזרים למיגון מתנה. צר לנו שהצעתנו זו לא היתה לשביעות רצונך, אך אנו סבורים כי היא ראויה בנסיבות העניין. בברכה, צוות GOMOBILE

אחלה שירות וגם מחירים מעולים, מכשירים סלולריים קונה רק שם כבר שנים והם לא מאכזבים.