הגעתי לחנות דרך זאפ כי ראיתי שהביקורות העידו על חנות אמינה ובעלת שירות טוב מאוד.
כשרכשתי דרכם את המחשב הבנתי עד כמה הלקוחות שהמליצו עליהם צדקו ויותר: העובדים אמינים ביותר, השירות פשוט מעולה, הכל הגיע בזמן ומהר ולמעשה מעולם לא נתקלתי בשירות כזה טוב.
אישית אני דיברתי עם סמי לאורך רוב התהליך ולכן אתייחס אליו בביקורת, למרות שלפי מה שיצא לי להבין, כל העובדים שם נפלאים!
זה קצת ארוך אבל אפרט למי שרוצה לדעת למה אני חושבת ככה:
אני סטודנטית למחשבים וחשוב לי מאוד המחשב שאני עובדת עליו וחשוב לי שיהיה טוב, קל ומתאים לצרכי תכנות ולכן, לאחר הרבה מחקר, הגעתי אליהם כשרציתי לרכוש מחשב מדגם מסויים. המחשב שרציתי היה יחסית יקר וכבר כשדיברתי עם סמי הוא ניסה להבין מהם הצרכים שלי ומה חשוב לי כדי שאכן אקבל מחשב שמתאים לי, ולא סתם מחשב יקר שאני לא צריכה. היה מאוד חשוב לו שארכוש מחשב שיתאים לי ולכן הוא הציע לי מגוון של דגמים שיוכלו לענות על הצרכים שלי ממגווון עלויות וכדי שזה יתאים גם לכיס.
לבסוף, אחרי הרבה התלבטויות והתייעצויות החלטתי לרכוש את בערך אותו הדגם שרציתי בהתחלה. חשוב לי לציין שלרגע לא הרגשתי שניסו לשכנע אותי לבחור בדגם מסויים אלא פשוט נתנו לי את כל המבחר והידע והעזרה שאני צריכה כדי לבחור מה שמתאים לי וטוב לי, מה שמאוד מצא חן בעיני.
אגב, בגלל שאני גרה בחיפה, לא גבו ממני עבור עלות משלוח והביאו את המחשב עד אליי ללא עלות! וכמובן תוך זמן מאוד מהיר!
רכשתי את המחשב אך כשהמחשב הגיע היתה בו בעיה קטנה שהפריעה לי (חשוב לציין שזה ללא קשר לחנות עצמה אלא היתה בעייתיות בדגם הזה ספציפית ולרוב האנשים לא נראה לי שזה היה משנה בכלל). סמי עזר לי להחליף את המחשב לאחד אחר במסגרת האחריות וה 14 יום הראשונים. הוא גם בא ולקח את המחשב ממני בעצמו וללא עלות. לפני שהביאו לי את המחשב האחר מאותו הדגם הם בדקו אותו אצלם וראו שגם בו יש את אותה בעיה קטנה ושאין טעם להביא לי את המחשב וככה הם חסכו ממני את הבעייתיות של לקבל מחשב שוב עם אותה הבעיה שהפריעה לי ולהחליף שוב. בסופו של דבר שנינו הבנו שכדאי שאמצא דגם מחשב אחר שיתאים לי אז החלטנו יחד שהכי כדאי זה לבטל את העסקה (במסגרת ה 14 יום הראשונים).
מה שחשוב לי לציין זה שלאורך כל הדרך סמי הכי עזר שיש, היה הכי אמין והכי גלוי שיש, הסביר לעומק כל דבר שלא הבנתי והיה איתי לכל אורך התהליך, ככה שידעתי שאני יכולה לסמוך עליו ושזו לא חנות כזו שבה מנסים לדחוף מחשב רק לצורך המכירה אלא הכי להיפך שיש..
לכן החלטתי שאת המחשב שאקנה לבסוף, לא משנה מה, אני אקנה דרכם! (למרות שכבר לאהגעתי לחנות דרך זאפ כי ראיתי שהביקורות העידו על חנות אמינה ובעלת שירות טוב מאוד.
כשרכשתי דרכם את המחשב הבנתי עד כמה הלקוחות שהמליצו עליהם צדקו ויותר: העובדים אמינים ביותר, השירות פשוט מעולה, הכל הגיע בזמן ומהר ולמעשה מעולם לא נתקלתי בשירות כזה טוב.
אישית אני דיברתי עם סמי לאורך רוב התהליך ולכן אתייחס אליו בביקורת, למרות שלפי מה שיצא לי להבין, כל העובדים שם נפלאים!
זה קצת ארוך אבל אפרט למי שרוצה לדעת למה אני חושבת ככה:
אני סטודנטית למחשבים וחשוב לי מאוד המחשב שאני עובדת עליו וחשוב לי שיהיה טוב, קל ומתאים לצרכי תכנות ולכן, לאחר הרבה מחקר, הגעתי אליהם כשרציתי לרכוש מחשב מדגם מסויים. המחשב שרציתי היה יחסית יקר וכבר כשדיברתי עם סמי הוא ניסה להבין מהם הצרכים שלי ומה חשוב לי כדי שאכן אקבל מחשב שמתאים לי, ולא סתם מחשב יקר שאני לא צריכה. היה מאוד חשוב לו שארכוש מחשב שיתאים לי ולכן הוא הציע לי מגוון של דגמים שיוכלו לענות על הצרכים שלי ממגווון עלויות וכדי שזה יתאים גם לכיס.
לבסוף, אחרי הרבה התלבטויות והתייעצויות החלטתי לרכוש את בערך אותו הדגם שרציתי בהתחלה. חשוב לי לציין שלרגע לא הרגשתי שניסו לשכנע אותי לבחור בדגם מסויים אלא פשוט נתנו לי את כל המבחר והידע והעזרה שאני צריכה כדי לבחור מה שמתאים לי וטוב לי, מה שמאוד מצא חן בעיני.
אגב, בגלל שאני גרה בחיפה, לא גבו ממני עבור עלות משלוח והביאו את המחשב עד אליי ללא עלות! וכמובן תוך זמן מאוד מהיר!
רכשתי את המחשב אך כשהמחשב הגיע היתה בו בעיה קטנה שהפריעה לי (חשוב ציין שזה ללא קשר לחנות עצמה אלא היתה בעייתיות בדגם הזה ספציפית ולרוב האנשים לא נראה לי שזה היה משנה בכלל). סמי עזר לי להחליף את המחשב לאחד אחר במסגרת האחריות וה 14 יום הראשונים. הוא גם בא ולקח את המחשב ממני בעצמו וללא עלות. לפני שהביאו לי את המחשב האחר מאותו הדגם הם בדקו אותו אצלם וראו שגם בו יש את אותה בעיה קטנה ושאין טעם להביא לי את המחשב וככה הם חסכו ממני את הבעייתיות של לקבל מחשב שוב עם אותה הבעיה שהפריעה לי ולהחליף שוב. בסופו של דבר שנינו החלטנו שהכי כדאי זה לבטל את העסקה (במסגרת ה 14 יום הראשונים) כי שנינו הבנו שכדאי שאמצא דגם מחשב אחר שיתאים לי.
מה שחשוב לי לציין זה שלאורך כל הדרך סמי הכי עזר שיש, היה הכי אמין והכי גלוי שיש, הסביר לעומק כל דבר שלא הבנתי והיה איתי לכל אורך התהליך, ככה שידעתי שאני יכולה לסמוך עליו ושזו לא חנות כזו שבה מנסים לדחוף מחשב רק לצורך המכירה אלא הכי להיפך שיש..
לכן החלטתי שאת המחשב שאקנה לבסוף, אקנה דרכם, לא משנה מה!
וכך היה. לאחר כחודש, החלטתי סופסוף על דגם ספציפי שרציתי ופניתי לסמי. למרות שלא היה להם אצלם באותו הרגע את אותו המפרט שרציתי, סמי עשה מעל ומעבר ודיבר עם היבואנים על מנת להשיג לי את מה שרציתי! והשיג לי גם מחיר מעולה! וגם כאן הוא סיפק לי את המחשב ללא עלות משלוח ומהר מאוד!
המחשב כרגע אצלי וכיף לי להשתמש בו!
בסופו של דבר, מכל החוויה הזו אני יכולה להגיד שאני הכי מרוצה ושמחה שבעולם שרכשתי דרכם, סמי לצורך העניין ממש נפלא ונהדר!
לכל מי ששואל אותי אני ממליצה לרכוש דרכם וגם כאן אני מציינת את זה כי זה הכי מגיע להם שיש!