מפרסם ב-zap מאז 2016

InSale - עמוד 9

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מתצוגה (לוד)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 7 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מחסני היבואנים
נמצאו 253 חוות דעת גולשים על אינסייל (Insale)
מקס
מקס
01.07.2017
מוצר שנרכש: מקרר GRB440INVW

הגעתי פיזית לחנות ב20.06.2017 מכיוון שהתקלקל לי המקרר והייתי צריך לקנות חדש. לפני חן עשיתי שיעורי בית ובחרתי כמה דגמים שיכולים להתאים לי. המוכרים היו די מיותרים: כל מה שהיה להם להגיד על כל דגם זה שהוא מעולה, לא יכלו לתת שום אינפורמציה רלוונטית ומדויקת לגבי הדגמים שהם מוכרים. מהמאט אינפורמציה שהם כן יכלו לתת עלה שזמן הספקה של LG שבחרתי קצת יותר קצר מ-Samsung. זה היה ביום שלישי אחר הצהרים ומהסבר של מוכר עלה כי ביום למחרת - יום רביעי יתקשרו אלי מ-Brimag (יבואנית וספקית LG) ויקבעו מועד הספקה ליום חמישי או לכול היותר - ראשון, לגבי SAMSUNG נומר לי שהספקה תהיה לא מוקדם מי יום ראשון בשבוע הבא. בהתבסס על המידע הזאת הזמנתי LG וקיבלתי אותו ביום שלישי בשבוע הבא(27.06.2017) כפי שהיה רשום באישור ההזמנה מלהתחילה. זה גורם לי לחשוב שמוכרים נותנים מידע שקרית ללקוחות בעל פה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gadit
Gadit
29.06.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה+ מייבש DV7 120

גל, היה מדהים, נתן שרות מעולה ! תודה בוודאות אקנה שם שוב! מהירות משלוח יחס אישי מחירים מעולים יייייייי ייייייי יייייייי חי ייי יייי

חוות הדעת עזרה לכם?
Dorin
Dorin
23.06.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש 8 ק״כ Waw24460-h

חווית השירות הייתה מאוד נעימה, מהירה וברמה מקצועית. השירות שקיבלתי ניתן על ידי בחור בשם גל, שידע לכוון אותי בדיוק למוצר שרציתי ברמת מקצועית גבוהה ובשירותיות- דבר שקשה למצוא היום. ההזמנה התקבלהבמועד, כפי שהובטח. מרוצה מאוד מהמוצר מהדרך בו הוא נקנה. מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
22.06.2017
מוצר שנרכש: מכונצ כביסה ומייבש L68270 T75280

ברצוני לציין כי חווית הקניה הייתה חוויה נעימה מאוד המוצרים הגיעו בזמן ובאיכות גבוהה. ממחלקת השירות קיבלתי שירות אדיב ומקסים . פשוט כייף לקנות במקום כזה וכמובן נותן חשק לחזור בפעם הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
22.06.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WW70J3260GX1-H

שירות מעולה- מהיר ונוח. השליח הגיע בזמן שהוגדר יומיים אחרי ההזמנה עם המוצר שהוזמן. המכונה עובדת מעולה בהתאם לדרישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
21.06.2017
מוצר שנרכש: כריים Ex675fxc1e

קניתי מהם כבר כמה פעמים תגיד שירות עם חיוך עזרה בכל מה שצריך מוצרים במצב מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
זהבה
זהבה
18.06.2017
מוצר שנרכש: תנור משולב cse52010dw

