דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במבט אלקטריק ?
4.28
ציון ממוצע
218
חוות דעת בשנה האחרונה
694
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
8
0
7
6 חודשים אחרונים
43
1
19
שנה אחרונה
178
1
39
כל הזמן
534
6
154
נמצאו 694 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
10/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מוצר פגום אך מיד עם ההודה שלי אליהם הם חיפשו תחליף וטיפלו בי, לא כל כך ענו לי בטלפון אבל בוואטסאפ היה שירות מהיר יותר
מוצר:
תנור אובן טורבו MAX מבית NINJA נינג'ה דגם DT203
תמונת משתמש
שם:
Gl
תאריך:
10/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה זול והשירות היה מצויין. זמינות לווצאפ ומענה על השאלות ששאלנו אותם. השליח הגיע במהירות מאז ההזמנה.
מוצר:
מעבד מזון נינג'ה Bl682
תמונת משתמש
שם:
yonhic1991
תאריך:
10/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה טובה, מחירים הכי זולים בשוק. ועשינו סקר על כל המוצרים שקנינו.קנינו תנורים וטלויזיה, גם השילוח היה מהיר
מוצר:
תנור בילד אין
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
10/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. אתר נוח וברור. הזמנו נינגה קרימי . במקום שבעה ימי עסקים הגיע תוך שלושה ימים ובמחיר הנמוך ביוצר למוצר זה
מוצר:
נינגה קרימי nc303
תמונת משתמש
שם:
Shlomi’s iphone
תאריך:
09/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל הזמנתי מכונת כביסה aeg ובלי הרבה דיבורים תוך 3 ימי עסקים המכונה היגיעה זו פעם ראשונה שרכשתי מהחנות הזו ואני חייב לציין שהשירות היה יוצא מן הכלל ומהיר בצורה בלתי רגילה , תודה רבה לאבלין ולכל צוות מבט אלקטריק בנוסף ברצוני לציין שהמחיר היה הכי זול בארץ
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
meni
תאריך:
08/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שירות ברמה אחרת ומוצרים איכותיים!
רכשתי דרך האתר מבט אלקטריק שלושה מוצרים גדולים: מדיח כלים, מקרר וכיריים, ואני פשוט מרוצה עד השמיים!
החוויה התחילה באתר עצמו – נוח מאוד לשימוש, עם הסברים ברורים ותמונות איכותיות. היה לי קל להשוות בין המוצרים ולבחור את אלו שהכי מתאימים לי.
גם המחירים היו תחרותיים מאוד, במיוחד בהשוואה לאתרים אחרים שבדקתי.

לאחר הרכישה, קיבלתי מענה מהיר ומקצועי. הם עזרו לי לוודא שכל המוצרים במלאי ואפילו דאגו להסביר לי על זמני האספקה.
המוצרים הגיעו בדיוק במועד שנקבע, עם שליח אדיב וסבלני שווידא שהכל מסודר בצורה מושלמת.
המדיח עובד בצורה שקטה ומדהימה, המקרר גדול ומרווח בדיוק כפי שתואר, והכיריים החדשות עושות את הבישול לחוויה נהדרת.

חשוב לי לציין גם את היחס האישי שקיבלתי – הרגשתי שאני בידיים טובות לאורך כל התהליך.
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה דרך מבט אלקטריק, ואני בטוח שגם לא האחרונה.
אם אתם מחפשים מקום לקנות בו מוצרי חשמל לבית, זה ללא ספק האתר בשבילכם!

ממליץ בחום רב לכל מי שמעריך שירות מעולה ומוצרים איכותיים. תודה רבה לצוות מבט אלקטריק!
מוצר:
מדיח, מקרר וכיריים
תמונת משתמש
שם:
tom zagori
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חי טיפל בי בכזו מסירות נפש וסבלנות, ממש דאג להעניק לי את התחושה הכי טובה שאפשר לקבל, טיפלו בי במלוא תשומת הלב והסבלנות.
מוצר:
שואב רובוטי דרימי
תמונת משתמש
שם:
הלל
תאריך:
06/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק: תקוו שתקבלו את ההזמנה שלכם אחרת תאכלו מרורים.

