שירות לקוחות נורא, אין אמינות, שום לקיחת אחריות על טעויות שלהם!
למרות חששותיי הרגיע אותי אותי הסוכן שזה בסדר לקנות מתצוגה. הגיעו אליי הביתה מיקרו ומכונת כביסה. המיקרו פשוט לא עובד, ולמכונת הכביסה חסרים חלקים הכרחיים- (ברגים אחוריים, צינור מים רגליות). הטכנאי של בוש, שהגיע לחבר את המכונה ראה אותה ואמר שהיא נראית לא טוב והוא לא יכול להרכיב אותה. כן, קניתי מתצוגה ואמרתי לו שידעתי על שפשוף קטן שיש, הוא דיבר על דברים מעבר לכך שהמכונה תרקוד ותהייה לא יציבה וכו'.
כלומר, שני המוצרים שקניתי בעייתיים. נתתי לטכנאי לדבר עם הסוכן וראיתי שהוא כועס ופשוט אמר שהוא לא יכול להתקין והלך. כשניסיתי לתפוס את הסוכן לאחר מכן, הוא לא ענה לי במשך שעתיים. שלחתי לו הודעת סמס מכובדת ובה פירטתי את כל מה שהיה כפי שהיה ואמרתי לו שלסנן אותי זה לא הפתרון. לאחר מכן כשיצר איתי קשר, במקום להתנצל על המצב ולומר לי איך פותרים זאת, התחיל לצעוק עליי ולהיעלב שאמרתי לו שהוא מסנן אותי, פשוט לא יאומן!! מכאן והלאה דיבר איתי בטונים לא מכובדים, תקף אותי (!), והטיעון היחיד שהיה לו זה "המכונה בסדר, הטכנאי אידיוט". למען הסק ספק, כמובן שמדובר בטכנאי שהם שלחו לי ושעובד איתם. הפתרון שלו היה רק לשלוח לי טכנאי אחר והכל תוך כדי שהוא מדבר אליי בטונים לא יפים, כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. כששאלתי לגבי פיצוי אמר לי "ממילא לא תחזרי לקנות אצלי, אולי אני אפצה אותך כדי להרגיש טוב עם עצמי(!)". כמובן שבהמשך לא הציע לי שום פיצוי. כאמור, שני מוצרים שלא עובדים ויחס נורא. בשלב מסוים הבנתי שאין לי ברירה, נדפקתי, אז ביקשתי לשדרג למכונה חדשה והסכמתי כמובן לשלם את ההפרש. הוא חוזר אליי ומציע לי את המכונה החדשה ב1000 שח יותר, 500 ש"ח יותר מרוב החנויות בזאפ, פשוט כי הוא יודע שאין לי ברירה אלא לקנות אצלו! אם עד עכשיו חשבתי שאולי אלה אנשים שלא יודעים להתנהל, עכשיו הרגשתי שממש מנסים לנצל אותי. לא תודה, ביקשתי ביטול וכעת הם דורשים ממני דמי משלוח מופקעים
בקיצור: שני מוצרים שלא עובדים, ניסיונות למרוח, אפס לקיחת אחריות במילים ובמעשים.