בס"ד ביום 6/6/17 ביצעתי דרך האתר רכישה של תנור beko עבור מצוות הכנסת כלה, לאחר כשעתיים התקשר נציג מכירות של החברה וטען שהדגם לא המלאי היות והדגם ישן ויש במלאי את הדגם החדש במחיר נמוך יותר ב-60 ש"ח, הסכמתי להצעתו, והדגשתי בפניו שזמן האספקה מאוד חשוב היות והחתונה היא ב-19/6/17 והתנור צריך להגיע לכלה לפני החתונה, הנציג אמר שאין בעיה הם מתחייבים ל-7 ימי עסקים, כלומר עד ה-15/6/17 זה יגיע. היום, לאחר שעבר מועד האספקה והחתונה בע"ה תתקיים מחר והתנור לא הגיע, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה, אך לצערי הגעתי למענה הודעות טלפוני, השארתי הודעה ובמקביל שלחתי מייל עם בקשה לביטול עסקה. לאחר כ-3 שעות חזרה אליי נציגת שירות הלקוחות שענתה בקרירות " מה הבעיה?" ושהצגתי בפניה את הנתונים היא אמרה שהיא צריכה לבדוק עם המוביל שכנראה ההובלה למחר, אמרתי לה שאין צורך כי מחר החתונה והכלה לא יכולה ביום חתונתה לחכות בבית למוביל?!. לבקשתי הנציגה אמרה שאין בעיה והיא תעביר את ביטול העסקה להנהלת החשבונות. אני מקווה שהביטול יעשה בהקדם ולא אצטרך "לרדוף אחריהם" שהרי התשלום הראשון כבר חויב ביום ההזמנה. אם הייתי קוראת את חוות הדעת בגין החנות הנ"ל לפני הרכישה, בטוח שלא הייתי סומכת עליהם, כרגע הכלה ללא תנור ומחר החתונה....וכרגע אני עושה מאמצים למצוא חנות אחרת שתספק את התנור בהקדם, ובע"ה נעשה ונצליח.

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
15.06.2017
מוצר שנרכש: מקרר SJ8695‏

חווית קנייה מצויינת. יש עם מי לדבר לאחר הקנייה. בחנויות פיזיות, זמן האספקה היה מספר שבועות, ואילו בהזמנה שביצעתי המקרר הגיע תוך יומיים. תודה לגל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Davido
Davido
05.06.2017
מוצר שנרכש: מקרר KGN57X40-O

הזמנו באתר דרך זאפ מקרר ב28 במאי, צוין שהמקרר מתצוגה ,מלבד אישור הזמנה במייל לא יצרו איתנו שום קשר. כשפניתי אליהם ביוזמתי הודיעו לי שהמקרר לא הגיע מהיבואן . אחרי שבוע וחצי לאחר תום מועד האספקה התקשרתי שוב והודיעו לי שהמקרר לא הגיע ושאמתין שבוע או יותר שיהיה להם מקרר להציע לי .בדקתי בחוות דעת והסתבר לי שאני לא היחיד שעשו לו את התרגיל הזה ,פניתי לזאפ בתלונה ואחרי מספר ימים התקשרה אליי גברת שירות לקוחות והודיעה לי שהם מבטלים את ההזמנה . אכזבה . שירות לקוחות גרוע . שיטה עלובה למשוך קונים מזאפ במחיר נמוך ואז למשוך אותם בזמן ולהציע להם מוצר אחר מהמלאי . שומר נפשו ירחק -וזאפ אם חשובה לכם האמינות שלכם להעיף חנויות מהסוג הזה מהלוח

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
04.06.2017
מוצר שנרכש: מיקרוגל 25 ליטר 770MW

הקרישה באתר מאפשרת ביצוע ההזמנה בקלות רבה , תגובת שרו הלקוחות מהירה. המחיר סביר. לא פחות חשוב האופציה לאיסוף עצמי .

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
24.05.2017
מוצר שנרכש: מקרר+מכונת כביסה+מייבש+מדיח Rt5000

חנות מעולה ומחירים מעולים. משלוח מהיר אנשי מכירות סבלניים שעזרו לבחור דגם דגם יש מלאי גדול בסדרות רבות המלצות לדגמים ספיציפיים היו נכונות מאוד גם ביחס לביקורות אחרות

חוות הדעת עזרה לכם?
roybc
roybc
22.05.2017
מוצר שנרכש: מקרר 261

זה חנות עודפים של אולסייל או משהו כזה ממה שהבנתי שהייתי שם. הם מציעים לכם מוצרים מתצוגה וזה נראה מאוד אטרקטיבי ומגרה. קודם כל לרוב אין את המוצר שהם מפרסמים הזמנתי מכונת כביסה ומקרר ואחרי שהתקשרו אלי אמרו לי אין את המכונת כביסה הזאת מתצוגה ותצטרך לקנות חדש. הבנתי שזה תרגיל ידוע. אבל מילא זה. הגיע מקרר מבלי גומי מבודד בדלת שזה אמור שכל הקור בורח החוצה. התקשרתי בשוק ופשוט נפנפו אותי ואמרו לי דבר עם השירות. עזבו שהשירות של LG יבואן רשמי נפנף אותי גם. שומר נפשו ירחק!

