
תודה רבה על השירות ולצוות שענה לי על כל השאלות ועזר לי לבחור קונסולה שמתאימה לי.

תודה רבה על השירות ולצוות שענה לי על כל השאלות ועזר לי לבחור קונסולה שמתאימה לי.

קניתי מכשיר s23 plus יבואן רישמי הם שלחו לי מכשיר ללא מקליט שיחות מעל לשבוע הייתי איתם בשיחות ,שירות הכי גרוע שנתקלתי בו ,צוות לא מקצועי בעליל ,לעולם לא חוזרים כשהם מבטיחים לחזור לא נותנים תשובות אמיתיות כל פעם תירוץ אחר כשרציתי שיחליפו לי את המכשיר לא ידעו להגיד מתיי יהיה להם עם המקליט שיחות בכללי כל חווית ההתקשרות איתם הייתה מאוד מזלזלת וכנראה פשוט רצו שאני אשכח מהם ואוותר רק לאחר מעל לשבוע שלחו לי שליח שגם זה היה אחרי שחכיתי יום שלם בתאריך שאמרו לי ובכלל לא עידכנו אותי שהם לא הוציאו בסוף שליח סתם הלך יום .. בקיצור לא להתקרב לחנות הזאת
וואו כמה לכלוכים וחצי מילה אמת אין פה... לקוח עשה הזמנה למכשיר s23 plus ביקש צבע שחור , הובהר לו שבצבע השחור אין הקלטת שיחות אלא רק בסגול ובירוק , בכל זאת ביקש צבע שחור. 3 ימים אחרי שקיבל את המכשיר ואף השתמש בו צלצל לחנות וביקש להחליף את המכשיר לדגם עם הקלטת שיחות ,לפנים משורת הדין אישרנו לו החלפה ( למרות שלפי חוק ביטול עיסקה שימוש במוצר מבטל את יכולת ההחזרה ) והוסבר לו שמכיון שמתגורר ברמת ישי (מושב ליד מגדל העמק) חברת השליחויות UPS מגיעה לשם רק פעם בשבוע וזה ייקח כמה ימים , יומיים לאחר שתאמנו לו שליחות צלצל שוב לחנות ואמר שהתחרט והוא לא רוצה צבע אחר והוא רוצה להחזיר את המכשיר ולקבל זיכוי . ביטלנו את השליחות והוצאנו לו שליחות חדשה לאיסוף , אספו ממנו את המכשיר וזיכינו אותו זיכוי מלא . כמובן שאת כל זה לא מפרט פה הלקוח ואת הסיבה האמיתית לעיכוב ... צוות החנות עשה על ומעבר עבור הלקוח - גם אושר לו זיכוי , גם ספגנו מעל 200 ש"ח שליחויות הלוך ושוב וזו התודה רבה שלנו... ועוד להגיד שאנחנו לא מקצועיים....? דיברנו עם הלקוח לפחות 10 פעמים במהלך שבוע!!!

שירות אדיב ומעולה , מחירים מעולים , ממליץ בחום לכולם , תודה רבה רבה לכם.

אוסף ענק של בובות פופ , חנות יפה מעוצבת וצוות מוכרים נחמד ושירותי מאוד! נהנתי מחווית הקניה - כל מי שמחפש בובות פופ- זה המקום!

שלחתי מייל לבירור אספקה חזרו אלי לנייד תוך 5 דקות ואף הקדימו את האספק - שירות מדהים.

❤❤❤ חנות פשוט מהממת! שלחו את הטלפון תוך יומיים עם מגן מסך מודבק וכיסוי שקוף במתנה! חנויות אחרות גובות על זה 150 ש"ח (כן כן הזוי, באלי אקספרס הכל עולה כמה שקלים). אז ממש תודה שלא צריך לחכות לחבילה מאלי ואפשר להשתמש מיד. מהיום אקנה רק בחנות הזו! ❤❤❤

רכשתי דגם a14, מאוד מרוצים מהמכשיר מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו ממליץ בחום תודה לתאם כוהן אחזור

מרוצה מאוד קניתי אצלהם הרבה דברים , אחלה שירות, אדם נתן שירות מצויין. מקצוענים בסלולר וגם במחשבים

קיבלתי שעון בצבע אחר בתגובה אמרו לי אם את רוצה לבוא להחליף אני גר בדרום שילמתי 55 ש"ח על המשלוח.
חבל שאנשים לא מספרים אמת! לקוח הזמין באתר שעון r925 ובחר בצבע טיטניום וזה בדיוק מה שקיבל - צלצל לחנות (שיחה מוקלטת) אמר שחשב שטיטניום זה שחור - שאל מה אפשר לעשות - נאמר לו או להגיע פיזית לחנות או לשלם עבור משלוח נוסף ויחליפו לו את השעון, לא ברור חוות הדעת.. קיבל בדיוק מה שהזמין והגיע אליו תוך 48 שעות אז לעשות חוות דעת שלילית על מוצר שהזמין וקיבל במדויק...? (מצ"ב העתקת מסך של ההזמנה המקורית ) (1) שעון חכם Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE 45mm SM-R925 מוצר חדש 1 1,389.00 ₪ 1,389.00 ₪ 1,415.39 ₪ 7 המוצר בחנות צבעים: טיטניום 1 0.00 ₪ 0.00 ₪ 0.00 ₪ משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) 55.00 ₪ 56.05 ₪

פעם ראשונה קונה דרכם- הסבירו בסבלנות על כל סוגי שואבי האבק והיו סופר נחמדים ואדיבים . וכמובן גם מחיר מצויין לשואב

רכשתי אוזניות לפני חודש בחנות בהרצליה ונהנתי מאוד מהשירות והיום חזרתי לשדרג את האייפון שלי . שירות מצויין ומחירים אטרקטיביים , ממליצה בחום לכל מי שמחפש תודה רבה!!

רכשתי נינטנדו סוויטצ' . נציג המכירות היה מעולה, המשלוח הגיע מהיר מהצפוי ואני מרוצה מהמוצר שקיבלתי

חנות מעולה, נתנו שירות פצצה והמחיר הכי טוב בשוק לאייפון 14. ממליץ לכל מי שמתלבט

חווית הקניה באתר בעייתית ומבלבלת, מפרסמים מוצר במחיר יבואן לא רשמי אך עם אפשרות לבחור צבעים שתואמים יבואן רשמי בלבד, אמנם יש הודעה בצד שמציינת שהצבעים רלוונטיים רק ליבואן הרשמי, אך מה שזה אומר שהדרך היחידה להזמין ולברר מה הצבעים של יבואן לא רשמי זה בשיחה עם נציג החנות. אני רוצה להאמין לנציגה האדיבה שהסבירה שזה סוג של אילוץ טכני, אבל זו חוויה שפוגעת באמינות החנות וחבל, כי אם אחרי שעשית את ההזמנה מתקשרים אליך להציע לך צבע קורל(לא ברור בכלל ממתי s22 ultra מגיע בצבע הזה) במקום צבע שחור או לשדרג לרשמי, אז מן הסתם לא משאירים אותך עם הרבה ברירות. בחרתי לבטל את ההזמנה כי מבחינתי זה משקף חוסר אמינות, המענה עצמו היה אדיב ומכבד וההזמנה בוטלה בלי שום בעיה ועל זה נתתי 2.
באתר מופיע באותיות קידוש לבנה שהצבעים המוצגים באתר מתייחסים ליבוא רשמי בלבד. לא ניתן לפרסם שני מפרטי צבעים על אותו עמוד מוצר וכך הוסבר גם ללקוח . למרות שראה את ההערה הזמין מצד אחד יבוא מקביל ומצד שני בחר צבע מתוך המפרט צבעים של היבואן הרשמי . הוסבר לו שיבוא מקביל יש רק בורדו ולכן ההזמנה לא חויבה - ביקש לבטל את ההזמנה , כמובן ללא חיוב ואף נשלח לו מייל ביטול באותו הרגע. מוביילנד עושה את מירב המאמצים על מנת לשקף ללקוח את כל האופציות העומדות לרשותו, להבדיל- אף אחד מהמתחרים שלנו לא מפרסם בכלל צבעים באתר לכן חוות דעת מיותרת לחלוטין .

חנות פצצה עזרו לי לבחור הכל ועשו הנינה קטנה, קונה בחנות הזה לא פעם ראשונה

חווית הקניה התחילה טוב, קיבלתי את שואב האבק הרובוטי בתוך ימים ספורים מהקניה. אבל וזה אבל גדול, בהפעלה ראשונה של המכשיר, התברר שהמכשיר תקול. התקשרתי לחנות וניפנפו אותי, שלחו אותי לאחריות. אני מצפה לקבל מכשיר עובד ובמידה ואינו עובד שלא ינפנפו אותי, מצופה יקחו אחריות ויחליפו את המכשיר. חווית קניה מאכזבת מאוד, קניתי מכשיר שאמור להיות חדש ולמעשה קיבלתי מכשיר משומש שאני צריך לקחת למעבדה ולשאת בעלויות. ממש לא ממליץ לקנות בחנות.
למה לא לספר אמת ??? לקוח קיבל מכשיר ארוז סגור מיבואן רשמי , צלצל לחנות לאחר מספר ימים וטען שלא יודע לעבוד עם האפילקציה ולא יודע להגדיר את שטח העבודה של השואב. לא אמר מוצר תקול ולא משומש ולא שום דבר בסגנון . ביקש שיעזרו לו עם האפילקציה - נאמר לו שיכול לפנות לתמיכה טכנית לאחריות - איך כל זה קשור לדברים שרשם כאן??? בגלל שהוא לא יודע לעבוד עם האפליקציה - השואב תקול..?? נו באמת!

שירות נהדר הגיע אחרי יום אחד מאוד זול שם וזה כבר פעם שלישית שאני קונה משם

שירות מעולה, אנשי הצוות מקצועיים בטרוף ויודעים לתת מענה מהיר ואיכותי בכול נושא. ממליצה בחום.

רכשתי אוזניות ממובילנד בחור בשם אדם טיפל בי נתן שירות מצוין ולא פעם ראשונה וכמובן שעוד אחזור , שירות מצוין ותודה לזאפ תמשיכו ככה שירות מעל לכל ביקורת

רכשנו שתי בובות פופ דרך האתר בהזמנות נפרדות. החנות התקשרה כדי לאחד הזמנות ולשלם תעריף משלוח אחד. אהבתי את המקצועיות, והכנות - לא רואים את זה כל יום.

המשלוח הגיע תוך יום. למרות שהזמנתי בדואר, הגיע עם שליח, ללא תשלום נוסף. התקשרו לתאם פרטים לגבי כיסוי והעדפות נוספות

שרות מושלם אדם נתן יחס מקצועי מאוד ושרות אישי ואחראי תענוג גדול ממליצה בחום רב

לא להתקרב! ביקשתי לחלק את סך הסכום של הטלפון לתשלומים. הורידו את כל הסכום של הטלפון בתשלום אחד. ניסיתי אין ספור פעמים ליצור קשר וכל פעם אמרו לי שיחזרו אליי, או שזה עבר לטיפול של הנהלת חשבונות. לעולם לא חזרו אליי. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה אצלם. לא אמינים בכלל.
לצערנו לא ניתן לצרף תמונה המוכיחה שהלקוחה ביצעה הזמנה באתר וסימנה תשלום אחד ולא כפי שהיא טוענת. צלצלה לחנות לאחר שירד לה התשלום וביקשה לחלק את הסכום - ניסינו לעזור מול חברת הסליקה אך אלה אמרו לנו שמכיון שהלקוחה בחרה עצמאית בתשלום אחד וכבר חויבה-היא צריכה לפנות ישירות לחברת האשראי שלה- כמובן שהמילים הקשות שרשמה - אין בהן טיפה אמת . גם ענו לה טלפונית , גם שלחו לה מייל עם תגובת חברת האשראי - לא מצאה חן בעיניה התשובה עגלת הקניות - מקורית מוצר סוג מוצר כמות מחיר ליחידה סה"כ לתשלום ללא ריבית סה"כ לתשלום כולל ריבית ימי אספקה (1) טלפון סלולרי Samsung Galaxy S23 Ultra 5G SM-S918B/DS 256GB 12GB RAM סמסונג מוצר חדש 1 3,989.00 ₪ 3,989.00 ₪ 3,989.00 ₪ 7 אחריות יבואן רשמי : אחריות יבואן רשמי סאני שנה 1 299.00 ₪ 299.00 ₪ 299.00 ₪ משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) 55.00 ₪ 55.00 ₪ סה"כ לתשלום 4,343.00 ₪ סיכום התשלום משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) - 55 ₪ תשלום אחד 4,343 ₪ סה"כ לתשלום, כולל משלוח 1x4343 = 4,343 ₪

האמת שלמרות שהמוכרים בחנות נשמעים אנשים טובים אבל השירות לא היה לי נעים בכלל. תהליך מעצבן לתפוס את אחד הנציגים של החנות [כל הזמן תפוס או שהמערכת הוטומטית זורקת אותך מהשיחה] וגם לאחר שהצלחתי לדבר עם אחד הנציגים [כי גם לאחר שבוע מההזמנה הנייד לא הגיע אלי עדיין] קיבלתי כמה פעמים את התשובה "אני בודק ומחזיר לך תשובה" משהו שלא קרה אפילו פעם אחת. בקיצור היה לי תהליך מתסכל בקניית הנייד [גלאקסי החדש] וחבל. זה לא אמור להיות ככה בעידן שלנו.
לקוח עשה הזמנה באתר - השאיר מספר טלפון לא תקין ולא ציין עיר בהזמנה. נשלחו ללקוח 4 מיילים במהלך השבוע שייצור איתנו קשר טלפוני או ישלח מס תקין -אף מייל לא נענה. נציגי החנות עונים למאות שיחות ביום ולא ברור איך ניסה להשיג אותנו מספר פעמים ללא הצלחה , בכל אופן - חבל שלא פנה אלינו במייל ושלח מספר טלפון תקין . מוביילנד עושה את מירב המאמצים לתת שירות נפלא ללקוחותינו , צר לנו על תחושותיו של הלקוח .

מענה מהיר לשאלות, שלחו את המוצר כבר באותו היום והגיע ביום העסקים העוקב. תענוג, בטוח אקנה כאן שוב.