הזמנתי טלוויזה. עשו את התרגיל הקבוע של "בדיוק נגמר אבל יש את הדגם החדש בתוספת מחיר"
כבר הייתי צריך את הטלוויזה וזאת לא הייתה תוספת משמעותית כל כך אז הסכמתי.
ע"פ האתר זה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לא הגיע.
לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון. רק בוואטספ.
אמרו "מנסים ליצור קשר עם השליח"
עבר יום אין תשבוה
אחרי יום אמרו "אמור להגיע היום או מחר".
לא הגיע.
אמרו "יגיע ביום חמישי". שלחתי הודעה בחמישי בבוקר בשאלה אם יגיע היום? אמרו "כן"
לא הגיע. וזה כבר אחרי 3 שבועות שאני מחכה.
בישקתי ביטול והחזר. אין תגובה.
יומיים אחר כך שאלתי מה קורה? אין תגובה
אחרי שלושה ימים אני מתחיל לאבד סבלנות. אמרו "הקמנו ביטול. תראה את ההחזר עד שבוע"
עבר שבוע אין החזר.
שאלתי מה קורה? "פתחנו פרוצדורה מול האשראי והבנק תראה עד 14 ימי עסקים". זה אחרי שהם התחייבו על שבוע.
ביקשתי איזה מסמך מאשר כלשהו כדי שיהיה לי משהו לעכוב אחרי התהליך. שלחו לי את מסמך הזמנה שלהם עם שורה של החסרת המוצר. לא ממש עוזר במשהו.
עבר עוד שבוע, אין זיכוי באשראי.
עד כתיבת של החוות דעת הזאת עוד לא קיבלתי זיכוי.
לקחת כסף לוקח להם שנייה. להחזיר? תחכה עד אינסוף מבחינתם.
פתחתי תלונה ברשות להגנת הצרכן. אולי הם יצליחו לעזור. אחרת באמת לא תהיה לי ברירה אל להגיש תביעה לתביעות קטנות.
פשוט מתסכל.
הם יכולים לתת פה איזה התייחסות מתגוננת שהם רוצים. לא החסרתי אף פרט באירוע הזה והכל מתועד.
כדי להיות הוגן אני אגיד שכשהם עונים להודעות אז הם עונים בצורה מנומסת וזה לא טריוואלי במדינת ישראל.
תגובת החנות:
הלל היקר,

אנחנו תמיד שמחים לקבל ביקורת על מנת שנוכל להשתפר אך יהיה הוגן לדייק בעובדות,

המסך נשלח אליך יומיים לאחר הזמנתך, לצערנו בעקבות חוסר מענה מצידך בנייד כשהשליח היה בדרכו אליך הוא נאלץ להחזיר את המסך למחסן ההפצה.

אנחנו מתחייבים ל-7 ימים עסקים וב-99% גם עומדים בכך. היינו בקשר בטלפון ובווצאפ וקיבלת מאיתנו שירות לעילא ולעילא כי בשבילנו קודם כל הלקוח.

באשר להזמנתך - מהרגע שהתחרטת והחלטת כי אינך רוצה את המסך עוד הזמנתך הועברה לזיכוי מיידי.

חבל שבחרת לסלף את האמת יהיה הוגן שתהיה שקיפות מלאה לגולשי זאפ.

נשמח לתת לך שירות גם בעתיד ואולי תהיה חוויה מתקנת.

מאחלים לך כל טוב.
צוות מבט אלקטריק.
מוצר:
מסך סמסונג " 65 דגם UE65DU7100
תמונת משתמש
שם:
רוני צרפתי
תאריך:
05/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה ממש מהירה. קיבלתי את המקפיא תוך 3 ימים, הייתה לי בעיה עם המוביל חייגתי אליהם פתרו לי את זה מולו במקום
תודה רבה לכם אחלה של שירות
מוצר:
מקפיא
תמונת משתמש
שם:
yagil
תאריך:
03/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מקצועי ושירותי מאוד.
המחיר הכי זול, האתר נראה מצויין ונגיש.
המענה בשירות היה אדיב, בקיצור חווית קנייה טובה מאוד.
מוצר:
מסך סמסונג 50' DU7100
תמונת משתמש
שם:
Eugene
תאריך:
01/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחמם מיים דגם מסויים. לאחר יותר משבועיים(!) קיבלתי דגם אחר לגמרי.
יומיים מנסה ליצור קשר ואין מענה כלל!
השירות על הפנים.
לא רוצה להגיע לתביעה אבל...
תגובת החנות:
שלום לקוראי חוות דעת זו.

הלקוח רכש מחמם מים מדגם מסויים, הזמנתו טופלה באופן מיידי והועברה לאספקה ע"י היבואן.
הלקוח קיבל את המוצר לאחר 4 ימי עסקים כך שלא ברור מדוע כותב שבועיים?
היבואן שדרג את הלקוח למחמם מים שעולה 30% יותר בעקבות מחסור בדגם הזול שהזמין.
אכן היו צריכין לעדכן אותו אך יחד עם זאת מי לא יסכים לקבל מוצר חדש יותר, איכותי יותר מבלי להוסיף כסף? וכל זאת על מנת שיהיה מרוצה.
עצוב שהלקוח בחר לנצל את פלטפורמת זאפ על מנת להכפיש.

היינו זמינים ללקול ושוחחנו עמו גם בטלפון, גם במייל ובווצאפ.