תגובת החנות

שלום רב לקוראים! Insale הוא אתר אינטרנט וחנות שמוכרת גם מוצרים מתצוגה וגם מוצרים חדשים!!! הלקוח הזמין מכונת כביסה מתצוגה ב 1990 ש"ח והוצע לי לקנות בדיוק את אותה מכונה חדשה במחיר מיוחד בתוספת 100 ש"ח לגבי המקרר הלקוח הזמין מתצוגה וביקש להגיע לראות את המקרר - הגיע הלקוח לראות את המקרר בדק אותו, פתח אותו, סיבב אותו ובדק שהכל תקין שלם ובמקום!! יש שלציין שאפילו הלקוח סימן את המקרר עם מדבקה כדי שיידע שהמקרר שייך לו! בנוסף לכך ללקוח היה טלפון אישי של סוכן המכירות ולא היתה שום תלונה לגבי נושא הגומי מעבר לכך לאחר בירור מקיף ביבואן של LG (ברימאג) אין שום פניה של לקוח על גומי!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Stas
Stas
22.05.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי P10 PLUS

רכשתי מהם את מכשיר הדגל huawei p10 plus עוד לפני שהגיעה לחנויות יותר נוח ומהיר מלהביא מהיצרן הנציג הודיעה לי ביום שהם קיבלו את המכשיר למחסן בהגעתי למקום הנציג הסביר איפה הם נמצאים בדיוק במבנה אהבתי את השירות וכמובן את המכשיר תודה וממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
לירון
לירון
11.05.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WAW20460IL

שירות לקוחות נורא, אין אמינות, שום לקיחת אחריות על טעויות שלהם! למרות חששותיי הרגיע אותי אותי הסוכן שזה בסדר לקנות מתצוגה. הגיעו אליי הביתה מיקרו ומכונת כביסה. המיקרו פשוט לא עובד, ולמכונת הכביסה חסרים חלקים הכרחיים- (ברגים אחוריים, צינור מים רגליות). הטכנאי של בוש, שהגיע לחבר את המכונה ראה אותה ואמר שהיא נראית לא טוב והוא לא יכול להרכיב אותה. כן, קניתי מתצוגה ואמרתי לו שידעתי על שפשוף קטן שיש, הוא דיבר על דברים מעבר לכך שהמכונה תרקוד ותהייה לא יציבה וכו'. כלומר, שני המוצרים שקניתי בעייתיים. נתתי לטכנאי לדבר עם הסוכן וראיתי שהוא כועס ופשוט אמר שהוא לא יכול להתקין והלך. כשניסיתי לתפוס את הסוכן לאחר מכן, הוא לא ענה לי במשך שעתיים. שלחתי לו הודעת סמס מכובדת ובה פירטתי את כל מה שהיה כפי שהיה ואמרתי לו שלסנן אותי זה לא הפתרון. לאחר מכן כשיצר איתי קשר, במקום להתנצל על המצב ולומר לי איך פותרים זאת, התחיל לצעוק עליי ולהיעלב שאמרתי לו שהוא מסנן אותי, פשוט לא יאומן!! מכאן והלאה דיבר איתי בטונים לא מכובדים, תקף אותי (!), והטיעון היחיד שהיה לו זה "המכונה בסדר, הטכנאי אידיוט". למען הסק ספק, כמובן שמדובר בטכנאי שהם שלחו לי ושעובד איתם. הפתרון שלו היה רק לשלוח לי טכנאי אחר והכל תוך כדי שהוא מדבר אליי בטונים לא יפים, כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. כששאלתי לגבי פיצוי אמר לי "ממילא לא תחזרי לקנות אצלי, אולי אני אפצה אותך כדי להרגיש טוב עם עצמי(!)". כמובן שבהמשך לא הציע לי שום פיצוי. כאמור, שני מוצרים שלא עובדים ויחס נורא. בשלב מסוים הבנתי שאין לי ברירה, נדפקתי, אז ביקשתי לשדרג למכונה חדשה והסכמתי כמובן לשלם את ההפרש. הוא חוזר אליי ומציע לי את המכונה החדשה ב1000 שח יותר, 500 ש"ח יותר מרוב החנויות בזאפ, פשוט כי הוא יודע שאין לי ברירה אלא לקנות אצלו! אם עד עכשיו חשבתי שאולי אלה אנשים שלא יודעים להתנהל, עכשיו הרגשתי שממש מנסים לנצל אותי. לא תודה, ביקשתי ביטול וכעת הם דורשים ממני דמי משלוח מופקעים בקיצור: שני מוצרים שלא עובדים, ניסיונות למרוח, אפס לקיחת אחריות במילים ובמעשים.

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
04.05.2017
מוצר שנרכש: מדיח כלים F34502YS-O

בתאריך 23/3 רכשתי ועדיין לא קיבלתי להתקשר אליהם לא ניתן כי לא חוזרים ואם עונה מישהי אז היא תחזור אליי ביקשתי לבטל אמרו שיש דמי ביטול ועדיין לא ביטלו עד שהצלחתי כבר לדבר עם מענה הבטיחו שיחזרו שילמתי על מוצר עדיין לא קיבלתי וגם לא ביטלו את התשלום, מסקנה כדאי לשלם לחברה מוכרת עם שרות לקוחות ולא שצוחקים עליכם וחודש וחצי מבטיחים שיגיע ולא מגיע, זה לא מעניין שם אף אחד שלא קיבלתי את המדיח

חוות הדעת עזרה לכם?
misha
misha
30.04.2017
מוצר שנרכש: כיריים PCQ715B90Y

אין שירות לקוחות- לא עונים לטלפון כיריים משומש!!! עם כתמים של שמן בישול (לא ניתן להסרה ע"י ניקוי עם חומרי ניקיון), דביק, ריח רע, הנציג אמר שכיריים מתצוגה ללא שימוש. חסר ברגים מאחורה, כנראה כיריים לאחר תיקון מעבדה. המנעו מקניה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Batya
Batya
27.04.2017
מוצר שנרכש: מדיח DSN28320X

לבצע את הקניה היה קל אבל לקבל את המוצר זה כבר עניין אחר. החנות כותבת שמספקים את המוצר תוך 5 ימי עסקים אבל איפשהו מוחבא שרכישות באינטרנט מסופקות תוך 7 ימי עסקים. ניחא. לאחר שגם כעבור 8 ימי עסקים לא פנו אלי שלחתי הודעה דרך האתר שמשום מה נסגרה למחרת בלי שיצרו איתי קשר. לאחר שהתקשרתי נאמר לי שיוכלי לספק לי את המוצר רק בעוד שבוע. כשאמרתי שזה לא מקובל ענו "זה המצב". במקום להעביר אותי למנהל שכחו אותי על הקו. מעניין שכאשר שלחתי פניה שברצוני לבטל את העיסקה הם חזרו אלי תוך כמה דקות. לסיכום, לא עמדו בתנאי העיסקה והשירות גרוע ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Reutka
Reutka
20.04.2017
מוצר שנרכש: טלוויזיה 49lh590y

שירות מצויין אדיב ומהיר. במחיר הוגן. אני מאוד מרוצה מהמוכר קניתי באינטרנט וקיבלתי תחושה אישית יותר טובה מחנות פרטית. אקנה שם שוב בעתיד בטוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
20.04.2017
מוצר שנרכש: מייבש כביסה DCY9502GXB3

אני ממתינה מעל לשלושה שבועות לאספקה של המייבש. פניות חוזרות ונשנות לא נענו. הבוקר הצלחתי לתפוס נציגת שירות שהמירב שיכלה לומר לי הוא שהיא לא יודעת מה קורה עם המייבש. ביטלתי את ההזמנה

חוות הדעת עזרה לכם?
or
or
19.04.2017
מוצר שנרכש: מייבש כביסה t75280ac

חיפשתי מייבש כביסה קיבלתי המלצה מנציג המכירות גל. המחיר שנתן היה מעולה ההובלה הגיעה בזמן המוביל שם במקום את המייבש. כבר חודשיים משתמשת במייבש ומרוצה עד הגג.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
05.04.2017
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי G5, A5

נענתי במהירות ואידבות לכל שאלותי. המוצר הגיע במן.בדיוק מה שהזמנתי.עושה חשק להמשיך עסקים בעתיד תודה חיים

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
03.04.2017
מוצר שנרכש: מיקרוגל ME6124ST

הזמנתי מיקרוגל של Samsung והתחייבו לשלוח תוך שבוע. עברו למעלה משבועיים ולא הגיע. כל פעם שמתקשרים צריך להשאיר הודעה ולא תמיד חוזרים. כשמצליחים לתפוס אותם, מביאים תירוצים ולא באמת יודעים למה לא נשלח עדיין. לבסוף ביקשתי לבטל את ההזמנה. שירות גרוע, ממליץ להתרחק.

תגובת החנות

שלום רב לקוראים! הלקוח הזמין מיקרוגל עצמאית מהאתר שלנו ויש לציין שיש 26 יחידות במלאי מהדגם שהזמין! הזמנתו של הלקוח טופלה במהרה (תוך מספר שעות מרגע הזמנתו) ועמדה לעלות למשאית של חברת השליחויות. השליח ניסה ליצור קשר עם הלקוח בכדי לתאם את האספקה ואז הסתבר שהלקוח הקליד מספר טלפון שגוי ומייל שגוי ולכן לא היתה אפשרות להשיג את הלקוח!!! אנחנו ב insale עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות המהיר והטוב ביותר ללקוחות שלנו! חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
נאור
נאור
29.03.2017
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WAN28000GB

ביצעתי הזמנה באתר. בחרתי בחנות בזכות ההצעה האטרקטיבית - מחיר נמוך והתחייבות לאספקה בתוך 7 ימי עסקים, ואכן קבלתי אישור הזמנה מספר 3443. למחרת צלצלתי לשירות הלקוחות לוודא את ההזמנה. שזה כבר התחלה של חוויה רעה, כי אין שרות כזה!!. יש איזה שרות הודעות שמבטיחים שיחזרו אליך ואין להם מושג במה מדובר. במעמד ההזמנה צויין כי המוצר במלאי ושמכונת הכביסה תגיע במשלוח חינם לביתי. שבוע ימים חיכיתי בשקט לתגובה לא לפני שניסיתי שוב לברר ושלחתי הודעה דרך האתר של insale (צור קשר) בנוגע לסטטוס ההזמנה וצפי קבלת מוצר, אך לא קיבלתי שום מענה, תשובה או הסבר עד לרגע זה. אין שירות בכלל וזוהי מכירה באשליה, עברו כבר 16 ימים ועדיין לא קיבלתי את המכונה למרות שהתחייבו ל 7 ימי עסקים, בלוף שלם!! אפילו לעדכן באתר או לחזור לטלפון לא חשבו. לסיכום, תחושת אכזבה והרגשת מרמה ובית מלא כביסה, בגלל חוסר מקצועיות וחוסר אמינות של חברה/אתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
27.03.2017
מוצר שנרכש: מקרר 4 דלתות KQD1780IN

חווית קניה מעולה, לא פחות! החל בשלב ההתענינות ועד לשלב הסגירה והאספקה פשוט אין מילים. טיפל בי בחור בשם גל, רציתי להוסיף התקן שבת למקרר והוא לא חסך טלפונים וזמן והגיע עד למנהל המותג בבלומברג כדי שההזמנה תהיה לשביעות רצוני. ממליץ בחום ובנוסף המחיר מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
22.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S6

הזמנתי טלפון נייד דרך האתר, התקשר אליי חיים ויום למחרת הטלפון כבר היה אצלי. השירות שקיבלתי היה אדיב, מקצועי, אמין ומצויין. חיים ענה לי על שאלות שהיו לי ועזר לי מאוד. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון