מפרסם ב-zap מאז 2005

Telyacom - עמוד 9

תקשורת קווית, אלחוטית ומכשירי קשר (בני ברק)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 9 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 380 חוות דעת גולשים על Telyacom
פלאפון
פלאפון
27.12.2014
מוצר שנרכש: פלאפון c5 03

הכותרת היא: חוסר אחריות. כאשר הפלאפון התקלקל לאחר 7 חודשים, הסתבר שהאחריות היא רק חצי שנה. ולא רק זה אלא רק לאחר שלוש שבועות ששיגעתי את אפרים (שהפעם לא היה נחמד כמו שכתבו אחרים) הוא הסכים לשאול אותי אם אני רוצה לתקן תמורת 150 שקלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
15.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6103

הזמנתי לאמי סלולרי מחו"ל במקום הישן שלה שהתקלקל (לא חשבתי שכבר אמצא דגם כזה בארץ). מה שלא לקחתי בחשבון זה שהמכשיר (שאינו סמארטפון) לא מגיע עם כתיבה ומקלדת מובנית בעברית..הגעתי לטליה-קום וכבר ממש עמדתי לקנות אצלם טלפון אחר מדגם דומה לזה שקניתי בחו"ל, כשהמוכר ביקש שאראה לו את הטלפון מחו"ל. תוך כדי שאנו מדברים הוא סידר לי את הכתיבה בעברית במכשיר (זה היה חבוי אי-שם בהגדרות), כך שמה שנותר זה רק להחליף את המקלדת לאחת עם אותיות בעברית, והוא אמר שיחפש כזאת עבורי או שיעביר את המקלדת מהמכשיר הישן לחדש. כמובן שכבר לא הייתי זקוק לקנות טלפון מהחנות (והם בעצם הפסידו את הקניה), אך הוא לא הסכים לקבל ממני שום תשלום, גם לא על שסידר לי את העברית וחסך ממני את הקניה. הלוואי שבכל מקום הייתי מקבל שירות ויחס כזה (והוא אפילו רץ אחרי עד למטה כדי להחזיר לי את הפאנל האחורי ששכחתי אצלו על השולחן!). שווה להיות לקוח של עסק כזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ויקי
ויקי
08.12.2014
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי D76

רכשנו שואב אבק רובוטי DEEBOT. למחרת התקשר הנציג ואמר שיש שואב אבק אחד בלבד והוא מתצוגה, והציע לנו לרכוש אותו בהנחה של 600 ש''ח. באנו לראות אותו לחנות שלהם בבני ברק. המכשיר היה ארוז באריזה שלמה, עם כל האביזרים ללא יוצא מן הכלל, עם כל החלפים, עם יריית פלסטיק על המסך ולא נראה שאי פעם עשו בו שימוש. לולא אמרו שהמכשיר מתצוגה, לא היינו עולים על זה. תודה על ההוגנות! המכשיר תקין ועובד טוב. אנחנו מרוצים מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
dror
dror
03.12.2014
מוצר שנרכש: אלחוטי, וסלולארי 2711, 7230

זו פעם שנייה שאני קונה אצלם. יחס נעים. שירות טוב. מחירים טובים. חוויית קניה טובה. הכוונה טובה לצרכים שלי. לאחר התלבטות לגביי המוצר, הוצע לי להחזיר אם יימצא לא מתאים.

חוות הדעת עזרה לכם?
uri
uri
14.11.2014
מוצר שנרכש: אוזניה +דיבורית לרכב BT NOA 840 +NOA DSP 8

קניתי בסניף בבני ברק דרך הטלפון אוזניות +דיבורית לרכב . וכבלתי שרות מבחור בשם אפי ...היסברתי לו את נכותי ואת דרישותי ולמזלי הטוב ...אפי... אם הרבה ..הרבה.. סבלנות.. והתחשבות.. (אני נכה ובאמת באמת קשה להסתדר איתי) נתן לי השירות שעושה הרבה הרבה טעמים טובים בנשמה (ממשלת ישראל תלמדו מהעם)

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren Siboni
Oren Siboni
20.10.2014
מוצר שנרכש: T48G T48G

שירות לקוחות מצויין משלוח מהיר והמכשיר פשוט מצויין אני למעשה חיפשתי מכשיר סנום ואפי הציע לי את ה T48G של YEALINK ואני ממש שמח שהקשבתי לו

חוות הדעת עזרה לכם?
ערן
ערן
09.10.2014
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי D54

קניתי רובוט באינטרנט. בזאפ כתוב שהמשלוח חינם, אבל לקח לי קצת זמן למצוא את האפשרות של משלוח חינם, כי המחיר של כל אפשרות משלוח לא מצויין בבירור באתר. למחרת התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לשלם עוד 40 שקל על שליח. זה היה קצת מטריד. בסופו של דבר שלחו שליח ללא חיוב נוסף. המשלוח הגיע 3 ימים לאחר ההזמנה, מהר יותר מהמובטח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
09.09.2014
מוצר שנרכש: טלפן סלולארי 108

שירות אדיב, שתי מוכרות חמודות צביה ואתי. רכשתי שם רק בגלל השירות ולא בגלל המחיר, אין ספק שאשוב לרכוש שם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
רפי
רפי
08.09.2014
מוצר שנרכש: מרכזת טלפוניה + שלוחות + כרטיסי הרחבה + קודן 824

שירות מקצועי ואדיב. מחירים אטקרטיביים. אולם מבחינתי גולת הכותרת הייתה היענותו של בעל העסק ומנהלו - אפי - להשבת כל הסחורה שסופקה (ושטרם נעשה בה שימוש כמובן) וביטול העסקה, כמו גם השבת כל התשלום ששולם להם - ללא כל קנס, גם לאחר חלוף המועדים הקבועים לכך בחוק (!!), ולו בשל העובדה שהסתבר לי שאין לי צורך בסחורה שנרכשה. מבחינתי סיבה לחזור אליו בכל עת מחדש. כן ירבו!

חוות הדעת עזרה לכם?
יואל
יואל
31.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 7230

רכשתי 3 מכשירים. השירות של אפרים היה אדיב ומקצועי. קיבלתי הסבר מפורט לכל שאלה. מכיוון שרכשתי 3 מכשירים גם קיבלתי הנחה על המחיר שהופיע באתר ZAP

חוות הדעת עזרה לכם?
ariel
ariel
27.08.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון יונידן פריים 500 prime 500

מוכר אדיב, סידרו לי את הסים (היה צריך לחתוך על מנת להתאים למכשיר) מחיר הכי זול באתר, המיקום לא מושלם אבל חווית קניה מושלמת לא יאמן!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
yevkest
yevkest
19.08.2014
מוצר שנרכש: אוזניות עם מיקרופון HS47

התרשמות כללית חיובית מאוד. המחיר מצויין ודיוק ההזמנה - קיבלתי את המוצר כפי שמצופה, מהירות המשלוח - טובה, שירות הלקוחות - מעולה. אני ממליץ על הקנייה באמצעות חנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
irit
irit
30.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6750

ההתחלה הייתה מבטיחה שוחחתי עם אפי מנהל החנות שהסביר לי מדוע לא ניתן לרכוש היום טלפון מסוג זה חדש הוא נשמע אמין והזמנתי טלפון מחודש . נתתי פרטי כרטיס אשראי והוא אמר שתוך יומיים אוכל לעקוב בדואר הרשום. אחרי שבוע!! התקשרתי לברר מדוע לא הגיע שום דבר והוא הודיע לי דרך אגב שהטלפון לא יצא ויצא מחר מחרתיים . בלי התנצלות. אחרי יומיים כשהתקשרתי שוב לוודא הוא הודיע לי שבכלל אין להם את הטלפון היה רק אחד והוא לא היה במצב טוב. לא חשב שיש צורך להודיע לי ולא כלום

תגובת החנות

הננו לציין כי הגברת הנכבדה הזמינה טלפון שלא קיים בשוק.הבטחנו לעשות מאמץ להשיג עבורה את הטלפון כפי שביקשה,ולאחר מאמצים רבים השגנו עבורה טלפון מחודש כפי שהזמינה.ברצוננו לתת את השרות הטוב ביותר החלטנו לשלוח את הטלפון למעבדה לבדיקה מקיפה.במהלך השבוע המדובר ניסינו יותר מפעם להתקשר לגברת ללא הצלחה.ראוי לציין כי לא חייבנו את חשבונה של הגברת והיא יכלה בכל רגע נתון להודיע על ביטול ההזמנה .הגברת העדיפה להמתין את הימים הספורים עד שנמצא עבורה את מה שביקשה כי ידעה שלא תוכל להשיגו בשום מקום.להזכיר כי מדובר על מספר ימים בסך הכל כמו כן ראוי לציין כי פעלנו בשיא היושר ותום הלב כפי שגם הגברת מציינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
רדיו קול ברמה
רדיו קול ברמה
28.07.2014
מוצר שנרכש: מכשיר קשר MT975

קניתי מהם . המוצר מעולה שרות אמין ומקצועי . והכי חשוב שיש אבא ואמא למוצרים . הייתה תקלה והמוצר הוחלף בחדש . שווה כל שקל . רפי

חוות הדעת עזרה לכם?
omeriko
omeriko
25.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי w910i

קודם כל, שירות נהדר! התקשרתי לוודא שיש במלאי, נאמר לי לחכות 5 דקות ותוך 5 דקות קילתי תשובה על המלאי. הגעתי לחנות, וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי. כל השאלות נענו וקיבלתי רושם חיובי על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Micky
Micky
19.07.2014
מוצר שנרכש: קודן PK-12

קיבלתי שרות מצויין החל משיחת טלפון מקדימה בה ביקשתי לברר על המוצר, ועד לקבלת המוצר בחנות. הקשר היה עם אפי, אשר בסבלנות רבה ענה לשאלותי וטרח להביא לי באופן מיוחד את הדגם הספציפי שביקשתי. כל האוירה בחנות השרתה תחושה של אמינות ולאור היחס הטוב בהחלט אחזור לכאן אם אזדקק למוצר נוסף. הגעתי לחנות, הנמצאת בבני-ברק, במיוחד מירושלים לאור ההתייחסות הנעימה הראשונה בטלפון, אשר הוכיחה עצמה גם בעת ההגעה לחנות. גם המחיר היה הוגן בהחלט.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסי
אסי
10.07.2014
מוצר שנרכש: דיבורית BT840

ביצעתי רכישה של דיבורית BT מסוג NOA BT840. אפי מכר לי את הדיבורית אך הוא לא היה בטוח שזאת הדיבורית NOA BT840 מכיוון שלא היה סוג הדגם על הקופסה. לאחר הרכישה, בדקתי באינטרנט וגיליתי שיש שני סוגי של הדיבוריות מהחברה הנ"ל. יום למחרת יצרתי קשר עם אפי, והסברתי לו את הטעות, וללא כל היסוס הזמין לי את הדיבורית הנכונה שרציתי אשר הגיעה לאחר המתנה של יומיים. ממליץ בחום על רכישה בחנות, יחס, אנושיות , מחיר ושירותיות מעל למקובל ולמצופה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Hanna
Hanna
17.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי F610

הגעתי עם אחותי לחנות בבני ברק וקיבלנו שרות יוצא מן הכלל מאפי. רכשנו עבורה טלפון סלולרי לגיל המבוגר. אפי הקדיש לנו זמן ארוך ולא התעצל לפתוח דגמים שונים, להכניס בהם את כרטיס הסים ולתת לה לנסות את המכשירים. לבסוף היא החליטה על מכשיר מסוג Mio F610 שענה לצרכיה. בקיצור שרות ויחס יוצאי דופן!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
09.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נוקיה 7230 002p760

התקשרתי לאפי מנהל החנות בשעות הבוקר והתעניינתי במכשיר , הוא ענה לי בסבלנות על כל השאלות , תכונות המכשיר ועוד, ולאחר שהחלטתי לרכוש אמר לי שהיום יארגן לי מכשיר חדש מהקופסה, סיכמנו שנהיה בקשר אחה"צ ואכן כך היה , יצרתי קשר ולא יאומן הוא המתין לי בחנות עד 9 בערב וזאת עקב שלא יכולתי להגיע עד 6 בערב שזו שעת הסגירה בגלל אילוצי עבודה, רק בשביל זה ראוי אפי והחנות שלו לכל המלצה , כמובן שהשרות היה מעל ומעבר, הסובלנות ההסברים והמחיר כפי שמצויין בזאפ. בשורה תחתונה המלצה מאד חמה על החנות ועל אפי היקר. מגיע לו יישר כח גדול ואות ומופת על שירות נפלא אמין וגמיש לכל מי שעובד ולפעמים גם מאחר שלא באשמתו, הלוואי וירבו כמותו נותני שירות שכזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Meital
Meital
30.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 2700

חייבים לקרוא!! יום שישי.שעת בוקר מוקדמת.הסניף בבני-ברק נראה חשוך,מה חשבתי לעצמי? צילצלתי באינטרקום ותוך 20 שניות פתח לי את הדלת אדם מבוגר. נכנסתי ואמרתי "דיברתי איתכם בטלפון..." לפני שהספקתי להשלים את המשפט הוא ענה"כן,שבי כאן, אני כבר מגיע" ונעלם בחנות. לא הבנתי כלום.פעם ראשונה שהגעתי בהמלצת הגולשים של זאפ, וכבר חשבתי לעצמי "לאן הגעתי.. " אחרי 5 דקות הוא מגיע קצת מתנשף ואומר "מצאתי, אני חושב שזה מה שרצית, נכון?" עם חיוך גדול, ואז הבנתי, הוא ידע שזה יום שישי וחשב שאני זו שהתקשרה אתמול בערב וביקשה דגם ספציפי, ורצה לחסוך לי את הזמן הקצוב שיש ל"סידורים" של יום שישי. חייכתי בחזרה ואמרתי לו הגעתי למקום הנכון,הוא היה אדיב במיוחד הראה לי מספר רב של מכשירים עד שבחרתי בנוקיה 2700. טלפון פונקציונאלי לצרכי,ואף זיכה אותי בהנחה. לסיום חויית הקניה הנהדרת שאלתי לשמו, והוא אמר שקוראים לו אפי. אמרתי לו שאני כבר מחכה שהוא ייקבל את האייפון 6 כי אני כבר יודעת בדיוק היכן וממי לרכוש אותו.ר-ק מאפי! איש טוב לך,ובעיקר ישר והגון שבעיני אלו התכונות העומדות בראש הפרמידה. מומלץ ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלעד
גלעד
22.05.2014
מוצר שנרכש: מכשיר קשר MT975

קניתי מכשיר קשר Cobra בטליה-קום בשיחה טלפונית ואח"כ הגעתי לסניף בבני ברק לאיסוף עצמי בשיטת מקדרייב, כלומר - הגעתי וחיכיתי עם האוטו למטה והם הביאו לי את המכשיר תוך 2 דקות. בדרך הבייתה עוד צלצלו אלי ואמרו שהספק הוריד היום מחירים והם מזכים אותי על ההפרש. נדיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
17.05.2014
מוצר שנרכש: דיבורית לרכב classic

רכשתי בחנות דיבורית לרכב השירות והמקצועיות היו מצויינים מומלץ בחום לרכוש בחנות זו! היחס חם והסבירו לי ממש יפה על המוצר אותו רכשתי

חוות הדעת עזרה לכם?
אבנר
אבנר
01.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון אלחוטי 6613

רכשתי לפני חודשיים, ונזקקתי היום גם להסבר בנוגע לשלוחה. בשני המקרים המוכרים היו אדיבים ביותר וסבלניים, והמחיר תחרותי. מומלץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
hila
hila
30.04.2014
מוצר שנרכש: פקס sf760

התקשרנו לקבל הצעת מחיר, תוך שעה סגרנו על פקס שרצינו ולמרות שהחנות בבני ברק, הגיע לנו הפקס להרצליה תוך שעתיים. שרות מעולה !

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
24.04.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי vivas u5

בטליה קום רכשתי 3 טלפונים סלולריים ב3 הזדמנויות שונות. הסיבה שהחלטתי לרכוש בפעם הראשונה היא בעקבות חוות דעת חיוביות באתר, ואכן בכל הרכישות שביצעתי ניתקלתי בצוות מיומן,אדיב והכי חשוב מאוד אמין. כאשר נזקקתי לשירות תיקונים במסגרת האחריות קיבלתי שירות מעבר למצופה. כמו כן ולא פחות חשוב במרבית המכשירים בהם גיליתי עניין נוכחתי לדעת שהמחירים מאוד זולים ביחס לשאר הספקים הקיימים באתר. בקיצור מאוד ממליץ ומבחינתי אין ספק שאת הרכישה הבאה אבצע בטליה קום

חוות הדעת עזרה לכם?
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון