הקניה בוצעה באמצעות האינטרנט (אני מחיפה החנות ביהוד), באתר נאמר משלוח בין 7 - 14 ימי עסקים, התאכזבתי מההבטחה זו, אך הופתעתי לטובה, הגיע תוך 4 ימים במעטפה מרופדת של דואר ישראל, ורשום עליה זמן הגעה של - 24 שעות, כלומר מהיר ( החנות השקיעה עוד כמה שקלים למרות שלא התחייבה במשלוח מהיר).
במקביל נשלח אלי מייל שירותי (בהמשך התברר כמאוד חשוב) בו מצוין שקיימת מדבקה שקופה בגב המגן שיש להורידה.
קיבלתי את החבילה פתחתי ולאכזבתי, נראה שהמגן שרוט ומשומש וללא מדבקה.
צלצלתי המענה היה מהיר מאוד, ענה קול שירותי ואדיב, בחור בשם ליאור הסביר שלא רואים את המדבקה, אך אכן יש מדבקה מאוד מאוד מאוד דקה של הגנה על חלקו החיצוני של המגן (והיא שרוטה), לקח זמן וציפורנים לגרדה, התברר שהוא צדק ובנועם סיימנו את השיחה.
הבאתי את כל הסיפור שתבינו ש: השירות מצוין, אדיב ומקצועי, כשאצטרך נרתיק לטלפון או טלפון וכדומה, דבר ראשון אתייעץ איתם.
המשך יום טוב לכולם.