
בוצע הזמנת של טלפון סלולרי s9. שירות מצויין. היתה בעייה עם האוזניות ומטען אבל שלחו לי בדואר חדש מיד כש פניתי לסניף. חברי, תודה על שירות

בוצע הזמנת של טלפון סלולרי s9. שירות מצויין. היתה בעייה עם האוזניות ומטען אבל שלחו לי בדואר חדש מיד כש פניתי לסניף. חברי, תודה על שירות

היום קניתי ניידים במחיר הוגן ושירות מעולה כולל העברת המידע מבחור בשם: סטאס. ממליץ בחום.

תודה רבה לצוות טופ מובייל מקסים סוג וחן על שירות יעל אפקטיבי והמחיר הכי שש בשוק

ברצוני לשבח את השירות ומקסים הנחמד וחן שנתנו מענה לרצוני יישר כוח! ! ! !

. .מוכרים נחמדים ואדיבים. משלוח מהיר.. קנינו 2 נוט 8 ואחכ מכשיר נוסף ועד כה.אנו.מרוצים.

מאד נהניתי לקבל את השירות הנפלא בטוב מוביל נשר הפגינו אמינות מקצועיות ויחס אנושי נהדר מציע לכולם להגיע רק למקום הזה

תודה רבה על השירות המסור והנאמן. מכשיר יגיע מהר מאוד מהצפוי. תודה ואני גם מקווה ליקנות מימכם סמארטפון חדש

גרוע, לא אמין, עדיף לשלם קצת יותר ולא לקנות במקומות כאלה. אל תפלו בפח, יש סיבה למה הם כאלה זולים. קניתי אייפון "חדש" שהייתי אומר שהוא גנוב או מחודש, אבל חדש בטח לא!
שלום רב,חוות הדעת מנותקת מהמציאות. אכן המוצר הנרכש הוא אייפון 8 מאוקטב שנמצא תחת קטגוריית "מאוקטבים" המוצר תקין ומקורי (לאחר בדיקה מול הלקוח) המוצר לא "מחודש" ובטח לא "גנוב". בברכה צוות טופ מובייל

שלום לגולשים אני מתחדשת במכשיר פעם בכמה שנים הפעם בחרנו בטופ מובייל עקב המלצות רבות ולא התאכזבנו הגענו ולמרות המצב קיבלו אותנו יפה נתנו מענה והפעילו לי את המכשיר אין ספק שגם את המכשירים הבאים ארכוש בחנות הזאת תודה רבה!!!

קניתי שני מכשירי גלקסי, מרוצה מאוד! שירות מעולה, מקצועי ואחראי. עזרו בכל ההעברות הנדרשות, מומלץ!

שירות מאולה ומהיר. גם עזרה עם העברת נתונים מטלפון ישן לחדש - השקעת זמן וכוח!

שירות ברמה אחרת! מטפלים מהר ויעיל , אמינים מאוד! באתי בגלל ההמלצות על השירות וזה ממש נכון.

תודה רבה על שירות אדיב מנומס ויעיל תוך הבנת צרכני בנינוחות והרצון טוב של שירות

קניתי Samsung S8. דאגו להעביר את ה-SIM, להעביר את הפרטים האישיים, להעביר את הווטסאפ, וכל היתר. שירות מעולה! תודה!

חווית קניה מצויינת.ביום ההזמנה המכשיר כבר הגיע לחנות,סגור בקופסא-כמו שביקשתי-נפתח בנוכחותי.יש לציין את המקצועיות ,סבלנות ,יכולת ורצון להסברים מצד של עובדי החנות בנשר:חן וסטאס.תודה רבה לכם מכל הלב.ממליצה לכולם להגיע ולהנות משירות המצויין.

חנות מצויינת. יצא לי לקנות שמה את הפלאפון שלי ואת המגן מסך. לאחר כמה ימים עם הנייד אחד הקצוות של המגן מסך החל להתקלף ללא סיבה, חזרתי לחנות והם שמחו להחליף לי אותו ללא בעיות.

רכשתי טלפון גלקסי s9 אתמול בבוקר סגרתי את קניה , דברתי אם בחור בשם חן, הוא היה מאוד מקצועי וסבלני .יצר עלי רושם של בנדם אמין ואפשר לשמוח על כל מילה שלו . כבר היום בבוקר קיבלתי הזמנה עם שליח עד לבית. מוצר היה חדש בקופסה שלא פתחו אותה. היו בה אוזניות מקוריות וגם מתן מקורי וחשוב לציין בלי תוספת תשלום. ממש אהבתי את השרות של החנות וממליצה בחום לכל החד.

רכשנו בחנות מכשיר סלולרי. השרות היה מצוין והמחיר טוב. היה כדאי להגיע ממרכז הארץ))) תודה רבה!

חויית קניה מצוינת. מחיר מהנמוכים שיש. שירות מעולה, עם המון סבלנות ועם נכונות אינסופית לפתור כל בעיה לשביעות רצוני המלאה. מומלץ בחום!

רכשתי אייפון 11 בטופ מובייל אני רוצה לציין את איכות השרות של אנשי הצוות היחס וכמובן המחיר המנצח ממליצה לכל חברי להגיע לכאן ולהתחדש (:

שירות מצוין ואדיב כל מה שהזמנתי התקבל במהרה כולל מגן מסך וכיסוי ברמה גבוהה ביותר כבקשתי אין ספק שאמליץ עליכם ישר כח ותודה רבה

אני מאד מרוצה מכל הטיפול האדיב ומקצועי גם בקנייה וגם בהתקנה. אני ממליץ על החנות בחום.

יחס אדיב ומקצועי . מחירים מצויינים . המגן מסך נפל לי וחזרתי אליהם והחליפו בחינם בלי לשאול שאלות.. סוף סוף חנות עם מחירים פגז ושירות מצויין . מומלץ

קניתי טלפון נייד והשרות מעולה. העבירו לי את הנתונים והכל בסבלנות ויעילות.ממש חבר'ה טובים !

ראיתי את המוצר באתר שלהם, התקשרתי ועשיתי הזמנה טלפונית. הטלפון הגיע עם שליח כעבור שלושה ימים . הכל בסדר גמור. אני ממליץ על החנות הזאת. אני חושב שהחנות הזו ממוקמת בנשר.... הם שולחים לכל הארץ . מספר חשבונית 1915888. תודה.