
קנינו אייפון מוחדש. הגענו בגלל שהמחיר היה הכי טוב והופתענו לטובה מהשירות. השירות היה מצוין, ממש מהיר, מקצועי, אישי.

קנינו אייפון מוחדש. הגענו בגלל שהמחיר היה הכי טוב והופתענו לטובה מהשירות. השירות היה מצוין, ממש מהיר, מקצועי, אישי.

מאוכזב מאוד רכשתי אייפון 11 ראש מטען איכותי בעלות של 140 שח שהומלץ על ידי המוכרן ב9.11.22 והוספתי כסף לשליח עד הבית מאחר שאינני גר באזור החנות קיבלתי ראש מטען שלא תואם לכבל אייפון . יידעתי את החנות על כך באותו הרגע , אמרו לי שיטפלו בזה ולא עשו דבר . ניסיתי כמה פעמיים להתקשר ואין מענה . שלחתי הודעות למספר הוואטסאפ שמפורסם ואין מענה . כך כבר למעלה משבועיים . מאכזב מאוד שירות גרוע
תומר שלום נשמח לפצות אותך ולתקן לך את חווית השרות אנה צרור קשר מנהל השרות אלירן ממתין לשיחה 0539109206

ממליצה בחום רב, קיבל אותי אלירן שהיה קשוב, נעים הליכות ועזר לי מאוד מאוד מאוד!!!!! הגעתי מכפר סבא המאמץ היה שווה. להבא זו החנות שכל משפחתי נבוא לרכוש כל מה שקשור לטלפונים הניידים. אליהן אתה פשוט זן נדיר. 10!!!

בהחלט מומלץ ניתן שירות מעולה יחס טוב מאוד ואפילו מספר המלצות בחנות עצמה בזמן ששהיתי בחנות

אמינים,שירות מעולה ואישי,חזרו אליי מיידי עם פיתרון לבעיה.נזכור לפעם הבאה שנרצה לרכוש מכשיר סלולרי חדש

לאחר רכישה באינטרנט .התקשר אליי נציג נעים ומנומס וענה לשאלותיי .חזר באוזני על פרטי העיסקה והתשלום.ולציין כי הטלפון שרכשתי מצויין. שמחה ומברכת על אמינות שעדיין נותרה בארצינו הקטנה. המשיכו כך "ברכה והצלחה".

שגיא איש שירות חביב ומדהים! מוצרים באיכות גבוהה והספקה מהירה! ממליץ בחום לכל הרוצה נייד

אני ממש ממליצה בחום על המקום ,כי ראיתי בפעם הראשונה בעיניים שזה מקום אמין ,כי לבן שלי היה יום הולדת והוא רצה מאוד אייפון וזה מכשיר לא זול התחלנו לחפס מבצעים וראינו שיש להם מכשיר במחיר סביר משטר מקומות בסוף קנינו והיה שם איזה תקלה במכשיר ואחרי שבוע החזרנו ולהפתעתינו במקום קיבלנו מכשיר אחר חדש מניילון שזה לא יאומן בימינו .קיבלנו שירות מצויין ואחזור שוב למקום למרות שאני גרה רחוק. תודה רבה לכל הצוות

שירות מהיר ונוח, אחרי חיפושים הם נמצאו הכי אמינים ומקצועיים תודה לשגיא על ההמלצה ועל משלוח מהיר

רציתי להמליץ על השירות של צוות סים פרי, רכשתי אייפון 13 קיבלתי מענה אדיב ומקצועי מצוות החנות. בהחלט ממליצה. שירות זה מעל הכל.

המשלוח הגיע מהר מאוד. נתנו את המחיר הכי זול בפער. שירות זמין בוואטסאפ. בקיצור, ממליץ מאוד

קיבלתי שירות מקצועי ומכבד, קניתי טלפון בדיוק כמו שביקשתי , קיצר שירות נהדר תודה רבה

שרות מהיר ומקצועי. שרות זמין. ניתן להתקשר. עונה לשאלות. ממליץ. שרות מהיר ומקצועי. שרות זמין. ניתן להתקשר. עונה לשאלות. ממליץ.

רכשנו אייפון 11 לילדה, מחיר חסר תחרות, ותאמינו לי בדקנו והשווינו. שירות נעים ואמין. ממליצה בחום

קניתי סמסונג s20 ulta. הוספתי תוספת של 120 ש"ח עבור protection pro - סלקון בולם זעזועים ושבר מותאם למסך. בפעול הגיע אליי מדבקה דקה ועלובה שלא מכסה את כלל המסך, כל הפינות והחלקים השבירים במסך חשופים לחלוטין. התקשרתי לחנות ובחנות העדיפו "להדפיס" לי כלשונם עוד 2 מדבקות כאלה ולא לזכות אותי בסכום המדובר. מדובר בהטעייה צרכנית ולא פחות. המדבקה הקטנה על המסך לא תמנע בולם זעזועים והיא לא מכסה את הפינות והחלקים הכי שבירים במסך. כמובן שלא מדובר במגן סלקון.
שלום רב, לי היקר ביצעת הזמנה דרך האתר ובין היתר מדבקת PROTERCTION PRO, באתר יש פירוט, גם המחירים וגם תיאור המוצר.נציג שלנו דיבר איתך בוואטסאפ ואמר לך שאם אתה לא מרוצה מההדבקה אתה מוזמן להגיע אלינו ונחליף לך מדבקה חדשה ללא עלות. אנחנו מדביקים המון מדבקות כאלה ביום והמוצר הזה אהוב על לקוחותינו ואין ספק שהמוצר הוכיח את עצמו בהגנה על המכשיר והמסך. הצענו לך כיסוי סיליקון אחורי במתנה על הבלבול ולא רצית בכלל לקבל שירות . אתה מבקש את כל הסכום חזרה על מדבקה שכבר הודבקה, זה כמו לאכול את כל הפיצה ולהגיד "זה לא היה לי טעים, תחזירו לי את הכסף" אתה עדיין מוזמן להגיע אלינו ונדביק לך אחת חדשה ומקווים שגם תצא עם חיוך :) אוהבים - צוות SIM FREE.

שירות מעולה ואדיב מטעם צוות המקום , מחירים נהדרים וזולים מאוד , מומלץ בחום ובאהבה לרכישה :)

מושלםםםםםםם שירות מהיר, אכפתי, מתחשב. איכות מהממת ומחירים פצצה. הייתי חוזרת לשם על בטוח בלי לחשוב פעמיים

שירות אדיב אדיב ומקצועי. הכול נעשה בחיוך ואווירה טובה. הגענו בשעות עומס ועדיין קיבלנו שירות מעולה.

השירות של שגיא היה מעולה ,נהנתי מכל רגע לגלות שיש את המכשיר שחיפשתי באינטרנט קניתי אייפון 12 מיני 128 ג'יגה . לגמרי אחזור שוב פעם הבאה הביאו לי כיסוי למצלמה במתנה בנוסף . בטוח שהם הכי זולים בשוק אפילו יותר מאילת :) מומלץ בחום !!

שירות מושלם . רכשתי מהאתר מכשיר סלולאר ולמחרת קיבלתי אותו . יש לציין כי היה לי כמה שאלות לפני הרכישה ופניתי דרך הוואצאפ המענה היה מהיר ומקצועי. כיף לקבל חווית שירות כזאת

מחיר מעולה. שירות אדיב ונחמד. המשלוח הגיע מהר מאוד. ממליץ בחום. המוצר כמו בתיאור ועובד מצוין

שרות היה מהיר ולעניין.מוצר בסדר.קיבלתי הזמנה תוך 3 ימים.מוצר ללא פגם.קיבלתי תשובות רלוונטיות לשאלות.תודה.מאוד מרוצה.

אחלה חנות, שירותיים מאד ומחירים מעולים. כשבאתי לקנות אצלם פלאפון מסוים הם הציעו לי לי פלאפון אחר - סמסונג S20 אולטרה, שהוא אמנם טיפה יותר ישן אבל הרבה יותר טוב ובאותו מחיר. אני מאד מרוצה מהבחירה.

שרות טוב ומהיר. קבלתי הסבר מפורט על מכשיר שרציתי לרחוש וגם על מכשירים דומים בלי לחץ לקניה. שליח הגיע מהר ומוצר היה תקין ואריזה שלמה

היי הגעתי לחנות ברמת גן למרות שאני גרה בירושלים נסעתי עד לשם ולא התחרטתי השרות היה מצויין יחס אדיב מאוד קיבלתי בדיוק את מה שרציתי המוכר היה נחמד וסבלני תודה רבה!!!