נמשיך לתת שרות מצויין כי אצלנו זה הכי חשוב.
מצפים לראותך אצלנו שוב.

שבוע מבורך לכל עם ישראל, ושחטופינו יחזרו במהרה!
מוצר:
מחמם מים River KE55 7291044120028
תמונת משתמש
שם:
איתי כהן
תאריך:
28/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש להם אחלה שירות !
המסך הגיע תוך 4 ימים כולל התקנה באותו מעמד דרך ח.י אלקטרוניקה
ממליץ
מוצר:
מסך 86UR8100 LG
תמונת משתמש
שם:
תהל
תאריך:
27/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שואב הגיע מהר. היו ממש זמינים בווטסאפ כי היו לי הרבה שאלות לפני
שרות טוב וחוויה טובה
מוצר:
S8 MAXV ULTRA
תמונת משתמש
שם:
tamirke
תאריך:
25/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה לא הגיע אחרי 14 יום ולא שמעתי מהם. כשיצרתי קשר במייל ובווטסאפ אמרו שיחזרו אלי. לא חזרו.
כשדיברתי בטלפון אתם אחרי 17 יום, אמרו שההזמנה הלכה לעיבוד אצל חברת המשלוחים. במקום לקחת אחריות העבירו את האחריות לחברת המשלוחים. תקלה לגיטימית אבל לפחות היו לוקחים אחריות על עצמם, מתקשרים לידע ואו עונים לפניות הראשונות שלי.
הציעו לשלוח חדש אבל לא היו מוכנים להתחייב לתאריך אספקה.
הציעו לבטל את ההזמנה. ביטלתי. אזמין ממקום אחר.
תגובת החנות:
שלום וברכה,

הזמנת מתקן תלייה לטלויזיה, והוצאנו עם משלוח דרך צ'יטה את המתקן יום לאחר ההזמנה.

לצערנו, יש דברים שאינם תלויים בנו וישר שפנית אלינו טיפלנו בך ופתרנו את הבעיה.

אנחנו זמינים בכל האמצעים עבור לקותינו, בטלפון, מייל וכמובן בווצאפ.


מוצר:
מתקן תליה לטלוויזיה P6 Audio Line
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
13/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ברמה גבוה
היו זמינים לשאלות בווצאפ
משלוח מהיר הגיע תוך 4 ימים
ממליצה מאוד
מוצר:
IZ323
תמונת משתמש
שם:
yakir shoshan
תאריך:
10/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין ספק ששירות זה משהו שממש חשוב להם, התקשרו אליי אחרי שקיבלתי את המסך לשאול אם הכל בסדר ועבר כמו שצריך
כיף לדעת שיש אבא ואמא גם כשמדובר באינטרנט.
מוצר:
50UT80006LAF
תמונת משתמש
שם:
talish1976
תאריך:
08/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר המפורסם אינו קיים במלאי ,
ניסו למכור לי מוצר אחר כמובן יותר יקר ,
ואז רשמו לי שמערכת לא עושה סנכרון בין פגום ותצוגה ..ז"א גם עבור מוצר פגום או מכירה מתצוגה אין שום אזכור בפרסום , שימי לב ...
שלא תקבלו מוצר פגום !!!
תגובת החנות:
היי מה שלומך?

ראשית אנחנו מוכרים מוצרים חדשים בלבד - בטח שלא מקררים.

שימי לב שלא חוייבת בגין ההזמנה מאחר והמערכת זיהתה שנותר מקרר 1 במלאי והוא בתצוגת הסניף.
מיד חייגנו ועדכנו אותך.

נמשיך לשים לנגד עינינו בראש את השירות ללקויח

חנוכה שמח.
מוצר:
מקרר דלת ליד דלת SAMSUNG סמסונג דגם RS68A8821S9 רשמי
תמונת משתמש
שם:
ron
תאריך:
06/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתם מהם נינג'ה גריל מקס פרו
נתנו את המחיר הכי זול שמצאתי באינטרנט וגם בחנות פיזית שהלכתי אליה
המוצר הגיע תוך 3 ימים מרגע הרכישה. אחלה חווית קניה
מוצר:
MAX PRO AG653
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
03/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מהגרועות שנתקלתי בהם.
הזמנתי טלויזיה בתאריך 6.11, לאחר כמה ימים התקשרתי לחנות לוודא שאכן התקבלה הזמנה מכיוון ששלחו לינק של מעקב הזמנה שלא מתעדכן בכלל.
הסבירו לי שהמוצר נמצא כבר בתאריך 11.11 אצל חברת שליחויות צ׳יטה ויגיע אלי בכמה ימים הקרובים. התקשרתי שוב לאחר 7 ימי עסקים (התחייבות של החנות) הסבירו לי ששלחו מייל לצ׳יטה לזרז את המשלוח. התקשרתי שוב לאחר כמה ימים ונאמר לי שהמוצר בסטטוס ״אובדן״ - משמע הטלויזיה נאבדה אצל צ׳יטה ומוציאים לי משלוח נוסף ע״י חברת שליחויות אחרת, ביקשו סליחה ואמרו שיגיע בקרוב.
ביום ראשון 24.11 התקשר אלי בחור מהחברת שליחויות צ׳יטה והסביר שנמצא פה למטה (ללא תיאום מראש) ויכול להעלות את הטלויזיה. בשלב זה הייתי כ״כ מתוסכל שאמרתי סבבה שרק יעלה את הטלויזיה ונסיים את הסיפור בצורה חיובית.
באותו יום פתחתי את הטלויזיה ולצערי כל המסך מנופץ, לא סדק במסך, כל המסך מנופץ לחתיכות. התקשרתי לחנות, אמרו שמתנצלים, ואמרו שישלחו לי טלויזיה חדשה. כמובן שהסבירו שאצטרך לחכות כמה ימי עסקים עד שיגיע שליח שיאסוף את הטלויזיה השבורה ואקבל חדשה במקום. עייפתי מהשירות וביקשתי זיכוי של הטלויזיה ואקנה במקום אחר. זיכוי אכן הגיע לאחר כמה ימים.
חשבתי שהסיפור נגמר פה אבל לא. נכון להיום התאריך 3.12 הטלויזיה השבורה עדיין נמצאת אצלי בסלון. כל יום אני מתקשר לחנות ואומרים לי עוד כמה ימים יגיע שליח לאסוף את הטלויזיה.
מציין שאמנם רוב האשמה על חברת המשלוחים שהם עובדים איתה. אבל בסופו של יום אני לקוח שקונה מוצר מחנות ולא מחברת המשלוחים. לא מעניין אותי איזה שליח מביא לי את הטלויזיה. אחריות השילוח היא על החנות בלבד.
אציין עוד שבשום שלב בתהליך אף אחד מעובדי החנות לא התקשר לעדכן אותי ש״אבדה״ החבילה אצל ציטה או שהמשלוח מתעכב בכמה ימים.
תגובת החנות:
דניאל היקר,

מתנצלים בשם חברת המשלוחים על כך שהמסך ניזוק בדרך אך יחד עם זאת יש דברים שאינם תלויים בנו.

המסך שרכשת סופק לך בדיוק בזמן, חבל שלא ציינת בתגובתך שישר שהתקשרת זיכינו אותך בעוד המסך עדיין אצלך! אם זה לא שירות אז קצת קשה לנו להבין מהו.

על כל פנים מאחלים לך כל טוב והרבה הצלחה.

תמיד שמים לנגד עינינו את נושא השירות כפי שאנו עושים שנים רבים.

חג חנוכה שמח.
מוצר:
Xiaomi "55 TV A Pro L55M8-A2ME LED Google TV
תמונת משתמש
שם:
roibenggg
תאריך:
23/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקיפות מלאה ומחירים שווים לכל כיס, אמינות וצוות נעים. תודה לחי הנציג שהלך לטובתנו והציע בדיוק מה שרצינו.
מוצר:
50UIQ950
תמונת משתמש
שם:
ywsygmdny
תאריך:
23/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ואנושי!
אנשים ישרים והוגנים, מחירים מדהימים ועשינו סקר שוק רחב, ללא ספק נרכוש שוב
מוצר:
מקרר 3 דלתות LG
תמונת משתמש
שם:
מור
תאריך:
22/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה קנייה בין הטובות שחוויתי.
אבלין המקסימה הייתה שירותית וריספונסיבית לאורך כל התהליך.
אנחנו בתהליך של מעבר לדירה חדשה והיה לנו חשוב לקנות ממקום אמין עם מחירים טובים.
יצאנו סופר מרוצים ויכול להגיד בכנות שאחזור אליהם ברכישות עתידיות.
מוצר:
מקרר,מיקרו,מכונת כביסה, מייבש, מדיח כלים, דייסון,תנור,כיריים גז
תמונת משתמש
שם:
igal890678
תאריך:
19/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין, חייגו מיוזמתם שעה לאחר ההזמנה לעדכן שאין סיבה לדאגה ומגיעים לחיפה
יומיים אחרי הבלהדר כבר היה אצלי.
כן ירבו
מוצר:
בלנדר נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
danzait55
תאריך:
31/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הטלוויה סמסונג 50 אינש אחרי יומייים השירות היה מעולה ממליץ בחום אמשיך לקנות שם
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 50 אינש
תמונת משתמש
שם:
ngurar
תאריך:
31/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה קלה, מחיר הוגן, שירות מהיר
ההובלה תואמה לתאריך קרוב מאוד והמקרר הגיע בזמן, הותקן בלי בעיה
מוצר:
מקרר LG 728
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply